quote:Op zondag 18 september 2022 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maakte slechts een grapje. Jij weet nu weer eens niet van ophouden.
Dat is ook niet aan te radenquote:Op zondag 18 september 2022 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik wil verder niet stoken, maar hij heeft er nog geen topics over geopend.
Is dat die van dat programma van Linda de Mol?quote:Op zondag 18 september 2022 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Bertha heeft 488k meegenomen door het verkopen van haar koffertje
Winston pakt het dubbele gewoon ieder jaar netto via dat spelletje.quote:Op zondag 18 september 2022 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
MiljoenenjachtGENOTquote:Op zondag 18 september 2022 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo laat nog?quote:Op zondag 18 september 2022 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Overigens verorber ik momenteel 275 gram aan kipfilethaasjes.
@:Caland @:GGMM
Toch wel met rijst en broccoli mag ik hopen?quote:Op zondag 18 september 2022 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Overigens verorber ik momenteel 275 gram aan kipfilethaasjes.
@:Caland @:GGMM
Dat zei de moeder van @tong80 gisteren ook.quote:Op zondag 18 september 2022 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moest nog wat eiwitten naar binnenwerken maat.
Zeker. Linda was haar tegen beter weten in aan het pushen om door te spelen maar helaas voor het programma liep het goed af voor de kandidaat.quote:Op zondag 18 september 2022 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat die van dat programma van Linda de Mol?
Ik zag net dat minuutje, toen stond ze iets boven de 300k en vond Linda de Mol het bod wel erg laag.quote:Op zondag 18 september 2022 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Linda was haar tegen beter weten in aan het pushen om door te spelen maar helaas voor het programma liep het goed af voor de kandidaat.
Nu ga ik verder met de pulp (wat een zondag) en kijk Alberto Stegeman voor het eerst ooit.quote:Op zondag 18 september 2022 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag net dat minuutje, toen stond ze iets boven de 300k en vond Linda de Mol het bod wel erg laag.
De zondagavondprogrammering was altijd heel populair op FOK!quote:Op zondag 18 september 2022 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ga ik verder met de pulp (wat een zondag) en kijk Alberto Stegeman voor het eerst ooit.
Wat is hij irritant zeg
Als ik die voorstukjes zie, dan heb ik eigenlijk altijd al wel weer genoeg gezien van hem.quote:Op zondag 18 september 2022 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ga ik verder met de pulp (wat een zondag) en kijk Alberto Stegeman voor het eerst ooit.
Wat is hij irritant zeg
Wat een willekeurige constatering is dit. Nee kan.quote:Op zondag 18 september 2022 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
De zondagavondprogrammering was altijd heel populair op FOK!
Zo rollen mijn gedachten.quote:Op zondag 18 september 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een willekeurige constatering is dit. Nee kan.
Ben jij ook lid van de Mocro maffia?quote:Op zondag 18 september 2022 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat Amalia met haar vadsige lichaam.
Ik vind het ook geen fijn vooruitzicht dat we straks een moddervette koningin hebben.quote:Op zondag 18 september 2022 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat Amalia met haar vadsige lichaam.
Oke jij wint deze willekeurigheid overtref ik niet.quote:Op zondag 18 september 2022 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij ook lid van de Mocro maffia?
Dit is niet gezellig dik en dan is ze nu nog heel jong.quote:Op zondag 18 september 2022 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen fijn vooruitzicht dat we straks een moddervette koningin hebben.
Micro maffia en het koningshuis hebben een link? Ik zit niet heel diep in de monarchie materiequote:Op zondag 18 september 2022 21:53 schreef Sked het volgende:
Zo willekeurig was die post van Niels niet.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220917_93730679quote:Op zondag 18 september 2022 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Micro maffia en het koningshuis hebben een link? Ik zit niet heel diep in de monarchie materie
Amalia kan niet meer in haar studentenhuis wonen door dreiging.quote:Op zondag 18 september 2022 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Micro maffia en het koningshuis hebben een link? Ik zit niet heel diep in de monarchie materie
In dat geval moet ik mijn standpunt over de mocromaffia eens heroverwegenquote:Op zondag 18 september 2022 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien hebben Marokkanen wel een hekel aan dikke mensen, ik denk dat ik alweer wat op het spoor ben.
Ihatahahaharin drijven ze anders richting obesitas.quote:Op zondag 18 september 2022 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien hebben Marokkanen wel een hekel aan dikke mensen, ik denk dat ik alweer wat op het spoor ben.
Pauw heeft toch al jaren geen programma meer?quote:Op zondag 18 september 2022 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh god mevrouw triple B zit bij Pauw. Ik wilde het een kans geven maar laat dan maar.
Op npo1 momenteelquote:Op zondag 18 september 2022 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pauw heeft toch al jaren geen programma meer?
"Nederland is vol" Dit klinkt totaal niet als iets waar ik nu zin in heb. Gelukkig is er nog een dartsfinale met Aubergenius.quote:
Viplay tegenwoordig toch? Momenteel durf ik zelfs mijn "ik kijk geen darten" principe te breken.quote:Op zondag 18 september 2022 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Nederland is vol" Dit klinkt totaal niet als iets waar ik nu zin in heb. Gelukkig is er nog een dartsfinale met Aubergenius.
Ja, https://viaplay.com/nl-nl(...)l/s22090918864143579quote:Op zondag 18 september 2022 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viplay tegenwoordig toch? Momenteel durf ik zelfs mijn "ik kijk geen darten" principe te breken.
Streams doe ik niet aan voornamelijk omdat mijn internet te kut is.quote:Op zondag 18 september 2022 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, https://viaplay.com/nl-nl(...)l/s22090918864143579
Het is ook via goldenarrows te zien, een stream.
De wedstrijd is al bijna afgelopen, ik zou er ook niet meer voor gaan betalen.quote:Op zondag 18 september 2022 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Streams doe ik niet aan voornamelijk omdat mijn internet te kut is.
Van Gaal nu bij Humberto. (Hij draagt kleren)quote:Op zondag 18 september 2022 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De wedstrijd is al bijna afgelopen, ik zou er ook niet meer voor gaan betalen.
Dit lijkt me dan wel weer even leuk.quote:Op zondag 18 september 2022 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij is nog altijd een totaal idioot gelukkig.
Ik kijk mee van moderator @Sked mag ik toch te laat op locatie komen morgenquote:Op zondag 18 september 2022 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Studio Voetbal gaat het nu ook over de idioot van Fortuna.
Ja, kom jij even goed weg, we hebben maar geluk met zo'n moddereter hier!quote:Op zondag 18 september 2022 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk mee van moderator @:sked mag ik toch te laat op locatie komen morgen
Ik denk dat half Afrika niet meekijkt.quote:Op maandag 19 september 2022 11:24 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag gaat de halve wereld de uitvaart bekijken volgens een expert
we zullen er allemaal wel een glimp van opvangen al dan niet gewildquote:Op maandag 19 september 2022 11:24 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag gaat de halve wereld de uitvaart bekijken volgens een expert
Wel joh, gezellig allemaal in een hutje, het is niet dat je ze van tafel houdt .quote:Op maandag 19 september 2022 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat half Afrika niet meekijkt.
Ja 1 seconden een glimp EN JE HEBT GEKEKEN HA.quote:Op maandag 19 september 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen er allemaal wel een glimp van opvangen al dan niet gewild
Bedankt.quote:Op maandag 19 september 2022 12:02 schreef Oriente het volgende:
Eet smakelijk
@:Scrummie @:GGMM @:Coco
Heb al een mail ontvangen.quote:Op maandag 19 september 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik wilde zeggen scrummie ziet jouw mention niet, maar die leest toch wel mee.
Ik zag alweer een stukje van wat religieuze mongolen die aan het oreren waren over allemaal onzin dat ik er geen zin meer in had.quote:Op maandag 19 september 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen er allemaal wel een glimp van opvangen al dan niet gewild
Klap in gezicht van @KingRolandquote:Op maandag 19 september 2022 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag alweer een stukje van wat religieuze mongolen die aan het oreren waren over allemaal onzin dat ik er geen zin meer in had.
religie en koningshuizen, dat een meerderheid nog in die sprookjes gelooftquote:Op maandag 19 september 2022 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag alweer een stukje van wat religieuze mongolen die aan het oreren waren over allemaal onzin dat ik er geen zin meer in had.
Ik krijg net een pm van @Scrummie of ik tegen je wil zeggen dat ie helemaal niet meeleest.quote:Op maandag 19 september 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik wilde zeggen scrummie ziet jouw mention niet, maar die leest toch wel mee.
Ja het is echt totaal idioot.quote:Op maandag 19 september 2022 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
religie en koningshuizen, dat een meerderheid nog in die sprookjes gelooft
Nou vertel, waar zijn ze heel goed in trappen in een flinke hoop stront?quote:Op maandag 19 september 2022 13:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een land waar ze hier heel goed in zijn
Daar doelde ik natuurlijk niet zozeer opquote:Op maandag 19 september 2022 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou vertel, waar zijn ze heel goed in trappen in een flinke hoop stront?
Kaartenfestijn in LaLiga heeft niks met GB te maken nee.quote:Op maandag 19 september 2022 14:33 schreef Coco het volgende:
[..]
@:3rr0r en ik kunnen dit gifje helaas niet goedkeuren.
Het ging mij meer om de kwaliteit, maar dat kan ook ja.quote:Op maandag 19 september 2022 14:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kaartenfestijn in LaLiga heeft niks met GB te maken nee.
Lahozgod is altijd een terechte vermeldingquote:Op maandag 19 september 2022 14:33 schreef Coco het volgende:
[..]
@:3rr0r en ik kunnen dit gifje helaas niet goedkeuren.
Hij blijft altijd welkomquote:Op maandag 19 september 2022 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klap in gezicht van @:KingRoland
wat een slechte scheidsrechter is dat zegquote:Op maandag 19 september 2022 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lahozgod is altijd een terechte vermelding
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Oriente het volgende:
[ afbeelding ]
Typfoutje.
@:coco @:3rr0r
Zo'n opzettelijke voor de views/likes.quote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Oriente het volgende:
[ afbeelding ]
Typfoutje.
@:coco @:3rr0r
Typisch @Oriente humor.quote:Op maandag 19 september 2022 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n opzettelijke voor de views/likes.
Tong moet maar leren geduld te hebben.quote:Op maandag 19 september 2022 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wk is eerder dan de feestdagen maar daar wacht Tong nog altijd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |