Dat begreep ik niet helemaal : Waarom mag Wendy niet meedoen om de keuken?quote:Op maandag 19 september 2022 16:44 schreef greysbones het volgende:
Wendy mag ook niet meedoen in de keuken
Esther zwengelde het gesprek aan
nu komt wendy los
Die link werkt naar bolquote:Op maandag 19 september 2022 16:49 schreef Ebinas het volgende:
309,- euro bij Bol.com die puzzel
Valt me nog mee
Nee, ze heet Mona in haar vrije tijdquote:Op maandag 19 september 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
Esther: Janet, jouw borsten nemen de puzzelstukjes mee
Want Wandaquote:Op maandag 19 september 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begreep ik niet helemaal : Waarom mag Wendy niet meedoen om de keuken?
samen met Kenzi jaquote:
wordt de tent uit geblazen door kenau Kenzyquote:Op maandag 19 september 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begreep ik niet helemaal : Waarom mag Wendy niet meedoen om de keuken?
Hey jij hierquote:Op maandag 19 september 2022 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, ze heet Mona in haar vrije tijd
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9200000087537761/quote:Op maandag 19 september 2022 16:52 schreef Soury het volgende:
Is er een cap van de puzzel (wat het moet worden)
Blijkbaar is Wanda de baasquote:Op maandag 19 september 2022 16:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wordt de tent uit geblazen door kenau Kenzy
Maar ze klagen over kenzyquote:
OMG !!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9200000087537761/
Over haar? Ik heb het ff niet gevolgdquote:Op maandag 19 september 2022 16:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar ze klagen over kenzy
Dat ze een mespuntje mayo wilden pakken en dat Kenzy dat wilde bepalen
Moet kunnen ..uuhh....quote:
Ik ben blij dat hij zo duur isquote:Op maandag 19 september 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9200000087537761/
quote:Op maandag 19 september 2022 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij zo duur is
*pakt de Jan Haasteren erbij en gaat meepuzzelen met de stream
Hoop dat je het wat vind.quote:Op maandag 19 september 2022 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, even gekeken op Videoland. Maar ben nog wel beperkt, lig met een boot in een haven.
Kennelijk moeten ze toestemming hebben van kenzy en Wanda als ze iets willen pakken in de keuken anders krijgen ze een grote bekquote:Op maandag 19 september 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over haar? Ik heb het ff niet gevolgd
Kleur scheiden en aan de bakquote:
Wanda bepaalt samen met Kenzi de boodschappenquote:Op maandag 19 september 2022 16:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar ze mochten geen mespuntje mayo pakken van kenzy de bitch
Ieder zijn domein waarin hij/zij shined.quote:Op maandag 19 september 2022 16:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kenelijk moeten ze toestemming hebben van kenzy en Wanda als ze iets willen pakken in de keuken anders krijgen ze een grote bek
wasgijquote:Op maandag 19 september 2022 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij zo duur is
*pakt de Jan Haasteren erbij en gaat meepuzzelen met de stream
Echt weirdquote:Op maandag 19 september 2022 16:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kennelijk moeten ze toestemming hebben van kenzy en Wanda als ze iets willen pakken in de keuken anders krijgen ze een grote bek
Vond er nu niet zoveel aan. Hou meer van rampspoed en ellende.quote:Op maandag 19 september 2022 16:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoop dat je het wat vind.
Zelf vind ik er vreselijk inkakmomenten inzitten.
En wordt ik SL's zat.
Maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr er is ook wel heel veel te zien en ook discussies etc.
Hopelijk gaat na uren van puzzelen de irritatiegrens een stuk naar beneden
dan had je vanmorgen moeten kijkenquote:Op maandag 19 september 2022 16:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vond er nu niet zoveel aan. Hou meer van rampspoed en ellende.
Ik vond het ook al raar om te zien dat ze de boterhammen aan Kenzy moesten geven die er dan pindakaas, jam of hagelslag op deed, alsof ze dat niet zelf konden doenquote:Op maandag 19 september 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda bepaalt samen met Kenzi de boodschappen
Esther begon over Wanda
daar tettert Wendy natuurlijk overheen met haar vreselijke ervaring
Ik had ooit een wasgij.quote:
Ik ook van dat laaste hoor bij rls.quote:Op maandag 19 september 2022 16:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vond er nu niet zoveel aan. Hou meer van rampspoed en ellende.
Kon niet. Toen was ik aan het varen. Kijk vanavond nog wel even.quote:Op maandag 19 september 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had je vanmorgen moeten kijken
was leuk
WTFquote:Op maandag 19 september 2022 16:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond het ook al raar om te zien dat ze de boterhammen aan Kenzy moesten geven die er dan pindakaas, jam of hagelslag op deed, alsof ze dat niet zelf konden doen
bij bestellen mag er ook niet teveel besteld worden van Wandaquote:Op maandag 19 september 2022 16:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond het ook al raar om te zien dat ze de boterhammen aan Kenzy moesten geven die er dan pindakaas, jam of hagelslag op deed, alsof ze dat niet zelf konden doen
Volgens mij klaagden zowel Janet als Esther over de grote bek van kenzy , wanda werd later genoemd door wendyquote:Op maandag 19 september 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda bepaalt samen met Kenzi de boodschappen
Esther begon over Wanda
daar tettert Wendy natuurlijk overheen met haar vreselijke ervaring
Ik had wel begrepen dat voordat ze dat deed een pot jam niet eerlijk verdeeld werd.quote:Op maandag 19 september 2022 16:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |