Ga er nu in liggen!quote:Op maandag 19 september 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n hangmat echt veel te weinig gebruikt deze zomer.
quote:Op maandag 19 september 2022 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik, ik heb geen verstand van drank
quote:Het wordt single malt genoemd omdat het wordt gemaakt van whisky van maar één distilleerderij. Dit kunnen ook whisky's zijn uit andere vaten of van andere partijen, maar deze moeten wel allemaal van dezelfde distilleerderij zijn. De betekenis van single malt is dus eigenlijk, één distilleerderij.
Pics!!quote:Op maandag 19 september 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent ongeveer de laatste persoon in dit topic naar wie ik een pic zou sturen.
Nee dat stuur je liever naar de mannen uiteraardquote:Op maandag 19 september 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent ongeveer de laatste persoon in dit topic naar wie ik een pic zou sturen.
Geen grap, ik overweeg om 'm in de woonkamer op te zetten.quote:
Pics!!quote:Op maandag 19 september 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tis dat ik altijd naar de tv staar maar anders zou dit best een idee zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap, ik overweeg om 'm in de woonkamer op te zetten.
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan single malt, blended en het whisky/whiskey/bourbon-verhaal.quote:
De achterdeur blijft straks toch ik weet niet hoe lang dicht, dan kan ik best een hangmat achter de bank neerzetten toch?quote:Op maandag 19 september 2022 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Tis dat ik altijd naar de tv staar maar anders zou dit best een idee zijn.
Ik heb meerdere proeverijen gedaan dus kan mezelf best een echte kenner noemen inmiddels.quote:Op maandag 19 september 2022 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan single malt, blended en het whisky/whiskey/bourbon-verhaal.
Gewoon doen. Jij woont er.quote:Op maandag 19 september 2022 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De achterdeur blijft straks toch ik weet niet hoe lang dicht, dan kan ik best een hangmat achter de bank neerzetten toch?
En anders aan de andere achterkant van de bank, daar staan toch alleen maar tassen en schoenen die er niet horen.
Winkel hier heeft deze staan, achter glas en tralies:quote:Op maandag 19 september 2022 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan single malt, blended en het whisky/whiskey/bourbon-verhaal.
A plague on your housequote:Op maandag 19 september 2022 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meerdere proeverijen gedaan dus kan mezelf best een echte kenner noemen inmiddels.
Het maakt geen zak uit het smaakt allemaal naar dood.
Het gaat er bij mij echt niet met plezier in, en ik heb er zoveel geprobeerd. Gewoon niet mijn dingquote:
Als een plebejer aan de bacardi cola dan maar jijquote:Op maandag 19 september 2022 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij echt niet met plezier in, en ik heb er zoveel geprobeerd. Gewoon niet mijn ding
Bacardi is veel te duur man. Gewoon de meest goedkope rum die er isquote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een plebejer aan de bacardi cola dan maar jij
quote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Tegan het volgende:
De enige whiskey die ik drink is Baileys.
Ik niet alleen, da's het grootste ding.quote:
Geef ik toe.quote:
Ja, best wel.quote:
Niks mis met goed bier, maar goede whiskyquote:Op maandag 19 september 2022 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef ik toe.
Ik ben gewoon meer een bierdrinker.
Hij kan die ring toch niet meer terugvragen!quote:Op maandag 19 september 2022 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet alleen, da's het grootste ding.
Da's me te duur man.quote:Op maandag 19 september 2022 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met goed bier, maar goede whisky
Goed punt!quote:Op maandag 19 september 2022 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan die ring toch niet meer terugvragen!
Well, technically...quote:Op maandag 19 september 2022 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan die ring toch niet meer terugvragen!
Nooit krenten op de goede dingen in het leven joh.quote:
Bier kan anders ook best duur zijn.quote:
Samequote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Tegan het volgende:
De enige whiskey die ik drink is Baileys.
Natuurlijk niet. Als je het maar geen whisky noemtquote:
Maar er zijn nog zķveel biertjes om uit te proberen.quote:Op maandag 19 september 2022 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit krenten op de goede dingen in het leven joh.
Gelukkig maar! Weet je tenminste zeker dat ik niet van jouw lievelingsfles snoepquote:Op maandag 19 september 2022 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als je het maar geen whisky noemt
Jep, helemaal die fancy stouts kunnen er wat van.quote:Op maandag 19 september 2022 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bier kan anders ook best duur zijn.
Ik heb van jou het beeld van die ene man met dikke buik en snor/ baard die altijd whiskey bestelt in een restaurantquote:
Een whiskey als dessertquote:Op maandag 19 september 2022 15:57 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb van jou het beeld van die ene man met dikke buik en snor/ baard die altijd whiskey bestelt in een restaurantEn gromt
Ik grom soms ookquote:
Dat zal ik dan weer nooit bestellenquote:Op maandag 19 september 2022 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik pak altijd een cappuccino als dessert.
Ik heb een fobo. En ik grom niet.quote:Op maandag 19 september 2022 15:57 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb van jou het beeld van die ene man met dikke buik en snor/ baard die altijd whiskey bestelt in een restaurantEn gromt
Echte mannen bestellen zwarte koffie of espresso iddquote:Op maandag 19 september 2022 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zal ik dan weer nooit bestellen
Wat is een foboquote:Op maandag 19 september 2022 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een fobo. En ik grom niet.
Exact.quote:Op maandag 19 september 2022 16:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Echte mannen bestellen zwarte koffie of espresso idd
Dat is dan wel weer gayquote:Op maandag 19 september 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
En als ik een zoet dessert wil moet er heel veel chocolade in zitten
Over een paar jaar is dat allemaal niet meer zo erg.quote:Op maandag 19 september 2022 16:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Vind dat echt een afknapper hoorals een man latte bestelt.
Ik oordeel niet over anderen. Als zij dat willen drinken moeten ze dat doen. Als ik maar niet mee hoef te doenquote:Op maandag 19 september 2022 16:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Iets waarmee je kunt zien dat ik niet dik met een baard of snor ben.quote:
Wat is er gay aan chocomousse?quote:
It's soooo.... BUBBLYYYYquote:
Daar heb ik dan wel weer een fles van in huisquote:Op maandag 19 september 2022 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Espresso met een glas Beirão en een klein stukje 90% pure chocolade als afsluiter
Pas maar op, straks word je dik door al die alcohol!quote:Op maandag 19 september 2022 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets waarmee je kunt zien dat ik niet dik met een baard of snor ben.
Eens.quote:Op maandag 19 september 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
En als ik een zoet dessert wil moet er heel veel chocolade in zitten
Ik ook vaakquote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kies eigenlijk altijd voor kaas als dessert.
We zijn ook maar goed voor 1 ding hequote:Op maandag 19 september 2022 16:09 schreef Tegan het volgende:
Ik beoordeel mannen gewoon op normale dingen zoals hoe vaak ze seks willen.
.
Ik vond een jongen uit mijn klas aantrekkelijk totdat hij cappucino besteldequote:Op maandag 19 september 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar is dat allemaal niet meer zo erg.
The good stuffquote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer een fles van in huis
Nee.quote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je dik door al die alcohol!
...wat? Als ie nou poepstrepen in zijn onderbroek had staan, zou ik zeggen ja. Maar cappuccino?quote:Op maandag 19 september 2022 16:12 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik vond een jongen uit mijn klas aantrekkelijk totdat hij cappucino besteldeWtf
Creme brulee is t bestequote:Op maandag 19 september 2022 16:13 schreef Tegan het volgende:
Als ze creme brulee op de kaart hebben moet ik wel even twijfelen hoor.
Onze smaken verschillen nogal geloof ikquote:Op maandag 19 september 2022 16:13 schreef Tegan het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat je dan een brullende crčme op je bord kreegquote:Op maandag 19 september 2022 16:13 schreef Tegan het volgende:
Nouja niet de enige reden. Stonk ook naar wiet en was té links en idealistisch.quote:Op maandag 19 september 2022 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...wat? Als ie nou poepstrepen in zijn onderbroek had staan, zou ik zeggen ja. Maar cappuccino?
Dus het maakte eigenlijk geen boon uit dat ie cappuccino bestelde?quote:Op maandag 19 september 2022 16:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nouja niet de enige reden. Stonk ook naar wiet en was té links en idealistisch.
Hmm, ja zou bij mij wel zwaarder wegen dan doe cappuccinoquote:Op maandag 19 september 2022 16:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nouja niet de enige reden. Stonk ook naar wiet en was té links en idealistisch.
quote:Op maandag 19 september 2022 16:09 schreef Tegan het volgende:
Ik beoordeel mannen gewoon op normale dingen zoals hoe vaak ze seks willen.
.
En tegenwoordig redelijk algemeen verkrijgbaar. Heeft wel even geduurd.quote:
RAAR!quote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kies eigenlijk altijd voor kaas als dessert.
Ze gleed uit over de brie.quote:Op maandag 19 september 2022 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
RAAR!
hoe is Cali op jou gevallen?
Die cappucino was de druppel op de stereotypequote:Op maandag 19 september 2022 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus het maakte eigenlijk geen boon uit dat ie cappuccino bestelde?
En dat sport je allemaal eraf?quote:Op maandag 19 september 2022 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet zo'n zoetekauw, dus meestal geen dessert tenzij kaas. Maar laatste keer in restaurant hadden ze een hot chocolate lave cake voor 2 met een glas tawny port. Dus dat moest even
Ja, ik had het meegenomen voor m'n ouders toen ik op bezoek was. Nu koopt m'n moeder het bij de lokale slijterijquote:Op maandag 19 september 2022 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En tegenwoordig redelijk algemeen verkrijgbaar. Heeft wel even geduurd.
Je schreef sex verkeerd.quote:Op maandag 19 september 2022 16:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En dat sport je allemaal eraf?
Verkeerde account Air.quote:
Als je maar mee naar huis gaat tochquote:Op maandag 19 september 2022 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onze smaken verschillen nogal geloof ik
Dan had ik wel om tettenpics gevraagd joh.quote:
Als dit geen uitnodiging meer is weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 19 september 2022 16:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je maar mee naar huis gaat toch.
Doe je nu indirect!quote:Op maandag 19 september 2022 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan had ik wel om tettenpics gevraagd joh.
Alleen wat meer grijze haren in m'n baard.quote:Op maandag 19 september 2022 16:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb jouw fobo gezien. Je bent idd niet dik tenzij dat een oude foto is
Dat impliceert dat er iemand is om af te wijzen.quote:Op maandag 19 september 2022 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe Med haar dates afkeurt.
"Leuke vent!"
"Ik woon thuis."
"Ach, hij ziet er goed uit."
"Ik heb een uitkering."
"Zijn uitstraling is lief."
"Ik drink koffie zonder suiker."
"NEE LAAT DAN MAAR."
Het dringt allemaal later pas binnen inderdaadquote:Op maandag 19 september 2022 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe Med haar dates afkeurt.
"Leuke vent!"
"Ik woon thuis."
"Ach, hij ziet er goed uit."
"Ik heb een uitkering."
"Zijn uitstraling is lief."
"Ik drink koffie zonder suiker."
"NEE LAAT DAN MAAR."
Ik gun iedereen een leuke partner.quote:Op maandag 19 september 2022 16:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat impliceert dat er iemand is om af te wijzen.
Val ik hier even door de mandquote:
Ik kom er aan!quote:Op maandag 19 september 2022 16:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je maar mee naar huis gaat toch.
We zijn niet perfectquote:
Hoe saai zou dat zijn joh.quote:
Geen idee. Dacht dat jij dat geregeld had.quote:Op maandag 19 september 2022 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
RAAR!
hoe is Cali op jou gevallen?
Behoorlijk.quote:
Als ik dit had gewetenquote:Op maandag 19 september 2022 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee. Dacht dat jij dat geregeld had.
Rohypnol zeker weer?quote:Op maandag 19 september 2022 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee. Dacht dat jij dat geregeld had.
Ik leerde het kennen ia de familie van mijn ex-schoonzus. Die is Portugese.quote:Op maandag 19 september 2022 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik had het meegenomen voor m'n ouders toen ik op bezoek was. Nu koopt m'n moeder het bij de lokale slijterij
Catfish!quote:Op maandag 19 september 2022 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jarenlang gewerkt aan mijn imago hier.
Portugese wijnen zijn ook erg goed maar nauwelijks te vinden in Nederland.quote:Op maandag 19 september 2022 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik leerde het kennen ia de familie van mijn ex-schoonzus. Die is Portugese.
Mijn toenmalige huisbaas had een slijterij, heb hem nog gevraagd, maar was niet te krijgen toen.
Jaren later zag ik het op Schiphol en nu staat het overal.
De Jumbo had iig geen vino verdequote:Op maandag 19 september 2022 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugese wijnen zijn ook erg goed maar nauwelijks te vinden in Nederland.
quote:Op maandag 19 september 2022 16:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De Jumbo had iig geen vino verde
Nee joh, pure charme.quote:
Wat is je afkomst? Je lijkt zo erg op iemand die ik kenquote:Op maandag 19 september 2022 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen wat meer grijze haren in m'n baard.
Niet, meestal 4 dagen dezelfde maaltijd om geld te besparenquote:Op maandag 19 september 2022 17:43 schreef Medusa666 het volgende:
Hoe deden jullie dat met studeren en gezond koken enzo?
Dat is wel beter eigenlijk. Ik besteed teveel geld aan etenquote:Op maandag 19 september 2022 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet, meestal 4 dagen dezelfde maaltijd om geld te besparen
Als je er geld voor hebt, zijn er slechtere dingen om het aan uit te geven toch.quote:Op maandag 19 september 2022 17:50 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat is wel beter eigenlijk. Ik besteed teveel geld aan eten
Nederlands/Indonesisch/Chinees/Duitsquote:Op maandag 19 september 2022 17:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat is je afkomst? Je lijkt zo erg op iemand die ik ken
Laat maar die docent was marokkaans gelukkigquote:Op maandag 19 september 2022 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederlands/Indonesisch/Chinees/Duits
Ja dat is waar..quote:Op maandag 19 september 2022 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je er geld voor hebt, zijn er slechtere dingen om het aan uit te geven toch.
Blij dat ik nu geen student meer ben, 20 euro per week kun je nu niet meer van eten, toen nog wel.
Shitquote:Op maandag 19 september 2022 16:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Zo heeft hij ze het liefst.quote:Op maandag 19 september 2022 21:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik cray cray benWil je me nu niet meer
:’)quote:Op maandag 19 september 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heeft hij ze het liefst.
Zonder foto's lastig te beoordelen.quote:Op maandag 19 september 2022 21:31 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
:’)
Ik ben dik en heb veel acne
Nee toch?quote:Op maandag 19 september 2022 21:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Liefmans is vast ook niet ok Faxie. Sorry
Die trek ik aanquote:Op maandag 19 september 2022 21:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik cray cray benWil je me nu niet meer
quote:Op maandag 19 september 2022 21:50 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet cray cray. It was a trap
Voor mooie vrouwen is Liefmans prima. Voor mannen, not so much...quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:08 schreef Tegan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Faxie eerst ook uitlachtte om de Liefmans, maar ik vond het toch wel lekker wegdrinken toen ik het probeerde.
Tenzij je 7 jaar oud bent, roze strikjes in je haar en fan bent vaan eenhoorns.quote:
Goddank, ik ben niet mooi, dus ik hoef geen Liefmans.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mooie vrouwen is Liefmans prima. Voor mannen, not so much...
quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank, ik ben niet mooi, dus ik hoef geen Liefmans.
Ben discriminerend tegenover de haarloze medemens ditquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je 7 jaar oud bent, roze strikjes in je haar en fan bent vaan eenhoorns.
Ik kán aan twee van de drie voldoen?quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Fristi voor jouquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kán aan twee van de drie voldoen?
* IJsdraakje legt roze strikjes weer wegquote:
Ik dus Lolquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moeten wij dan drinken? Yoki?quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:27 schreef Medusa666 het volgende:
Fristi is lekker man. Alleen mannen mogen ze niet drinken
Alleen water, koffie, cola en vooruit fantaquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat moeten wij dan drinken? Yoki?
Ik heb jou ook niet schaap genoemdquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat is niet schattig, dat is cool en ik ben iig geen schaap
Je vergeet bier!quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Alleen water, koffie, cola en vooruit fanta
Lekker met alle "anders dan de rest" hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat is niet schattig, dat is cool en ik ben iig geen schaap
quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet schaap genoemd
quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker met alle "anders dan de rest" hetzelfde zijn.
Nonsens, overigens. Net hoeveel je verder eet/drinkt en hoeveel je beweegt.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:31 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja maar bier drinken worden mensen echt dik van
Maar pics van je roze strikjesquote:
Worth it!quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:31 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja maar bier drinken worden mensen echt dik van
Zijn goed voor een 7jarigequote:
Alcoholvrije gin tonicquote:
Dan liever een 0.0 bier.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alcoholvrije gin tonic
Gin Tonic is al niet te zuipen en dan word je ook niet eens dronken er van
Tomatensap is lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een manier om je tomatensap fancy te laten klinken.
Meteen flashbacks naar m'n oma. Tomatensap, hrrrr.
Welke?quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:37 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wij hebben heel goede 0.0 bier op de tap
Ik moet bekennen dat ik het ooit wel eens geproefd heb toen m'n oma nog leefde en daar m'n aversie op baseer.quote:
Voor een 0.0 bier vind ik hem wel goed. Ik hou ook niet zo van heineken.quote:
Variatie is leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Voor een 0.0 bier vind ik hem wel goed. Ik hou ook niet zo van heineken.
We hebben ook affligem 0.0 verder. Vind het gewoon leuk om meerdere varianten 0.0 bier te hebben.
0.0 IPA of Weizenbier zijn over het algemeen wel redelijk te drinkenquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Variatie is leuk.
De Grolsch 0.0 herfstbier is niet perse een aanrader trouwens, sterke zoethoutsmaak.
Eens.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
0.0 IPA of Weizenbier zijn over het algemeen wel redelijk te drinken
Nee aceton drink ik ook nietquote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een plebejer aan de bacardi cola dan maar jij
oh hihi, zo leukquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:41 schreef Medusa666 het volgende:
Vind het gewoon leuk om meerdere varianten 0.0 bier te hebben.
Is ook bijna Liefmansquote:Op dinsdag 20 september 2022 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn favoriete drankje is kersenmede.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje legt roze strikjes weer weg
Gewoon gemeentepils.quote:
Stiekem ben ik toch meer van de zwarte strikjes.quote:
Ook goed want strikjes.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik toch meer van de zwarte strikjes.
Strikjes die heel goed vastzitten.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat voor strikjes hebben we het hier over?
Ik zie vooral van die panties/jaratells met strikjes op de achterkant voor mequote:Op dinsdag 20 september 2022 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikjes die heel goed vastzitten.Hoezo?
Ben je aan het besparen op gas?quote:Op dinsdag 20 september 2022 12:40 schreef Senn88 het volgende:
Koud. Niets te melden verder. Einde bericht
@IJsdraakje Graag ontkennen of bevestigen ajb.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zie vooral van die panties/jaratells met strikjes op de achterkant voor me
Sorry, nee.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:IJsdraakje Graag ontkennen of bevestigen ajb.
Ik had al zo'n vermoeden. Je komt niet over als een 'frutsels' type.quote:
90% van Nederland.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je aan het besparen op gas?
Apple is ook gewoon kut.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:44 schreef DrMarten het volgende:
Klaagmodus
Kreeg gister bericht dat door een menselijke fout alle zakelijke apps van mijn zakelijke telefoon zijn verwijderd.
Moet nu alles weer installeren, maar daar heb ik mijn Apple ID voor nodig. Die weet ik niet meer en de hersteloptie is gekoppeld aan mijn privé Apple ID, die ik ook niet weet aangezien ik al jaren geen iphone meer heb.
Nu dus maar accountherstel aangevraagd. Duurt 2 weken
/klaagmodus
Dan nog niet.quote:
dan kun je het altijd nog op marktplaats gooienquote:
Ik had een keer een iPad gewonnen. Mooi 300 euro voor gevangen op MP en een kiddo blij gemaakt (die er hard voor had gespaard)quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kun je het altijd nog op marktplaats gooien
Jij hebt tenminste al een werktelefoon. De mijne is al 3 weken ergens aangevraagdquote:Op woensdag 21 september 2022 08:10 schreef TaMieke het volgende:
Ruilen voor mn bielige Samsung werktelefoon?
We hebben alweer storing op het werk. De zoveelste in een paar weken tijd. Schiet niet op dit!
Geen telefoon betekent dat je niet bereikbaar bent. Ideaal.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:12 schreef gianni61 het volgende:
Jij hebt tenminste al een werktelefoon. De mijne is al 3 weken ergens aangevraagd
Ik zit er ook niet op te wachten eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2022 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen telefoon betekent dat je niet bereikbaar bent. Ideaal.
Ik begreep dat Putin zojuist een gedeeltelijke mobilisatie heeft gemeld dus het gedoe met leverproblemen blijft nog wel even. Dus wie weet.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:17 schreef gianni61 het volgende:
Ik zit er ook niet op te wachten eigenlijk
Bruhquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:44 schreef DrMarten het volgende:
Klaagmodus
Kreeg gister bericht dat door een menselijke fout alle zakelijke apps van mijn zakelijke telefoon zijn verwijderd.
Moet nu alles weer installeren, maar daar heb ik mijn Apple ID voor nodig. Die weet ik niet meer en de hersteloptie is gekoppeld aan mijn privé Apple ID, die ik ook niet weet aangezien ik al jaren geen iphone meer heb.
Nu dus maar accountherstel aangevraagd. Duurt 2 weken
/klaagmodus
Gewoon pauze gaan houden.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:10 schreef TaMieke het volgende:
Ruilen voor mn bielige Samsung werktelefoon?
We hebben alweer storing op het werk. De zoveelste in een paar weken tijd. Schiet niet op dit!
Altijd goedquote:Op woensdag 21 september 2022 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij doet het ondertussen
In de tussentijd met collega gekletst. Ook soort van pauze
Hoe rebels van je.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:08 schreef rival het volgende:
Als ik met de lunch een fristi wil dan bestel ik een fristi.
Alsof ik me dan wat van een ander aantrek
Nee hahaquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je aan het besparen op gas?
Ik durf niet eens in de buurt te komen van die troep.quote:
Vond je dat als kind niet lekker?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik durf niet eens in de buurt te komen van die troep.
Snobquote:Op woensdag 21 september 2022 11:18 schreef Barbusse het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Vond je dat als kind niet lekker?
Fight mequote:
De enige die blij wordt van bruine Engelse dropquote:Op woensdag 21 september 2022 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker zo'n kind dat de gele winegums de lekkerste vond
quote:Op woensdag 21 september 2022 12:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De enige die blij wordt van bruine Engelse drop
Die?quote:
Mina.quote:
Billen!quote:
Ja, maar dat is niets nieuws toch?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:05 schreef Senn88 het volgende:
Jezus is er iets aan de hand met jullie of wat?
Denk dat ik dat verdrongen heb omdat ik tegenwoordig doe alsof ik een leven heb en alsof ik werk enzoquote:Op woensdag 21 september 2022 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niets nieuws toch?
Ja, doe eens niet. Doe ik toch ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat ik dat verdrongen heb omdat ik tegenwoordig doe alsof ik een leven heb en alsof ik werk enzo
Malle Lotte.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat ik dat verdrongen heb omdat ik tegenwoordig doe alsof ik een leven heb en alsof ik werk enzo
Hihi.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:32 schreef Barbusse het volgende:
Ga gewoon met een glaasje bank op de rose zitten joh. Hihihi lekker gek.
Ga eens aan het werk ipv vakantie vierenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, doe eens niet. Doe ik toch ook niet.
Werkenquote:Op woensdag 21 september 2022 17:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk ipv vakantie vieren
Das zo niet hetzelfde opaquote:Op woensdag 21 september 2022 16:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, doe eens niet. Doe ik toch ook niet.
Wanneer beginnen ze bij jou eigenlijk met echt werken ipv naar buiten staren?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk ipv vakantie vieren
Over 26 jaar als ik met pensioen magquote:Op woensdag 21 september 2022 18:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wanneer beginnen ze bij jou eigenlijk met echt werken ipv naar buiten staren?
Je hebt de verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd wel meegerekend?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Over 26 jaar als ik met pensioen mag
Bijna 69 (huehue) lijkt me wel genoegquote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je hebt de verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd wel meegerekend?
Damn wat een tijger ben je ookquote:Op woensdag 21 september 2022 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg vaak te horen dat ik mooie tanden heb en drink vaak fristi.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben bang dat m'n glazuur me verlaat als ik aan de Fristi ga.
Helaas is genetica ook een ding.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:03 schreef Medusa666 het volgende:
Drie keer per dag poetsen en niets aan het handje
Met het gebit geloof ik dat eigenlijk niet zo. Een beugel nemen en goed je tanden bijhouden scheelt énorm veel.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas is genetica ook een ding.
Het scheelt ja, maar de wetenschap is het niet met je eens. Google maar eens op tanden en genetica. (Ik kwam een mooi artikel tegen, maar die kan ik niet linken.)quote:Op donderdag 22 september 2022 10:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Met het gebit geloof ik dat eigenlijk niet zo. Een beugel nemen en goed je tanden bijhouden scheelt énorm veel.
Da's alleen optisch.quote:
Dat veranderd het feit niet.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Met het gebit geloof ik dat eigenlijk niet zo.
Wetenschap is ook maar een mening.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt ja, maar de wetenschap is het niet met je eens. Google maar eens op tanden en genetica. (Ik kwam een mooi artikel tegen, maar die kan ik niet linken.)
quote:Op donderdag 22 september 2022 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wetenschap is ook maar een mening.
Op de tandvorm heb je inderdaad geen invloed, maar op de rest zeker wel. En ja gegoogledquote:Op donderdag 22 september 2022 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt ja, maar de wetenschap is het niet met je eens. Google maar eens op tanden en genetica. (Ik kwam een mooi artikel tegen, maar die kan ik niet linken.)
Dat zei ik nooit hoorquote:Op donderdag 22 september 2022 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wetenschap is ook maar een mening.
Dan ben ik niet onder de indruk van je googleskillz.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Op de tandvorm heb je inderdaad geen invloed, maar op de rest zeker wel. En ja gegoogled
Dat is wel vervelend. Ben je ook al naar de mondhygiëniste geweest?quote:Op donderdag 22 september 2022 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was het maar waar dat alleen goed onderhoud voldoende wasIk rager en poets me de tering, en toch parodontitis. Hoera voor enzymen
Ik kan je zo een linkje sturen hoor, gerdaquote:Op donderdag 22 september 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ben ik niet onder de indruk van je googleskillz.
https://www.erfelijkheid.nl/ziektes/dentinogenesis-imperfectaquote:Op donderdag 22 september 2022 12:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik kan je zo een linkje sturen hoor, gerda
Heeft al iemand om pics gevraagd?quote:Op donderdag 22 september 2022 10:02 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik krijg vaak te horen dat ik mooie tanden heb en drink vaak fristi.
Ik ken toevallig iemand die dit heeft en hij houdt het gewoon goed bijquote:Op donderdag 22 september 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.erfelijkheid.nl/ziektes/dentinogenesis-imperfecta
Dus je kent iemand waarbij genetica een rol speelt bij z'n tanden en nog geloof je niet dat genetica impact heeft?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ken toevallig iemand die dit heeft en hij houdt het gewoon goed bijTanden zijn recht en best schoon, maar hij besteed er héél veel aandacht en kosten bij de mondhygiëniste eraan.
Dat heb ik nooit gezegd gerda. Genetica heeft zeker impact, maar de wijze waarop je je tanden behandeld heeft nog meer impact.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus je kent iemand waarbij genetica een rol speelt bij z'n tanden en nog geloof je niet dat genetica impact heeft?
Juistem.
Juistem.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Met het gebit geloof ik dat eigenlijk niet zo. Een beugel nemen en goed je tanden bijhouden scheelt énorm veel.
Voor een beugel heb je wel geld nodig tho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |