Laila?quote:Op woensdag 21 september 2022 01:35 schreef tonja het volgende:
![]()
Blyat!!!
Wie zat daar in het Russisch te vloeken?
Hoe weet j edat het Russisch was ? Jasper is het wel aan het studeren daarquote:Op woensdag 21 september 2022 01:35 schreef tonja het volgende:
![]()
Blyat!!!
Wie zat daar in het Russisch te vloeken?
Ik hoorde 'blyat' dat betekent iets zoals fuck you in het Russisch.quote:Op woensdag 21 september 2022 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet j edat het Russisch was ? Jasper is het wel aan het studeren daar
OK dat heb je soms ...quote:Op woensdag 21 september 2022 01:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoorde 'blyat' dat betekent iets zoals fuck you in het Russisch.
En weet ik veel hoe ik dat weet, ik weet het gewoon.
Allemaal wel redelijk herkenbare objecten vind ikquote:Op woensdag 21 september 2022 01:40 schreef tonja het volgende:
Van wat ik heb gezien van de afbeeldingen van de puzzel is het ook nog eens tering moeilijk.
Ja de objecten wel maar het zijn er wel heel veel kleine ook en er zijn ook egale vlakken qua kleur.quote:Op woensdag 21 september 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Allemaal wel redelijk herkenbare objecten vind ik
Als je alleen op de vorm af kan gaan en niet op de kleur of patroon is het best lastig.quote:Op woensdag 21 september 2022 01:43 schreef chufi het volgende:
Heeft die Wanda nu alleen dat blauwe in elkaar weten te puzzelen? Wat slecht
Jij had ook ooit een grote puzzel op de vloer ... Hoeveel stukjes waren dat ?quote:Op woensdag 21 september 2022 01:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je alleen op de vorm af kan gaan en niet op de kleur of patroon is het best lastig.
Dat was ik niet, dat was van een vriend. Dat waren er 10.000 Heeft ie 3 maanden over gedaan. Niet fulltime natuurlijk zoals op de stream, maar toch. Toen ie er klaar mee was had ie eelt op zijn knokkels van het op de vloer leunenquote:Op woensdag 21 september 2022 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij had ook ooit een grote puzzel op de vloer ... Hoeveel stukjes waren dat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2022 01:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was van een vriend. Dat waren er 10.000 Heeft ie 3 maanden over gedaan. Niet fulltime natuurlijk zoals op de stream, maar toch. Toen ie er klaar mee was had ie eelt op zijn knokkels van het op de vloer leunen
Oh ja ... wel ee mooie , maar veel bruin ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een realistquote:
Dat wel, maar op zich qua afbeelding wel makkelijker, veel minder hele kleine details.quote:Op woensdag 21 september 2022 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ... wel ee mooie , maar veel bruin ...
Niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 21 september 2022 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
babet kijk niet eens nar de kleur of vorm, probeert gewoon elk stukje ergens tussen te drukken
Volgens mij moeten ze af en toe wisselen en naar een ander deel van de puzzel gaan. Soms zie je het niet meer en is even een andere blik wel goedquote:Op woensdag 21 september 2022 01:59 schreef chufi het volgende:
Ze zitten zich allemaal dood te staren op 48 uur dezelfde stukjes van de puzzel ...
Speel ze ..quote:Op woensdag 21 september 2022 02:00 schreef tonja het volgende:
Ik ga nog even op mijn gitaar hannesen en dan zzzzzz
Ja dat heb ik al eerder gezegd... maar ze luisteren nietquote:Op woensdag 21 september 2022 02:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze af en toe wisselen en naar een ander deel van de puzzel gaan. Soms zie je het niet meer en is even een andere blik wel goed
Was met BB 2021quote:Op woensdag 21 september 2022 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
Dominosteentjes was spannender geweest
tomatensaus gehakt?quote:Op woensdag 21 september 2022 02:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
in 1 pan wat groente
in de ander bonen?
dan zijn het bonen ...quote:Op woensdag 21 september 2022 02:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk toch echt bonen
[ afbeelding ]
Eigen schuld, dit krijg je met de onderbroeken tijdens het douchen schoon te spoelen.quote:
Geen idee, zie je een nieuwe?quote:Op woensdag 21 september 2022 03:03 schreef Dotteke het volgende:
Is er een nieuwe bewoner bij gekomen?
Ze zegt net dat ze 2 stukjes in 3 uur heeft gelegd, Wat een topperquote:Op woensdag 21 september 2022 03:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onvoorstelbaar, die Babet, ze lult en lult en heeft 1 klein hoekje paars klaar
"Last van mijn aambeien"quote:
Heb de streams niet aan.quote:
Maar wel DT hunt?quote:
nachtdienst daar heeft het ook opgegeven of is in slaap gevallen. 1 beeld, geen gesprekken meer te volgen. Tijd om af te sluiten.quote:
Kom maar opquote:
Of iets met Lego.quote:Op woensdag 21 september 2022 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind ook dat als ze het niet halen ze het opnieuw moeten doen
Je weet wie je uitdaagt vriend?quote:
Jazeker makkerquote:Op woensdag 21 september 2022 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet wie je uitdaagt vriend?
Bijna afquote:
Goedemorgen Fritsie....over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 21 september 2022 05:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vind dat zo debiel staan, 'n volwassen vent en dan zo'n cap achterstevoren op zijn hoofd![]()
Goedemorgen Cos
Jaquote:
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:53 schreef claire3500 het volgende:
Goedemorgen mensen! Zijn er grote vooruitgangen m.b.t de puzzel?
Goedemorgen!quote:Op woensdag 21 september 2022 07:53 schreef claire3500 het volgende:
Goedemorgen mensen! Zijn er grote vooruitgangen m.b.t de puzzel?
HAHAHAHAHAquote:
Nietquote:Op woensdag 21 september 2022 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Nog steeds bezig met de puzzel. Ben benieuwd of ze het gaan halen. Ik gok van niet.
Goedemorgen :-)! Ik ook, ik denk dat ze het niet halen maar wil dan ook niet dat regie dan 2 uur later met een verdien opdracht komt als tikkertje spelen..quote:Op woensdag 21 september 2022 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Nog steeds bezig met de puzzel. Ben benieuwd of ze het gaan halen. Ik gok van niet.
Tot vanmiddag 3 uurquote:Op woensdag 21 september 2022 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe lang hebben ze eigenlijk nog?
Dat wordt voor de FEBO ook moeilijk..quote:Op woensdag 21 september 2022 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah dat redden ze niet. De enige redding is de febo inderdaad.
Wonderbaarlijkquote:
Leafste fan my.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk![]()
Goedemorgen knapste man van de cos![]()
oehh laaa wat een liefde in de ochtend!quote:Op woensdag 21 september 2022 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk![]()
Goedemorgen knapste man van de cos![]()
quote:Op woensdag 21 september 2022 08:13 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag om 15.00 uur...
"Helaas hebben jullie het niet gered, raap alle stukjes bij elkaar, tel ze en voor elk stukje dat jullie missen gaat er 2500 euro uit de prijzenpot!"
Ik ben voor!!quote:Op woensdag 21 september 2022 08:13 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag om 15.00 uur...
"Helaas hebben jullie het niet gered, raap alle stukjes bij elkaar, tel ze en voor elk stukje dat jullie missen gaat er 2500 euro uit de prijzenpot!"
hahahahhaa prachtig gedicht :pquote:Op woensdag 21 september 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
Puzzelen
puzzelen
Er komt geen eind aan
42000 stukjes naar de maan
Wanda?quote:Op woensdag 21 september 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
Kunnen ze even leuke mensen wakker maken?
Ik ben al wakker??quote:Op woensdag 21 september 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
Kunnen ze even leuke mensen wakker maken?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
Heeft Janet al 1 stukje aangelegd ?
Kittenquote:Op woensdag 21 september 2022 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
Janet ademt zo hard dat ik me er gewoon aan irriteer hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 21 september 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
Heeft Janet al 1 stukje aangelegd ?
quote:Op woensdag 21 september 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitten
GreySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hij is een heel goede puzzelaar hoorquote:
Voornamelijk heel vervelend.quote:
Ik doelde op dat rare gekreunquote:Op woensdag 21 september 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is een heel goede puzzelaar hoor![]()
![]()
Bakt er niks van
Marciano?quote:
Dat hoort bij een goede puzzelaarquote:Op woensdag 21 september 2022 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik doelde op dat rare gekreun
OMG.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoort bij een goede puzzelaar
Daar ga je raar van kreunen
whahahahahahhaahaahaha Marciano overschat zichzelf continuquote:Op woensdag 21 september 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
Marciano
Ik heb normaal hele goede inzicht
Maar hier komt het er niet uit( naaaahhhh da meende gij niet, slechtste puzzelaar everrrrr)
Werd om gevraagd.quote:
Ah mijn buren doen dus aan nachtelijk puzzelenquote:Op woensdag 21 september 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoort bij een goede puzzelaar
Daar ga je raar van kreunen
quote:Op woensdag 21 september 2022 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah mijn buren doen dus aan nachtelijk puzzelen
En eerst de randjes.quote:
En misschien verdient ze er ook wel 750 euro mee!quote:Op woensdag 21 september 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
alle "hoekjes" van de kamer laten zien
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het valt ineens allemaal op zijn plek
quote:Op woensdag 21 september 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
alle "hoekjes" van de kamer laten zien
Moi?quote:
uitbetaald in 10 maandenquote:Op woensdag 21 september 2022 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
En misschien verdient ze er ook wel 750 euro mee!
Dan moet ze wel heel goed zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
En misschien verdient ze er ook wel 750 euro mee!
Aah ok dacht dat een menselijke puzzelquote:Op woensdag 21 september 2022 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee dan is de puzzel nog niet klaar
quote:Op woensdag 21 september 2022 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee dan is de puzzel nog niet klaar
Jaquote:
Hij wilde er niks aan doen begreepquote:Op woensdag 21 september 2022 09:05 schreef Moeraskat het volgende:
Nu Martin zo moe is zie je extra goed dat zijn ogen hangen. Vraag me af of hij daar geen hoofdpijn van krijgt.
Mijn moeder had dat ook en die had daar echt enorm last van
Die van mij welquote:Op woensdag 21 september 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ok dacht dat een menselijke puzzel
In 9
Maanden in elkaar zat
Dat is een bijzondere keuzequote:Op woensdag 21 september 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wilde er niks aan doen begreep
Ik in het begin
Ja volgens mij wel. Wel sneu. Maar dat is dus ook een oog ontsteking ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2022 09:05 schreef Moeraskat het volgende:
Nu Martin zo moe is zie je extra goed dat zijn ogen hangen. Vraag me af of hij daar geen hoofdpijn van krijgt.
Mijn moeder had dat ook en die had daar echt enorm last van
Nee, gewoon een overhangend ooglid tochquote:Op woensdag 21 september 2022 09:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Wel sneu. Maar dat is dus ook een oog ontsteking ofzo?
Manager van volgende maand.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mammaloe mist haar Pipo-wagen?
oh oke ik dacht dat zoiets was ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, gewoon een overhangend ooglid toch
Chronische oogontsteking,Claire heeft goed opgelet.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, gewoon een overhangend ooglid toch
Ik vrees chaos... kleurrijke chaosquote:Op woensdag 21 september 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Manager van volgende maand..
Ik had het over m’n moederquote:Op woensdag 21 september 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chronische oogontsteking,Claire heeft goed opgelet.
Aah dus wel. Heftig ik denk dat Martin dan na vandaag weer op bed ligt, zijn oog hangt meer dan ooitquote:Op woensdag 21 september 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chronische oogontsteking,Claire heeft goed opgelet.
Sorry Moeraspoes .quote:Op woensdag 21 september 2022 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had het over m’n moederdat ze er aan is geholpen. En dat het eruit ziet zoals Martin.
Ik zeg niet dat hij geen ontsteking heeft.
oh sorry ik had dan ook verkeerd begrepen! En gelukkig is ze aan geholpen!quote:Op woensdag 21 september 2022 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had het over m’n moederdat ze er aan is geholpen. En dat het eruit ziet zoals Martin.
Ik zeg niet dat hij geen ontsteking heeft.
Janet.quote:
Jajaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 21 september 2022 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaja
Pak ze kittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zeker, maar daarom snap ik niet echt waarom hij er niet iets aan laat doen, want hier krijg je toch enorm koppijn van en slecht zicht?quote:Op woensdag 21 september 2022 09:13 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh sorry ik had dan ook verkeerd begrepen! En gelukkig is ze aan geholpen!
quote:Op woensdag 21 september 2022 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaja
Ben al bijna 48 uur aan het puzzelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja zou ook niet weten. Vind ook wel erg gek. Ja en volgens mij heeft ie er echt wel last van maar goed zal wel.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker, maar daarom snap ik niet echt waarom hij er niet iets aan laat doen, want hier krijg je toch enorm koppijn van en slecht zicht?
Zoals jij al zei: het is nu wel heel erg.
Sneu voor’m
HAHAHAHAHAHAHHA echt he!quote:Op woensdag 21 september 2022 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac z’n 10 mij pauze is nu al 35 minuten bezig
quote:Op woensdag 21 september 2022 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben al bijna 48 uur aan het puzzelen.
Martinquote:Op woensdag 21 september 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
Over wie hebben Isaac en alicia het
Vraag ik me ook af, het is een hij en ik gok Marcianoquote:Op woensdag 21 september 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
Over wie hebben Isaac en alicia het
Ja toch.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ohhh makkie, dit gaan ze redden met 2 vingers in de neus
maar eerlijk dat doet hij ook. Hij is zo obessief met spel bezig en hij gaat ook zo raar om met Kim vind ik.quote:
Dat laatste zekerquote:Op woensdag 21 september 2022 09:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
maar eerlijk dat doet hij ook. Hij is zo obessief met spel bezig en hij gaat ook zo raar om met Kim vind ik.
Heb je niet gezien net?quote:Op woensdag 21 september 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ok
Dan is Isaac nog braaf
En een slechte huidquote:Op woensdag 21 september 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt doordat ze altijd zo chagi kijkt
quote:Op woensdag 21 september 2022 09:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
maar eerlijk dat doet hij ook. Hij is zo obessief met spel bezig en hij gaat ook zo raar om met Kim vind ik.
Ja he. Wees gewoon eerlijk tegen dat haar dat je haar gebruikt naar mijn mening, doet ie dat namelijk.quote:
echt he.. hij wil ook nooit over emoties praten dat hou je nooit een jaar lang vol.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hij komt op mij obsessief over
Iddquote:Op woensdag 21 september 2022 09:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja he. Wees gewoon eerlijk tegen dat haar dat je haar gebruikt naar mijn mening, doet ie dat namelijk.
Maar ik vind wel weer typisch voor sommigen vrouwen dat ze dan zijn gedrag gaan goedkeuren op basis van; ja hij vind moeilijk om over zijn gevoel te praten etc etc. Best wel sneu want ze vind hem zo leukquote:
wie?quote:Op woensdag 21 september 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
Zal allemaal best,maar ze lijkt me wel een topwijf.
Goedemorgen :-)!! [quote]quote:Op woensdag 21 september 2022 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen, de bikkels puzzelen nog steeds lekker door..
Behalve Isaac. Die heeft inmiddels al 40 minuten 10 minuten pauzequote:Op woensdag 21 september 2022 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja, op het faalschemaquote:
HAHAHAHAHHAHAHAH geweldig!quote:Op woensdag 21 september 2022 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Behalve Isaac. Die heeft inmiddels al 40 minuten 10 minuten pauze
Ah die heeft het op gegeven dus.. want ze redden het ook niet meer denk ikquote:Op woensdag 21 september 2022 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Behalve Isaac. Die heeft inmiddels al 40 minuten 10 minuten pauze
Goedemorgen MrsL.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Is ze zelf toch ook bij..quote:Op woensdag 21 september 2022 09:24 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Maar ik vind wel weer typisch voor sommigen vrouwen dat ze dan zijn gedrag gaan goedkeuren op basis van; ja hij vind moeilijk om over zijn gevoel te praten etc etc. Best wel sneu want ze vind hem zo leuk
Fruitje!quote:Op woensdag 21 september 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen MrsL.![]()
Kijk eens.![]()
[ afbeelding ]
Het zat me zo dwars.Maar nu heb ik er eentje.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fruitje!
Zo ze lacht daar, een unieke screenshot..
Ze ziet er echt heel erg anders uit als ze lacht, veel liever.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen MrsL.![]()
Kijk eens.![]()
[ afbeelding ]
Kan mooi in het archiefquote:Op woensdag 21 september 2022 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zat me zo dwars.Maar nu heb ik er eentje.
Bizar hčquote:Op woensdag 21 september 2022 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze ziet er echt heel erg anders uit als ze lacht, veel liever.
Vreselijk mensquote:Op woensdag 21 september 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
Zal allemaal best,maar ze lijkt me wel een topwijf.
Daar heb je zeker gelijk in, ik bedoel ook niet dat alleen zijn schuld is he. Ze maakt excuses omdat ze hem zo leuk vind dat ze dan niet objectief meer kan kijken.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ze zelf toch ook bij..
Vind dat zo’n onzin om dat dan allemaal op de gozer af te schuiven die vaag doet .
Ze kan zelf ook zeggen geen zin in dit vage gedoe
Ze is hoe oud? Lijkt me dat je dan wel over je puberverliefdheid heen kan kijkenquote:Op woensdag 21 september 2022 09:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, ik bedoel ook niet dat alleen zijn schuld is he. Ze maakt excuses omdat ze hem zo leuk vind dat ze dan niet objectief meer kan kijken.
Ja weet ik niet, ik dacht dat ze best wel jong is ergens in de 20. Maar ja zal wel kan mis hebben hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is hoe oud? Lijkt me dat je dan wel over je puberverliefdheid heen kan kijken
Goffer.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:34 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oehhhhhh wat een sexy foto van ons Erik
Heeft ie zijn routine wel kunnen doen nu in die loods??quote:
Nee,en dat gaat op zich best aardig.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ie zijn routine wel kunnen doen nu in die loods??
Die gaat in de keuken tijdens het boterham smeren even gebukt staan om een scheet te latenquote:
ik zie dat serieus niet op mijn live stream,. gelukkig maar!! hahahahhaquote:Op woensdag 21 september 2022 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die gaat in de keuken tijdens het boterham smeren even gebukt staan om een scheet te laten
Oquote:Op woensdag 21 september 2022 09:45 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik zie dat serieus niet op mijn live stream,. gelukkig maar!! hahahahha
Was een klein scheetje met wat jus.quote:
GADVERDAMMEEEEE!! Iewwquote:Op woensdag 21 september 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een klein scheetje met wat jus.
Veel jusquote:Op woensdag 21 september 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een klein scheetje met wat jus.
Je zag hem pushen.quote:
En de opluchting daarnaquote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 09:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH ik ga helemaal stuk om jullie
Ontluchting ja.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 09:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH ik ga helemaal stuk om jullie
Forum Opties | |