Amalia kan niet meer in haar studentenhuis wonen door dreiging.quote:Op zondag 18 september 2022 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Micro maffia en het koningshuis hebben een link? Ik zit niet heel diep in de monarchie materie
In dat geval moet ik mijn standpunt over de mocromaffia eens heroverwegenquote:Op zondag 18 september 2022 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien hebben Marokkanen wel een hekel aan dikke mensen, ik denk dat ik alweer wat op het spoor ben.
Ihatahahaharin drijven ze anders richting obesitas.quote:Op zondag 18 september 2022 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien hebben Marokkanen wel een hekel aan dikke mensen, ik denk dat ik alweer wat op het spoor ben.
Pauw heeft toch al jaren geen programma meer?quote:Op zondag 18 september 2022 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh god mevrouw triple B zit bij Pauw. Ik wilde het een kans geven maar laat dan maar.
Op npo1 momenteelquote:Op zondag 18 september 2022 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pauw heeft toch al jaren geen programma meer?
"Nederland is vol" Dit klinkt totaal niet als iets waar ik nu zin in heb. Gelukkig is er nog een dartsfinale met Aubergenius.quote:
Viplay tegenwoordig toch? Momenteel durf ik zelfs mijn "ik kijk geen darten" principe te breken.quote:Op zondag 18 september 2022 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Nederland is vol" Dit klinkt totaal niet als iets waar ik nu zin in heb. Gelukkig is er nog een dartsfinale met Aubergenius.
Ja, https://viaplay.com/nl-nl(...)l/s22090918864143579quote:Op zondag 18 september 2022 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viplay tegenwoordig toch? Momenteel durf ik zelfs mijn "ik kijk geen darten" principe te breken.
Streams doe ik niet aan voornamelijk omdat mijn internet te kut is.quote:Op zondag 18 september 2022 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, https://viaplay.com/nl-nl(...)l/s22090918864143579
Het is ook via goldenarrows te zien, een stream.
De wedstrijd is al bijna afgelopen, ik zou er ook niet meer voor gaan betalen.quote:Op zondag 18 september 2022 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Streams doe ik niet aan voornamelijk omdat mijn internet te kut is.
Van Gaal nu bij Humberto. (Hij draagt kleren)quote:Op zondag 18 september 2022 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De wedstrijd is al bijna afgelopen, ik zou er ook niet meer voor gaan betalen.
Dit lijkt me dan wel weer even leuk.quote:Op zondag 18 september 2022 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij is nog altijd een totaal idioot gelukkig.
Ik kijk mee van moderator @Sked mag ik toch te laat op locatie komen morgenquote:Op zondag 18 september 2022 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Studio Voetbal gaat het nu ook over de idioot van Fortuna.
Ja, kom jij even goed weg, we hebben maar geluk met zo'n moddereter hier!quote:Op zondag 18 september 2022 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk mee van moderator @:sked mag ik toch te laat op locatie komen morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |