Ik denk dat half Afrika niet meekijkt.quote:Op maandag 19 september 2022 11:24 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag gaat de halve wereld de uitvaart bekijken volgens een expert
we zullen er allemaal wel een glimp van opvangen al dan niet gewildquote:Op maandag 19 september 2022 11:24 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag gaat de halve wereld de uitvaart bekijken volgens een expert
Wel joh, gezellig allemaal in een hutje, het is niet dat je ze van tafel houdt .quote:Op maandag 19 september 2022 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat half Afrika niet meekijkt.
Ja 1 seconden een glimp EN JE HEBT GEKEKEN HA.quote:Op maandag 19 september 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen er allemaal wel een glimp van opvangen al dan niet gewild
Bedankt.quote:Op maandag 19 september 2022 12:02 schreef Oriente het volgende:
Eet smakelijk
@:Scrummie @:GGMM @:Coco
Heb al een mail ontvangen.quote:Op maandag 19 september 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik wilde zeggen scrummie ziet jouw mention niet, maar die leest toch wel mee.
Ik zag alweer een stukje van wat religieuze mongolen die aan het oreren waren over allemaal onzin dat ik er geen zin meer in had.quote:Op maandag 19 september 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen er allemaal wel een glimp van opvangen al dan niet gewild
Klap in gezicht van @KingRolandquote:Op maandag 19 september 2022 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag alweer een stukje van wat religieuze mongolen die aan het oreren waren over allemaal onzin dat ik er geen zin meer in had.
religie en koningshuizen, dat een meerderheid nog in die sprookjes gelooftquote:Op maandag 19 september 2022 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag alweer een stukje van wat religieuze mongolen die aan het oreren waren over allemaal onzin dat ik er geen zin meer in had.
Ik krijg net een pm van @Scrummie of ik tegen je wil zeggen dat ie helemaal niet meeleest.quote:Op maandag 19 september 2022 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik wilde zeggen scrummie ziet jouw mention niet, maar die leest toch wel mee.
Ja het is echt totaal idioot.quote:Op maandag 19 september 2022 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
religie en koningshuizen, dat een meerderheid nog in die sprookjes gelooft
Nou vertel, waar zijn ze heel goed in trappen in een flinke hoop stront?quote:Op maandag 19 september 2022 13:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een land waar ze hier heel goed in zijn
Daar doelde ik natuurlijk niet zozeer opquote:Op maandag 19 september 2022 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou vertel, waar zijn ze heel goed in trappen in een flinke hoop stront?
Kaartenfestijn in LaLiga heeft niks met GB te maken nee.quote:Op maandag 19 september 2022 14:33 schreef Coco het volgende:
[..]
@:3rr0r en ik kunnen dit gifje helaas niet goedkeuren.
Het ging mij meer om de kwaliteit, maar dat kan ook ja.quote:Op maandag 19 september 2022 14:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kaartenfestijn in LaLiga heeft niks met GB te maken nee.
Lahozgod is altijd een terechte vermeldingquote:Op maandag 19 september 2022 14:33 schreef Coco het volgende:
[..]
@:3rr0r en ik kunnen dit gifje helaas niet goedkeuren.
Hij blijft altijd welkomquote:Op maandag 19 september 2022 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klap in gezicht van @:KingRoland
wat een slechte scheidsrechter is dat zegquote:Op maandag 19 september 2022 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lahozgod is altijd een terechte vermelding
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Oriente het volgende:
[ afbeelding ]
Typfoutje.
@:coco @:3rr0r
Zo'n opzettelijke voor de views/likes.quote:Op maandag 19 september 2022 15:42 schreef Oriente het volgende:
[ afbeelding ]
Typfoutje.
@:coco @:3rr0r
Typisch @Oriente humor.quote:Op maandag 19 september 2022 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n opzettelijke voor de views/likes.
Tong moet maar leren geduld te hebben.quote:Op maandag 19 september 2022 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wk is eerder dan de feestdagen maar daar wacht Tong nog altijd op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |