Ga er nu in liggen!quote:Op maandag 19 september 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n hangmat echt veel te weinig gebruikt deze zomer.
quote:Op maandag 19 september 2022 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik, ik heb geen verstand van drank
quote:Het wordt single malt genoemd omdat het wordt gemaakt van whisky van maar één distilleerderij. Dit kunnen ook whisky's zijn uit andere vaten of van andere partijen, maar deze moeten wel allemaal van dezelfde distilleerderij zijn. De betekenis van single malt is dus eigenlijk, één distilleerderij.
Pics!!quote:Op maandag 19 september 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent ongeveer de laatste persoon in dit topic naar wie ik een pic zou sturen.
Nee dat stuur je liever naar de mannen uiteraardquote:Op maandag 19 september 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent ongeveer de laatste persoon in dit topic naar wie ik een pic zou sturen.
Geen grap, ik overweeg om 'm in de woonkamer op te zetten.quote:
Pics!!quote:Op maandag 19 september 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tis dat ik altijd naar de tv staar maar anders zou dit best een idee zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap, ik overweeg om 'm in de woonkamer op te zetten.
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan single malt, blended en het whisky/whiskey/bourbon-verhaal.quote:
De achterdeur blijft straks toch ik weet niet hoe lang dicht, dan kan ik best een hangmat achter de bank neerzetten toch?quote:Op maandag 19 september 2022 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Tis dat ik altijd naar de tv staar maar anders zou dit best een idee zijn.
Ik heb meerdere proeverijen gedaan dus kan mezelf best een echte kenner noemen inmiddels.quote:Op maandag 19 september 2022 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan single malt, blended en het whisky/whiskey/bourbon-verhaal.
Gewoon doen. Jij woont er.quote:Op maandag 19 september 2022 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De achterdeur blijft straks toch ik weet niet hoe lang dicht, dan kan ik best een hangmat achter de bank neerzetten toch?
En anders aan de andere achterkant van de bank, daar staan toch alleen maar tassen en schoenen die er niet horen.
Winkel hier heeft deze staan, achter glas en tralies:quote:Op maandag 19 september 2022 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan single malt, blended en het whisky/whiskey/bourbon-verhaal.
A plague on your housequote:Op maandag 19 september 2022 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meerdere proeverijen gedaan dus kan mezelf best een echte kenner noemen inmiddels.
Het maakt geen zak uit het smaakt allemaal naar dood.
Het gaat er bij mij echt niet met plezier in, en ik heb er zoveel geprobeerd. Gewoon niet mijn dingquote:
Als een plebejer aan de bacardi cola dan maar jijquote:Op maandag 19 september 2022 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij echt niet met plezier in, en ik heb er zoveel geprobeerd. Gewoon niet mijn ding
Bacardi is veel te duur man. Gewoon de meest goedkope rum die er isquote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een plebejer aan de bacardi cola dan maar jij
quote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Tegan het volgende:
De enige whiskey die ik drink is Baileys.
Ik niet alleen, da's het grootste ding.quote:
Geef ik toe.quote:
Ja, best wel.quote:
Niks mis met goed bier, maar goede whiskyquote:Op maandag 19 september 2022 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef ik toe.
Ik ben gewoon meer een bierdrinker.
Hij kan die ring toch niet meer terugvragen!quote:Op maandag 19 september 2022 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet alleen, da's het grootste ding.
Da's me te duur man.quote:Op maandag 19 september 2022 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met goed bier, maar goede whisky
Goed punt!quote:Op maandag 19 september 2022 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan die ring toch niet meer terugvragen!
Well, technically...quote:Op maandag 19 september 2022 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kan die ring toch niet meer terugvragen!
Nooit krenten op de goede dingen in het leven joh.quote:
Bier kan anders ook best duur zijn.quote:
Samequote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Tegan het volgende:
De enige whiskey die ik drink is Baileys.
Natuurlijk niet. Als je het maar geen whisky noemtquote:
Maar er zijn nog zķveel biertjes om uit te proberen.quote:Op maandag 19 september 2022 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit krenten op de goede dingen in het leven joh.
Gelukkig maar! Weet je tenminste zeker dat ik niet van jouw lievelingsfles snoepquote:Op maandag 19 september 2022 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als je het maar geen whisky noemt
Jep, helemaal die fancy stouts kunnen er wat van.quote:Op maandag 19 september 2022 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bier kan anders ook best duur zijn.
Ik heb van jou het beeld van die ene man met dikke buik en snor/ baard die altijd whiskey bestelt in een restaurantquote:
Een whiskey als dessertquote:Op maandag 19 september 2022 15:57 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb van jou het beeld van die ene man met dikke buik en snor/ baard die altijd whiskey bestelt in een restaurantEn gromt
Ik grom soms ookquote:
Dat zal ik dan weer nooit bestellenquote:Op maandag 19 september 2022 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik pak altijd een cappuccino als dessert.
Ik heb een fobo. En ik grom niet.quote:Op maandag 19 september 2022 15:57 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik heb van jou het beeld van die ene man met dikke buik en snor/ baard die altijd whiskey bestelt in een restaurantEn gromt
Echte mannen bestellen zwarte koffie of espresso iddquote:Op maandag 19 september 2022 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zal ik dan weer nooit bestellen
Wat is een foboquote:Op maandag 19 september 2022 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een fobo. En ik grom niet.
Exact.quote:Op maandag 19 september 2022 16:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Echte mannen bestellen zwarte koffie of espresso idd
Dat is dan wel weer gayquote:Op maandag 19 september 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
En als ik een zoet dessert wil moet er heel veel chocolade in zitten
Over een paar jaar is dat allemaal niet meer zo erg.quote:Op maandag 19 september 2022 16:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Vind dat echt een afknapper hoorals een man latte bestelt.
Ik oordeel niet over anderen. Als zij dat willen drinken moeten ze dat doen. Als ik maar niet mee hoef te doenquote:Op maandag 19 september 2022 16:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Vind dat echt een afknapper hoorals een man latte bestelt.
Iets waarmee je kunt zien dat ik niet dik met een baard of snor ben.quote:
Wat is er gay aan chocomousse?quote:
It's soooo.... BUBBLYYYYquote:
Daar heb ik dan wel weer een fles van in huisquote:Op maandag 19 september 2022 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Espresso met een glas Beirão en een klein stukje 90% pure chocolade als afsluiter
Pas maar op, straks word je dik door al die alcohol!quote:Op maandag 19 september 2022 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets waarmee je kunt zien dat ik niet dik met een baard of snor ben.
Eens.quote:Op maandag 19 september 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
En als ik een zoet dessert wil moet er heel veel chocolade in zitten
Ik ook vaakquote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kies eigenlijk altijd voor kaas als dessert.
We zijn ook maar goed voor 1 ding hequote:Op maandag 19 september 2022 16:09 schreef Tegan het volgende:
Ik beoordeel mannen gewoon op normale dingen zoals hoe vaak ze seks willen.
.
Ik vond een jongen uit mijn klas aantrekkelijk totdat hij cappucino besteldequote:Op maandag 19 september 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar is dat allemaal niet meer zo erg.
The good stuffquote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer een fles van in huis
Nee.quote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je dik door al die alcohol!
...wat? Als ie nou poepstrepen in zijn onderbroek had staan, zou ik zeggen ja. Maar cappuccino?quote:Op maandag 19 september 2022 16:12 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik vond een jongen uit mijn klas aantrekkelijk totdat hij cappucino besteldeWtf
Creme brulee is t bestequote:Op maandag 19 september 2022 16:13 schreef Tegan het volgende:
Als ze creme brulee op de kaart hebben moet ik wel even twijfelen hoor.
Onze smaken verschillen nogal geloof ikquote:Op maandag 19 september 2022 16:13 schreef Tegan het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat je dan een brullende crčme op je bord kreegquote:Op maandag 19 september 2022 16:13 schreef Tegan het volgende:
Nouja niet de enige reden. Stonk ook naar wiet en was té links en idealistisch.quote:Op maandag 19 september 2022 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...wat? Als ie nou poepstrepen in zijn onderbroek had staan, zou ik zeggen ja. Maar cappuccino?
Dus het maakte eigenlijk geen boon uit dat ie cappuccino bestelde?quote:Op maandag 19 september 2022 16:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nouja niet de enige reden. Stonk ook naar wiet en was té links en idealistisch.
Hmm, ja zou bij mij wel zwaarder wegen dan doe cappuccinoquote:Op maandag 19 september 2022 16:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nouja niet de enige reden. Stonk ook naar wiet en was té links en idealistisch.
quote:Op maandag 19 september 2022 16:09 schreef Tegan het volgende:
Ik beoordeel mannen gewoon op normale dingen zoals hoe vaak ze seks willen.
.
En tegenwoordig redelijk algemeen verkrijgbaar. Heeft wel even geduurd.quote:
RAAR!quote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kies eigenlijk altijd voor kaas als dessert.
Ze gleed uit over de brie.quote:Op maandag 19 september 2022 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
RAAR!
hoe is Cali op jou gevallen?
Die cappucino was de druppel op de stereotypequote:Op maandag 19 september 2022 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus het maakte eigenlijk geen boon uit dat ie cappuccino bestelde?
En dat sport je allemaal eraf?quote:Op maandag 19 september 2022 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet zo'n zoetekauw, dus meestal geen dessert tenzij kaas. Maar laatste keer in restaurant hadden ze een hot chocolate lave cake voor 2 met een glas tawny port. Dus dat moest even
Ja, ik had het meegenomen voor m'n ouders toen ik op bezoek was. Nu koopt m'n moeder het bij de lokale slijterijquote:Op maandag 19 september 2022 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En tegenwoordig redelijk algemeen verkrijgbaar. Heeft wel even geduurd.
Je schreef sex verkeerd.quote:Op maandag 19 september 2022 16:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En dat sport je allemaal eraf?
Verkeerde account Air.quote:
Als je maar mee naar huis gaat tochquote:Op maandag 19 september 2022 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onze smaken verschillen nogal geloof ik
Dan had ik wel om tettenpics gevraagd joh.quote:
Als dit geen uitnodiging meer is weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 19 september 2022 16:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je maar mee naar huis gaat toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |