abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 september 2022 @ 20:22:19 #201
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206056471
Oké, dit wordt een lange post!
Thierry :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_206056485
Vak K loopt leeg _O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206056494
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Oké, dit wordt een lange post!
Thierry :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben blij dat wij naar Peppa Pig kijken voor iets met niveau.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 20:28:16 #204
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206056570
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Oké, dit wordt een lange post!
Thierry :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kijk niet, maar kan mij inleven in deze post
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 20:28:40 #205
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206056577
Is elke :') 10.000 roebels waard?
  woensdag 21 september 2022 @ 20:29:53 #206
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206056594
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:28 schreef Momo het volgende:
Is elke :') 10.000 roebels waard?
Minstens. Putin is een sterke mannelijke leider, in het Westen zitten er alleen maar van die verwijfde figuren! (Vrije vertaling van Baudet die z'n speech schreef terwijl hij heel Mexico en Colombia in z'n neus had zitten)
pi_206056600
Wat is er gaande? Is iedereen weggelopen? Ik doe net de stream aan.
Koel en donker bewaren
pi_206056601
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:28 schreef Momo het volgende:
Is elke :') 10.000 roebels waard?
Zou dat Danny helpen om FOK! in de lucht te houden?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206056625
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat is er gaande? Is iedereen weggelopen? Ik doe net de stream aan.
Ik las wel zoiets, maar dat is wettelijk blijkbaar verboden (op zich ook wel logisch).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 20:32:14 #210
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206056626
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:29 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Minstens. Putin is een sterke mannelijke leider, in het Westen zitten er alleen maar van die verwijfde figuren! (Vrije vertaling van Baudet die z'n speech schreef terwijl hij heel Mexico en Colombia in z'n neus had zitten)

Zou Baudet ook een tafel als deze in zijn woonkamer hebben staan?
  woensdag 21 september 2022 @ 20:32:24 #211
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206056628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat is er gaande? Is iedereen weggelopen? Ik doe net de stream aan.
Heel vak K is weggelopen nadat Thierry wat insinuerende opmerkingen maakte over Kaag en haar opleiding :s)
pi_206056636
Maar heeft de voorzitter geschorst ofzo?
Koel en donker bewaren
pi_206056641
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Oké, dit wordt een lange post!
Thierry :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat plant zich dan voort he? :o
  woensdag 21 september 2022 @ 20:33:04 #214
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_206056642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:28 schreef Momo het volgende:
Is elke :') 10.000 roebels waard?
Ik heb ze niet geteld maar het zijn er wel heel veel voor ¤ 166,- per stuk.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_206056644
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:32 schreef Guanabana het volgende:
Maar heeft de voorzitter geschorst ofzo?
:Y
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 21 september 2022 @ 20:33:33 #216
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206056650
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:50 schreef Guanabana het volgende:
Nu heb ik nog het idee van, hoe ga ik dat in godsnaam allemaal tegelijk doen, maar neem aan dat iedereen dat heeft de eerste keer
Dus nu maar kijken hoe het gaat Heb wel angstbeelden van dat ik de slechtste ben die hij ooit heeft meegemaakt.
Niet alleen de eerste keer hoor _O-

En wat betreft dat laatste: ik heb eens achterin bij een rijles gezeten bij iemand die de instructie "op de rotonde linksaf" kreeg. Drie keer raden |:) Zolang er dat soort malloten zijn, zul jij best meevallen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_206056653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:32 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zou Baudet ook een tafel als deze in zijn woonkamer hebben staan?
Denk eerder zo'n grote piano waar hij op kan liggen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 21 september 2022 @ 20:36:28 #218
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206056700
twitter

Dit is dus wat er net gebeurde @Guanabana!
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 20:38:49 #219
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206056749
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Dit is dus wat er net gebeurde @:Guanabana!
twitter
  woensdag 21 september 2022 @ 20:38:50 #220
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206056750
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Dit is dus wat er net gebeurde @:Guanabana!
:o :o :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_206056768
Man man man. :N
Koel en donker bewaren
pi_206056780
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:38 schreef Momo het volgende:

[..]
[ twitter ]
Beter kunnen we het niet verwoorden.
pi_206056832
Rutte aan het woord
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206057036
En de vergadering is weer geschorst.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 21 september 2022 @ 20:53:07 #225
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206057081
Baudet het woord ontnomen, nu lekker dineren. Sjerrie kan z'n filmpje voor de soosjul miedieja afmonteren, iedereen blij :')
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 20:54:51 #226
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206057107
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Baudet het woord ontnomen, nu lekker dineren. Sjerrie kan z'n filmpje voor de soosjul miedieja afmonteren, iedereen blij :')
Zijn achterban eet toch alle schijt wat uit zijn mond komt
  woensdag 21 september 2022 @ 21:04:21 #227
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206057269
Tjerrie weet natuurlijk weer precies hoe hij het moet spelen, en dit is alleen maar voer voor zijn achterban dat het klopt wat ie zegt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206057375
Ik begin zoals Baudet ook al in complotten te geloven. Moet hij wel echt weg of wilde hij gewoon eerder zodat de ophef nog meegepakt wordt tijdens talkshows/journaals?
  woensdag 21 september 2022 @ 21:19:34 #229
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206057581
quote:
9s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:10 schreef Em31 het volgende:
Ik begin zoals Baudet ook al in complotten te geloven. Moet hij wel echt weg of wilde hij gewoon eerder zodat de ophef nog meegepakt wordt tijdens talkshows/journaals?
[ afbeelding ]
Hij had vast honger.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:28:55 #230
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206057792
quote:
9s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:10 schreef Em31 het volgende:
Ik begin zoals Baudet ook al in complotten te geloven. Moet hij wel echt weg of wilde hij gewoon eerder zodat de ophef nog meegepakt wordt tijdens talkshows/journaals?
[ afbeelding ]
Ik ook. Ze doen nu onder het genot van een lekker diner een high five met Tjer om te vieren dat hij de aandacht vakkundig heeft afgeleid van het wanbeleid van het kabinet.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206057858
quote:
9s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:28 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ook. Ze doen nu onder het genot van een lekker diner een high five met Tjer om te vieren dat hij de aandacht vakkundig heeft afgeleid van het wanbeleid van het kabinet.
:? mwah dat vind ik een beetje een vage reactie als je ziet met welke complotzooi en complete waanzin hij komt. Krijg je eerder bedreigingen van.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:33:07 #232
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_206057891
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef Em31 het volgende:

[..]
:? mwah dat vind ik een beetje een vage reactie als je ziet met welke complotzooi en complete waanzin hij komt. Krijg je eerder bedreigingen van.
Ik geloof dit niet echt hoor :D

Feit is wel dat het nóg meer afleidt van de inhoud, dat dan weer wel. :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_206057942
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:33 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik geloof dit niet echt hoor :D

Feit is wel dat het nóg meer afleidt van de inhoud, dat dan weer wel. :)
Ah dacht al _O- dat wel maar ik kan me voorstellen dat ze dat in dit geval zelf liever ook niet hadden. :') |:(
  woensdag 21 september 2022 @ 22:06:44 #234
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206058662
@Momo verzaakt door dit niet ook hier te posten! ;)
twitter
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 22:07:27 #235
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206058672
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:06 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Momo verzaakt door dit niet ook hier te posten! ;)
[ [url=https://twitter.com/LamyaeA/status/1572665279817322501[twitter]https://twitter.com/LamyaeA/status/1572665279817322501]twitter[/url] ]
Ook Insta kan zoveel onzin niet aan.
pi_206058868
twitter

Dit is ook waar. Bepaalde journalisten en Kamerleden die éérst daarop reageren. En ondertussen kan dit maar doorgaan. 8)7
pi_206059129
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:06 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Momo verzaakt door dit niet ook hier te posten! ;)
[ [url=https://twitter.com/LamyaeA/status/1572665279817322501[twitter]https://twitter.com/LamyaeA/status/1572665279817322501]twitter[/url] ]
Je verwacht het niet _O-
pi_206059154
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook waar. Bepaalde journalisten en Kamerleden die éérst daarop reageren. En ondertussen kan dit maar doorgaan. 8)7
Het probleem is dat er niet op valt te reageren. De effectiviteit van complottheorieën bestaat eruit dat ze zo absurd en veelomvattend zijn dat je er gewoon niks tegenin kunt brengen. 'De linkse elite runt een pedofielennetwerk vanuit pizzeria's'. Ja, wat moet je daar nou mee? Zeggen dat het niet zo is?

Daarom worden de uitspraken van Baudet c.s. ook steeds absurder. Het werkt, omdat er niet tegen valt te argumenteren.
pi_206059243
Ik zie op sociale media eerder reacties over hoe slecht het kabinet is dan over de uitspraken van Tjerrie.
pi_206059253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het probleem is dat er niet op valt te reageren. De effectiviteit van complottheorieën bestaat eruit dat ze zo absurd en veelomvattend zijn dat je er gewoon niks tegenin kunt brengen. 'De linkse elite runt een pedofielennetwerk vanuit pizzeria's'. Ja, wat moet je daar nou mee? Zeggen dat het niet zo is?

Daarom worden de uitspraken van Baudet c.s. ook steeds absurder. Het werkt, omdat er niet tegen valt te argumenteren.
Ja maar dat betekent niet dat je eerste reactie moet zijn of de regeltjes hier wel gevolgd worden, om blijkbaar even te laten weten dat zij toch echt fouter zijn dan deze idioten.

Pro-putin nazi's die hun hele complotverhaal kunnen houden: ....
Weglopen: DIT KAN ECHT NIET!
pi_206059529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:33 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja maar dat betekent niet dat je eerste reactie moet zijn of de regeltjes hier wel gevolgd worden, om blijkbaar even te laten weten dat zij toch echt fouter zijn dan deze idioten.

Pro-putin nazi's die hun hele complotverhaal kunnen houden: ....
Weglopen: DIT KAN ECHT NIET!
Maar dat geeft alleen maar weer aan hoe effectief het is. Wat je ook doet als reactie, het is nooit goed.

Dat weglopen vind ik ook niet sterk trouwens. Dan maak je jezelf weer veel te belangrijk.
  woensdag 21 september 2022 @ 22:50:51 #242
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206059538
twitter


_O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206059568
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar dat geeft alleen maar weer aan hoe effectief het is. Wat je ook doet als reactie, het is nooit goed.

Dat weglopen vind ik ook niet sterk trouwens. Dan maak je jezelf weer veel te belangrijk.
Mwah dat sommigen zelfs hierbij in eerste instantie meteen Kaag weer de schuld geven, tsja dan wil je het ook niet zien.

En ja de voorzitter had natuurlijk gewoon in moeten grijpen, maar ja als je daar op moet wachten..
pi_206059653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:50 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]

_O-
Hij durft wel. Dat moeten we Lex nageven.
pi_206060166
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie op sociale media eerder reacties over hoe slecht het kabinet is dan over de uitspraken van Tjerrie.
Oh en nu zie ik reacties over dat Tjerrie tenminste zegt waar het op staat. Serieus mensen |:(
Waarom lees ik ook dit soort reacties? |:(
pi_206060188
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Hij durft wel. Dat moeten we Lex nageven.
Die ouwe masseur :P
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 23:43:43 #247
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206060210
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Oké, dit wordt een lange post!
Thierry :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil deze post graag nomineren tot beste van het jaar.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 23:44:37 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206060223
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 23:39 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Oh en nu zie ik reacties over dat Tjerrie tenminste zegt waar het op staat. Serieus mensen |:(
Waarom lees ik ook dit soort reacties? |:(
Omdat extreem-rechts oververtegenwoordigd is op de socials. Al dan niet betaalde trollen. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206060296
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 23:44 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Omdat extreem-rechts oververtegenwoordigd is op de socials. Al dan niet betaalde trollen. :)
En zit er nog wel over na te denken om een insta aan te maken |:(
pi_206060358
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 00:00 schreef NailQueen het volgende:
De klok slaat 0.00 uur en alles is wel.

Zover dat lukt natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')