abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 september 2022 @ 17:56:44 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206021175
pi_206021198
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Laten we de opties van Slot bij langs gaan. Ik begin voorin. Met wie had hij eventueel kunnen beginnen?

Paixao moet spelen!!!! Nou, nee. Is nog heel druistig, heeft veel balverlies met zijn dribbels en heeft absoluut niet de inhoud. Vandaag kwam dat duidelijk naar voren. Heeft een leuke dribbel, maar dat wordt na de winterstop pas een basisplaats.

Walemark had gekund. Maar Idrissi en Lopez is een leuk koppeltje, bleek vandaag ook weer. Daarnaast is Idrissi wel bij zowel de eerste als de tweede goal betrokken. Jahanbaksh is daarnaast heel volwassen in zijn spel, wat hem de voorkeur geeft in dit jeugdige team.

Gimenez moet spelen!!! Ja, dat kan. Maar Slot zijn uitleg voor de wedstrijd was duidelijk. Danilo heeft de inhoud, Gimenez nog niet. Ik verwacht dat Gimenez gaat spelen als hij de inhoud heeft voor het drukzetten.

Het middenveld.

Eigenlijk twee opties.

Wieffer, inderdaad een controlerende middenvelder. Maar als je met hem start, moet je wisselen in de rust. Hij heeft twee keer 20 minuten (?) gespeeld in wedstrijden die al gespeeld waren. De intensiteit in zo’n topper is heel anders. Ik vermoed dat Wieffer in deze wedstrijd door de mand was gevallen.

Szimansky, die komt wel weer in de basis. Veel balvaster dan Dilrosun. Ook heel goed in de kleine ruimtes en een voetballer pur sang. Maar het zegt genoeg dat die er pas 20 minuten voor tijd in kwam. Ook die kon natuurlijk niet starten.

Al met al snap ik dat Slot vasthoudt aan dezelfde 11 namen. De weinige automatismen die je hebt, behoud je. Daarnaast hebben ze donderdagavond niet met energie gesmeten.

Dat het tactisch niet goed stond, volledig eens. Slot gaf in het interview na de wedstrijd ook aan dat er verkeerde keuzes werden gemaakt in het veld. Daarnaast is het een jong team, dat nog heel erg moet wennen.

Aursnes had die pass op Dilrosun voor de 1-1 nooit gegeven, Timber doet dat wel. Zowel gebrek aan ervaring als verkeerd uitvoeren van de spelprincipes.

Juist met Szimansky zag je dat het beter liep, hij was veel balvaster en sterker in de kleine ruimtes in vergelijking met Szimansky.
Voor als mensen hier nog op in willen gaan.
pi_206021247
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]
Voor als mensen hier nog op in willen gaan.
Ik vond het vooral aan de bal slecht, niet eens slordig gewoon slecht.

Daarom snapte ik niet waarom we met hetzelfde middenveld begonnen aan de tweede helft.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 18 september 2022 @ 18:08:37 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206021287
Ik ben wel eens dat de invalbeurt van Paxiao liet zien dat hij nog wel tijd nodig heeft.

Walemark is een beetje Sam Larsson af en toe iets geniaals en daarna weer wedstrijden niet al viel Ali mij ook niet heel erg op vandaag maar was de wedstrijd na donderdag natuurlijk uitstekend.

Szymanski op tien als die fit is lijkt me zeker na vandaag wel weer uitgemaakte zaak.

Ik had vandaag Danillo en Idrissi niet zo op deze manier gewisseld Gimenz en Paxiao waren vandaag ook de mindere.

En ja we zitten in een gekke situatie waarbij of Timber of Kokcu moet gaan banken voor Wieffer met momenten voor meer balans op je middenveld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206021294
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]
Voor als mensen hier nog op in willen gaan.
Szymanski is inderdaad een heel stuk beter dan Dilrosun, maar ik denk dat als Szymanski had kunnen starten vandaag de wedstrijd niet heel veel anders was verlopen. Daar lag het grootste probleem niet, dat was bij de combi Kokcu - Timber en de taken die ze hadden en niet goed (konden) uitvoeren.
pi_206021311
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 18:04 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Ik vond het vooral aan de bal slecht, niet eens slordig gewoon slecht.

Daarom snapte ik niet waarom we met hetzelfde middenveld begonnen aan de tweede helft.
Ik denk oprecht dat Wieffer en Szimansky geen 45 minuten konden spelen.
pi_206021319
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel eens dat de invalbeurt van Paxiao liet zien dat hij nog wel tijd nodig heeft.

Walemark is een beetje Sam Larsson af en toe iets geniaals en daarna weer wedstrijden niet al viel Ali mij ook niet heel erg op vandaag maar was de wedstrijd na donderdag natuurlijk uitstekend.

Szymanski op tien als die fit is lijkt me zeker na vandaag wel weer uitgemaakte zaak.

Ik had vandaag Danillo en Idrissi niet zo op deze manier gewisseld Gimenz en Paxiao waren vandaag ook de mindere.

En ja we zitten in een gekke situatie waarbij of Timber of Kokcu moet gaan banken voor Wieffer met momenten voor meer balans op je middenveld.
Ik vond Jahanbaksh in de eerste vijftien minuten nog wel de beste aan onze kant.
  zondag 18 september 2022 @ 18:13:39 #8
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206021360
Nu krijgen we weer die verschrikkelijke interlandperiode :r
pi_206021634
Feyenoord heeft dus zelf moeite als de tegenstander hoog druk zet en er fel op zit. Benieuwd of Slot daar een antwoord op gaat vinden.
pi_206021709
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft dus zelf moeite als de tegenstander hoog druk zet en er fel op zit. Benieuwd of Slot daar een antwoord op gaat vinden.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met een gebrek aan automatismen en zal gedurende het seizoen verbeteren. Al ben je vandaag op individuele kwaliteit verslagen. Pedersen had totaal geen grip op Gakpo. Onze toekomstige Braziliaanse ster viel ook zeer matig in trouwens, samba is mooi maar dit leek wel een circusattractie.
blablablabla
pi_206021730
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:13 schreef fetX het volgende:
Nu krijgen we weer die verschrikkelijke interlandperiode :r
Heel kut ja, naar mijn idee gaat er bij ons ook altijd een nederlaag aan vooraf waardoor het allemaal nog langer duurt gevoelsmatig :r
blablablabla
  zondag 18 september 2022 @ 18:49:15 #12
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206021827
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2022 18:09 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Szymanski is inderdaad een heel stuk beter dan Dilrosun, maar ik denk dat als Szymanski had kunnen starten vandaag de wedstrijd niet heel veel anders was verlopen. Daar lag het grootste probleem niet, dat was bij de combi Kokcu - Timber en de taken die ze hadden en niet goed (konden) uitvoeren.
Precies. Het was al een wonder hoe we het twee keer gelijk trokken door dat cadeautje plus die mooie actie van Kökçü. Het middenveld was zwaar klote. Het leek wel het wereldkampioenschap bal inleveren.

Ik ga er echt vanuit dat de volgende transferperiode als eerste een goede verdedigende middenvelder aan wordt getrokken maar daarin ben ik vast niet de enige.

Het goede nieuws is dat ik er ook alle vertrouwen in heb dat de scouting al hard bezig is hiermee :)
  zondag 18 september 2022 @ 18:50:25 #13
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206021843
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat heeft waarschijnlijk te maken met een gebrek aan automatismen en zal gedurende het seizoen verbeteren. Al ben je vandaag op individuele kwaliteit verslagen. Pedersen had totaal geen grip op Gakpo. Onze toekomstige Braziliaanse ster viel ook zeer matig in trouwens, samba is mooi maar dit leek wel een circusattractie.
Gakpo is dan ook echt een geweldige speler. Onze Geert zou hem misschien aan hebben gekund ;(
pi_206021878
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
AZ kan er dus absoluut geen klote van.

Makkelijk derde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 18 september 2022 @ 18:52:39 #15
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206021892
De top 4 binnen 2 punten (lol)
pi_206021921
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Gakpo is dan ook echt een geweldige speler. Onze Geert zou hem misschien aan hebben gekund ;(
Absoluut 3 assists en een kool dat zegt eigenlijk alles vandaag. Maar Pedersen is echt ontzettend klungelig in duels, hij werkt zich wel helemaal de tyfus maar het gaat vaak mis. Helemaal bij hoge ballen die hij structureel verkeerd in schat.
blablablabla
pi_206021938
Vonden jullie Lopez ook niet echt verschrikkelijk? Ik schrok er wel een beetje van. :{
pi_206021941
Twente en AZ hebben best leuke ploegjes, wordt nog best wel spannend bovenin.
pi_206021957
Zowel Slot en Kokcu lijken niet echt mee te willen gaan in de kritiek dat het middenveld niet deugde vandaag. Dat stemt me nou niet echt gerust, mag toch hopen dat ze wel in de spiegel durven te kijken.. :{
pi_206021963
Kan met deze nederlaag eigenlijk meer leven dan dat gelijkspel tegen Heerenveen, dat was echt gewoon zonde.
pi_206021967
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:55 schreef bbuddybb het volgende:
Vonden jullie Lopez ook niet echt verschrikkelijk? Ik schrok er wel een beetje van. :{
Was niet geweldig, maar laten we niet overdrijven.
  zondag 18 september 2022 @ 18:58:30 #22
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206021973
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Twente en AZ hebben best leuke ploegjes, wordt nog best wel spannend bovenin.
Die periode na de interlands gaat veel duidelijk maken. Dan krijgen we Twente en moeten we op bezoek in Alkmaar.
  zondag 18 september 2022 @ 18:58:59 #23
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206021979
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:55 schreef bbuddybb het volgende:
Vonden jullie Lopez ook niet echt verschrikkelijk? Ik schrok er wel een beetje van. :{
Vond hem niet per se slechter dan de rest.
pi_206022003
Hahaha ik zie nog een keer die 2-1 terug _O- die had natuurlijk gewoon afgekeurd moeten worden he.

Maar goed, als je over 90 min gewoon niet goed speelt, mag je over dat soort momenten niet klagen vind ik.
  zondag 18 september 2022 @ 19:03:08 #25
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206022029
quote:
99s.gif Op zondag 18 september 2022 19:01 schreef Kerftminister het volgende:
Hahaha ik zie nog een keer die 2-1 terug _O- die had natuurlijk gewoon afgekeurd moeten worden he.

Maar goed, als je over 90 min gewoon niet goed speelt, mag je over dat soort momenten niet klagen vind ik.
Die 2-1 had zeker afgekeurd moeten worden en die laatste corner was dat ook niet. Maar verder wat je zegt, we waren vandaag de mindere en dus terecht verloren. Kan een keer gebeuren tegen PSV.

Na de interlands moeten we wel echt wat beter gaan presteren tegen top 5 teams. Anders sta je na volgende maand 5e terwijl dat absoluut niet nodig is.
pi_206022033
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:57 schreef Pistolero het volgende:
Zowel Slot en Kokcu lijken niet echt mee te willen gaan in de kritiek dat het middenveld niet deugde vandaag. Dat stemt me nou niet echt gerust, mag toch hopen dat ze wel in de spiegel durven te kijken.. :{
Viel me ook op.

Het kwartje dat je met zo’n aanvallend ingesteld middenveld wel wegkomt tegen clubs als Sparta en Sturm Graz, maar niet tegen clubs als Lazio en PSV lijkt nog niet gevallen.

We gaan het in oktober wel zien als we FC Twente en AZ treffen, 2 clubs “best of the rest”.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 18 september 2022 @ 19:52:55 #27
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206022646
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Viel me ook op.

Het kwartje dat je met zo’n aanvallend ingesteld middenveld wel wegkomt tegen clubs als Sparta en Sturm Graz, maar niet tegen clubs als Lazio en PSV lijkt nog niet gevallen.

We gaan het in oktober wel zien als we FC Twente en AZ treffen, 2 clubs “best of the rest”.
Ik baal daar wel een beetje van, want vandaag heb je voornamelijk verloren doordat het tactisch niet goed staat en wordt ingevuld. Qua kwaliteit ontlopen de teams elkaar nauwelijks. Ook weigeren te wisselen na zo’n helft vind ik wel een fout van Slot eigenlijk. Snap nooit zo goed waarom zoveel trainers moeite hebben met wisselen in de rust.
pi_206023033
Lijkt me dat de andere spelers gewoon nog niet wedstrijdfit of systeemfit zijn.

Ze hebben trouwens ook gewoon videoanalysten en ze zijn echt niet achterlijk dus waarschijnlijk weten ze intern ook wel dat het middenveld niet best was.
  zondag 18 september 2022 @ 20:30:56 #29
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206023049
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:52 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik baal daar wel een beetje van, want vandaag heb je voornamelijk verloren doordat het tactisch niet goed staat en wordt ingevuld. Qua kwaliteit ontlopen de teams elkaar nauwelijks. Ook weigeren te wisselen na zo’n helft vind ik wel een fout van Slot eigenlijk. Snap nooit zo goed waarom zoveel trainers moeite hebben met wisselen in de rust.
Waarschijnlijk omdat ze eerst iets willen bereiken met instructies en pas als het dan alsnog fout gaat willen wisselen.

Maar we moeten nu in topwedstrijden echt hopen dat Wieffer goed genoeg gaat zijn, want een alternatief is er niet. Ik denk dat hij die potentie wel heeft, maar of hij er gelijk zal staan tegen die goede tegenstanders valt nog niet te zeggen
  zondag 18 september 2022 @ 20:39:19 #30
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206023122
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat ze eerst iets willen bereiken met instructies en pas als het dan alsnog fout gaat willen wisselen.

Maar we moeten nu in topwedstrijden echt hopen dat Wieffer goed genoeg gaat zijn, want een alternatief is er niet. Ik denk dat hij die potentie wel heeft, maar of hij er gelijk zal staan tegen die goede tegenstanders valt nog niet te zeggen
Voor de winterstop speel je nog tegen AZ en Twente, waarvan laatstgenoemde thuis. Daarna moet er als de sodemieter een 6 komen.

Ben het verder met je eens dat het niet duidelijk is of Wieffer er kan staan. Echter, het is inmiddels wél duidelijk dat dit middenveld niet werkt tegen tegenstanders die wel aardig kunnen voetballen. Ook tegen een AZ ga je overlopen worden. Tegen Twente kom je er misschien nog wel mee weg.
  zondag 18 september 2022 @ 20:39:29 #31
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206023126
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:55 schreef bbuddybb het volgende:
Vonden jullie Lopez ook niet echt verschrikkelijk? Ik schrok er wel een beetje van. :{
Hij liet zich een paar keer erg makkelijk passeren. Maar dit team is verdedigend gewoon op meerdere plekken te zwak, niet alleen op het middenveld. Pedersen en Lopez zijn verdedigend ook kwetsbaar. Geertruida had Gakpo ongetwijfeld beter kunnen bedwingen ;(
pi_206023260
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:52 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik baal daar wel een beetje van, want vandaag heb je voornamelijk verloren doordat het tactisch niet goed staat en wordt ingevuld. Qua kwaliteit ontlopen de teams elkaar nauwelijks. Ook weigeren te wisselen na zo’n helft vind ik wel een fout van Slot eigenlijk. Snap nooit zo goed waarom zoveel trainers moeite hebben met wisselen in de rust.
Vond hun aanvallend wel echt veel beter voor de dag komen hoor. Achterin was het inderdaad allebei bar en boos. Even druk zetten en ze wisten het ook niet meer. Ballen over de zijlijn en die 0-1 kwam ook uit zo'n moment.
blablablabla
pi_206023266
Als Geert straks fit is zal hij in dit soort potjes daar wel komen te staan. In andere potten kan je weinig gebeuren met Szymanski, Kokcu en Timber.
pi_206023274
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Geert straks fit is zal hij in dit soort potjes daar wel komen te staan. In andere potten kan je weinig gebeuren met Szymanski, Kokcu en Timber.
Geertruida op het middenveld moet je toch ook helemaal niet willen. Dat is niks.
  zondag 18 september 2022 @ 20:57:24 #35
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206023282
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Vond hun aanvallend wel echt veel beter voor de dag komen hoor. Achterin was het inderdaad allebei bar en boos. Even druk zetten en ze wisten het ook niet meer. Ballen over de zijlijn en die 0-1 kwam ook uit zo'n moment.
Gakpo was vandaag heel erg goed. Maar wij kwamen voornamelijk onder druk doordat het middenveld totaal niet liep en PSV had daar een goed antwoord op. Standaardsituaties waren overigens ook slecht verdedigd en dan heb je ook nog 2 discutabele momenten. Al met al een terechte nederlaag maar mijns inziens ook een les voor Slot.
  zondag 18 september 2022 @ 21:01:22 #36
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206023316
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 20:56 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Geertruida op het middenveld moet je toch ook helemaal niet willen. Dat is niks.
Het is nu alleen nog uitgeprobeerd tegen Emmen en dan vertraagt ie het spel teveel, maar tegen een betere tegenstander zou het best kunnen werken. Maar ik zie ook meer in Wieffer
pi_206023317
Ik deel wel grotendeels de analyses hier. Vandaag was geen sterke beurt van Arne.

Los van de discutabele momenten (aan de 3-3 van Feyenoord leek ook een lichte overtreding vooraf te gaan, net als aan de 2-1 van PSV) moet het daar niet over gaan.

Waar het wel over moet gaan zijn de 13 hoekschoppen tegen waarbij letterlijk elke hoekschop ontzettend veel gevaar en geblokte schoten in de doelmond opleverde. Dat heb ik zelden gezien, leek verdedigend nergens op.

Waar het ook over mag gaan is het middenveld wat gewoon een gatenkaas was en het gebrek aan volwassenheid bij de ploeg. @Pistolero zei het terecht, dat je hier een 2-2 en een 3-3 uitsleepte was een klein wonder. Maar 2 minuten na de 3-3 zag je de tegengoal alweer aankomen. Een volwassen ploeg gooit de boel dan op slot in de wetenschap dat er niet meer te halen valt.

Arne was me echt te positief, de uitslag viel eerder mee voor Feyenoord dan dat het onterecht was.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 18 september 2022 @ 21:04:42 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206023339
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik deel wel grotendeels de analyses hier. Vandaag was geen sterke beurt van Arne.

Los van de discutabele momenten (aan de 3-3 van Feyenoord leek ook een lichte overtreding vooraf te gaan, net als aan de 2-1 van PSV) moet het daar niet over gaan.

Waar het wel over moet gaan zijn de 13 hoekschoppen tegen waarbij letterlijk elke hoekschop ontzettend veel gevaar en geblokte schoten in de doelmond opleverde. Dat heb ik zelden gezien, leek verdedigend nergens op.

Waar het ook over mag gaan is het middenveld wat gewoon een gatenkaas was en het gebrek aan volwassenheid bij de ploeg. @:pistolero zei het terecht, dat je hier een 2-2 en een 3-3 uitsleepte was een klein wonder. Maar 2 minuten na de 3-3 zag je de tegengoal alweer aankomen. Een volwassen ploeg gooit de boel dan op slot in de wetenschap dat er niet meer te halen valt.

Arne was me echt te positief, de uitslag viel eerder mee voor Feyenoord dan dat het onterecht was.
Ik denk dat Slot zo heilig gelooft in z'n eigen filosofie dat hij liever een nederlaag incasseert met een aanvallend speelplan (en dan met z'n ploeg aan de slag kan met verbeterpunten) dan met behoudend spel een resultaat te halen (wat op de korte termijn beter zou zijn).

Maar ik heb z'n interview niet gezien dus ik weet niet wat ie precies gezegd heeft
pi_206023340
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 20:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Gakpo was vandaag heel erg goed. Maar wij kwamen voornamelijk onder druk doordat het middenveld totaal niet liep en PSV had daar een goed antwoord op. Standaardsituaties waren overigens ook slecht verdedigd en dan heb je ook nog 2 discutabele momenten. Al met al een terechte nederlaag maar mijns inziens ook een les voor Slot.
Hij moet inderdaad controlerender gaan spelen in dit soort wedstrijden, liefst met een zes en punt naar achteren. maar dan loop je wel sneller het risico dat het weer uit draait op oogaids. Vandaag waren er ook veel ballen terug toen we op 0-1 waren gekomen. Hopelijk als we een poosje dit spelen komen er verbeteringen in de positionering en het omschakelen. Want dat was van aanval maar verdediging bij vlagen weer dramatisch net als tegen Lazio.

Bijlow maakte ook geen hele lekkere indruk, die kool van Til had hij in goeie doen wel uit de lucht geplukt.
blablablabla
  zondag 18 september 2022 @ 21:06:07 #40
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206023351
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij moet inderdaad controlerender gaan spelen in dit soort wedstrijden, liefst met een zes en punt naar achteren. maar dan loop je wel sneller het risico dat het weer uit draait op oogaids. Hopelijk als we een poosje dit spelen komen er verbeteringen in de positionering en het omschakelen. Want dat was van aanval maar verdediging bij vlagen weer dramatisch net als tegen Lazio.

Bijlow maakte ook geen hele lekkere indruk, die kool van Til had hij in goeie doen wel uit de lucht geplukt.
Ik vond Bijlow prima keepen eigenlijk. Die redding op dat schot van Veerman was echt fantastisch
pi_206023386
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik vond Bijlow prima keepen eigenlijk. Die redding op dat schot van Veerman was echt fantastisch
Die was heerlijk. Maar er waren weer wat momentjes dat hij twijfelachtig uit kwam. Ook qua spelhervattingen is hij nog niet van het niveau dat hij had voor zijn blessure.
blablablabla
pi_206023389
Op een spekglad veld in de koude plensregen speel je ook niet zo lekker. Is natuurlijk geen excuus, zeker als het PSV wel lukt, maar ja.

Bijlow moet gewoon een paar wedstrijdjes echt beslissend zijn en dan komt het vertrouwen wel weer.
pi_206023445
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk dat Slot zo heilig gelooft in z'n eigen filosofie dat hij liever een nederlaag incasseert met een aanvallend speelplan (en dan met z'n ploeg aan de slag kan met verbeterpunten) dan met behoudend spel een resultaat te halen (wat op de korte termijn beter zou zijn).

Maar ik heb z'n interview niet gezien dus ik weet niet wat ie precies gezegd heeft
Hij was aan het mekkeren over de overtreding bij de 2-1 en ontkende min of meer dat het middenveld slecht stond. Volgens hem (interview NOS) was dat logisch als je een standaardsituatie tegenkrijgt bij 1-1 en gaat een stadion er daarna achterstaan.

Ik vond het eerlijk gezegd gewoon een matige wedstrijd van Feyenoord maar Slot had een topwedstrijd gezien.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206023508
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Waar het ook over mag gaan is het middenveld wat gewoon een gatenkaas was en het gebrek aan volwassenheid bij de ploeg. @:pistolero zei het terecht, dat je hier een 2-2 en een 3-3 uitsleepte was een klein wonder. Maar 2 minuten na de 3-3 zag je de tegengoal alweer aankomen. Een volwassen ploeg gooit de boel dan op slot in de wetenschap dat er niet meer te halen valt.

Feyenoord heeft ook geen volwassen ploeg, maar dat wisten we toch al?Nauwelijks spelers met ervaring of persoonlijkheid. Moet allemaal nog groeien. Type als Kuyt zou dit Feyenoord goed kunnen gebruiken..een leiderstype.
pi_206023545
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hij was aan het mekkeren over de overtreding bij de 2-1 en ontkende min of meer dat het middenveld slecht stond. Volgens hem (interview NOS) was dat logisch als je een standaardsituatie tegenkrijgt bij 1-1 en gaat een stadion er daarna achterstaan.

Ik vond het eerlijk gezegd gewoon een matige wedstrijd van Feyenoord maar Slot had een topwedstrijd gezien.
Ik heb een Feyenoord gezien dat op een half uur na eigenlijk volledig overlopen werd (aanval na aanval, bal daarna niet lang in de ploeg kunnen houden enz). Dan vind ik het inderdaad vreemd dat Slot zo'n andere wedstrijd heeft gezien (hij had het zelfs over dat het PSV publiek al kritisch op de eigen ploeg begon te worden).

Maar misschien zegt hij het ook naar de buitenwereld toe en is hij intern wel kritisch. Dat hoop ik dan maar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 18 september 2022 @ 21:24:53 #46
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206023587
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hij was aan het mekkeren over de overtreding bij de 2-1 en ontkende min of meer dat het middenveld slecht stond. Volgens hem (interview NOS) was dat logisch als je een standaardsituatie tegenkrijgt bij 1-1 en gaat een stadion er daarna achterstaan.

Ik vond het eerlijk gezegd gewoon een matige wedstrijd van Feyenoord maar Slot had een topwedstrijd gezien.
Dat valt me dan tegen van Slot, als iedereen ziet dat het middenveld overlopen wordt moet je dat ook gewoon toegeven.
pi_206023597
We slaan misschien nog allemaal een tikkeltje door. Je kan ook gewoon een diepe buiging maken voor het strijdplan van PSV, die gewoon hun beste wedstrijd van het seizoen op het veld gooide en ons middenveld totaal uit de wedstrijd gespeeld hebben. En natuurlijk niet alleen ons middenveld.

En nog was het maar 4-3. :)
  zondag 18 september 2022 @ 21:30:24 #48
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206023661
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We slaan misschien nog allemaal een tikkeltje door. Je kan ook gewoon een diepe buiging maken voor het strijdplan van PSV, die gewoon hun beste wedstrijd van het seizoen op het veld gooide en ons middenveld totaal uit de wedstrijd gespeeld hebben. En natuurlijk niet alleen ons middenveld.

En nog was het maar 4-3. :)
Dit is toch ook ongeveer wat de meeste zeggen?
pi_206023673
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 21:30 schreef fetX het volgende:

[..]
Dit is toch ook ongeveer wat de meeste zeggen?
En ik zeg het ook. :)
pi_206023686
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We slaan misschien nog allemaal een tikkeltje door. Je kan ook gewoon een diepe buiging maken voor het strijdplan van PSV, die gewoon hun beste wedstrijd van het seizoen op het veld gooide en ons middenveld totaal uit de wedstrijd gespeeld hebben. En natuurlijk niet alleen ons middenveld.

En nog was het maar 4-3. :)
Komt ook door het hoge verwachtingspatroon na die mooie zege van donderdag. Dan valt het extra tegen als je een paar dagen later verliest van een ploeg die nog niet zo lekker in vorm was.
  zondag 18 september 2022 @ 21:34:19 #51
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206023726
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Komt ook door het hoge verwachtingspatroon na die mooie zege van donderdag. Dan valt het extra tegen als je een paar dagen later verliest van een ploeg die nog niet zo lekker in vorm was.
Ik vond dat hoge verwachtingspatroon ook enigszins storend al waren er daar niet veel van.

Ben vooral heel erg benieuwd naar de wedstrijden tegen AZ en Twente. Nu eerst zo’n walgelijke interlandperiode :r
  zondag 18 september 2022 @ 21:35:03 #52
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206023737
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Komt ook door het hoge verwachtingspatroon na die mooie zege van donderdag. Dan valt het extra tegen als je een paar dagen later verliest van een ploeg die nog niet zo lekker in vorm was.
Precies. De meesten hebben het niet hardop gezegd, maar ik denk dat veel mensen wel een overwinning aan zagen komen en zelfs een beetje teleurgesteld waren geweest met een gelijkspel. Zeker na die snelle 0-1.

Maar PSV heeft echt een goeie wedstrijd gespeeld en het is geen schande om daarvan te verliezen
pi_206023751
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat valt me dan tegen van Slot, als iedereen ziet dat het middenveld overlopen wordt moet je dat ook gewoon toegeven.
Vond het persoonlijk zijn minste interview in ruim een jaar Feyenoord. Maar oordeel zelf.

Slot: 'Wat me vooral dwarszit, is dat we twee standaardsituaties tegenkrijgen' - https://nos.nl/l/2445085
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206023806
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Komt ook door het hoge verwachtingspatroon na die mooie zege van donderdag. Dan valt het extra tegen als je een paar dagen later verliest van een ploeg die nog niet zo lekker in vorm was.
Het voelt wel een beetje of Feyenoord is verslagen met de eigen wapens. De manier waarop PSV speelde, met name de felheid, is juist hoe wij vaak van hen hebben gewonnen. Kennelijk hoef je niet echt in vorm te zijn. Wanneer je een goed strijdplan hebt en je instelling is 100%, dan kom je een heel eind. Qua felheid en fysiek legde Feyenoord het af, net als tegen Lazio. Jammer, waarschijnlijk lukt dat in thuiswedstrijden beter.
pi_206023822
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Precies. De meesten hebben het niet hardop gezegd, maar ik denk dat veel mensen wel een overwinning aan zagen komen en zelfs een beetje teleurgesteld waren geweest met een gelijkspel. Zeker na die snelle 0-1.

Maar PSV heeft echt een goeie wedstrijd gespeeld en het is geen schande om daarvan te verliezen
Klopt, is ook zeker geen schande. Maar ik baal vooral van de manier waarop. Ik had uiteraard toch liever een middenveld en defensie gezien dat beter stand had gehouden, maar dat lijkt me logisch. :P

Nu helaas 2 weken om dit nare beeld weer van ons netvlies te krijgen. In een uitwedstrijd tegen NEC moet het wel kunnen (en het elftal zal ongetwijfeld de komende weken en maanden nog wel stappen zetten).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_206023850
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik heb een Feyenoord gezien dat op een half uur na eigenlijk volledig overlopen werd (aanval na aanval, bal daarna niet lang in de ploeg kunnen houden enz). Dan vind ik het inderdaad vreemd dat Slot zo'n andere wedstrijd heeft gezien (hij had het zelfs over dat het PSV publiek al kritisch op de eigen ploeg begon te worden).

Maar misschien zegt hij het ook naar de buitenwereld toe en is hij intern wel kritisch. Dat hoop ik dan maar.
Ik ben het volledig met je eens. Door nu te beginnen over de scheids haal je teveel aandacht bij het spel weg.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 18 september 2022 @ 21:43:33 #57
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206023863
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vond het persoonlijk zijn minste interview in ruim een jaar Feyenoord. Maar oordeel zelf.

Slot: 'Wat me vooral dwarszit, is dat we twee standaardsituaties tegenkrijgen' - https://nos.nl/l/2445085
Ik vind het niet z'n minste interview, maar hij draait er wel om heen door de focus zo op momenten te leggen.

Het is wel jammer dat van de 2 testen die we deze week hadden 1 geen echte test bleek te zijn omdat Sturm Graz er weinig van kon en de andere test verloren gaat. Dat wordt het blok tot het WK afwachten of we mee gaan doen om de bovenste plekken of met AZ en evt Twente gaan strijden om plek 3
pi_206023895
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Klopt, is ook zeker geen schande. Maar ik baal vooral van de manier waarop. Ik had uiteraard toch liever een middenveld en defensie gezien dat beter stand had gehouden, maar dat lijkt me logisch. :P

Nu helaas 2 weken om dit nare beeld weer van ons netvlies te krijgen. In een uitwedstrijd tegen NEC moet het wel kunnen (en het elftal zal ongetwijfeld de komende weken en maanden nog wel stappen zetten).
Ik baal dan vooral weer van de 4-3. Bij een 3-3 waren de koppen nu zoiets als "Feyenoord bewijst veerkracht te hebben die het vorig seizoen ook had".

En dan was het alleen maar over het positieve gelijkspel enzo gegaan. Maar ik had bij de 3-3 al geen heel goed gevoel dat Feyenoord hem er uit zo slepen en vrijwel meteen klapte PSV er weer overheen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 18 september 2022 @ 21:48:10 #59
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206023914
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Het voelt wel een beetje of Feyenoord is verslagen met de eigen wapens. De manier waarop PSV speelde, met name de felheid, is juist hoe wij vaak van hen hebben gewonnen. Kennelijk hoef je niet echt in vorm te zijn. Wanneer je een goed strijdplan hebt en je instelling is 100%, dan kom je een heel eind. Qua felheid en fysiek legde Feyenoord het af, net als tegen Lazio. Jammer, waarschijnlijk lukt dat in thuiswedstrijden beter.
Deze wedstrijden staan doorgaans ook op zichzelf. Vorm zegt dan lang niet altijd wat zeker niet als het kwaliteitsverschil gering is.
pi_206023928
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vond het persoonlijk zijn minste interview in ruim een jaar Feyenoord. Maar oordeel zelf.

Slot: 'Wat me vooral dwarszit, is dat we twee standaardsituaties tegenkrijgen' - https://nos.nl/l/2445085
Afgaande op het interview beaamt Slot wel dat Feyenoord niet de baas was op het veld. Maar dit gebeurde pas na de 1-1 van PSV, waardoor die standaardsituatie waar die gelijkmaker uit viel heel bepalend was voor het verloop van de wedstrijd. Dat is eigenlijk wat hij zegt.

Als het langer 0-1 had gebleven dan had Feyenoord waarschijnlijk niet zo extreem onevenwichtig geleken, zo lijkt hij te redeneren.

Zit ook wel wat in natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 18 september 2022 @ 21:50:48 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206023951
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik baal dan vooral weer van de 4-3. Bij een 3-3 waren de koppen nu zoiets als "Feyenoord bewijst veerkracht te hebben die het vorig seizoen ook had".

En dan was het alleen maar over het positieve gelijkspel enzo gegaan. Maar ik had bij de 3-3 al geen heel goed gevoel dat Feyenoord hem er uit zo slepen en vrijwel meteen klapte PSV er weer overheen.
Bij 3-2 was de 4-2 ook dichterbij dan 3-3. Die goal van Kökcü kwam redelijk uit de lucht vallen.
pi_206023957
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Afgaande op het interview beaamt Slot wel dat Feyenoord niet de baas was op het veld. Maar dit gebeurde pas na de 1-1 van PSV, waardoor die standaardisatie waar die gelijkmaker uit viel heel bepalend was voor het verloop van de wedstrijd. Dat is eigenlijk wat hij zegt.

Als het langer 0-1 had gebleven dan had Feyenoord waarschijnlijk niet zo extreem onevenwichtig geleken, zo lijkt hij te redeneren.

Zit ook wel wat in natuurlijk.
Zijn ESPN interview direct na de wedstrijd was een stuk kinderachtiger.
pi_206023967
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Klopt, is ook zeker geen schande. Maar ik baal vooral van de manier waarop. Ik had uiteraard toch liever een middenveld en defensie gezien dat beter stand had gehouden, maar dat lijkt me logisch. :P

Nu helaas 2 weken om dit nare beeld weer van ons netvlies te krijgen. In een uitwedstrijd tegen NEC moet het wel kunnen (en het elftal zal ongetwijfeld de komende weken en maanden nog wel stappen zetten).
Ik denk dat het een interessant seizoen wordt. Az dat ook ineens een goede indruk maakt.
Ajax blijkt te kunnen verliezen en Feyenoord en PSV kunnen ook nog verrassen.
pi_206023970
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Zijn ESPN interview direct na de wedstrijd was een stuk kinderachtiger.
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen dan menigeen beweerde. :)
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 21:54:53 #65
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206024012
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Zijn ESPN interview direct na de wedstrijd was een stuk kinderachtiger.
Je maakt er meer van dan het was.
pi_206024023
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bij 3-2 was de 4-2 ook dichterbij dan 3-3. Die goal van Kökcü kwam redelijk uit de lucht vallen.
Nee dat klopt dus als je die 3-3 dan maakt dan moet de instelling zijn: We nemen dit puntje mee naar Rotterdam vandaag.

Maar zo ver is deze ploeg blijkbaar nog niet.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206024056
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Afgaande op het interview beaamt Slot wel dat Feyenoord niet de baas was op het veld. Maar dit gebeurde pas na de 1-1 van PSV, waardoor die standaardsituatie waar die gelijkmaker uit viel heel bepalend was voor het verloop van de wedstrijd. Dat is eigenlijk wat hij zegt.

Als het langer 0-1 had gebleven dan had Feyenoord waarschijnlijk niet zo extreem onevenwichtig geleken, zo lijkt hij te redeneren.

Zit ook wel wat in natuurlijk.
Tja, er zit wat in maar zo kun je ook wel alles wegredeneren. Een goede ploeg is het na een gelijkmaker niet ineens totaal kwijt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 18 september 2022 @ 22:01:24 #68
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206024132
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nee dat klopt dus als je die 3-3 dan maakt dan moet de instelling zijn: We nemen dit puntje mee naar Rotterdam vandaag.

Maar zo ver is deze ploeg blijkbaar nog niet.
Nouja dat is achteraf makkelijk praten. Je moet zo'n goal juist gebruiken om de druk verder op te voeren en te winnen, behalve als je een gelijkspel nodig hebt om door te gaan in een KO fase van een Europees toernooi misschien. Of als je een man minder op het veld hebt.
pi_206024143
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik vind het niet z'n minste interview, maar hij draait er wel om heen door de focus zo op momenten te leggen.

Het is wel jammer dat van de 2 testen die we deze week hadden 1 geen echte test bleek te zijn omdat Sturm Graz er weinig van kon en de andere test verloren gaat. Dat wordt het blok tot het WK afwachten of we mee gaan doen om de bovenste plekken of met AZ en evt Twente gaan strijden om plek 3
Ik vond het een beetje een Peter Bosz-interview eigenlijk en ook een Peter Bosz wedstrijd. Kamikazevoetbal was behoorlijk van toepassing op vandaag en dat heb ik bij Slot nog niet eerder gezien.

Toegegeven, met alleen Wieffer heb je nu ook wel heel weinig opties voor een iets verdedigender middenveld.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206024169
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Nouja dat is achteraf makkelijk praten. Je moet zo'n goal juist gebruiken om de druk verder op te voeren en te winnen, behalve als je een gelijkspel nodig hebt om door te gaan in een KO fase van een Europees toernooi misschien. Of als je een man minder op het veld hebt.
Er zijn soms toch gewoon wedstrijden waar je denkt: Hier zit niet meer in, we gaan wat controlerender spelen?

Het lag ook de laatste 15 minuten echt weer compleet open.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 18 september 2022 @ 22:10:00 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206024255
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Er zijn soms toch gewoon wedstrijden waar je denkt: Hier zit niet meer in, we gaan wat controlerender spelen?

Het lag ook de laatste 15 minuten echt weer compleet open.
Als je 3-3 maakt in een wedstrijd die bol staat van de fouten en nog 20 minuten te gaan is "hier zit niet meer in" een hele rare conclusie
  zondag 18 september 2022 @ 22:12:03 #72
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206024281
Lopez - Idrissi is trouwens wel een aardig koppeltje he.
  zondag 18 september 2022 @ 22:16:02 #73
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206024342
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:12 schreef fetX het volgende:
Lopez - Idrissi is trouwens wel een aardig koppeltje he.
Die 2-2 was bijna een exacte herhaling van de 3-0 tegen Sturm Graz, alleen zat Obispo er nu nog even tussen :P
  zondag 18 september 2022 @ 22:16:51 #74
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206024357
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die 2-2 was bijna een exacte herhaling van de 3-0 tegen Sturm Graz, alleen zat Obispo er nu nog even tussen :P
Als Idrissi zo doorgaat, gaat het nog even duren voordat Paixao basis staat. Wat viel hij waardeloos in zeg.
  zondag 18 september 2022 @ 22:18:15 #75
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206024376
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:16 schreef fetX het volgende:

[..]
Als Idrissi zo doorgaat, gaat het nog even duren voordat Paixao basis staat. Wat viel hij waardeloos in zeg.
Ja dat was wel een tegenvaller. Zat weinig explosiviteit in z'n acties en hij was vaak ook te besluiteloos.
pi_206024421
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja dat was wel een tegenvaller. Zat weinig explosiviteit in z'n acties en hij was vaak ook te besluiteloos.
We moeten ons maar vasthouden aan het Sinistierra-scenario. Die leek in zijn 1e seizoen een miskoop. Bij Paixao zie je wel dat hij iets kan, maar hij zal nog flink aan de bak moeten om echt een meerwaarde te worden.
  zondag 18 september 2022 @ 22:24:32 #77
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206024461
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
We moeten ons maar vasthouden aan het Sinistierra-scenario. Die leek in zijn 1e seizoen een miskoop. Bij Paixao zie je wel dat hij iets kan, maar hij zal nog flink aan de bak moeten om echt een meerwaarde te worden.
Het is ook helemaal niet erg. Die jongen is er net en zolang Idrissi het aardig doet kun je hem rustig brengen. Maar zijn eerdere invalbeurten waren meer hoopgevend.
pi_206024520
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:24 schreef fetX het volgende:

[..]
Het is ook helemaal niet erg. Die jongen is er net en zolang Idrissi het aardig doet kun je hem rustig brengen. Maar zijn eerdere invalbeurten waren meer hoopgevend.
Yep.. het roepen om nieuwe basisspelers is bij de huidige selectie een beetje opportunistisch heb ik gemerkt. Weinig spelers die een constant niveau halen. De ene wedstrijd doet Dilrosun het aardig op 10, maar zakt even later door de ondergrens. En dan gaat de voorkeur van ons allen weer ui.t naar Szymanski. Dat is maar een voorbeeld. Wat nu echt de sterkste 11 zijn..geen idee.
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 22:35:55 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_206024559
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:11 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Ik vond Jahanbaksh in de eerste vijftien minuten nog wel de beste aan onze kant.
Echt? Ook in het eerste kwartier kwam hij m.i. al een paar keer duidelijk wat inzicht en (daarom) handelingsssnelheid tekort in potentieel kansrijke situaties. Hij maakte ook een paar linke fouten vind ik.Hij is een zwakke schakel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 18 september 2022 @ 22:40:53 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206024610
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Yep.. het roepen om nieuwe basisspelers is bij de huidige selectie een beetje opportunistisch heb ik gemerkt. Weinig spelers die een constant niveau halen. De ene wedstrijd doet Dilrosun het aardig op 10, maar zakt even later door de ondergrens. En dan gaat de voorkeur van ons allen weer ui.t naar Szymanski. Dat is maar een voorbeeld. Wat nu echt de sterkste 11 zijn..geen idee.
Szymanski is duidelijk beter dan Dilrosun, maar het was wel bemoedigend dat die laatste dat de afgelopen wedstrijden zo goed invulde.

Ik denk dat de conclusie tot nu toe is dat we heel wat verschillende opties hebben die goed genoeg zijn om mindere ploegen te verslaan, maar dat er nog geen duidelijke basiself staat waarmee je met vertrouwen de topwedstrijden in kan.
  zondag 18 september 2022 @ 23:04:21 #81
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206024906
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bij 3-2 was de 4-2 ook dichterbij dan 3-3. Die goal van Kökcü kwam redelijk uit de lucht vallen.
Dat ben ik niet met je eens. We werden de eerste twintig minuten van de tweede helft aardig weggeblazen, maar daarna ging de storm van PSV wel echt liggen en werd Feyenoord weer gevaarlijk. Na de 3-3 hadden we het niet meer hoeven weggeven denk ik, jammer dat de standaardsituaties van PSV zo gevaarlijk bleven

De 2-2 viel wel echt uit het niks.
Makkelijk tweede.
  zondag 18 september 2022 @ 23:08:03 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206024951
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens. We werden de eerste twintig minuten van de tweede helft aardig weggeblazen, maar daarna ging de storm van PSV wel echt liggen en werd Feyenoord weer gevaarlijk. Na de 3-3 hadden we het niet meer hoeven weggeven denk ik, jammer dat de standaardsituaties van PSV zo gevaarlijk bleven

De 2-2 viel wel echt uit het niks.
Dan heb je mijn opmerking niet goed begrepen, want de 3-2 viel in de 2e minuut van die 20 minuten waar jij het over hebt. In die 18 minuten daarna was de 4-2 dus dichterbij dan de 3-3.

Misschien dat er voor de 3-3 al wel iets van een kentering zichtbaar was, maar ik vond vooral de entree van Szymanski een kantelpunt. Dat was maar 2 minuten voor de 3-3
  zondag 18 september 2022 @ 23:10:04 #83
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206024963
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:16 schreef fetX het volgende:

[..]
Als Idrissi zo doorgaat, gaat het nog even duren voordat Paixao basis staat. Wat viel hij waardeloos in zeg.
Dat was niet best inderdaad, maar ik maak mij geen zorgen over de klasse van Paixao. Het was geen makkelijke wedstrijd om in te vallen.

Waar ik mij wel zorgen over maak is dat continu gaan liggen en doorrollen als het niet lukt. Toen hij gemeen op zijn kuit werd getrapt dacht ik eigenlijk dat er niks was.
Makkelijk tweede.
  zondag 18 september 2022 @ 23:11:30 #84
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206024978
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dan heb je mijn opmerking niet goed begrepen, want de 3-2 viel in de 2e minuut van die 20 minuten waar jij het over hebt. In die 18 minuten daarna was de 4-2 dus dichterbij dan de 3-3.

Misschien dat er voor de 3-3 al wel iets van een kentering zichtbaar was, maar ik vond vooral de entree van Szymanski een kantelpunt. Dat was maar 2 minuten voor de 3-3
Ik vond de goal van Kökcü niet uit de lucht vallen, dus ik het was het niet zo met je eens.
Makkelijk tweede.
pi_206025046
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vond de goal van Kökcü niet uit de lucht vallen, dus ik het was het niet zo met je eens.
Dat was net in de fase dat psv even was uitgeraasd en inderdaad wat vlakker speelde, maar dat wil niet zeggen dat Feyenoord veel creëerde of er recht op had.
  maandag 19 september 2022 @ 00:00:20 #86
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206025347
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Dat was net in de fase dat psv even was uitgeraasd en inderdaad wat vlakker speelde, maar dat wil niet zeggen dat Feyenoord veel creëerde of er recht op had.
Nee dat niet. Omdat PSV de druk niet vasthield en Feyenoord als de bal voorin kwam eigenlijk de hele wedstrijd wel gevaarlijk was dacht ik in die fase ‘als Feyenoord nu aanzet, zit er nog wel een gelijkmaker in’. Die viel verrassend snel.

Ik hoopte eigenlijk dat na die goal PSV zou knakken en dat Feyenoord er nog overheen kon (omdat PSV met erg veel krachten had gesmeten en Feyenoord de hele voorhoede had gewisseld, Szymanski viel daarbij erg sterk in) maar dat viel tegen, het overwicht verschoof snel weer.
Makkelijk tweede.
pi_206025566
Ach. Je kan ook niet elke wedstrijd winnen met overtuiging, zeker de toppers niet. Vroeger verloren we dit soort potjes gewoon kansloos. Nu hadden we met wat mazzel gewoon een punt of meer gehad. Straks loopt het weer gewoon gesmeerd.
pi_206025844
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 00:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ach. Je kan ook niet elke wedstrijd winnen met overtuiging, zeker de toppers niet. Vroeger verloren we dit soort potjes gewoon kansloos. Nu hadden we met wat mazzel gewoon een punt of meer gehad. Straks loopt het weer gewoon gesmeerd.
Is ook zo. Gelukkig gisteren Mario Been niet voorbij zien komen.

Het gaat tijd kosten om onder teams die hoge druk zetten uit te leren voetballen. Er waren veel pijnpunten die je ook in de wedstrijd tegen Lazio zag. Gelukkig voor ons zijn er in de eredivisie maar weinig tegenstanders die daar toe in staat zijn.
blablablabla
pi_206026105
Terecht verloren inderdaad. Wel pijnlijk om te zien hoe dan uiteindelijk de doelpunten vallen. Zeker de eerste en de derde zijn gewoon te voorkomen. En de organisatie bij corners moet ook echt beter.

En tjsa dat Slot dan mekkert over de arbitrage, is wellicht wat kinderachtig maar ik snap hem ergens wel. Als je ziet wat voor lichte overtredingen tot pingels leiden dan is het wel vreemd dat Sangaré niet wordt afgefloten.
#12 is not for sale!
  maandag 19 september 2022 @ 08:16:49 #90
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206026195
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 08:03 schreef Haringkop het volgende:
En tjsa dat Slot dan mekkert over de arbitrage, is wellicht wat kinderachtig maar ik snap hem ergens wel. Als je ziet wat voor lichte overtredingen tot pingels leiden dan is het wel vreemd dat Sangaré niet wordt afgefloten.
Bij PSV hoeven ze in ieder geval niet meer te mekkeren over die penalty vorig seizoen. Of die bal over de zijlijn _O-
Makkelijk tweede.
  maandag 19 september 2022 @ 08:36:37 #91
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_206026274
Jammer dit zeg, toen ik de opstelling zag dacht ik al dat is te aanvallend.
Zo zonde dat Aursnes is verkocht,
pi_206026291
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je 3-3 maakt in een wedstrijd die bol staat van de fouten en nog 20 minuten te gaan is "hier zit niet meer in" een hele rare conclusie
Nouja, het is vooral lastig om dan nog de controle terug te winnen ja.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206026313
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 08:03 schreef Haringkop het volgende:
Terecht verloren inderdaad. Wel pijnlijk om te zien hoe dan uiteindelijk de doelpunten vallen. Zeker de eerste en de derde zijn gewoon te voorkomen. En de organisatie bij corners moet ook echt beter.

En tjsa dat Slot dan mekkert over de arbitrage, is wellicht wat kinderachtig maar ik snap hem ergens wel. Als je ziet wat voor lichte overtredingen tot pingels leiden dan is het wel vreemd dat Sangaré niet wordt afgefloten.
Zou toch ook nog even de 3-3 van Kokcu terugkijken dan, in de aanloop daar werd er ook een lichte overtreding gemaakt. En bij de penaltysituaties (zeker bij die van Hancko) zat het ook niet enorm tegen.

Tot aan die corner dacht ik eerlijk gezegd dat het meer mee dan tegenzat maarja een onterechte corner is wel heel erg kut natuurlijk. :')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206026371
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 08:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Bij PSV hoeven ze in ieder geval niet meer te mekkeren over die penalty vorig seizoen. Of die bal over de zijlijn _O-
Vond jij dat het aan de scheidsrechter lag?
  maandag 19 september 2022 @ 09:00:45 #95
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206026401
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Vond jij dat het aan de scheidsrechter lag?
Uiteraard, aan hoe Feyenoord heeft gespeeld kon het niet liggen.

;)
Makkelijk tweede.
pi_206026403
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 08:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Vond jij dat het aan de scheidsrechter lag?
Het is nooit lekker dat er wat discutabele momentjes in een wedstrijd zitten maar ik vond dat die redelijk eerlijk verdeeld werden over beide teams. Die tackle van Hancko neigde toch ook wel naar een strafschop en bij de 3-3 leek er ook wel iets van een overtreding bij te zitten in de opbouw.

Zo'n onterechte corner heeft natuurlijk wel altijd iets zuurs, het gevoel dat je bij zo'n goal hebt is dan ook net niet helemaal lekker. (Zie WK-finale :') ) Maar Feyenoord verdedigde ook wel echt afschuwelijk bij corners moet ik zeggen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 09:01:33 #97
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_206026408
En Bijlow gisteren op 1 goede redding na ook weer brandhout.

Bij de 1-1 in de korte hoek vliegt die er in, dat was zijn hoek.
En ook bij de 4-3 was die te laat, zat die eerst in een andere hoek te lopen.

Snap wel dat die niet bij Oranje zit. Nooit fan van die gozer geweest
  maandag 19 september 2022 @ 09:02:11 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206026410
Als we gelijkwaardig waren geweest aan PSV had ik veel meer met die slechte beslissingen gezeten, maar het was gewoon een terechte nederlaag helaas
  maandag 19 september 2022 @ 09:04:07 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206026424
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:02 schreef hhh38 het volgende:
Als we gelijkwaardig waren geweest aan PSV had ik veel meer met die slechte beslissingen gezeten, maar het was gewoon een terechte nederlaag helaas
Onterecht gelijkspelen is toch ook leuk, ik vond PSV ruim een uur de betere maar de goals vielen makkelijk voor beide ploegen.
  maandag 19 september 2022 @ 09:05:34 #100
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206026434
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Onterecht gelijkspelen is toch ook leuk, ik vond PSV ruim een uur de betere maar de goals vielen makkelijk voor beide ploegen.
Ja natuurlijk, maar als je niet krijgt wat je verdient is de frustratie veel groter.
pi_206026467
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 08:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zou toch ook nog even de 3-3 van Kokcu terugkijken dan, in de aanloop daar werd er ook een lichte overtreding gemaakt. En bij de penaltysituaties (zeker bij die van Hancko) zat het ook niet enorm tegen.

Tot aan die corner dacht ik eerlijk gezegd dat het meer mee dan tegenzat maarja een onterechte corner is wel heel erg kut natuurlijk. :')
Wat betreft die 3-3 heb je gelijk. Die penaltymomenten vond ik ook geen strafschop, Hancko speelde ook gewoon de bal.

Maar het moet ook niet over de scheidsrechter gaan, Slot moet kijken naar de organisatie. Die laat echt te wensen over. Zowel qua spelbeeld (middenveld staat niet) als bij standaard situaties
#12 is not for sale!
pi_206026550
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 09:10 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Wat betreft die 3-3 heb je gelijk. Die penaltymomenten vond ik ook geen strafschop, Hancko speelde ook gewoon de bal.

Maar het moet ook niet over de scheidsrechter gaan, Slot moet kijken naar de organisatie. Die laat echt te wensen over. Zowel qua spelbeeld (middenveld staat niet) als bij standaard situaties
Helemaal mee eens hoor, en daar is het gisteren te weinig over gegaan. Voorin loopt het verrassend goed (5 goals bij Lazio en PSV is uitstekend) maar het lijkt wat meer kamikazevoetbal.

Je hebt gewoon een goede verdedigende middenvelder nodig voor de balans want de ruimtes waren nu echt veel te groot.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 09:44:10 #103
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206026691
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens hoor, en daar is het gisteren te weinig over gegaan. Voorin loopt het verrassend goed (5 goals bij Lazio en PSV is uitstekend) maar het lijkt wat meer kamikazevoetbal.

Je hebt gewoon een goede verdedigende middenvelder nodig voor de balans want de ruimtes waren nu echt veel te groot.
Bij wie is het daar te weinig over gegaan?
pi_206026697
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:44 schreef fetX het volgende:

[..]
Bij wie is het daar te weinig over gegaan?
Bij Slot.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206026699
Die hetze tegen Bijlow stoort me enorm. Alle kranten geven hem een 5, hier continu onterecht gezeik op hem. Dan zie je hoe beïnvloedbaar iedereen is en hoe weinig men met hun eigen ogen naar een wedstrijd kijkt. Had 1 twijfelachtig momentje gisteren, voor de rest gewoon prima gekeept, met 1 fenomenale redding, waar iedereen het hele weekend op had zitten circlejerken als dat Cillessen was geweest.
pi_206026711
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:44 schreef Kerftminister het volgende:
Die hetze tegen Bijlow stoort me enorm. Alle kranten geven hem een 5, hier continu onterecht gezeik op hem. Dan zie je hoe beïnvloedbaar iedereen is en hoe weinig men met hun eigen ogen naar een wedstrijd kijkt. Had 1 twijfelachtig momentje gisteren, voor de rest gewoon prima gekeept, met 1 fenomenale redding, waar iedereen het hele weekend op had zitten circlejerken als dat Cillessen was geweest.
Natuurlijk was die ene redding geweldig maar als hij stond bij elke corner twijfelend in het doel. Maakte geen echte blunders maar wel 3 goals uit voorzetten/corners die in de 5 meter vallen en waar hij er niet of te laat uitkomt. Het was gewoon niet best.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 09:47:09 #107
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206026713
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:44 schreef Kerftminister het volgende:
Die hetze tegen Bijlow stoort me enorm. Alle kranten geven hem een 5, hier continu onterecht gezeik op hem. Dan zie je hoe beïnvloedbaar iedereen is en hoe weinig men met hun eigen ogen naar een wedstrijd kijkt. Had 1 twijfelachtig momentje gisteren, voor de rest gewoon prima gekeept, met 1 fenomenale redding, waar iedereen het hele weekend op had zitten circlejerken als dat Cillessen was geweest.
Die goal van Til had hij moeten hebben en die corner waaruit de 1-1 viel is ook deels op zijn conto te schrijven. De reden dat men (terecht) kritisch is, is omdat hij juist die foutjes zelden tot nooit maakte en nu geregeld wel. Ik vind hem de laatste tijd ook niet geweldig keepen, maar dat mensen nu gaan concluderen dat het een matige keeper is is natuurlijk ook overdreven.
pi_206026728
Die 1-1 was niet direct op zijn conto te schrijven. Ja, hij komt daar twijfelachtig uit en vergist zich in het natte veld, maar dat had niks te maken met de corner die daar uit voort vloeide. Als hij was blijven staan was het net zo een corner geworden.

Bij die goal van Til wordt hij compleet in de steek gelaten door zijn defensie. Bijlow van twee jaar geleden had hem wellicht gehad als een kamikaze piloot, maar dan lag hij weer in de lappenmand en wafen we daar weer over begonnen.

Nee, Bijlow keepte gewoon prima. En de kritiek op Pedersen her en der kan ik mij ook totaal niet in vinden. :)
pi_206026748
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:47 schreef fetX het volgende:

[..]
Die goal van Til had hij moeten hebben en die corner waaruit de 1-1 viel is ook deels op zijn conto te schrijven. De reden dat men (terecht) kritisch is, is omdat hij juist die foutjes zelden tot nooit maakte en nu geregeld wel. Ik vind hem de laatste tijd ook niet geweldig keepen, maar dat mensen nu gaan concluderen dat het een matige keeper is is natuurlijk ook overdreven.
Wat had die bij die goal van Til anders moeten doen? Met 2 benen inkomen? Zie weinig andere mogelijkheden, als die eerder komt, heeft hij de bal ook niet. Verder is het maar de vraag in hoeverre je op die situatie kan anticiperen. Je bent als keeper snel in het nadeel in zon situatie, Til mag daar überhaupt nooit komen.

Mja Van Gaal vindt iets, dus met een soort confirmation bias kijken de media en dus ook de toeschouwers nu naar Bijlow.

Vind sowieso algemene opinies over keepers zo raar. Wordt veel te veel gekeken naar reddingspercentages bijvoorbeeld, die bij topclubs logischerwijs altijd lager zijn.

En dan hebben we het nog niet eens over 'uitstraling', grootste non kwaliteit die er is. Courtois heeft 0 uitstraling en is al jaren de beste keeper van de wereld. Er worden soms keepers geprezen die echt totaal niet bijzonder zijn en andere goede keepers afgekraakt wegens andere redenen. Terwijl keepen echt een totaal andere tak van sport is dan verdedigen.
  maandag 19 september 2022 @ 09:54:15 #110
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206026762
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die 1-1 was niet direct op zijn conto te schrijven. Ja, hij komt daar twijfelachtig uit en vergist zich in het natte veld, maar dat had niks te maken met de corner die daar uit voort vloeide. Als hij was blijven staan was het net zo een corner geworden.

Bij die goal van Til wordt hij compleet in de steek gelaten door zijn defensie. Bijlow van twee jaar geleden had hem wellicht gehad als een kamikaze piloot, maar dan lag hij weer in de lappenmand en wafen we daar weer over begonnen.

Nee, Bijlow keepte gewoon prima. En de kritiek op Pedersen her en der kan ik mij ook totaal niet in vinden. :)
Eigenlijk gaat het allemaal uitstekend en is alles de schuld van Wieffer.
pi_206026771
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Eigenlijk gaat het allemaal uitstekend en is alles de schuld van Wieffer.
Grappig.
  maandag 19 september 2022 @ 09:56:15 #112
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206026777
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 09:52 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Wat had die bij die goal van Til anders moeten doen? Met 2 benen inkomen? Zie weinig andere mogelijkheden, als die eerder komt, heeft hij de bal ook niet. Verder is het maar de vraag in hoeverre je op die situatie kan anticiperen. Je bent als keeper snel in het nadeel in zon situatie, Til mag daar überhaupt nooit komen.

Mja Van Gaal vindt iets, dus met een soort confirmation bias kijken de media en dus ook de toeschouwers nu naar Bijlow.

Vind sowieso algemene opinies over keepers zo raar. Wordt veel te veel gekeken naar reddingspercentages bijvoorbeeld, die bij topclubs logischerwijs altijd lager zijn.

En dan hebben we het nog niet eens over 'uitstraling', grootste non kwaliteit die er is. Courtois heeft 0 uitstraling en is al jaren de beste keeper van de wereld. Er worden soms keepers geprezen die echt totaal niet bijzonder zijn en andere goede keepers afgekraakt wegens andere redenen. Terwijl keepen echt een totaal andere tak van sport is dan verdedigen.
Een Bijlow in vorm had die bal gehad. Het is misschien niet een grote fout, maar ik vind hem daar wel matig ingrijpen. En hoe hij twijfelde bij die corner waar de 1-1 uit kwam is ook niet iets voor hem. En het bleef niet bij die ene corner he. Bijna elke corner was gevaarlijk, want hij bleef vrijwel altijd op zijn lijn staan waar hij normaal gesproken juist heel sterk in de lucht was.

Nee, ik vond hem niet zo sterk keepen op die ene redding na.
  maandag 19 september 2022 @ 09:57:22 #113
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206026789
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Grappig.
Dank. Ik vond ‘m zelf ook wel geestig eigenlijk :)
pi_206026796
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:56 schreef fetX het volgende:

[..]
Een Bijlow in vorm had die bal gehad. Het is misschien niet een grote fout, maar ik vind hem daar wel matig ingrijpen. En hoe hij twijfelde bij die corner waar de 1-1 uit kwam is ook niet iets voor hem. En het bleef niet bij die ene corner he. Bijna elke corner was gevaarlijk, want hij bleef vrijwel altijd op zijn lijn staan waar hij normaal gesproken juist heel sterk in de lucht was.

Nee, ik vond hem niet zo sterk keepen op die ene redding na.
Het zag er gewoon heel wijfelend uit. Overigens is de defensie ook totaal nog niet op orde want zelfs Trauner leek gisteren bijzonder matig en dat heeft ook gewoon met organisatie te maken. Men staat niet goed afgesteld op elkaar.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206026812
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:47 schreef fetX het volgende:

[..]
Die goal van Til had hij moeten hebben en die corner waaruit de 1-1 viel is ook deels op zijn conto te schrijven. De reden dat men (terecht) kritisch is, is omdat hij juist die foutjes zelden tot nooit maakte en nu geregeld wel. Ik vind hem de laatste tijd ook niet geweldig keepen, maar dat mensen nu gaan concluderen dat het een matige keeper is is natuurlijk ook overdreven.
Dit dus. Je weet dat hij beter kan. Ook zo'n bal die hij half tam door het midden speelt in de richting van Trauner terwijl je weet dat die gasten constant afjagen.

Moet ook wel zeggen dat zeker na die 0-1 er onnodig vaak op hem werd teruggespeeld. Het oogt allemaal nog niet top, maar de kritiek op Slot vind is overdreven. Het kost gewoon tijd om zo'n heel nieuw elftal fatsoenlijk neer te zetten.
blablablabla
pi_206026817
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:56 schreef fetX het volgende:

[..]
Een Bijlow in vorm had die bal gehad. Het is misschien niet een grote fout, maar ik vind hem daar wel matig ingrijpen. En hoe hij twijfelde bij die corner waar de 1-1 uit kwam is ook niet iets voor hem. En het bleef niet bij die ene corner he. Bijna elke corner was gevaarlijk, want hij bleef vrijwel altijd op zijn lijn staan waar hij normaal gesproken juist heel sterk in de lucht was.

Nee, ik vond hem niet zo sterk keepen op die ene redding na.
Dan heeft dat met een bepaald verwachtingspatroon te maken, maar niet met daadwerkelijke prestaties.

Hetzelfde nu met Cillessen, die komt bij een middenmoter met een matige verdediging en krijgt elke pot 10 schoten op doel, waarvan 7 ofzo matig. Staat ook een stuk minder druk op + hoeft niet actief mee te voetballen. Dan is het veel makkelijker uitblinken, als die dan over een bal heen duikt, maakt het ook niet uit, want het is maar NEC.
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het zag er gewoon heel wijfelend uit. Overigens is de defensie ook totaal nog niet op orde want zelfs Trauner leek gisteren bijzonder matig en dat heeft ook gewoon met organisatie te maken. Men staat niet goed afgesteld op elkaar.
Trauner bijzonder matig? _O- Heb jij een andere wedstrijd zitten kijken? Die greep echt 4-5 keer goed in dmv goed instappen/doordekken. Laten we aub niet iedereen opeens zomaar gaan afbranden.
  maandag 19 september 2022 @ 10:02:18 #117
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206026823
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit dus. Je weet dat hij beter kan. Ook zo'n bal die hij half tam door het midden speelt in de richting van Trauner terwijl je weet dat die gasten constant afjagen.

Moet ook wel zeggen dat zeker na die 0-1 er onnodig vaak op hem werd teruggespeeld. Het oogt allemaal nog niet top, maar de kritiek op Slot vind is overdreven. Het kost gewoon tijd om zo'n heel nieuw elftal fatsoenlijk neer te zetten.
Toch knijp ik hem wel een beetje voor die periode na de interlands. Het track record tegen top 5 clubs is onder Slot helemaal niet zo goed. En als je uit de wedstrijden tegen NEC, Twente en AZ niet minstens 7 punten haalt kun je zomaar 5e staan en dan moet de zware periode na de winterstop nog komen.
  maandag 19 september 2022 @ 10:03:13 #118
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206026830
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het zag er gewoon heel wijfelend uit. Overigens is de defensie ook totaal nog niet op orde want zelfs Trauner leek gisteren bijzonder matig en dat heeft ook gewoon met organisatie te maken. Men staat niet goed afgesteld op elkaar.
Ik vond Trauner gisteren eigenlijk wel prima.
pi_206026834
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:02 schreef fetX het volgende:

[..]
Toch knijp ik hem wel een beetje voor die periode na de interlands. Het track record tegen top 5 clubs is onder Slot helemaal niet zo goed. En als je uit de wedstrijden tegen NEC, Twente en AZ niet minstens 7 punten haalt kun je zomaar 5e staan en dan moet de zware periode na de winterstop nog komen.
Nergens voor nodig. Wieffer is de nieuwe Busquets.
pi_206026843
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het zag er gewoon heel wijfelend uit. Overigens is de defensie ook totaal nog niet op orde want zelfs Trauner leek gisteren bijzonder matig en dat heeft ook gewoon met organisatie te maken. Men staat niet goed afgesteld op elkaar.
Verdedigend hebben we ook wel enorm veel ingeleverd. Pedersen of De Geert scheelt nogal. Malacia had het in dit soort wedstrijden ook vaak wel aardig voor elkaar.
blablablabla
  maandag 19 september 2022 @ 10:05:42 #121
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206026851
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En de kritiek op Pedersen her en der kan ik mij ook totaal niet in vinden. :)
Juist de kritiek op Pedersen is terecht, hij speelt de bal continu naar achteren en loopt wel eens naar voren op momenten waar dat niet moet.

Bij die jongen ontbreekt het totaal aan inzicht voor het voetbal wat Feyenoord nu speelt, dat komt niet meer gauw goed. Sterker zelfs hij was veel geschikter geweest toen we nog trechteraids voetbal speelden.
Makkelijk tweede.
  maandag 19 september 2022 @ 10:06:42 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206026858
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:44 schreef Kerftminister het volgende:
Die hetze tegen Bijlow stoort me enorm. Alle kranten geven hem een 5, hier continu onterecht gezeik op hem. Dan zie je hoe beïnvloedbaar iedereen is en hoe weinig men met hun eigen ogen naar een wedstrijd kijkt. Had 1 twijfelachtig momentje gisteren, voor de rest gewoon prima gekeept, met 1 fenomenale redding, waar iedereen het hele weekend op had zitten circlejerken als dat Cillessen was geweest.
Grotendeels eens, maar nu ik her en der heb gelezen dat ie minder onbevreesd is met uitkomen ben ik er op gaan letten en dat klopt wel. Was toch een belangrijke kracht van hem, vooral omdat ie de bal dan ook vaak (klem) had. Als je gaat twijfelen gaat het vaak mis.

In de 1e helft had je een bal die via via omhoog ging en in de buurt van de 5 meter neerkwam. Daar ging ie veel te twijfelend op af waardoor ie fout stond en Max redelijk vrij kon inschieten. Gelukkig raakte die hem niet goed, maar dat was een pijnlijk gezicht
pi_206026872
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Grotendeels eens, maar nu ik her en der heb gelezen dat ie minder onbevreesd is met uitkomen ben ik er op gaan letten en dat klopt wel. Was toch een belangrijke kracht van hem, vooral omdat ie de bal dan ook vaak (klem) had. Als je gaat twijfelen gaat het vaak mis.

In de 1e helft had je een bal die via via omhoog ging en in de buurt van de 5 meter neerkwam. Daar ging ie veel te twijfelend op af waardoor ie fout stond en Max redelijk vrij kon inschieten. Gelukkig raakte die hem niet goed, maar dat was een pijnlijk gezicht
Dat was dus de situatie voor die corner waar de 1-1 uitkwam.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 10:09:04 #124
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206026875
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat was dus de situatie voor die corner waar de 1-1 uitkwam.
Oh, die twee momenten had ik helemaal niet aan elkaar gekoppeld. Verklaart waarom je het de hele tijd over die 1-1 hebt
  maandag 19 september 2022 @ 10:09:58 #125
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206026883
Denk dat gisteren het pijnpunt van Bijlow wel duidelijk werd en dat is dat ie niet meer overtuigend durft uit te komen. Bij zowel de kans voor de corner die 1-1 werd als de 3–2 komt hij half uit terwijl hij hem vol overtuiging had kunnen hebben. Verder keepte hij op basis van zijn reflexen en meevoetballend eigenlijk prima, alleen dat halve uitkomen begint een probleempje te worden en kan ik niet loskoppelen aan zijn blessuregevoeligheid.
Makkelijk tweede.
pi_206026898
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Oh, die twee momenten had ik helemaal niet aan elkaar gekoppeld. Verklaart waarom je het de hele tijd over die 1-1 hebt
Rond minuut 03:40.

Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206026920
Dat minder hard uitkomen klopt inderdaad. Dat valt me ook op, zal wel komen door ook wederom veel gezeik vanuit de media en het feit dat die toch redelijk wat blessures heeft opgelopen. Geen idee of het dan een stukje angst is of gewoon een fase dat die teveel naar externen luistert.
pi_206027031
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:02 schreef fetX het volgende:

[..]
Toch knijp ik hem wel een beetje voor die periode na de interlands. Het track record tegen top 5 clubs is onder Slot helemaal niet zo goed. En als je uit de wedstrijden tegen NEC, Twente en AZ niet minstens 7 punten haalt kun je zomaar 5e staan en dan moet de zware periode na de winterstop nog komen.
Zo'n trackrecord zegt natuurlijk ook precies niks. Vind het wel lekker dat er in elk geval fatsoenlijk gewisseld kan worden. Door te spelen zoals Slot doet vraagt hij het maximale van spelers maar dat is alleen maar lekker want je kunt tenminste het kaf van het koren scheiden wie wel en wie niet goed genoeg is, en vrij snel ook.

En ik denk oprecht nog dat hij heel erg zoekende is. Het oogde allemaal al een stuk beter als tegen Lazio.
blablablabla
  maandag 19 september 2022 @ 10:24:29 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_206027035
Gister bij 2 goals genaaid door de scheidsrechter. Maar ik voel niet dat we genaaid zijn. PSV was gewoon beter. We hebben 3 kansen gehad. Ik had het gevoel dat Feyenoord veel meer moeite had met het natte veld.

Wat mij betreft was deze verlies ingecalculeerd, ondanks de ruime overwinning op Graz. Gelukkig nu even 2 weken rust. Dan kunnen de mannen wat meer ingespeeld op elkaar raken.
NEC uit
Twente thuis
AZ uit

6 punten moeten we hier minimaal halen, anders wordt het weer vechten om plaats 3.

Daarna overigens:
Fortuna thuis
Volendam uit
Cambuur thuis
Excelsior thuis

En mooie fase waarin we een flinke stap kunnen maken op de ranglijst. Daarna is het winterstop.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_206027040
Dat die Pool niet standaard opgesteld wordt vind ik overigens heel erg apart. Dat is de beste speler die bij Feyenoord rondloopt.
  maandag 19 september 2022 @ 10:26:04 #131
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_206027049
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat die Pool niet standaard opgesteld wordt vind ik overigens heel erg apart. Dat is de beste speler die bij Feyenoord rondloopt.
Kwam terug van blessure. Dat is gewoon onze nummer 10 natuurlijk.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 19 september 2022 @ 10:26:35 #132
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206027054
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat die Pool niet standaard opgesteld wordt vind ik overigens heel erg apart. Dat is de beste speler die bij Feyenoord rondloopt.
Die Pool was een tijdje geblesseerd. Maar daar druipt de klasse echt vanaf inderdaad, die moet altijd spelen.
pi_206027057
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:26 schreef satecl het volgende:

[..]
Kwam terug van blessure. Dat is gewoon onze nummer 10 natuurlijk.
Oh, dat wist ik niet. Wat een speler is dat zeg. Daar had Sangaré het heel moeilijk mee.
  maandag 19 september 2022 @ 10:32:48 #134
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206027114
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die Pool was een tijdje geblesseerd. Maar daar druipt de klasse echt vanaf inderdaad, die moet altijd spelen.
Ik hoop echt dat ze die centen voor hem (kunnen) neertellen eind vh seizoen.
  maandag 19 september 2022 @ 10:36:17 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_206027144
Onpopulaire mening: Jordy Clasie hadden wij heel goed kunnen gebruiken. Ik zie hem zelfs liever dan Timber(andere type). Clasie speelt altijd minimaal een 7 in grote wedstrijden. Zo ook gisteren weer. Vorig seizoen tegen Feyenoord ook 2 keer de beste middenvelder van het veld.

Jongen van de club in kijkt fris uit zijn ogen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_206027150
Goede speler inderdaad, die Szymanski. Betrokken bij 5 doelpunten in 5 wedstrijden (2 doelpunten en 3 assists).

Alleen levert hij wel veel minder arbeid en is hij minder balvast dan Dilrosun op 10 bijvoorbeeld. Dat is wel iets wat Arne Slot heel belangrijk vindt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 19 september 2022 @ 10:38:10 #137
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206027158
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:36 schreef satecl het volgende:
Onpopulaire mening: Jordy Clasie hadden wij heel goed kunnen gebruiken. Ik zie hem zelfs liever dan Timber(andere type). Clasie speelt altijd minimaal een 7 in grote wedstrijden. Zo ook gisteren weer. Vorig seizoen tegen Feyenoord ook 2 keer de beste middenvelder van het veld.

Jongen van de club in kijkt fris uit zijn ogen.
Als Wieffer er nog niet klaar voor is blijkt het toch echt een fout te zijn om Aursnes zo makkelijk te laten gaan of een vervanger te halen. Jammer want verder staat er echt een prima elftal.

Clasie had best een optie kunnen zijn inderdaad
  maandag 19 september 2022 @ 10:42:27 #138
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206027206
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:32 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat ze die centen voor hem (kunnen) neertellen eind vh seizoen.
Ik hoop echt dat na de winterstop het middenveld Kökcü - Zerrouki - Szymanski wordt. Dan in de zomer Kökcü verkopen en voor dat geld Szymanski vastleggen.

Als Zerrouki nog steeds zo belachelijk duur is hopen dat we een andere 6 kunnen halen, of dat Wieffer doorgroeit in die rol. Denk dat de ontwikkeling van Wieffer sowieso bepalend gaat zijn of we een écht goede 6 gaan halen of we het misschien ook met Manssverk kunnen proberen.
Makkelijk tweede.
  maandag 19 september 2022 @ 10:44:43 #139
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206027229
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:36 schreef satecl het volgende:
Onpopulaire mening: Jordy Clasie hadden wij heel goed kunnen gebruiken. Ik zie hem zelfs liever dan Timber(andere type). Clasie speelt altijd minimaal een 7 in grote wedstrijden. Zo ook gisteren weer. Vorig seizoen tegen Feyenoord ook 2 keer de beste middenvelder van het veld.

Jongen van de club in kijkt fris uit zijn ogen.
Plus een oudere ervaren jongen, daar hadden we er ook wel één van kunnen gebruiken. Maar denk niet dat AZ voor een redelijke transfersom Clasie had laten gaan.

Overigens was hij echt walgelijk slecht in de Kuip vorig seizoen maar details ;)
Makkelijk tweede.
  maandag 19 september 2022 @ 10:48:29 #140
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206027272
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 10:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als Wieffer er nog niet klaar voor is blijkt het toch echt een fout te zijn om Aursnes zo makkelijk te laten gaan of een vervanger te halen. Jammer want verder staat er echt een prima elftal.

Clasie had best een optie kunnen zijn inderdaad
Ik denk dat AZ Clasie niet voor <7,5 miljoen had laten gaan.
pi_206027306
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:48 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik denk dat AZ Clasie niet voor <7,5 miljoen had laten gaan.
Ik hoop dat Wieffer de komende 2 weken flink wordt opgetraind. We hebben hem hard nodig.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 11:01:11 #142
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206027391
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 10:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als Wieffer er nog niet klaar voor is blijkt het toch echt een fout te zijn om Aursnes zo makkelijk te laten gaan of een vervanger te halen. Jammer want verder staat er echt een prima elftal.
Het voelt een beetje als drammen aan om het continu te herhalen maar het is echt heel jammer. Uiteindelijk als ik het financieel nareken heb ik het idee dat het verkopen van Aursnes sowieso redelijk noodzakelijk was, ik denk dat Feyenoord iets te hard op Timber is gegaan met de financiën, ook omdat Ajax afgetroefd kon worden, maar goed die zeven miljoen plus de vijf miljoen die overbleef had gebruikt kunnen worden om Aursnes te behouden of een goede vervanger te halen.

Aan de andere kant moeten we nu ook roeien met de riemen die we hebben, in ieder geval tot en met november waar alleen AZ-uit en Lazio-thuis wedstrijden zijn waar puntverlies niet onverwacht zou zijn.
Makkelijk tweede.
pi_206027413
We missen een type Immers.
BFF met GGMM
pi_206027426
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het voelt een beetje als drammen aan om het continu te herhalen maar het is echt heel jammer. Uiteindelijk als ik het financieel nareken heb ik het idee dat het verkopen van Aursnes sowieso redelijk noodzakelijk was, ik denk dat Feyenoord iets te hard op Timber is gegaan met de financiën, ook omdat Ajax afgetroefd kon worden, maar goed die zeven miljoen plus de vijf miljoen die overbleef had gebruikt kunnen worden om Aursnes te behouden of een goede vervanger te halen.

Aan de andere kant moeten we nu ook roeien met de riemen die we hebben, in ieder geval tot en met november waar alleen AZ-uit en Lazio-thuis wedstrijden zijn waar puntverlies niet onverwacht zou zijn.
Je vergeet dat Aursnes ook gewoon weg wilde.
BFF met GGMM
  maandag 19 september 2022 @ 11:10:41 #145
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206027494
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Je vergeet dat Aursnes ook gewoon weg wilde.
Dat is dan zijn probleem. Dat hield Ajax ook niet tegen bij Alvarez (of Twente bij Zerrouki).
Makkelijk tweede.
pi_206027508
Overigens de wedstrijd maar met een half oog gezien, dus die wel of niet af te keuren goals heb ik pas later meegekregen. Mijn indruk was dat PSV feller en gevaarlijker was. Eigenlijk vreemd genoeg net zoals bij die 0-4 vorig seizoen, toen was Fey ook dodelijk efficiënt.

Vooraf toen ik zag dat Til zou spelen had ik al wel het gevoel dat de vloek van de ex-spelers zou toeslaan... :')
BFF met GGMM
pi_206027528
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is dan zijn probleem. Dat hield Ajax ook niet tegen bij Alvarez (of Twente bij Zerrouki).
Klopt, maar de gevallen waar dit positief afloopt zijn veel minder talrijk dan het omgekeerde. Het is een keuze/gok geweest, die niet onverklaarbaar is.
BFF met GGMM
pi_206027531
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:11 schreef DonRaja het volgende:
Overigens de wedstrijd maar met een half oog gezien, dus die wel of niet af te keuren goals heb ik pas later meegekregen. Mijn indruk was dat PSV feller en gevaarlijker was. Eigenlijk vreemd genoeg net zoals bij die 0-4 vorig seizoen, toen was Fey ook dodelijk efficiënt.

Vooraf toen ik zag dat Til zou spelen had ik al wel het gevoel dat de vloek van de ex-spelers zou toeslaan... :')
Die wedstrijden zijn echt niet te vergelijken. Vorig jaar scoorde Feyenoord weliswaar ook elke kans die het kreeg maar hield het de boel verdedigend uitstekend onder controle. Nu waren er veel kansen tegen, 27 schoten (10 op doel) en was het roeien met de riemen die je had. Lag volledig open.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206027541
Ik ben nu al weer helemaal klaar met het 'We hadden Aursnes nooit moeten laten gaan!!' gezeik.
pi_206027564
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die wedstrijden zijn echt niet te vergelijken. Vorig jaar scoorde Feyenoord weliswaar ook elke kans die het kreeg maar hield het de boel verdedigend uitstekend onder controle. Nu waren er veel kansen tegen, 27 schoten (10 op doel) en was het roeien met de riemen die je had. Lag volledig open.
Ook toen had PSV open kansen, maar misten ze die. Als dat maar lang genoeg duurt, gaat het vanzelf mis. Dat is eigenlijk het grootste verschil, nu scoorden ze die eerste wel redelijk snel.
BFF met GGMM
  maandag 19 september 2022 @ 11:17:30 #151
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206027599
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Klopt, maar de gevallen waar dit positief afloopt zijn veel minder talrijk dan het omgekeerde. Het is een keuze/gok geweest, die niet onverklaarbaar is.
Er is geen enkele aanleiding om te denken dat Aursnes er met de pet naar had gegooid als hij niet had mogen vertrekken.

Het is heel simpel, als er geen vervanger gehaald kan worden vertrek je niet. Dat is ook een mooi statement naar andere clubs. Ajax heeft op die manier uiteindelijk 95 miljoen verdiend aan een buitenspeler met 8 goals in de eredivisie.
Makkelijk tweede.
pi_206027617
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Ook toen had PSV open kansen, maar misten ze die. Als dat maar lang genoeg duurt, gaat het vanzelf mis. Dat is eigenlijk het grootste verschil, nu scoorden ze die eerste wel redelijk snel.
Vergelijk even de statistieken in die potjes. Gisteren veel meer kansen weggegeven, (ontzettend veel schoten in de 16 ook) en een duidelijk overwicht voor PSV op alle mogelijke vlakken. Vorig jaar was het perfect in evenwicht en had een 1-1 of zoiets ook gekund.

https://www.infogol.net/e(...)rd-2021-09-19/918275

https://www.infogol.net/e(...)rd-2022-09-18/953770
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206027744
Ja, Aursnes is een hele goede speler en ja, Aursnes was heel belangrijk voor de balans op het middenveld.

Maar ik vind echt dat er veel te veel wordt gedaan alsof Slot gaan andere keus had tegen PSV of Lazio. Je weet gewoon van te voren dat de huidige spelopvatting met het huidige middenveld niet werkt tegen topploegen. Dus dan kan je het desnoods ook gewoon tactisch anders neerzetten met dezelfde spelers. Ga dan roeien met de riemen die je hebt in plaats van tegen beter weten in vast te houden aan een bepaalde speelstijl.

Ik vind het vrij schrijnend dat Slot nu al 2x exact dezelfde fout maakt en niet in lijkt te (willen) zien waar het probleem ligt...
pi_206027755
quote:
9s.gif Op maandag 19 september 2022 11:31 schreef Pistolero het volgende:
Ja, Aursnes is een hele goede speler en ja, Aursnes was heel belangrijk voor de balans op het middenveld.

Maar ik vind echt dat er veel te veel wordt gedaan alsof Slot gaan andere keus had tegen PSV of Lazio. Je weet gewoon van te voren dat de huidige spelopvatting met het huidige middenveld niet werkt tegen topploegen. Dus kan kan je het desnoods ook gewoon tactisch anders neerzetten met dezelfde spelers.

Ik vind het vrij schrijnend dat Slot nu al 2x exact dezelfde fout maakt en niet in lijkt te (willen) zien waar het probleem ligt...
Maar hij had toch maar 1 alternatief: Wieffer in de basis?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206027867
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:24 schreef satecl het volgende:
Gister bij 2 goals genaaid door de scheidsrechter. Maar ik voel niet dat we genaaid zijn. PSV was gewoon beter. We hebben 3 kansen gehad. Ik had het gevoel dat Feyenoord veel meer moeite had met het natte veld.

Wat mij betreft was deze verlies ingecalculeerd, ondanks de ruime overwinning op Graz. Gelukkig nu even 2 weken rust. Dan kunnen de mannen wat meer ingespeeld op elkaar raken.
NEC uit
Twente thuis
AZ uit

6 punten moeten we hier minimaal halen, anders wordt het weer vechten om plaats 3.

Daarna overigens:
Fortuna thuis
Volendam uit
Cambuur thuis
Excelsior thuis

En mooie fase waarin we een flinke stap kunnen maken op de ranglijst. Daarna is het winterstop.
Die onderlinge wedstrijden tegen AZ en Twente zijn gewoon heel belangrijk dit jaar. De onderkant van de eredivisie is zo matig dat ik verwacht dat niet veel clubs uit de (sub)top daar veel punten gaan verspelen.
#12 is not for sale!
pi_206028571
20 goals uit 14 xG genot trouwens. De voorhoede draait in ieder geval zeer effectief en scoort ook veel uit afstandsschoten.

Dat is niet helemaal toevallig, want veel spelers hebben echt een goed schot.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 september 2022 @ 12:42:17 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206028603
Haha volgens janksmoel Bruggink is Slot een slechte verliezer grappig want ik kan me nog wel een chagrijnige Bruggink herinneren bij hem en Watereus is toen dat psv janksmoelen achteraf een beetje begonnen.

Met daarna oa Luuk de Jong en Van Bommel als opvolgers daarvan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206028734
Toch nog heel even over die corners, en de regel dat je die als VAR niet mag terugdraaien. Ik vind het wel begrijpelijk.

Ongeveer 3,5% van alle cornerballen resulteert in een doelpunt. Bron:

https://www.voetballoopba(...)rijd-in-een-doelpunt

Hieruit blijkt dat het rendement van een corner minimaal is, en de kans op een doelpunt eigenlijk even groot is als een afstandsschot op doel van ruim 25 meter. Vrije trappen op 25 meter van de goal worden ook niet gecorrigeerd door de VAR.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 12:56:06 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206028749
quote:
9s.gif Op maandag 19 september 2022 11:31 schreef Pistolero het volgende:
Ja, Aursnes is een hele goede speler en ja, Aursnes was heel belangrijk voor de balans op het middenveld.

Maar ik vind echt dat er veel te veel wordt gedaan alsof Slot gaan andere keus had tegen PSV of Lazio. Je weet gewoon van te voren dat de huidige spelopvatting met het huidige middenveld niet werkt tegen topploegen. Dus dan kan je het desnoods ook gewoon tactisch anders neerzetten met dezelfde spelers. Ga dan roeien met de riemen die je hebt in plaats van tegen beter weten in vast te houden aan een bepaalde speelstijl.

Ik vind het vrij schrijnend dat Slot nu al 2x exact dezelfde fout maakt en niet in lijkt te (willen) zien waar het probleem ligt...
Het liep toch aardig goed in het begin, de controle lag bij Feyenoord, die 1-1 kwam een beetje uit het niets, PSV fleurde op en bij Feyenoord ging vanaf dat moment alles een tandje minder, dat maakt voetbal ook zo leuk.
  maandag 19 september 2022 @ 12:56:08 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206028750
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch nog heel even over die corners, en de regel dat je die als VAR niet mag terugdraaien. Ik vind het wel begrijpelijk.

Ongeveer 3,5% van alle cornerballen resulteert in een doelpunt. Bron:

https://www.voetballoopba(...)rijd-in-een-doelpunt

Hieruit blijkt dat het rendement van een corner minimaal is, en de kans op een doelpunt eigenlijk even groot is als een afstandsschot op doel van ruim 25 meter. Vrije trappen op 25 meter van de goal worden ook niet gecorrigeerd door de VAR.
Die regel bestaat vooral om de tijd te beperken waarin kan worden teruggezocht naar een foute beslissing. Als je onderbrekingen van het spel niet als ijkpunt neemt kan er zo 5 minuten worden teruggezocht. Maar als er direct uit een onterechte corner of vrije trap wordt gescoord voelt dat wel heel zuur
pi_206028798
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die regel bestaat vooral om de tijd te beperken waarin kan worden teruggezocht naar een foute beslissing. Als je onderbrekingen van het spel niet als ijkpunt neemt kan er zo 5 minuten worden teruggezocht. Maar als er direct uit een onterechte corner of vrije trap wordt gescoord voelt dat wel heel zuur
Vrije trappen en corners worden vooral niet teruggekeken (ten opzichte van strafschoppen) omdat de scoringskans erg laag is volgens mij.

Er is overigens geen tijd bekend hoever de VAR mag terugkijken. :') Dat alleen is al vreemd, lijkt me toch niet zo moeilijk om daar een tijd van 20 seconden ofzo op te zetten. Gisteren werd bijvoorbeeld die 3-3 waarbij een paar passes voor de goal van Kokcu Saibari geraakt lijkt te worden niet teruggekeken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 13:33:48 #162
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206029265
Ik blijf dat raar vinden aangezien er soms dmv de VAR een minuut tot anderhalve minuut wordt teruggekeken ivm een overtreding of iets dergelijks. Beetje vreemd dat dit bij een corner dan niet geldt, maar goed zo zijn de regels en zoals gezegd heeft dat het verschil echt niet gemaakt.
  maandag 19 september 2022 @ 13:34:51 #163
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206029280
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het liep toch aardig goed in het begin, de controle lag bij Feyenoord, die 1-1 kwam een beetje uit het niets, PSV fleurde op en bij Feyenoord ging vanaf dat moment alles een tandje minder, dat maakt voetbal ook zo leuk.
Precies daar gaan mensen ook wat makkelijk aan voorbij, al stond het vanaf het begin niet goed achterin bij Feyenoord. Pas toen PSV intensief en fel druk durfde te zetten op ons middenveld verloren we het initiatief, en gezien het gebrek aan vertrouwen en overtuiging bij PSV had ik eigenlijk niet verwacht dat bij hen terug te zien.

Uiteindelijk kan je de wedstrijd kapot analyseren maar de standaardsituaties van PSV hebben het verschil gemaakt gisteren. Zelfs ondanks het overwicht op het veld maken wij drie goals uit het lopende spel en zij maar één en die had nog afgekeurd moeten worden ook.
Makkelijk tweede.
  maandag 19 september 2022 @ 13:39:37 #164
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206029365
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 13:33 schreef fetX het volgende:
Ik blijf dat raar vinden aangezien er soms dmv de VAR een minuut tot anderhalve minuut wordt teruggekeken ivm een overtreding of iets dergelijks. Beetje vreemd dat dit bij een corner dan niet geldt, maar goed zo zijn de regels en zoals gezegd heeft dat het verschil echt niet gemaakt.
Dat werd gisteren sowieso niet gedaan :+
Makkelijk tweede.
  maandag 19 september 2022 @ 13:45:38 #165
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206029466
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat werd gisteren sowieso niet gedaan :+
Nee maar het kan wel volgens de regels en bij een corner blijkbaar niet (voor zover ik het nu begrijp).
pi_206029534
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 13:33 schreef fetX het volgende:
Ik blijf dat raar vinden aangezien er soms dmv de VAR een minuut tot anderhalve minuut wordt teruggekeken ivm een overtreding of iets dergelijks. Beetje vreemd dat dit bij een corner dan niet geldt, maar goed zo zijn de regels en zoals gezegd heeft dat het verschil echt niet gemaakt.
Het mag alleen als het dezelfde actie is: als jij anderhalve minuut lang de bal hebt mag dat inderdaad, als de andere partij de bal tussendoor heeft gehad mag het niet meer
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 19 september 2022 @ 13:53:00 #167
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206029565
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 13:45 schreef fetX het volgende:

[..]
Nee maar het kan wel volgens de regels en bij een corner blijkbaar niet (voor zover ik het nu begrijp).
Nee klopt maar ik vind het niet zo'n punt, want waar moet je het onderscheid dan maken. Als er uit een onterechte corner een nieuwe corner volgt waaruit wordt gescoord, moet je hem dan alsnog afkeuren? Dan kan je door blijven gaan. Bij iedere uitbal checken of het een corner is of niet kost ook teveel tijd. Op een bepaald punt moet je een grens trekken, en die wordt nu gemaakt vanaf het punt dat het spel voor het laatst stil heeft gelegen, daar ben ik het wel mee eens.

Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat dit soort fouten altijd in het spel blijven, jammer dat het in ons nadeel is en uiteindelijk verdedigen we ook die corner gewoon niet goed. Dat die 2-1 is toegekend vind ik wel belachelijk.
Makkelijk tweede.
  maandag 19 september 2022 @ 13:55:34 #168
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206029610
Eigenlijk kost zoiets helemaal niet zoveel tijd aangezien het vrij snel objectief waar te nemen is, maar wel eens dat je een grens moet trekken. En dan kan ik hiermee leven, want dit gebeurt echt zelden en je kunt zelf die corner nog verdedigen dus ach.
  maandag 19 september 2022 @ 13:57:39 #169
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206029638
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 13:55 schreef fetX het volgende:
maar wel eens dat je een grens moet trekken
Welke zou jij dan aanraden? Die ene van Gözëbüyük lijkt mij dan de beste kandidaat, alhoewel ik het sowieso niet echt zie zitten.
Makkelijk tweede.
pi_206029775
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 13:55 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk kost zoiets helemaal niet zoveel tijd aangezien het vrij snel objectief waar te nemen is, maar wel eens dat je een grens moet trekken. En dan kan ik hiermee leven, want dit gebeurt echt zelden en je kunt zelf die corner nog verdedigen dus ach.
En dus de scoringskans. Die is helemaal niet groot bij een corner, behalve als je zoals Feyenoord gisteren staat te verdedigen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206029940
Ja gaat toch niet elke corner met een var checken man man.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 19 september 2022 @ 14:35:45 #172
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206030061
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 14:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja gaat toch niet elke corner met een var checken man man.
Dat hoeft inderdaad niet elke corner, maar wel waar direct uit gescoord wordt. Niet elke buitenspelsituatie wordt ook gecheckt tenzij er een goal uit komt dus het is niet heel gek.

Maar nogmaals, ik snap dat je ergens de grens trekt en het heeft ook totaal niet de wedstrijd bepaald. Ik vind het ergens alleen een vreemd gegeven, puur die regel op zich.
pi_206030132
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 14:35 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat hoeft inderdaad niet elke corner, maar wel waar direct uit gescoord wordt. Niet elke buitenspelsituatie wordt ook gecheckt tenzij er een goal uit komt dus het is niet heel gek.

Maar nogmaals, ik snap dat je ergens de grens trekt en het heeft ook totaal niet de wedstrijd bepaald. Ik vind het ergens alleen een vreemd gegeven, puur die regel op zich.
Dit inderdaad en het is ook iets wat vrij eenvoudig waar te nemen is. Binnen 10 seconden kan je zien of de beslissing juist is.
#12 is not for sale!
  maandag 19 september 2022 @ 14:42:33 #174
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206030162
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 14:41 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Dit inderdaad en het is ook iets wat vrij eenvoudig waar te nemen is. Binnen 10 seconden kan je zien of de beslissing juist is.
Misschien kan het zelfs net als buitenspel geautomatiseerd worden, dan is het helemaal makkelijk
pi_206030266
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 14:35 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat hoeft inderdaad niet elke corner, maar wel waar direct uit gescoord wordt.
Daar had ik nog niet over nagedacht, maar je hebt wel een punt ja. Alleen dan krijg je weer de discussie: Na hoeveel tijd na die corner mag je het dan nog nog checken? Alleen als een corner zoals gisteren bij het eerste balcontact van Obispo binnenvalt?

Soms heb je een afgeslagen corner die er opnieuw wordt ingepompt en dan alsnog binnenvalt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206030505
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 14:41 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Dit inderdaad en het is ook iets wat vrij eenvoudig waar te nemen is. Binnen 10 seconden kan je zien of de beslissing juist is.
Dat is toch helemaal niet wenselijk. Die VAR met al z'n oponthoud is al irritant genoeg.
blablablabla
pi_206031345
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 15:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is toch helemaal niet wenselijk. Die VAR met al z'n oponthoud is al irritant genoeg.
Het punt is juist dat dit helemaal niet zoveel tijd hoeft te kosten. Eigenlijk niet. Je kan binnen 10 seconden zien of het een terecht corner, ingooi etc is. Dat oponthoud van de VAR zit juist in die subjectieve beslissingen: wel geen overtreding enz.
#12 is not for sale!
pi_206031382
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 16:30 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Het punt is juist dat dit helemaal niet zoveel tijd hoeft te kosten. Eigenlijk niet. Je kan binnen 10 seconden zien of het een terecht corner, ingooi etc is. Dat oponthoud van de VAR zit juist in die subjectieve beslissingen: wel geen overtreding enz.
Dat is ook niet helemaal waar. In dit geval was er een goede herhaling beschikbaar maar heel vaak is dat best moeilijk te zien op beelden. Klutssituaties etcetera.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206031448
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 16:30 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Het punt is juist dat dit helemaal niet zoveel tijd hoeft te kosten. Eigenlijk niet. Je kan binnen 10 seconden zien of het een terecht corner, ingooi etc is. Dat oponthoud van de VAR zit juist in die subjectieve beslissingen: wel geen overtreding enz.
Er moet dan terug gekeken zijn door die VAR en vervolgens moet er contact zijn met de scheidsrechter dus 10 seconden ga je nooit redden voor zo'n corner, zelfs niet in het meest optimale scenario waarbij de VAR het direct waarneemt.

Bovendien krijg je de situatie dat spelers rekenen op een corner dus bijvoorbeeld hun CV naar voren komt als je dan alsnog een doeltrap geeft staan die helemaal uit positie. Geloof nooit dat het het spel ten goed komt.
blablablabla
pi_206031581
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
20 goals uit 14 xG genot trouwens. De voorhoede draait in ieder geval zeer effectief en scoort ook veel uit afstandsschoten.

Dat is niet helemaal toevallig, want veel spelers hebben echt een goed schot.
xG is een onzinnige stat, wordt week op week bewezen.
pi_206032142
Het is niet per se onzinnig, maar sommige users geven er veel te veel waarde aan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_206032174
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 17:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is niet per se onzinnig, maar sommige users geven er veel te veel waarde aan.
Vooral veel gloryhunters hechten daar ontzettend veel waarde van.

Voorbeelden genoeg in dit topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 19-09-2022 17:43:43 ]
pi_206032576
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 17:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is niet per se onzinnig, maar sommige users geven er veel te veel waarde aan.
Het is vrij nuttig maar ik durf hem er al nauwelijks meer in te gooien omdat de reactie dan toch stelselmatig is: Komt Puk weer aan.

Alleen feit is wel: Feyenoord is voorin tot nu toe heel effectief dit seizoen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206032581
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 16:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is ook niet helemaal waar. In dit geval was er een goede herhaling beschikbaar maar heel vaak is dat best moeilijk te zien op beelden. Klutssituaties etcetera.
Heeft natuurlijk ook wel te maken dat de VAR nu primair gebruik maakt van televisiebeelden en dat niet zozeer een onderdeel van het spel is met een eigen registratie.
Het staat natuurlijk allemaal in de kinderschoenen en is nu nog heel duur, maar in de toekomst zouden heel veel beslissingen geautomatiseerd kunnen worden net zoals nu gebeurt met doellijntechnologie.

Daarnaast zou er ook veel sneller overgegaan moeten worden dat bij twijfel de beslissing van de scheidsrechter blijft staan.
#12 is not for sale!
  maandag 19 september 2022 @ 18:30:46 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206032616
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is vrij nuttig maar ik durf hem er al nauwelijks meer in te gooien omdat de reactie dan toch stelselmatig is: Komt Puk weer aan.

Alleen feit is wel: Feyenoord is voorin tot nu toe heel effectief dit seizoen.
We hebben ook wel een aantal uitstekende afronders. Danilo en Gimenez zijn allebei betere afronders dan Dessers en Linssen, Kökcü heeft over de afgelopen 3 seizoenen de meeste goals van buiten de 16 gescoord van de Eredivisie en je begint de klasse van Idrissi op dat vlak ook steeds meer te zien.
pi_206032628
Bijlow mag alsnog naar Zeist om even wat penalty's te stoppen. _O-

Wat een achterlijke pretentieuze onzin van van Gaal weer. Hij zal ongetwijfeld wel gaan om zijn kansen niet te vergooien, maar zou het stiekem wel mooi vinden als hij zich hier niet voor laat misbruiken.
  maandag 19 september 2022 @ 18:33:38 #187
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206032641
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2022 18:32 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow mag alsnog naar Zeist om even wat penalty's te stoppen. _O-

Wat een achterlijke pretentieuze onzin van van Gaal weer. Hij zal ongetwijfeld wel gaan om zijn kansen niet te vergooien, maar zou het stiekem wel mooi vinden als hij zich hier niet voor laat misbruiken.
Voor sommige spelers erg mooi dat Koeman er straks weer zit. Die doet gewoon normaal.
pi_206032652
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Voor sommige spelers erg mooi dat Koeman er straks weer zit. Die doet gewoon normaal.
Ik ben niet zo'n fan van de trainer Koeman, maar hij gedraagt zich ten minste niet als een volstrekte debiel inderdaad.
  maandag 19 september 2022 @ 18:39:14 #189
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206032702
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n fan van de trainer Koeman, maar hij gedraagt zich ten minste niet als een volstrekte debiel inderdaad.
Bij Barça wel op een gegeven moment, maar daar werd ie ook wel genaaid door Laporta. Zijn vorige periode als bondscoach was qua resultaten en gebrek aan controverse misschien wel de beste periode voor Oranje sinds 2014.

Maar goed dat is off topic
  maandag 19 september 2022 @ 18:42:03 #190
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206032741
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Voor sommige spelers erg mooi dat Koeman er straks weer zit. Die doet gewoon normaal.
Dat is sowieso wel de ideale bondscoach, altijd duidelijk en staat boven de spelersgroep, tactisch behoorlijk en zonder van die kutacts.

Gaat hopelijk ook weer 4-3-3 spelen, alleen heeft ie wel altijd de neiging om ‘alle ballen op’ te spelen en daarvoor komt alleen de altijd erg vermoeiende Depay in aanmerking.
Makkelijk tweede.
pi_206032760
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bij Barça wel op een gegeven moment, maar daar werd ie ook wel genaaid door Laporta. Zijn vorige periode als bondscoach was qua resultaten en gebrek aan controverse misschien wel de beste periode voor Oranje sinds 2014.

Dat wás uiteraard de beste periode sinds 2014, zelfs Louis kan daar nog niet aan tippen. Dan moet hij eerst topwedstrijden gaan winnen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 19:00:30 #192
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206032921
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2022 18:32 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow mag alsnog naar Zeist om even wat penalty's te stoppen. _O-

Wat een achterlijke pretentieuze onzin van van Gaal weer. Hij zal ongetwijfeld wel gaan om zijn kansen niet te vergooien, maar zou het stiekem wel mooi vinden als hij zich hier niet voor laat misbruiken.
Aan hoe van Gaal het uitlegt denk ik toch dat hij Bijlow probeert te prikkelen.

Geen idee of het lukt, maar zo ja dan zal het volgens Louis wel dankzij Louis zijn (en zo niet dan is het goed gezien door Louis dat hij Bijlow niet heeft geselecteerd).

Eigenlijk gaat het gewoon vooral om Louis van Gaal.
Makkelijk tweede.
pi_206032923
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]
We hebben ook wel een aantal uitstekende afronders. Danilo en Gimenez zijn allebei betere afronders dan Dessers en Linssen, Kökcü heeft over de afgelopen 3 seizoenen de meeste goals van buiten de 16 gescoord van de Eredivisie en je begint de klasse van Idrissi op dat vlak ook steeds meer te zien.
Daar heb je zeker wel een punt, de kwaliteit van de afronders speelt ook een rol. We hebben erg veel spelers die een goal van een meter of 18 kunnen maken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206032980
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n fan van de trainer Koeman, maar hij gedraagt zich ten minste niet als een volstrekte debiel inderdaad.
Koeman was echt een verademing voor zowel Feyenoord als Oranje dus ik ben blij dat ie straks weer bondscoach is.
pi_206033070
Ik ben erg blij met Slot als trainer, Koeman was ook prima
pi_206033186
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 18:26 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Heeft natuurlijk ook wel te maken dat de VAR nu primair gebruik maakt van televisiebeelden en dat niet zozeer een onderdeel van het spel is met een eigen registratie.
Het staat natuurlijk allemaal in de kinderschoenen en is nu nog heel duur, maar in de toekomst zouden heel veel beslissingen geautomatiseerd kunnen worden net zoals nu gebeurt met doellijntechnologie.

Daarnaast zou er ook veel sneller overgegaan moeten worden dat bij twijfel de beslissing van de scheidsrechter blijft staan.
Ik vind de buitenspeltechnologie nog bizar slecht voor 2022-begrippen, dus benieuwd waar de Fifa op het WK mee komt.

Wat betreft corners denk ik dat het er niet snel van komt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 19:31:48 #197
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206033231
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 19:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind de buitenspeltechnologie nog bizar slecht voor 2022-begrippen, dus benieuwd waar de Fifa op het WK mee komt.

Wat betreft corners denk ik dat het er niet snel van komt.
Bedoel je dat die technologie die nu in de CL gebruikt wordt slecht is? Want ik kan me slecht voorstellen dat die op het WK anders gaat zijn.

Al zal het wel optimale zichtlijnen hebben vanwege de nieuwe stadions enzo
pi_206033275
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 19:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bedoel je dat die technologie die nu in de CL gebruikt wordt slecht is? Want ik kan me slecht voorstellen dat die op het WK anders gaat zijn.

Al zal het wel optimale zichtlijnen hebben vanwege de nieuwe stadions enzo
Zie deze link:

https://nos.nl/collectie/(...)-wk-voetbal-in-qatar

Echt een gloednieuw systeem dus wat nog nooit gebruikt is!
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 19:36:18 #199
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206033304
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 19:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zie deze link:

https://nos.nl/collectie/(...)-wk-voetbal-in-qatar

Echt een gloednieuw systeem dus wat nog nooit gebruikt is!
Ja dit doen ze dus dit seizoen ook in de Champions League, is dat volledig langs je heen gegaan?
pi_206033333
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2022 19:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja dit doen ze dus dit seizoen ook in de Champions League, is dat volledig langs je heen gegaan?
Eerlijk gezegd wel, heb je bewijs?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 19 september 2022 @ 19:40:25 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206033367
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 19:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd wel, heb je bewijs?
twitter


En afgelopen speelronde was het met een grote teen, dat was wel geinig. Weet niet hoe lang het duurt echter.

En nu weer over Feyenoord :)
pi_206034078
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 19:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]
[ twitter ]

En afgelopen speelronde was het met een grote teen, dat was wel geinig. Weet niet hoe lang het duurt echter.

En nu weer over Feyenoord :)
Interessant! Dit ziet er geweldig uit, eindelijk normale software.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206034157
dubbel
pi_206034240
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2022 18:32 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow mag alsnog naar Zeist om even wat penalty's te stoppen. _O-

Wat een achterlijke pretentieuze onzin van van Gaal weer. Hij zal ongetwijfeld wel gaan om zijn kansen niet te vergooien, maar zou het stiekem wel mooi vinden als hij zich hier niet voor laat misbruiken.
Ik las het net ja.. dat Van Gaal Bijlow opeens niet bij de beste 4 keepers van dit land vindt horen. Bijlow is niet heel goed de laatste tijd maar consequent is Van Gaal niet. Sommige spelers krijgen eindeloos krediet, anderen kennelijk niet. Tussen de regels door vermoed ik dat het iets persoonlijks is. Grote kans dat Van Gaal met Bijlow gewoon niet zo'n klik heeft. En tsja, dan verzin je een lulverhaal om iemand niet op te roepen.
pi_206034292
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 14:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja gaat toch niet elke corner met een var checken man man.
Het kan je een wereldtitel kosten...
BFF met GGMM
  maandag 19 september 2022 @ 22:02:58 #206
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206035398
twitter


Zuid-Amerikaanse slager op het oog volgens @ZKA . 9x geel in 12 wedstrijden _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door hhh38 op 19-09-2022 23:58:10 ]
pi_206036250
Zelfde type als Zerrouki dus, breker. Hopen dat die een stuk goedkoper is.
pi_206045902
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

Zuid-Amerikaanse slager op het oog volgens @:ZKA . 9x geel in 12 wedstrijden _O_
Dus de keus valt op een Noord Afrikaanse messentrekker, een Zuid Amerikaanse slager of een Noors jochie. Ben benieuwd.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_206046389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:33 schreef H.FR het volgende:

[..]
Dus de keus valt op een Noord Afrikaanse messentrekker, een Zuid Amerikaanse slager of een Noors jochie. Ben benieuwd.
Past prima in het profiel van de gemiddelde Rotterdammer die op zuid woont

Goed voor de diversiteit
pi_206047142
Wat zijn die interlandperiodes toch lame, zeg
pi_206047319
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 01:38 schreef ZKA het volgende:
Wat zijn die interlandperiodes toch lame, zeg
Hinderlijke onderbreking ja.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_206047745
Ok wie heeft hier gezegd dat hij Diemers thuis op gaat zoeken?
blablablabla
  woensdag 21 september 2022 @ 08:27:22 #214
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206047824
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:21 schreef Elan het volgende:
Ok wie heeft hier gezegd dat hij Diemers thuis op gaat zoeken?
@klaasweetalles
pi_206049041
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:21 schreef Elan het volgende:
Ok wie heeft hier gezegd dat hij Diemers thuis op gaat zoeken?
Vast een quasi grappige FR12 gast.
Ik heb het idee dat het allemaal een beetje uit zn verband wordt getrokken door Mark, maar goed, wil dingen ook niet bagatelliseren.

Berghuis had wel wat gasten in zn tuin staan toch? of ook niet?
Denk dat hij nog wel wat trapjes lager staat dan Diemers, dus kan me niet voorstellen dat dat was geescaleerd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 21 september 2022 @ 10:51:58 #216
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206049262
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 10:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Vast een quasi grappige FR12 gast.
Ik heb het idee dat het allemaal een beetje uit zn verband wordt getrokken door Mark, maar goed, wil dingen ook niet bagatelliseren.

Berghuis had wel wat gasten in zn tuin staan toch? of ook niet?
Denk dat hij nog wel wat trapjes lager staat dan Diemers, dus kan me niet voorstellen dat dat was geescaleerd.
Als je naar hem kijkt op het veld lijkt hij wel een type dramaqueen inderdaad. Maar iemand bedreigen omdat je hem een slechte voetballer vindt is natuurlijk compleet belachelijk.
pi_206049307
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 10:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je naar hem kijkt op het veld lijkt hij wel een type dramaqueen inderdaad. Maar iemand bedreigen omdat je hem een slechte voetballer vindt is natuurlijk compleet belachelijk.
Mja zoals die verteld is het vooral de club (Frank Boer) die het hem ter oren bracht
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_206051894
Als je zoveel spelers koopt, zullen er ongetwijfeld een paar miskopen tussen zitten.

Ik denk dat Dilrosun er zo een is.

Lijkt mij vrij logisch dat Szymanski--en dan hoop ik dat ie het in de aankomende interlands het ook goed doet--zijn plaats inneemt op 10. Tegen PSV zie je ook meteen dat ie op die positie gewoon veel meer brengt dan Dilrosun, die ik in die wedstrijd, op een paar fouten na, helemaal niet heb gezien.

Mijn gevoel zegt wel dat Feyenoord hem te duur vindt en niet zal overnemen na dit seizoen. Dat zou natuurlijk kunnen betekenen dat hij dit seizoen minder kansen krijgt dan hij normaal gesproken zou krijgen. Maar goed, dat is speculatie van mijn kant. :{
  woensdag 21 september 2022 @ 14:56:45 #219
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206052119
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:36 schreef bbuddybb het volgende:
Als je zoveel spelers koopt, zullen er ongetwijfeld een paar miskopen tussen zitten.

Ik denk dat Dilrosun er zo een is.

Lijkt mij vrij logisch dat Szymanski--en dan hoop ik dat ie het in de aankomende interlands het ook goed doet--zijn plaats inneemt op 10. Tegen PSV zie je ook meteen dat ie op die positie gewoon veel meer brengt dan Dilrosun, die ik in die wedstrijd, op een paar fouten na, helemaal niet heb gezien.

Mijn gevoel zegt wel dat Feyenoord hem te duur vindt en niet zal overnemen na dit seizoen. Dat zou natuurlijk kunnen betekenen dat hij dit seizoen minder kansen krijgt dan hij normaal gesproken zou krijgen. Maar goed, dat is speculatie van mijn kant. :{
Dilrosun kan ook gewoon op de vleugels, dus een basisplek voor Szymanski hoeft helemaal niet te betekenen dat ie weinig minuten maakt. Maar er zijn aardig wat smaken op die posities dus we zien het wel.

Hij deed het tegen Sparta en Graz in ieder geval prima.
  woensdag 21 september 2022 @ 15:00:02 #220
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206052152
Gewonnen van FC Eindhoven trouwens. Lijkt me fijn voor Wieffer, Bullaude en Paixao om een keer (bijna) een hele wedstrijd te hebben gespeeld, zonder veel druk.

quote:
Scoreverloop
2’ 0-1 Rottier
48’ 1-1 Bullaude
57’2-1 Danilo
59’ 3-1 Bullaude

Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Benita, Valk, Rasmussen, Hartman; Wieffer, Taabouni, Bullaude; Dilrosun (46’ Naujoks), Danilo (76' Groen), Paixao (76' Hokke)
pi_206053527
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:36 schreef bbuddybb het volgende:
Als je zoveel spelers koopt, zullen er ongetwijfeld een paar miskopen tussen zitten.

Mijn gevoel zegt wel dat Feyenoord hem te duur vindt en niet zal overnemen na dit seizoen
Hoe kun je spreken over een miskoop als ze (volgens jou) hem niet gaan kopen?
:{
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 21 september 2022 @ 16:59:45 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206053783
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 10:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je naar hem kijkt op het veld lijkt hij wel een type dramaqueen inderdaad. Maar iemand bedreigen omdat je hem een slechte voetballer vindt is natuurlijk compleet belachelijk.
iemand bedreigen is al snel belachelijk, of diegene wel of niet kan voetballen doet er dan niet meer toe
  woensdag 21 september 2022 @ 17:02:09 #223
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206053819
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
iemand bedreigen is al snel belachelijk, of diegene wel of niet kan voetballen doet er dan niet meer toe
Dat geldt voor een hoop gevallen tegenwoordig inderdaad. Met social media is dat veel te makkelijk geworden.

Maar ik heb er gelukkig nog niet vaak van gehoord in het Nederlandse voetbal.
  woensdag 21 september 2022 @ 17:25:56 #224
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206054062
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:45 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Hoe kun je spreken over een miskoop als ze (volgens jou) hem niet gaan kopen?
:{
Hij heeft het toch over Dilrosun ;)
Makkelijk tweede.
  woensdag 21 september 2022 @ 17:30:28 #225
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206054112
Verder zou ik vanaf nu Szymanski altijd opstellen (tenzij niet beschikbaar), hij brengt zoveel voetbal op het middenveld en in tegenstelling tot de rest daar versnelt ie het spel.

Volgende zomer kunnen we Kökcü verkopen en met dat geld Szymanski definitief overnemen.
Makkelijk tweede.
  woensdag 21 september 2022 @ 17:32:06 #226
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206054141
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder zou ik vanaf nu Szymanski altijd opstellen (tenzij niet beschikbaar), hij brengt zoveel voetbal op het middenveld en in tegenstelling tot de rest daar versnelt ie het spel.

Volgende zomer kunnen we Kökcü verkopen en met dat geld Szymanski definitief overnemen.
Moet Szymanski zelf ook nog willen natuurlijk, ik ben nog wel een beetje bang dat hij ons vooral gebruikt om zich weer in de kijker van grote clubs te spelen (en weer opgeroepen te worden voor Polen).
  woensdag 21 september 2022 @ 17:37:35 #227
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206054216
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Moet Szymanski zelf ook nog willen natuurlijk, ik ben nog wel een beetje bang dat hij ons vooral gebruikt om zich weer in de kijker van grote clubs te spelen (en weer opgeroepen te worden voor Polen).
Ik denk dat er een afgesproken salaris zit bij de koopoptie.
Makkelijk tweede.
pi_206054231
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Moet Szymanski zelf ook nog willen natuurlijk, ik ben nog wel een beetje bang dat hij ons vooral gebruikt om zich weer in de kijker van grote clubs te spelen (en weer opgeroepen te worden voor Polen).
Als Feyenoord die afkoopsom op tafel legt heeft Szymanski niet zo veel te willen toch?

Contractvoorwaarden en salaris zijn vaak al bepaald wanneer zo'n afkoopsom wordt opgesteld bij een gehuurde speler.
  woensdag 21 september 2022 @ 17:43:40 #229
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206054278
Sterker zelfs gezien de situatie in Rusland is het voor Szymanski zelf ook belangrijk om bij Feyenoord te tekenen, zelfs als hij ons als springplank gebruikt om bij betere clubs te komen.
Makkelijk tweede.
  woensdag 21 september 2022 @ 17:50:01 #230
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206054344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk dat er een afgesproken salaris zit bij de koopoptie.
Maar moet hij dat contract per se tekenen als we die koopoptie lichten? En is er over de duur ook al onderhandeld?
pi_206054408
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Maar moet hij dat contract per se tekenen als we die koopoptie lichten? En is er over de duur ook al onderhandeld?
Neem aan dat ze van de Dessers casus wel geleerd hebben en dat het geheel is afgestemd.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_206054452
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:55 schreef H.FR het volgende:

[..]
Neem aan dat ze van de Dessers casus wel geleerd hebben en dat het geheel is afgestemd.
Met Dessers was het toch vooral de totale paniek in de laatste uren van de transfermarkt waardoor er simpelweg geen tijd meer was om over die voorwaarden te onderhandelen?

En achteraf gezien mogen we daar heel blij mee zijn.
pi_206054464
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:59 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Met Dessers was het toch vooral de totale paniek in de laatste uren van de transfermarkt waardoor er simpelweg geen tijd meer was om over die voorwaarden te onderhandelen?

En achteraf gezien mogen we daar heel blij mee zijn.
Ja, inderdaad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 21 september 2022 @ 18:04:44 #234
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206054509
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:59 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Met Dessers was het toch vooral de totale paniek in de laatste uren van de transfermarkt waardoor er simpelweg geen tijd meer was om over die voorwaarden te onderhandelen?

En achteraf gezien mogen we daar heel blij mee zijn.
Mwah, het beste was geweest om de optie te kunnen lichten en om Dessers direct weer door te verkopen.
Makkelijk tweede.
pi_206054523
Szymanski kun je voor minimaal 20 miljoen doorverkopen.

Wat een beast _O_
  woensdag 21 september 2022 @ 18:06:42 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206054527
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:55 schreef H.FR het volgende:

[..]
Neem aan dat ze van de Dessers casus wel geleerd hebben en dat het geheel is afgestemd.
Ja, dat is ook zo. Nooit zo bij stil gestaan dat je dus eigenlijk al een heel contract afsluit voor het hypothetische geval dat je die optie licht
pi_206055816
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, het beste was geweest om de optie te kunnen lichten en om Dessers direct weer door te verkopen.
Dat ging ook zo goed afgelopen zomer, de clubs stonden voor Dessers in de rij maar die heeft hij allemaal afgeslagen om voor het grote Cremonese te kunnen spelen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  woensdag 21 september 2022 @ 19:52:06 #238
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206055875
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 19:48 schreef Bombvis het volgende:

[..]
Dat ging ook zo goed afgelopen zomer, de clubs stonden voor Dessers in de rij maar die heeft hij allemaal afgeslagen om voor het grote Cremonese te kunnen spelen
Die hebben wel 6,5 miljoen betaald.

Hadden wij hem voor 4 miljoen overgenomen, dan leert een simpel rekensommetje dat wij 2,5 miljoen gratis geld hadden kunnen verdienen.
Makkelijk tweede.
pi_206056074
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die hebben wel 6,5 miljoen betaald.

Hadden wij hem voor 4 miljoen overgenomen, dan leert een simpel rekensommetje dat wij 2,5 miljoen gratis geld hadden kunnen verdienen.
Dat sommetje klopt niet helemaal, in de Belgische versie van studio voetbal hadden ze het over 4 miljoen + een percentage van de verkoop indien hij binnen het seizoen zou worden verkocht. Ze hielden bij Genk bijvoorbeeld ook rekening met een meerwaarde als hij op het WK zou spelen.
BFF met GGMM
  woensdag 21 september 2022 @ 20:37:01 #241
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206056713
quote:
2 prima goals van onze Argentijnse vriend. Mooie assists ook.

Maar goed, het is FC Eindhoven.
pi_206058045
Staat opzich toch nog wel een leuk elftal zo, ook als is het vrijwel de B-keuze.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:46:54 #243
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206058240
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Staat opzich toch nog wel een leuk elftal zo, ook als is het vrijwel de B-keuze.
Op sommige plekken zelfs C-keuze
pi_206058264
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Op sommige plekken zelfs C-keuze
Zo zou ik Wieffer niet willen omschrijven, maar vooruit.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:50:18 #245
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206058333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zo zou ik Wieffer niet willen omschrijven, maar vooruit.
:D

Taabouni, Valk en Benita wel
pi_206058370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
:D

Taabouni, Valk en Benita wel
Toch vind ik het opzich een leuk elftal. :) Dat er 3 C keuzes ronddwarrelen doet daar niks aan af, zeker als er 13 man uitgevlogen zijn over deze prachtige aardbol. :)
  woensdag 21 september 2022 @ 21:57:31 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206058478
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Toch vind ik het opzich een leuk elftal. :) Dat er 3 C keuzes ronddwarrelen doet daar niks aan af, zeker als er 13 man uitgevlogen zijn over deze prachtige aardbol. :)
Dat we er in de breedte enorm op vooruit zijn gegaan staat buiten kijf :)
pi_206060121
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]
2 prima goals van onze Argentijnse vriend. Mooie assists ook.

Maar goed, het is FC Eindhoven.
Zelfs op dit niveau maakt Rasmussen geen zekere indruk.
BFF met GGMM
  donderdag 22 september 2022 @ 00:43:17 #249
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206060596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 23:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Zelfs op dit niveau maakt Rasmussen geen zekere indruk.
Dat het voor Slot buiten kijf stond dat Hancko als LCV werd gehaald zegt ook wel genoeg. Als Rasmussen een goede indruk had gemaakt was hij blijven staan.
Makkelijk tweede.
pi_206061172
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]
2 prima goals van onze Argentijnse vriend. Mooie assists ook.

Maar goed, het is FC Eindhoven.
Toch de nummer 2 van de KKD. :)

Niet dat Feyenoord zo goed was volgens mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_206061931
quote:
Dudek: "Ik heb Szymański gesproken en hij was heel opgewekt"

Jerzy Dudek kende mooie tijden in De Kuip met Feyenoord. Met veel plezier kijkt hij naar zijn landgenoot Sebastian Szymański bij de club. In gesprek met De Telegraaf verwacht hij dat de middenvelder dan ook in de basis zal starten tegen Nederland. De aftrap van de Nations League wedstrijd is vandaag (donderdag) om 20:45 uur.

Dudek is blij dat Szymański voor Feyenoord heeft gekozen. „Ik denk dat het een heel goede keuze is geweest van hem. Met zijn snelle en technische spel past hij heel goed bij Feyenoord en het Nederlandse voetbal. Ik hoop dat hij met Feyenoord om de titel gaat strijden en voor nieuwe Europese successen kan gaan. Als ik naar zijn beginperiode kijk, dan vind ik dat hij zich heel snel heeft aangepast. Hij lijkt goed in zijn vel te zitten. Ik heb hem deze week nog gesproken bij de nationale ploeg en hij was heel opgewekt. De bondscoach heeft hem complimenten gegeven en ik verwacht hem zeker in de basis. Het is voor hem als speler, die in Nederland actief is, natuurlijk ook een bijzondere wedstrijd.”

Dudek heeft nog altijd warme herinneringen aan zijn tijd in Rotterdam. “Ik heb geweldige herinneringen aan mijn Feyenoord-tijd. Ik ben er nog altijd trots op dat ik voor zo’n mooie club heb gespeeld en ik heb nog altijd vrienden in Rotterdam. Alles wat ik daarna heb bereikt in mijn carrière heb ik mede aan Feyenoord te danken. Dat zal ik nooit vergeten. Daar heb ik me zo kunnen ontwikkelen dat ik met Liverpool de mooiste trofee in het voetbal, de Champions League, heb kunnen winnen. En voor ons is het ook heel speciaal dat onze zoon is geboren in Capelle aan den IJssel.”

Dudek verwacht een zwaar WK voor Polen, maar heeft hoge verwachtingen. "Ons doel op het WK is om het beter te doen dan de vorige keer, toen we er direct uit lagen na de groepsfase. Maar Polen is wel ingedeeld in een heel zware groep met ook Mexico en Argentinië. Toch ben ik ervan overtuigd dat we kunnen strijden voor de tweede plaats. Het zal normaal gesproken het laatste WK zijn van Lewandowski, dus ik hoop dat het een mooi toernooi kan worden. De wedstrijd tegen Nederland is een mooie test om te zien hoe ver dit team is."

Vanavond gaat Sebastian shinen. Zin in _O_
  donderdag 22 september 2022 @ 11:44:49 #252
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206063183
twitter


Sterkte!
pi_206068314
Szymanski basis. Hancko basis(weliswaar weer LB). Kokcu basis.

Maar God Gernot op de bank bij Oostenrijk. Dan wil je gewoon niet winnen van Frankrijk.
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:00:34 #257
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206075714
twitter
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:50:06 #258
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206076196
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:00 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Prima.

Zou hij nog steeds Engelse termen gebruiken?
Makkelijk tweede.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 14:00:26 #259
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206076274
Kokcu terug naar Rotterdam na blessure hopelijk niet te ernstig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206079391
Geertruida wel in elk geval basis jong oranje. Dus die zien we terug in elk geval na de winterstop. Benieuwd in welke rol. :)
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:37:35 #261
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206079459
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geertruida wel in elk geval basis jong oranje. Dus die zien we terug in elk geval na de winterstop. Benieuwd in welke rol. :)
Na de interlandbreak bedoel je? Als je in Jong Oranje kan spelen kan je ook een Eredivisiepotje spelen
pi_206079485
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Na de interlandbreak bedoel je? Als je in Jong Oranje kan spelen kan je ook een Eredivisiepotje spelen
Joooh, wat zeg ik. :')

Na de interlandbreak ja.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 21:59:59 #263
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 23 september 2022 @ 22:01:25 #264
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206081195
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ali _O_
pi_206081453
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2022 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
+10 miljoen *O*
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_206086034
https://www.parool.nl/kun(...)-amsterdam~b0079ba4/

Bakje koffie met havermelk allen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_206086394
twitter

Ik kan de volledige artikelen uit het magazine niet posten, maar wat een intense treurigheid is deze reactie weer.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 24 september 2022 @ 14:52:09 #268
408813 crew  trein2000
pi_206086440
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:47 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Ik kan de volledige artikelen uit het magazine niet posten, maar wat een intense treurigheid is deze reactie weer.
Wat is dat voor clubje ‘de Feijenoorder’?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206086453
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:52 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat is dat voor clubje ‘de Feijenoorder’?
Ach, alleen maar de grootste (volgens mij) supportersvereniging van Feyenoord.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 24 september 2022 @ 15:05:48 #270
408813 crew  trein2000
pi_206086531
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:53 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ach, alleen maar de grootste (volgens mij) supportersvereniging van Feyenoord.
Treurig
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206088081
Pedersen niet bij de wedstrijdselectie. Bjorkan wel.

Potverdikkie.
pi_206089279
DermaneGod gescoord _O_

#friendlythough
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 24 september 2022 @ 20:25:08 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206089420
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 20:08 schreef Divje het volgende:
DermaneGod gescoord _O_

#friendlythough
Tegen Ivoorkust, dat zijn goede spelers allemaal. Ik hoop echt dat ie aan het eind van het seizoen bij Feyenoord 1 zit
pi_206089461
twitter

DermaneGod _O_

Prima goaltje.
pi_206089478
Gelukkig viert hij nog even uitgebreid feest in de 85ste minuut bij een 2-1 achterstand.
pi_206092024
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig viert hij nog even uitgebreid feest in de 85ste minuut bij een 2-1 achterstand.
Laat hem lekker blij zijn met een goal bij z'n debuut man :+
Nait Soezn Moar Broezn
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 25 september 2022 @ 17:46:26 #277
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206098639
Tijd dat we weer beginnen kut interlands.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 25 september 2022 @ 23:53:45 #278
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206104202
Hancko assistje vanavond ^O^
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2022 @ 08:15:45 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_206105134
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijd dat we weer beginnen kut interlands.
Ajax heeft gisteren gewoon gespeeld.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 september 2022 @ 08:19:27 #280
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206105155
Interlandaids voor Nederland zit er weer op _O_
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 08:19:53 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206105160
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:19 schreef fetX het volgende:
Interlandaids voor Nederland zit er weer op _O_
Gelukkig wel. Wel benieuwd hoe het met Kökcü gaat. Die haakte blessa af voor Turkije :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 26 september 2022 @ 08:39:14 #282
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206105250
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gelukkig wel. Wel benieuwd hoe het met Kökcü gaat. Die haakte blessa af voor Turkije :{
Schijnt mee te vallen.
  maandag 26 september 2022 @ 09:21:38 #283
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206105522
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:19 schreef fetX het volgende:
Interlandaids voor Nederland zit er weer op _O_
Dus al onze spelers die opgeroepen waren kunnen niet meer geblesseerd raken *O*
  maandag 26 september 2022 @ 10:21:04 #284
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206106015
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2022 09:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dus al onze spelers die opgeroepen waren kunnen niet meer geblesseerd raken *O*
Gelukkig houdt Louis van Gaal rekening met Feyenoord door helemaal geen spelers van ons op te roepen.
Makkelijk tweede.
  maandag 26 september 2022 @ 10:22:08 #285
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206106031
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gelukkig houdt Louis van Gaal rekening met Feyenoord door helemaal geen spelers van ons op te roepen.
Geertruida die z'n rentree maakt na pfeiffer in Jong Oranje is dan wel weer gek
pi_206106237
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gelukkig wel. Wel benieuwd hoe het met Kökcü gaat. Die haakte blessa af voor Turkije :{
Las dat hij ziek was, niet zozeer geblesseerd
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 september 2022 @ 12:11:30 #287
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206107303
Geertruida ook weer fit dus.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 26 september 2022 @ 12:22:03 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206107418
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gelukkig houdt Louis van Gaal rekening met Feyenoord door helemaal geen spelers van ons op te roepen.
Wie had hij nog meer op moeten roepen op Bijlow na?
  maandag 26 september 2022 @ 12:33:31 #289
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206107551
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wie had hij nog meer op moeten roepen op Bijlow na?
Niemand het liefste, al vrees ik wel dat Timber binnenkort de kans krijgt want hij heeft nog bij de Ajax-jeugd gespeeld.
Makkelijk tweede.
  maandag 26 september 2022 @ 12:34:43 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206107561
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Niemand het liefste, al vrees ik wel dat Timber binnenkort de kans krijgt want hij heeft nog bij de Ajax-jeugd gespeeld.
:) maar serieus wie zou er bij moeten zitten ook even uitgaande van het systeem dat Louis hanteert
  maandag 26 september 2022 @ 12:37:15 #291
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206107599
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
:) maar serieus wie zou er bij moeten zitten ook even uitgaande van het systeem dat Louis hanteert
Niemand zou erbij MOETEN zitten. Maar het is opvallend dat Bijlow er niet bij zat en Geertruida niet bij de voorselectie zat (toen ie nog gewoon fit was).
  maandag 26 september 2022 @ 12:46:36 #292
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206107725
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
:) maar serieus wie zou er bij moeten zitten ook even uitgaande van het systeem dat Louis hanteert
Ik zou Geertruida altijd selecteren boven Rensch, maar dat geldt ook voor Frimpong of Karsdorp. Dilrosun zou misschien een kans mogen krijgen in de voorselectie, aangezien op zijn posities nu wisselspelers van Ajax geselecteerd worden en Dilrosun wel alles speelt bij ons. Timber vind ik er nog lang niet klaar voor. Verder blijven er geen Nederlandse spelers meer over volgens mij.
Makkelijk tweede.
  maandag 26 september 2022 @ 12:48:48 #293
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206107756
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zou Geertruida altijd selecteren boven Rensch, maar dat geldt ook voor Frimpong of Karsdorp. Dilrosun zou misschien een kans mogen krijgen in de voorselectie, aangezien op zijn posities nu wisselspelers van Ajax geselecteerd worden en Dilrosun wel alles speelt bij ons. Timber vind ik er nog lang niet klaar voor. Verder blijven er geen Nederlandse spelers meer over volgens mij.
Geertruida is in dit systeem concurrent van Timber en De Ligt
  maandag 26 september 2022 @ 12:50:03 #294
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206107770
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Geertruida is in dit systeem concurrent van Timber en De Ligt
Ik denk dat hij op meerdere posities overweg kan in dit systeem, en het argument bij Rensch is letterlijk 'dat hij op meerdere posities inzetbaar is', alhoewel Blind natuurlijk in zijn periode als hoofdtrainer niet vies was van een Ajax-kern voortrekken maar weet niet in hoeverre hij verantwoordelijk is voor het selectiebeleid nu.
Makkelijk tweede.
  maandag 26 september 2022 @ 12:54:14 #295
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206107828
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk dat hij op meerdere posities overweg kan in dit systeem, en het argument bij Rensch is letterlijk 'dat hij op meerdere posities inzetbaar is', alhoewel Blind natuurlijk in zijn periode als hoofdtrainer niet vies was van een Ajax-kern voortrekken maar weet niet in hoeverre hij verantwoordelijk is voor het selectiebeleid nu.
Van wie is dat argument bij Rensch? Louis zelf? Aangezien Jong Oranje afgelopen vrijdag in hetzelfde systeem speelde als Oranje en Geertruida daar RCV stond denk ik dat ze hem gewoon vooral voor die positie zouden selecteren. Frimpong zal eerder ipv Rensch worden opgeroepen dan Geert
  maandag 26 september 2022 @ 13:03:48 #296
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206107918
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Van wie is dat argument bij Rensch? Louis zelf? Aangezien Jong Oranje afgelopen vrijdag in hetzelfde systeem speelde als Oranje en Geertruida daar RCV stond denk ik dat ze hem gewoon vooral voor die positie zouden selecteren. Frimpong zal eerder ipv Rensch worden opgeroepen dan Geert
Dat dacht ik wel alhoewel ik die uitspraak niet meer terug kan vinden, dus misschien dat ik het heb verzonnen. Geertruida lijkt mij in ieder geval een optie voor zowel RCV als wingback (tegen defensiever ingestelde ploegen), waarbij RCV de logischere keuze is. Omdat de Ligt of Timber kan opschuiven had hij mij sowieso een betere keuze geleken dan Rensch, maar als de intentie was om iedere positie dubbel bezet te hebben dan was Frimpong of Karsdorp een betere keuze. Dan had Geertruida nog steeds een plek verdiend in de voorselectie.
Makkelijk tweede.
  maandag 26 september 2022 @ 13:18:45 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206108051
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zou Geertruida altijd selecteren boven Rensch, maar dat geldt ook voor Frimpong of Karsdorp. Dilrosun zou misschien een kans mogen krijgen in de voorselectie, aangezien op zijn posities nu wisselspelers van Ajax geselecteerd worden en Dilrosun wel alles speelt bij ons. Timber vind ik er nog lang niet klaar voor. Verder blijven er geen Nederlandse spelers meer over volgens mij.
Van Gaal heeft wel een zwak voor Rensch, begrijp ik ook nog wel want hij kan goed voetballen alleen heeft hij wat te weinig laten zien voor een oproep, Geertruida is veel beperkter dan Rensch en pure verdedigers zijn er betere dan hij. Dilrosun heeft voor de 10 positie wel veel concurrentie en dat zijn allemaal spelers die er langer bij zitten dus dat wordt moeilijk denk ik.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 september 2022 @ 13:21:13 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206108067
Als van Gaal weg is komt Koeman wel voor Bijlow Geertruida en misschien Timber en Dilrosun.

Maat laat ze het eerst maar goed doen bij Feyenoord.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206108068
Mestweek. @hhh38
  maandag 26 september 2022 @ 13:27:03 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206108113
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als van Gaal weg is komt Koeman wel voor Bijlow Geertruida en misschien Timber en Dilrosun.

Maat laat ze het eerst maar goed doen bij Feyenoord.
Bijlow moet hij altijd meenemen, is gewoon een belangrijke ervaring ook al speel je geen minuut
  maandag 26 september 2022 @ 13:27:41 #301
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206108119
eruit met die zooi
Makkelijk tweede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')