Ga er nu in liggen!quote:Op maandag 19 september 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n hangmat echt veel te weinig gebruikt deze zomer.
quote:Op maandag 19 september 2022 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik, ik heb geen verstand van drank
quote:Het wordt single malt genoemd omdat het wordt gemaakt van whisky van maar één distilleerderij. Dit kunnen ook whisky's zijn uit andere vaten of van andere partijen, maar deze moeten wel allemaal van dezelfde distilleerderij zijn. De betekenis van single malt is dus eigenlijk, één distilleerderij.
Pics!!quote:Op maandag 19 september 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent ongeveer de laatste persoon in dit topic naar wie ik een pic zou sturen.
Nee dat stuur je liever naar de mannen uiteraardquote:Op maandag 19 september 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent ongeveer de laatste persoon in dit topic naar wie ik een pic zou sturen.
Geen grap, ik overweeg om 'm in de woonkamer op te zetten.quote:
Pics!!quote:Op maandag 19 september 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tis dat ik altijd naar de tv staar maar anders zou dit best een idee zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grap, ik overweeg om 'm in de woonkamer op te zetten.
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan single malt, blended en het whisky/whiskey/bourbon-verhaal.quote:
De achterdeur blijft straks toch ik weet niet hoe lang dicht, dan kan ik best een hangmat achter de bank neerzetten toch?quote:Op maandag 19 september 2022 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Tis dat ik altijd naar de tv staar maar anders zou dit best een idee zijn.
Ik heb meerdere proeverijen gedaan dus kan mezelf best een echte kenner noemen inmiddels.quote:Op maandag 19 september 2022 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan single malt, blended en het whisky/whiskey/bourbon-verhaal.
Gewoon doen. Jij woont er.quote:Op maandag 19 september 2022 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De achterdeur blijft straks toch ik weet niet hoe lang dicht, dan kan ik best een hangmat achter de bank neerzetten toch?
En anders aan de andere achterkant van de bank, daar staan toch alleen maar tassen en schoenen die er niet horen.
Winkel hier heeft deze staan, achter glas en tralies:quote:Op maandag 19 september 2022 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan single malt, blended en het whisky/whiskey/bourbon-verhaal.
A plague on your housequote:Op maandag 19 september 2022 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meerdere proeverijen gedaan dus kan mezelf best een echte kenner noemen inmiddels.
Het maakt geen zak uit het smaakt allemaal naar dood.
Het gaat er bij mij echt niet met plezier in, en ik heb er zoveel geprobeerd. Gewoon niet mijn dingquote:
Als een plebejer aan de bacardi cola dan maar jijquote:Op maandag 19 september 2022 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij echt niet met plezier in, en ik heb er zoveel geprobeerd. Gewoon niet mijn ding
Bacardi is veel te duur man. Gewoon de meest goedkope rum die er isquote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een plebejer aan de bacardi cola dan maar jij
quote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Tegan het volgende:
De enige whiskey die ik drink is Baileys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |