Dezequote:Op dinsdag 20 september 2022 20:21 schreef Blik het volgende:
Moersleutel adventkalender
(En voor de niet-kenners. dat is speciaalbier, geen gereedschap)
Is die niet enorm duur?quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:21 schreef Blik het volgende:
Goed dat je dat erbij zet. Mijn eerste gedachte was "oké, elke dag een stuk gereedschap" en toen las ik verderquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:21 schreef Blik het volgende:
Leuk idee, maar hoe ga je dat doen? Eerst de puzzel leggen-> in 24 vlakken verdelen-> per vlak in de kalender stoppen?quote:Op donderdag 22 september 2022 00:47 schreef Hupje het volgende:
Kind zou de Lego Marvel kalender heel tof vinden, maar ik vind hem erg duur en niet kerstig.
We hebben ooit een Lego Friends kalender gehad en ik heb een keer de kleine kersttrein set verdeeld in een kalender met vakjes.
Ik neig dit jaar naar een zelfvul project met een kerstpuzzel van 500 of 1000 stukjes, elke dag een stuk van de afbeelding.
Ja, dat zal moeten helaas.quote:Op donderdag 22 september 2022 06:30 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Leuk idee, maar hoe ga je dat doen? Eerst de puzzel leggen-> in 24 vlakken verdelen-> per vlak in de kalender stoppen?
Omg, dat verdient een eigen topic. Hupjes geheime puzzel project hahaquote:
Die heb je wel, van Wera. Vorig jaar aan m'n man gegeven en die was er blij mee.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed dat je dat erbij zet. Mijn eerste gedachte was "oké, elke dag een stuk gereedschap" en toen las ik verder
Ik vreet die dingen in twee dagen leeg.quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke?
Ik vraag dit voor @:cherrylips
En mezelf
Beetje discipline mevrouw kersenlippenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet die dingen in twee dagen leeg.
Je krijgt de info omdat je zo eerlijk bentquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke?
Ik vraag dit voor @:cherrylips
En mezelf
Ik weet niet wat dat is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje discipline mevrouw kersenlippen
Die is ook leuk! Had ik vorig jaar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:25 schreef DrSauvignon het volgende:
Ik heb de muesli adventkalender van my muesli voor mijn moeder gekocht. Zelf vind ik hem ook heel leuk, maar het is dan weer net te duur om twee keer te kopen.
Ieuwl er staat een after eight kalender tussenquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je krijgt de info omdat je zo eerlijk bent![]()
Ik begon hier![]()
https://www.adventskalend(...)chocolade-overzicht/
En nadat ik de neiging had bedwongen om bij alles op ‘kopen’ te klikken, werd het deze https://nl.mymuesli.com/actie/adventskalenderkopen-imagine want korting /verstandig
En toen moest er ook nog wat thee bij voor gratis verzenden /verstandiger
quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ieuwl er staat een after eight kalender tussen
Die is lollig, maar alleen after eight vond ik te saai.quote:
Beetje teleurgesteld dat dit je enige reactie isquote:Op zondag 16 oktober 2022 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ieuwl er staat een after eight kalender tussen
Zo'n verschrikkelijk smerig vind ik het dat al het positieve gelijk verdrukt is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beetje teleurgesteld dat dit je enige reactie is
quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:03 schreef dud0r het volgende:
Ik zag dat het Kruidvat een satisfyer kalender ging verkopen
ah ja, ik woon toch niet in de buurt. Dan heeft ze misschien voor 40 dagen ontbijt ipv 20quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die is ook leuk! Had ik vorig jaar.
Ik weet niet hoeveel muesli moeder eet, maar ik haalde er makkelijk voor twee ochtenden uit per potje.
Goede chocolade, ook die erin zat. Vandaar nu de chocoladeversie voor mij dit jaar.
krijgj e dan 24 dagen lang een andere?quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:03 schreef dud0r het volgende:
Ik zag dat het Kruidvat een satisfyer kalender ging verkopen
bollie heeft deze staan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
krijgj e dan 24 dagen lang een andere?
Dat ding is toch gewoon altijd het zelfde?
Vind het een duur geintje voor zo'n setje. Mag flink minder kostenquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
bollie heeft deze staan.
zit veel meer in dan 1 zo'n ding natuurlijk
https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
het is niet goedkoop inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind het een duur geintje voor zo'n setje. Mag flink minder kosten
Ik ook, hoor. Nog steeds een beetje. Onlangs nog een geurtje opgepikt in de shop toen we in Antwerpen warenquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik kocht voor dochter de Yves Rocher adventkalender. Ze tipte die van de Bijenkorf maar ik vind 130 euro voor zo’n ding echt too much. Yves Rocher is een leuk alternatief. Ziet er ook mooi uit.
En een stukje jeugd sentiment, want ik was vroegah dol op Yves Rocher
betere tagline voor dat set is 'wil je je genaaid voelen in december'quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
betere tagline voor dat set is 'wil je je genaaid voelen in december'
Ik heb voor mijn vriend 2x een adventskalender met gereedschap besteld, maar die sets komen ook niet verder dan bitjes enzo. Handige setjes om snel even de pakken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:33 schreef Speedfight het volgende:
Wat is het trouwens moeilijk om een leuke adventkalender voor mannen te vinden!
Nee hoor. LEGO doet het altijd goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:33 schreef Speedfight het volgende:
Gewoon zelf maken met flessen pils en andere genotsmiddelen waar die persoon van houdt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:33 schreef Speedfight het volgende:
Heb je er nog geen voor de katten?🙀quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb nu koffie, thee en chocolade kalenders in huis.
Nog andere must haves?![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:42 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Heb je er nog geen voor de katten?🙀
Deze is voor die van ons onderweg😻
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.zooplus.nl%2Fshop%2Fkatten%2Fkattensnacks%2Fkattensnoepjes%2Fcosma_snackies%2F197897&psig=AOvVaw1yJ3FTSCLewEH8aAuIhyVP&ust=1666615224504000&source=images&cd=vfe&ved=0CAoQjRxqFwoTCIj16dmv9voCFQAAAAAdAAAAABAD]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
Goede buitquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:48 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb er 1 van celebrations (van de action), ik wil altijd iets met chocolade maar niet zo'n standaard ding met iedere dag hetzelfde neppe stukje chocolade. Celebrations zijn altijd goed en hij was lekker goedkoop![]()
Vorig jaar Leonidas beviel goed maar eigenlijk veel te duur, koop ik wel een lekkere doos bonbons van.
Yogi thee kalender net besteld en een happy soaps kalender. Die laatste benieuwd naar wat er allemaal in zit, ik gebruik nu alleen nog hun shampoo.
Kind heeft er 1x een gekregen, die steentjes halen we elk jaar weer tevoorschijn tegen kersttijd en bouwen we dan opnieuw. Zo blijft hij het leuk vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:14 schreef Yinny het volgende:
De advent Lego set voor kind kocht ik meestal via amazon goedkoop, maar hij speelt er amper mee.
Dit vind ik minstens zo leuk als een kant en klarequote:Vorig jaar heb ik bij de Action zo'n zelf vul kalender gekocht en dat ga ik voor kind met speeltjes en snoep vullen.
Lol… één kalender kopenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:51 schreef Karina het volgende:
Omdat ik er ook eentje wilde kopen was ik een beetje aan het browsen en kwam hier terecht. Nou weet ik het helemaal niet meerteveel keuze.
Eigenlijk vind ik 1 al veel want meestal gebruik ik de helft niet eensquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol… één kalender kopen![]()
Of ben alleen ik het die in de overdrive gaat?
Dan koop je niet de goede kalendersquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik 1 al veel want meestal gebruik ik de helft niet eens
Ik vind eigenlijk alleen de beautykalenders leuk en daar zit altijd van alles bij wat ik niet gebruikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan koop je niet de goede kalenders
Die harde les heb ik inmiddels ook geleerd. Goede hoop voor dit jaar
Ja, dan schiet het niet op hequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de beautykalenders leuk en daar zit altijd van alles bij wat ik niet gebruik
Hahahahaha nee hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet me ook inhouden. Zoveel leuks.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren door dat linkje hierboven ook naar te kijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:23 schreef Aure het volgende:
Ik had vorig jaar de bonne maman kalender en die vond ik echt heel leuk
Heb jij een link van die knuffeltjes haken kalender voor mij? Of hadden ze die zelf voor je gemaakt?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 06:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahaha nee hoor
Ik heb een gekregen van vrienden (knuffeltjes haken kalender. Garens en patronen) en eentje maak ik zelfMet opdrachtjes voor die dag
https://www.wolplein.nl/blog/1949/kerstboom-adventcal-2021.html Dit is ook een haak kalenderquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:59 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heb jij een link van die knuffeltjes haken kalender voor mij? Of hadden ze die zelf voor je gemaakt?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:56 schreef valentijn101 het volgende:
Iemand een idee wanneer de wijnadventskalender van de Aldi te koop is? 🎄🍷🍾
Mini zeep/shampoo/douchegel?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef Aure het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideeën om in een adventskalender te stoppen die ik aan het maken ben voor mijn vriend? Wat ik tot nu toe heb:
12 x bier
3 x happy socks
1 x chocoladeletter
1 x december kraslot
1 x fantasy boek
Ik heb dus nog inspiratie nodig voor 6 dagen
Blikjes pringels/ nootjes voor bij het bier?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef Aure het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideeën om in een adventskalender te stoppen die ik aan het maken ben voor mijn vriend? Wat ik tot nu toe heb:
12 x bier
3 x happy socks
1 x chocoladeletter
1 x december kraslot
1 x fantasy boek
Nog meer bier?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef Aure het volgende:
12 x bier
3 x happy socks
1 x chocoladeletter
1 x december kraslot
1 x fantasy boek
Chipsquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef Aure het volgende:
12 x bier
3 x happy socks
1 x chocoladeletter
1 x december kraslot
1 x fantasy boek
De chocomel is wel een optie ja! Ik heb hier een Chococompany oid in de buurt, daar kan je van die meuk kopen met een pipetje alcohol erbijquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mini zeep/shampoo/douchegel?
Geurkaarsje?
Mini pakketje om warme choco melk van te maken (hier in de buurt verkopen ze ballen die je in warme melk moet oplossen)
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:37 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Blikjes pringels/ nootjes voor bij het bier?
Iets hartigs is een goede ja! Ga ik doen.quote:
Wanneer is jullie bier klaar?quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog meer bier?
Ik krijg de gedachte van nog 1 bierkalender maar niet uit mijn hoofd
Of een eetbare kalenderquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef Donna het volgende:
Jongens ik weet het niet! Elk jaar heb ik een adventskalender en ik ben nog nergens echt warm voor gelopen.
Welke het niet worden weet ik wel. Rituals, heb ik niks mee. Essie, viel enorm tegen vorig jaar. Shampoobars, heb ik nu voor 6 jaar nog liggen. Yankee Candle, gebruik bijna nooit meer geurkaarsen.
Misschien moet ik toch eens Essence doen of Catrice ofzo.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Of de salamikalender, maar 8 euro
https://amzn.eu/d/aVApjKP
Jaaaa, het patroon is ook los;quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:17 schreef Donna het volgende:
Dit is ook een haakpakket adventskalender.
https://www.wolplein.nl/p(...)7dg7Pf4aAkSuEALw_wcB
Ik hoop eigenlijk dat het patroon alleen ook verkrijgbaar is, maar dat zal wel weer niet.
Hou je van Mozart- kugeln? Reber heeft verschillende uitvoeringen bv https://www.amazon.de/Reb(...)d_i=B00FAIT706&psc=1quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja misschien. Met hele lekkere bonbons dan ofzo. Maar dat vind ik wel een lastige.
Hoe gevaarlijk is het om daar nu kennis mee te maken?quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:11 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Hou je van Mozart- kugeln? Reber heeft verschillende uitvoeringen bv https://www.amazon.de/Reb(...)d_i=B00FAIT706&psc=1
Bestel er 2 zodat je er ook een voor de maand december hebtquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Hoe gevaarlijk is het om daar nu kennis mee te maken?
Die van Leonidas was vorig jaar erg lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja misschien. Met hele lekkere bonbons dan ofzo. Maar dat vind ik wel een lastige.
Oh ik geef ze wegquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Waarom zoveel kalenders? Eentje per persoon is toch genoeg, het gaat toch om het leuke? Of zie ik iets over het hoofd?
Is daar ook ergens van te vinden wat de inhoud is?quote:Op maandag 7 november 2022 13:02 schreef Elvi het volgende:
Die van Holland &Barrett is echt goed. Allemaal producten die ik ook echt gebruik.
En ja ik heb alle 25 cadeautjes al open gemaakt
Yes, hier: https://www.hollandandbar(...)ntskalender-60048025quote:Op maandag 7 november 2022 22:19 schreef VKV het volgende:
[..]
Is daar ook ergens van te vinden wat de inhoud is?
Er zijn sinterklaas kalenders? Of je koop er gewoon 2 dan mag je er vandaag al een paar open makenquote:Op maandag 7 november 2022 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wil een soort aftel adventskalender naar de dag dat ik het eerste vakje mag open maken van de echte adventskalender
Waarom?!!quote:Op maandag 7 november 2022 13:02 schreef Elvi het volgende:
Die van Holland &Barrett is echt goed. Allemaal producten die ik ook echt gebruik.
En ja ik heb alle 25 cadeautjes al open gemaakt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:56 schreef valentijn101 het volgende:
Iemand een idee wanneer de wijnadventskalender van de Aldi te koop is? 🎄🍷🍾
Vanaf vandaag!quote:
Ik heb er eenquote:Op maandag 14 november 2022 09:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[..]
Vanaf vandaag!
https://www.aldi.nl/aanbi(...)347-1-0.article.html
quote:Op maandag 14 november 2022 09:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
[..]
Vanaf vandaag!
https://www.aldi.nl/aanbi(...)347-1-0.article.html
Ik ook.quote:
Ik ben ook benieuwd hoe zo'n kalender is. Of er veel variatie in muesli is. Had 'm ook voorbij zien komen.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:48 schreef VKV het volgende:
Na grondig onderzoek besloten de MyMuesli kalender te kopen dit jaar (gewoon de variant met alleen muesli). Had em mooi in de aanbieding + 6 kerst minimuesliverpakkingen voor totaal 50 euro. Ben benieuwd!
Vorig jaar veel variatiequote:Op woensdag 23 november 2022 16:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe zo'n kalender is. Of er veel variatie in muesli is. Had 'm ook voorbij zien komen.
dus lekker hahaquote:Op woensdag 23 november 2022 17:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast bomvol suiker, dat wel.
Ik vind het zo jammer dat ze de premium niet in de aanbieding doen, dat hoopte ik zo.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:01 schreef VKV het volgende:
Black friday ook bij Rituals:
https://www.rituals.com/a(...)om-2022-1114272.html
mocht iemand die nog willen kopen
Ja, ik heb het er ook niet voor over. Normaal koop ik eigenlijk elk jaar de Rituals adventkalender maar ik ben nu gewoon een beetje klaar met steeds maar dezelfde soort inhoud.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:20 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze de premium niet in de aanbieding doen, dat hoopte ik zo.
149,50 vind ik eigenlijk te gek ervoor..
Er zitten nu wel wat nieuwere dingen in; geurstokjes, huisparfum, pillowmist en zelfs parfum.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er ook niet voor over. Normaal koop ik eigenlijk elk jaar de Rituals adventkalender maar ik ben nu gewoon een beetje klaar met steeds maar dezelfde soort inhoud.
Bij bol.com is de 2D variant nog net wat goedkoper… verleidelijk!quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:01 schreef VKV het volgende:
Black friday ook bij Rituals:
https://www.rituals.com/a(...)om-2022-1114272.html
mocht iemand die nog willen kopen
Ici paris nog goedkoperquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij bol.com is de 2D variant nog net wat goedkoper… verleidelijk!
Zitten best wat dingen in die ik wel gebruik. Maar die zaken heb ik ook al in huis en kan er zeker nog een winter mee vooruit.
quote:
Voor wie ING heeft, in de puntenwinkel kan je m met 500 punten voor 49 euro scoren!quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij bol.com is de 2D variant nog net wat goedkoper… verleidelijk!
Zitten best wat dingen in die ik wel gebruik. Maar die zaken heb ik ook al in huis en kan er zeker nog een winter mee vooruit.
Bij Ici Paris voor 48, en als je er dan nog een Cashback tegenaan gooit kom je nog een euro of 2 lager uit. Veel voordeligerquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:07 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Voor wie ING heeft, in de puntenwinkel kan je m met 500 punten voor 49 euro scoren!
Ik vermoed iets van valeriaan, daar wordt mijn kater altijd helemaal gek vanquote:
Eigen schuld. Had je voor poezel maar een eigen kalender moeten kopenquote:Op donderdag 1 december 2022 11:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik vermoed iets van valeriaan, daar wordt mijn kater altijd helemaal gek van![]()
Maar ik baal wel dat ik m nu niet kan ophangen
Hahaha dat is wel zo ja...quote:Op donderdag 1 december 2022 11:50 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Eigen schuld. Had je voor poezel maar een eigen kalender moeten kopen![]()
Vorig jaar keken mijn katten en toen aanwezige kittens er niet naar om hier.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:56 schreef Speedfight het volgende:
Kijk uit met theekalenders en katten, mijn kat werd helemaal gek van de geur en sprong er letterlijk in om een zakje te bemachtigen
Schattigquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:09 schreef Viv het volgende:
Mijn dochter heeft dit jaar deze, met iedere dag een leesboekje van Disney (van die klassieke Gouden Boekjes, maar dan een kleinere/goedkopere uitgave):
[ afbeelding ]
Nu nog even Zweeds leren.![]()
Super leuk!quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:09 schreef Viv het volgende:
Mijn dochter heeft dit jaar deze, met iedere dag een leesboekje van Disney (van die klassieke Gouden Boekjes, maar dan een kleinere/goedkopere uitgave):
[ afbeelding ]
Nu nog even Zweeds leren.![]()
Maar maar het is pas 2 december. Hoe kan je dan al 3 ervaringen hebben?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:26 schreef VKV het volgende:
Ik ontbijt elke ochtend met muesli en de ervaringen tot nu toe waren: vies, lekker, mwah.
Oh shit betrapt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar maar het is pas 2 december. Hoe kan je dan al 3 ervaringen hebben?
Welke was vies en waarom? ;pquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:26 schreef VKV het volgende:
Ik ontbijt elke ochtend met muesli en de ervaringen tot nu toe waren: vies, lekker, mwah.
Save the ocean muesli, zaten hele zure dingen in en ik hou niet van zuur. Echt zo zuur dat je er kippenvel van krijgt hahaquote:
Oh die ziet er juist lekker uit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Save the ocean muesli, zaten hele zure dingen in en ik hou niet van zuur. Echt zo zuur dat je er kippenvel van krijgt haha
quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:49 schreef NoFoksGiven het volgende:
Heeft er iemand een adventskalender gezien met verschillende soorten whisky?
Goede tip! Dank!quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:10 schreef valentijn101 het volgende:
[..]hierzo -> https://thespiritco.com/collections/advent-calendars
Ik vind 'm heerlijk!quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Save the ocean muesli, zaten hele zure dingen in en ik hou niet van zuur. Echt zo zuur dat je er kippenvel van krijgt haha
Leonidas kalender?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef Donna het volgende:
Jongens ik weet het niet! Elk jaar heb ik een adventskalender en ik ben nog nergens echt warm voor gelopen.
Welke het niet worden weet ik wel. Rituals, heb ik niks mee. Essie, viel enorm tegen vorig jaar. Shampoobars, heb ik nu voor 6 jaar nog liggen. Yankee Candle, gebruik bijna nooit meer geurkaarsen.
Misschien moet ik toch eens Essence doen of Catrice ofzo.
Is dat een merk haak adventskalender of van iemand die je kent?quote:Op zondag 4 december 2022 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag drie bolletjes wol en een patroon van twee rendieren in het pakket
En in die van mijn schoonzusje vanillethee
Cute Dutchquote:Op zondag 4 december 2022 08:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Is dat een merk haak adventskalender of van iemand die je kent?
Lief toch!quote:Op zondag 4 december 2022 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Cute Dutch
Gekregen van vriendenom me te bedanken voor dingen
Ja, maar een knuffel is meer dan goed genoegquote:Op zondag 4 december 2022 08:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Lief toch!
Ik ga er eens naar kijken, klinkt heel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die adventskalender voor katten moet ik misschien maar niet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb ook een theetheekalender en die is primaquote:Op woensdag 14 december 2022 17:47 schreef Speedfight het volgende:
Ik vind de pukka theekalender echt verrassend leuk, stimuleert ook om meer thee te drinken, elke dag een ander smaakjeik ga t missen
Ik vond de pukka theekalender erg leuk en zou die zeker vaker gaan kopen/cadeau geven. Ik had mijn moeder de Yves rocher kalender cadeau gedaan en die was ook erg goed ontvangen, veel variatie en fijne producten.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:35 schreef Donna het volgende:
Inmiddels is de adventstijd weer voorbij. Zijn jullie blij met de inhoud van de kalenders?
Nou neuh. Ik had een speciaalbierkalender maar het was mij allemaal wat te experimenteel zeg maar. Misschien dit jaar eens naar die whiskydingen kijken als ik er aan denkquote:Op maandag 16 januari 2023 12:35 schreef Donna het volgende:
Inmiddels is de adventstijd weer voorbij. Zijn jullie blij met de inhoud van de kalenders?
Teveel rare smaakjes?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou neuh. Ik had een speciaalbierkalender maar het was mij allemaal wat te experimenteel zeg maar. Misschien dit jaar eens naar die whiskydingen kijken als ik er aan denk
Welke bierkalender had je?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ja allemaal van die microbrouwerijtjes die er de gekste dingen in gooien "Huh misschien is dit of dat wel lekker, heujjj"
Ja hoor! Wij hadden dus een kalender met Disney-boekjes, en daar gaan we nog lang plezier van hebben.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:35 schreef Donna het volgende:
Waarom in het Duitsquote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja hoor! Wij hadden dus een kalender met Disney-boekjes, en daar gaan we nog lang plezier van hebben.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een optiequote:
Hahaha awww. Ik heb die met ananas en kokos ook nog dicht zitten. Die trekt me echt niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:59 schreef VKV het volgende:
Ik had ook de Mymuesli kalender maar helaas vond ik best veel muesli's niet lekker. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar. M'n man vond de kalender wel leuk want die lustte alles wel
quote:
quote:
quote:
Haha klopt, we wonen er inmiddels alweer een jaar!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:53 schreef dud0r het volgende:
Oh wacht ik zie nu pas Viv haar signatuur dat ze gaat emigreren. Ik zei niks
Die van Beerwulf / Beer in a box. Die dure want die andere was al uitverkocht :")quote:
Misschien lekker bij gehaktbal met rode kool of een blokje kaas?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:00 schreef Blik het volgende:
Mijn Moersleutel adventkalender was top, heel veel lekkere biertjes. Alleen het stoofpeer-bier heb ik nog niet op en staat me een beetje tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |