Je kan het ook gewoon tactisch anders neerzetten met hetgeen wat je hebt hoor. Maar Slot veranderd letterlijk niks qua hoe het staat.quote:Op zondag 18 september 2022 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is Wieffer er echt nog niet klaar voor vrees ik.
Dan hebben we eigenlijk geen alternatieven meer op de bank.
de roep om Wieffer is niet omdat hij zo 'goed' is, maar omdat dit de enige verdedigende middenvelder is en je daarmee een tactische wijziging voor het middenveld maakt.quote:Op zondag 18 september 2022 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roepen om nieuwe middenvelders terwijl Szymanski je enige valide optie is. Wieffer kan dit absoluut niet aan. Rare hype.
Jij krijgt echt een klein stijfje van zulke zielige trollpostjes he? :’)quote:Op zondag 18 september 2022 15:47 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, je ziet inmiddels toch wel dat PSV echt nog van een ander niveau is. Had ik eigenlijk niet verwacht.
Gelukkig zit een goed resultaat er nog steeds in!
Dan kan De Wolf ook zijn voetbalschoenen wel aantrekken.quote:Op zondag 18 september 2022 15:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
de roep om Wieffer is niet omdat hij zo 'goed' is, maar omdat dit de enige verdedigende middenvelder is en je daarmee een tactische wijziging voor het middenveld maakt.
Je kan wel je hele voorhoede wijzigen, maar die hebben de bal niet dus dat gaat niet heel veel veranderen.
Precies. Het kan toch niet slechter. Met dit middenveld is het sowieso kansloos.quote:Op zondag 18 september 2022 15:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
de roep om Wieffer is niet omdat hij zo 'goed' is, maar omdat dit de enige verdedigende middenvelder is en je daarmee een tactische wijziging voor het middenveld maakt.
Je kan wel je hele voorhoede wijzigen, maar die hebben de bal niet dus dat gaat niet heel veel veranderen.
Dat was vorig jaar al zo. PSV heeft amper verkocht, wel wat versterkt. Die zijn niet minder geworden.quote:Op zondag 18 september 2022 15:47 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, je ziet inmiddels toch wel dat PSV echt nog van een ander niveau is. Had ik eigenlijk niet verwacht.
Gelukkig zit een goed resultaat er nog steeds in!
Het zal ook gewoon van Wieffer moeten komende maanden want anders wordt elke topwedstrijd zo'n flop. Dit middenveld kan niet.quote:Op zondag 18 september 2022 15:52 schreef Pistolero het volgende:
Wieffer is los van dat hij een CVM is ook gewoon een prima speler joh.
Dit dus. Vreselijk.quote:Op zondag 18 september 2022 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat continu gaan voor eigen succes.
Dit ja.quote:Op zondag 18 september 2022 15:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gebrek aan vertrouwen in zijn capaciteit om een goal te maken. Terecht denk ik.
Bijlow zal zo wel weer onder een bal duiken ofzoquote:Op zondag 18 september 2022 16:01 schreef bbuddybb het volgende:
PSV speelt nu wel in een lager tempo.
We zouden dit nog zomaar kunnen winnen.
(Ik weet uiteraard al dat de 4-3 zo zal vallen...)
Nee.quote:Op zondag 18 september 2022 16:01 schreef Divje het volgende:
Santi gaat de winnende scoren, neem dat maar van mij aan.
Mwah wel echt mooi de ruimte gecreëerd door Kökcü.quote:Op zondag 18 september 2022 16:01 schreef Pistolero het volgende:
En nog een van richting veranderd schot erbij ook.
Slot heeft me toch een partijtje geluk vandaag, niet te filmen![]()
In before de 4-3.
Die actie van Kokcu was wel prima ja, maar normaal gesproken had Benitez die bal wel gehad.quote:Op zondag 18 september 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah wel echt mooi de ruimte gecreëerd door Kökcü.
PSV heeft Europees UIT gespeeld deze week hequote:Op zondag 18 september 2022 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
PSV voert het tempo weer op en dan staan we weer onder druk tot de 90ste minuut.
Die intercepties van hem en dan meteen dat door dribbelen en vooruit spelen... Fenomenaal.quote:Op zondag 18 september 2022 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is Trauner weer verdedigend geil. Zelfs met 3 tegengoals.
Nu hopelijk een iets stabieler middenveld.quote:Op zondag 18 september 2022 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
PSV voert het tempo weer op en dan staan we weer onder druk tot de 90ste minuut.
Heeft zich goed hersteld na die matige eerste helft ja.quote:Op zondag 18 september 2022 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is Trauner weer verdedigend geil. Zelfs met 3 tegengoals.
Nee?quote:Op zondag 18 september 2022 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV heeft Europees UIT gespeeld deze week he
quote:Op zondag 18 september 2022 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV heeft Europees UIT gespeeld deze week he
Ik snap de grap ook niet.quote:
Hield dan ook je muil man.quote:Op zondag 18 september 2022 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Met 3-3 zou ik tevreden zijn. Ik herinner me een pot die in de slotseconde met 4-3 werd verloren.. toen kwamen we ook goed terug tot 3-3.
Hebben ze die penalty van vorig jaar weer terug gecompenseerd.quote:Op zondag 18 september 2022 16:11 schreef fetX het volgende:
Ach, en nog een onterechte corner ook. Zuur.
Ja, die kan er niks van.quote:Op zondag 18 september 2022 16:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is gewoon trainbaar.
Zoveelste faal van Slot.
Mwah dat zegt niemand. Maar Slot heeft vandaag wel gefaald imo.quote:Op zondag 18 september 2022 16:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, die kan er niks van.
Ontslaan die kale.
Dirk Kut 4 trainer.
Los daarvan hebben we ook echt weinig kansen gecreëerd.quote:Op zondag 18 september 2022 16:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Achterin blijft het zorgelijk, we geven de goals te simpel weg,
Klopt, maar als die ze niet krijgt kan die ze ook niet zo mooi afleveren.quote:Op zondag 18 september 2022 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar Gakpo levert gewoon een stel geile corners af vandaag.
De verdedigende instabiliteit is wel bijzonder zorgelijk jaquote:Op zondag 18 september 2022 16:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Achterin blijft het zorgelijk, we geven de goals te simpel weg,
Als je niet aan de wedstrijd begint krijg je ook geen tegengoals.quote:Op zondag 18 september 2022 16:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar als die ze niet krijgt kan die ze ook niet zo mooi afleveren.
Vorig seizoen vrijwel foutloos, daar is hij nog niet.quote:Op zondag 18 september 2022 16:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Snap die verering van hem eigenlijk nooit zo.
dat is gewoon zo afgesproken. de corner is een spelhervatting en vanaf dat moment beoordeelt de var.quote:Op zondag 18 september 2022 16:19 schreef RvLaak het volgende:
Waarom kijkt de VAR wél naar de aanleiding van een doelpunt, maar niet naar de aanleiding van de hoekschop, welke in een doelpunt eindigt?
Beetje raar imo...
Lachwekkend inderdaad dat dit soort dingen nog niet teruggedraaid mogen worden. Het is geen corner, iedereen ziet het, we hebben een VAR, maar toch kan er niets aan gedaan worden. De enige sport waar de VAR zo bizar slecht is geïmplementeerd.quote:Op zondag 18 september 2022 16:19 schreef RvLaak het volgende:
Waarom kijkt de VAR wél naar de aanleiding van een doelpunt, maar niet naar de aanleiding van de hoekschop, welke in een doelpunt eindigt?
Beetje raar imo...
Ooit tegen Ajax was dat ookquote:Op zondag 18 september 2022 16:19 schreef RvLaak het volgende:
Beetje raar imo...
Die bakt er werkelijk niks van vandaag.quote:
Of 3-6 alsquote:Op zondag 18 september 2022 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of 7-0 als PSV normale verdedigers had.
Zal dat nooit begrijpenquote:Op zondag 18 september 2022 16:21 schreef H.FR het volgende:
Die gare afstandschoten terwijl er betere opties zijn
Wel zuur dat Feyenoord daar zeker al 2 keer op genaaid is & andere ploegen zonder enige twijfel ook. Lijkt me juist het spel eerlijker maken (wat de reden voor de VAR schijnt te zijn).quote:Op zondag 18 september 2022 16:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is gewoon zo afgesproken. de corner is een spelhervatting en vanaf dat moment beoordeelt de var.
Exact, daar doelde ik op. Krankzinnig.quote:Op zondag 18 september 2022 16:21 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad dat dit soort dingen nog niet teruggedraaid mogen worden. Het is geen corner, iedereen ziet het, we hebben een VAR, maar toch kan er niets aan gedaan worden. De enige sport waar de VAR zo bizar slecht is geïmplementeerd.
Ach we zullen er ook best een keer van profiteren.quote:Op zondag 18 september 2022 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel zuur dat Feyenoord daar zeker al 2 keer op genaaid is & andere ploegen zonder enige twijfel ook. Lijkt me juist het spel eerlijker maken (wat de reden voor de VAR schijnt te zijn).
Maar goed, de wegen van zeist zijn ondoorgrondelijk
Natuurlijk. Mogelijk heeft Feyenoord dat ook gedaan. Dondert me niets, is nl zwaar onterecht voor degene die het doelpunt tegen krijgt.quote:Op zondag 18 september 2022 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach we zullen er ook best een keer van profiteren.
Dit maar onironisch.quote:Op zondag 18 september 2022 16:23 schreef TweedeKlum het volgende:
We zijn nog volop in ontwikkeling.
Klopt wel, nagenoeg compleet nieuw elftal.quote:Op zondag 18 september 2022 16:23 schreef TweedeKlum het volgende:
We zijn nog volop in ontwikkeling.
Eens.quote:Op zondag 18 september 2022 16:25 schreef Pistolero het volgende:
Deze nederlaag mag volledig op het conto van Slot. Werkelijk alles fout gedaan (in de voorbereiding op) vandaag.
Slot out? @Zipportalquote:Op zondag 18 september 2022 16:25 schreef Pistolero het volgende:
Deze nederlaag mag volledig op het conto van Slot. Werkelijk alles fout gedaan (in de voorbereiding op) vandaag.
Om heel eerlijk te zijn had ik het eerste kwartier het gevoel dat we er volledig over konden. Maar goed, toen PSV het aandurfde er vol op te klappen was ons middenveld wel heel kwetsbaar.quote:Op zondag 18 september 2022 16:25 schreef fetX het volgende:
Het overdreven positivisme aangaande dit soort wedstrijden kan weer de ijskast in. Ik snapte dat ook niet zo na overwinningen tegen laagvliegers.
Denk alleen niet dat dit een incident is.quote:Op zondag 18 september 2022 16:26 schreef snabbi het volgende:
PSV was vandaag gewoon beter. Dat kan.
Had liever wat andere tactische wijzigingen gezien maar dat overdreven gedoe met slot out is ook weer triest.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2022 16:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat dit een incident is.
Van Feyenoord winnen zijn ze niet gewend, zoals wij het niet gewend zijn om van Ajax te winnen.quote:
Bij provincieclubs zijn dit soort wedstrijden altijd 1 van de spaarzame hoogtepunten in een seizoen.quote:
Het was gewoon overdreven want tot nu toe hebben we elke wedstrijd met een beetje tegenstand verloren.quote:Op zondag 18 september 2022 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn had ik het eerste kwartier het gevoel dat we er volledig over konden. Maar goed, toen PSV het aandurfde er vol op te klappen was ons middenveld wel heel kwetsbaar.
De laatste twintig minuten zat er nog wel resultaat in maar het slotoffensief stelde niet erg veel voor.
quote:
Ach, laten jullie je kennen zegquote:Op zondag 18 september 2022 16:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij provincieclubs zijn dit soort wedstrijden altijd 1 van de spaarzame hoogtepunten in een seizoen.
Dit is alleen geen incident !!11!!1!!!quote:Op zondag 18 september 2022 16:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, je verliest natuurlijk nooit in een competitie.
Dit soort opmerkingen nadat je net heel pijnlijk bent weggespeeld en alle geluk van de wereld hebt dat het slechts 4-3 werd. Beetje misplaatst wel.quote:Op zondag 18 september 2022 16:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij provincieclubs zijn dit soort wedstrijden altijd 1 van de spaarzame hoogtepunten in een seizoen.
Dit moet toch wel de domste post van het weekend zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 16:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
We hebben één wedstrijdje tegenstand gehad en aangaande het eerste kwartier was het niet geheel onterecht om te verwachten dat PSV die ons ook niet zou geven.quote:Op zondag 18 september 2022 16:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was gewoon overdreven want tot nu toe hebben we elke wedstrijd met een beetje tegenstand verloren.
Ik vond het lichtelijke arrogantie hoor, maar goed.quote:Op zondag 18 september 2022 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben één wedstrijdje tegenstand gehad en aangaande het eerste kwartier was het niet geheel onterecht om te verwachten dat PSV die ons ook niet zou geven.
Ik weet niet zo goed wat je hiermee bedoelt.quote:
Huh echt? Denk dat een puntje juist echt onterecht zou zijn geweest.quote:Op zondag 18 september 2022 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Zeer matige pot (met name het middenveld) maar alsnog heb ik het gevoel dat een puntje geen enkel probleem had moeten zijn. Zuur dat het dan beslist wordt door een onterecht corner.
Met deze verdediging ook. Tenzij er ontwikkeling komt en daar heb ik vertrouwen in.quote:Op zondag 18 september 2022 16:30 schreef Wicky15 het volgende:
Met dit middenveld ga je tegen elke gelijkwaardige of betere tegenstander de boot in.
Ja, eens. PSV was 75% van de wedstrijd beter.quote:Op zondag 18 september 2022 16:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Huh echt? Denk dat een puntje juist echt onterecht zou zijn geweest.
Zuur dat je op die manier verliest, maar we hadden vandaag geen recht op een punt hoor.quote:Op zondag 18 september 2022 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Zeer matige pot (met name het middenveld) maar alsnog heb ik het gevoel dat een puntje geen enkel probleem had moeten zijn. Zuur dat het dan beslist wordt door een onterecht corner.
Denk ik ook maat. Beetje hetzelfde als Liverpool zonder Thiago.quote:Op zondag 18 september 2022 16:30 schreef Wicky15 het volgende:
Met dit middenveld ga je tegen elke gelijkwaardige of betere tegenstander de boot in.
Goh, dit zag op zich iedereen wel aankomen toch?quote:Op zondag 18 september 2022 16:30 schreef Wicky15 het volgende:
Je speelt 2 uitwedstrijden tegen Lazio en PSV en scoort daarbij 5 keer. Alleen het middenveld is gewoon te aanvallend. Ik zie genoeg aanknopingspunten.quote:Op zondag 18 september 2022 16:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was gewoon overdreven want tot nu toe hebben we elke wedstrijd met een beetje tegenstand verloren.
Omdat ze een doelpunt weggaven?quote:Op zondag 18 september 2022 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben één wedstrijdje tegenstand gehad en aangaande het eerste kwartier was het niet geheel onterecht om te verwachten dat PSV die ons ook niet zou geven.
Slot blijkbaar niet?quote:Op zondag 18 september 2022 16:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goh, dit zag op zich iedereen wel aankomen toch?
Je zou zeggen dat een ezel zich geen 2x stoot aan dezelfde steen. Maar om na Lazio gewoon doodleuk met exact dezelfde spelopvatting tegen PSV te spelen is toch wel bijzonder.
Het is eigenlijk wel apart dat dat de beslissing moet brengen in een wedstrijd waarin je grote gedeelten bent weggespeeld en verdedigend zo instabiel staat ja.quote:Op zondag 18 september 2022 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
In de beker verlies je maar één keer. Of zelfs nul keer!quote:Op zondag 18 september 2022 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is alleen geen incident !!11!!1!!!
De eerste competitie waarin we maar 1x verliezen moeten nog uitgevonden worden.
En dan nog dat gejank om Aursnes. Zet Wieffer er gewoon in man.quote:Op zondag 18 september 2022 16:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Slot blijkbaar niet?![]()
En in de rust overigens ook niet.
Szymanski was wel gelijk even 5 klasse beter ja.quote:Op zondag 18 september 2022 16:26 schreef bbuddybb het volgende:
In zo'n wedstrijd zie je toch weer hoe matig Dilrosun is.
Doe maar gewoon Szymanski op tien tegen NEC.
Heb zelf ook geen idee of Wieffer het niveau aan kan, maar inderdaad, op dat gebied was er weinig te verliezen. Erg teleurstellend.quote:Op zondag 18 september 2022 16:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan nog dat gejank om Aursnes. Zet Wieffer er gewoon in man.
En zelfs met een middenveld van Kokcu- Timber - Dilrosun kan je het veel verdedigender en gecontroleerder neer zetten dan vandaag. Soms krijg je bijna de indruk dat Slot geen andere keus had als je de reacties leest.
Dit ja. Hier kun je verliezen, alleen zijn de meesten weer gaan zweven na een 6-0 overwinning. En nu gaan er weer een aantal op de bodem van de zee liggen omdat je een wedstrijdje tegen PSV verliest.quote:Op zondag 18 september 2022 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
In ieder geval weten wij nu weer waar we staan toch?
Nog niet top, maar we zullen de concurrentie moeten aangaan voor plek 3, verwacht ik althans.
Precies zoals de meesten van ons voor dit seizoen al verwachtten.
Waarvan 2 cadeautjes tegen PSV en een onterecht pingel bij Lazio.quote:Op zondag 18 september 2022 16:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je speelt 2 uitwedstrijden tegen Lazio en PSV en scoort daarbij 5 keer. Alleen het middenveld is gewoon te aanvallend. Ik zie genoeg aanknopingspunten.
Mwah, denk dat we gewoon 'gemakkelijk' derde worden.quote:Op zondag 18 september 2022 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
In ieder geval weten wij nu weer waar we staan toch?
Nog niet top, maar we zullen de concurrentie moeten aangaan voor plek 3, verwacht ik althans.
Precies zoals de meesten van ons voor dit seizoen al verwachtten.
Vreemd genoeg is dat mijn overheersende gevoel wel ja. Psv was een aantal keer erg gevaarlijk, maar ook maar voornamelijk uit corners. Wij waren misschien iets minder gevaarlijk, maar naar mijn idee vooral door verkeerde keuzes waardoor de grote kansen die er potentieel meer dan genoeg lagen toch niet echt volledig tot stand kwamen.quote:Op zondag 18 september 2022 16:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Huh echt? Denk dat een puntje juist echt onterecht zou zijn geweest.
Nuance kent men niet idd. Het team ontwikkelt zich en dat gaat met vallen en opstaan.quote:Op zondag 18 september 2022 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja. Hier kun je verliezen, alleen zijn de meesten weer gaan zweven na een 6-0 overwinning. En nu gaan er weer een aantal op de bodem van de zee liggen omdat je een wedstrijdje tegen PSV verliest.
Nu zijn het cadeautjes. Vorig jaar was het omdat Linssen, Til en Dessers zo lekker fanatiek druk konden zetten.quote:Op zondag 18 september 2022 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarvan 2 cadeautjes tegen PSV en een onterecht pingel bij Lazio.
Eerlijk gezegd zie ik tot nu toe weinig aanknopingspunten in dit soort wedstrijden. We zijn tegen Lazio een half uur helemaal tureluurs gespeeld en vandaag liepen we ook 30 minuten alleen maar achter PSV aan.
Wat was Szymanski weer goed.quote:Op zondag 18 september 2022 16:37 schreef Pistolero het volgende:
Erg benieuwd wel naar de interviews na afloop en alle kritische vragen van de journalisten over het middenveld vandaag.
Nou ja, die eerste vandaag kun je daar nog onder scharen ja. Die tweede niet.quote:Op zondag 18 september 2022 16:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu zijn het cadeautjes. Vorig jaar was het omdat Linssen, Til en Dessers zo lekker fanatiek druk konden zetten.
Mwah dat eerste kwartier lieten ze zich helemaal terugdrukken en veel van hun passes kwamen niet aan. Je zag de koppies al bij hen hangen. Die openingsfase ging vrij makkelijk, maar toen dacht ik al dat het instabiel stond bij ons op het middenveld en dat als PSV daar wel van kon profiteren als we niet snel zouden weglopen.quote:Op zondag 18 september 2022 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze een doelpunt weggaven?
Je zou maar eens een wedstrijd even weggespeeld worden. Je zou bijna denken dat we Bayern Munchen zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 16:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu zijn het cadeautjes. Vorig jaar was het omdat Linssen, Til en Dessers zo lekker fanatiek druk konden zetten.
Ik ben al vanaf dag 1 fan van Szymanski en heb een hekel aan Dilrosun. Ik sta gewoon aan jouw kant hoor maat.quote:Op zondag 18 september 2022 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat was Szymanski weer goed.
Meteen 9 miljoen op tafel leggen.
Daarom gebruik ik deze momenten nou ook juist om nader tot elkaar te komen.quote:Op zondag 18 september 2022 16:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf dag 1 fan van Szymanski en heb een hekel aan Dilrosun. Ik sta gewoon aan jouw kant hoor maat.
Daar merkte ik weinig vanquote:Op zondag 18 september 2022 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik deze momenten nou ook juist om nader tot elkaar te komen.
Denk het niet, de laatste jaren had AZ elke keer een ruk begin, dit jaar lijkt dat mee te vallen, zeker als er vandaag gewonnen word.quote:
Vooral Paixao viel slecht in!quote:Op zondag 18 september 2022 16:41 schreef CR7 het volgende:
Die Bullaude zie ik iig helemaal niets in. Mag hopen dat die 2 miljoen klopt.
Tijd. Tijd. Tijd. Sinisterra was ook helemaal niks.quote:Op zondag 18 september 2022 16:41 schreef CR7 het volgende:
AZ kan er dus absoluut geen klote van.quote:Op zondag 18 september 2022 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denk het niet, de laatste jaren had AZ elke keer een ruk begin, dit jaar lijkt dat mee te vallen, zeker als er vandaag gewonnen word.
Lekker afrekenen op de 10 minuten die hij krijgt in een wedstrijd waarin je middenveld compleet overlopen wordt. Erg logisch weer.quote:Op zondag 18 september 2022 16:41 schreef CR7 het volgende:
Die cadeautjes dwing je ook wel af. Aan de 0-1 gaat een prima breedtepass van Alireza vooraf plus een goede actie druk zetten, de 2-2 was een mooi uitgespeelde aanval na de fout van Benitez en de 3-3 ging een sterke rush van Kökcü vooraf. Als er voorin de ruimte ligt doen we het goed, ik vind je echt te negatief.quote:Op zondag 18 september 2022 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarvan 2 cadeautjes tegen PSV en een onterecht pingel bij Lazio.
Eerlijk gezegd zie ik tot nu toe weinig aanknopingspunten in dit soort wedstrijden. We zijn tegen Lazio een half uur helemaal tureluurs gespeeld en vandaag liepen we ook 30 minuten alleen maar achter PSV aan.
Die jongen is voornamelijk voor de toekomst gehaald. Gaan we nu alweer meteen afschrijven?quote:Op zondag 18 september 2022 16:41 schreef CR7 het volgende:
Verwacht dat Ajax makkelijk wint eerlijk gezegd.quote:Op zondag 18 september 2022 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denk het niet, de laatste jaren had AZ elke keer een ruk begin, dit jaar lijkt dat mee te vallen, zeker als er vandaag gewonnen word.
Hij had in het begin een goede actie langs twee man, maar daarna zag je wel dat hij er fysiek nog niet helemaal klaar voor is. Werd heel makkelijk weggezet.quote:Op zondag 18 september 2022 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vooral Paixao viel slecht in!
9 punten.quote:Op zondag 18 september 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
Na de interlandperiode meteen uit naar NEC, thuis tegen Twente en dan uit naar Alkmaar.
Vind wel dat Feyenoord vandaag weinig uitgespeelde kansen creëert.quote:Op zondag 18 september 2022 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die cadeautjes dwing je ook wel af. Aan de 0-1 gaat een prima breedtepass van Alireza vooraf plus een goede actie druk zetten, de 2-2 was een mooi uitgespeelde aanval na de fout van Benitez en de 3-3 ging een sterke rush van Kökcü vooraf. Als er voorin de ruimte ligt doen we het goed, ik vind je echt te negatief.
Komt ook bij dat PSV niet midweeks heeft gespeeld en wij wel waardoor ze er harder op konden klappen. Alleen de balans in het middenveld is nog wel zoek.
Voorlopig net zo vaak kampioen de laatste 20 jaar.quote:Op zondag 18 september 2022 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AZ kan er dus absoluut geen klote van.
Makkelijk derde.
Overleven ze eerste 30 minuten dan geef ik het kans, anders kan het wel eens opgerold worden.quote:Op zondag 18 september 2022 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verwacht dat Ajax makkelijk wint eerlijk gezegd.
Maar niet in de laatste 50 jaar.quote:Op zondag 18 september 2022 16:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voorlopig net zo vaak kampioen de laatste 20 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja we hebben midweeks gespeeld, maar daar zou je de eerste 60 minuten niet heel veel van moeten merken en juist toen was PSV (het grooste deel) sterker. We hebben ook heel weinig gecreëerd vandaag. Ik vind echt dat we onder Slot te matig presteren in wedstrijden tegen de top 5.quote:Op zondag 18 september 2022 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die cadeautjes dwing je ook wel af. Aan de 0-1 gaat een prima breedtepass van Alireza vooraf plus een goede actie druk zetten, de 2-2 was een mooi uitgespeelde aanval na de fout van Benitez en de 3-3 ging een sterke rush van Kökcü vooraf. Als er voorin de ruimte ligt doen we het goed, ik vind je echt te negatief.
Komt ook bij dat PSV niet midweeks heeft gespeeld en wij wel waardoor ze er harder op konden klappen. Alleen de balans in het middenveld is nog wel zoek.
Nog geen wedstrijd onder de indruk geweest van Timber.quote:Op zondag 18 september 2022 16:37 schreef Pistolero het volgende:
Erg benieuwd wel naar de interviews na afloop en alle kritische vragen van de journalisten over het middenveld vandaag.
Het gaat nog wel even duren, ook pas 21.quote:Op zondag 18 september 2022 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nog geen wedstrijd onder de indruk geweest van Timber.
Timber is een uitstekende speler.quote:Op zondag 18 september 2022 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nog geen wedstrijd onder de indruk geweest van Timber.
Je moet er vooral op focussen dat drie goals uit bij PSV niet genoeg is om te winnen. Vorig jaar stond het veel stabieler achterin maar scoorden we vaak te weinig. Het probleem is een linie verschoven.quote:Op zondag 18 september 2022 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja we hebben midweeks gespeeld, maar daar zou je de eerste 60 minuten niet heel veel van moeten merken en juist toen was PSV (het grooste deel) sterker. We hebben ook heel weinig gecreëerd vandaag. Ik vind echt dat we onder Slot te matig presteren in wedstrijden tegen de top 5.
Nee want jij bent niet al ruim een maand aan het janken.quote:Op zondag 18 september 2022 16:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lekker afrekenen op de 10 minuten die hij krijgt in een wedstrijd waarin je middenveld compleet overlopen wordt. Erg logisch weer.
Waarop baseer je dat dan, ik heb het nog niet gezien in ieder geval.quote:Op zondag 18 september 2022 16:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Timber is een uitstekende speler.
Dat het achterin zo shaky is komt ook voornamelijk door het middenveld. Ze liepen er constant zo doorheen en kwamen steeds 1 op 1 met de verdedigers. Geen wonder dat het dan lijkt alsof de verdediging slecht is. Trauner en Hancko hadden beide echt een heel aantal goede ingrepen.quote:Op zondag 18 september 2022 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet er vooral op focussen dat drie goals uit bij PSV niet genoeg is om te winnen. Vorig jaar stond het veel stabieler achterin maar scoorden we vaak te weinig. Het probleem is een linie verschoven.
Na het WK zal er toch een controlerende middenvelder bijmoeten, en Timber moet dan echt gaan banken. Dan komt het wel goed met deze ploeg denk ik.
Ik hoop ook dat ze nu al bezig zijn met een 6. Ook een fitte Wieffer is te weinig.quote:Op zondag 18 september 2022 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet er vooral op focussen dat drie goals uit bij PSV niet genoeg is om te winnen. Vorig jaar stond het veel stabieler achterin maar scoorden we vaak te weinig. Het probleem is een linie verschoven.
Na het WK zal er toch een controlerende middenvelder bijmoeten, en Timber moet dan echt gaan banken. Dan komt het wel goed met deze ploeg denk ik.
Dat ben ik met je eens, maar uiteindelijk had ik dan toch liever Aursnes dan Timber gehad.quote:Op zondag 18 september 2022 16:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Timber is een uitstekende speler.
Alleen op deze manier met Kokcu en een aanvallende middenvelder(Szymanski en Dilrosun) werkt het dus totaal niet.
Onder andere op basis van vorig seizoen toen hij echt heel goed was bij Utrecht.quote:Op zondag 18 september 2022 16:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat dan, ik heb het nog niet gezien in ieder geval.
Staat gewoon goed te verdedigen hoor?quote:Op zondag 18 september 2022 16:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat dan, ik heb het nog niet gezien in ieder geval.
Nou, bij de 2-1 toch niet.quote:Op zondag 18 september 2022 16:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Staat gewoon goed te verdedigen hoor?
Je kan van bijna elke speler wel een compilatie maken van mislukte acties en foute passes vandaag.quote:
Nouja Aursnes wilde echt weg. Wellicht was Zerrouki ipv Timber beter geweest.quote:Op zondag 18 september 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar uiteindelijk had ik dan toch liever Aursnes dan Timber gehad.
Mwah, het zijn gewoon 2 andere type spelers. Logisch inderdaad dat Timber niet de rol van Aursnes 1 op 1 kan invullen, is ook helemaal niet eerlijk om dat van hem te verwachten en hem er dan op af te rekenen.quote:Op zondag 18 september 2022 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar uiteindelijk had ik dan toch liever Aursnes dan Timber gehad.
Dat niveau is ook (nog) te hoog voor hem, anders had Ajax hem natuurlijk ook niet weggedaan.quote:Op zondag 18 september 2022 17:01 schreef fetX het volgende:
Timber speelde de afgelopen 2 potjes best wel goed, maar tegen Lazio en PSV gaf hij niet thuis.
Net als de rest.
Ajax wilde hem ook heel graag hebben deze zomer, maar leuke poging.quote:Op zondag 18 september 2022 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat niveau is ook (nog) te hoog voor hem, anders had Ajax hem natuurlijk ook niet weggedaan.
Als back ja. Niet als middenvelder.quote:Op zondag 18 september 2022 17:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ajax wilde hem ook heel graag hebben deze zomer, maar leuke poging.
Dat zou helemaal lachwekkend zijn, om Timber als back neer te zetten.quote:Op zondag 18 september 2022 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als back ja. Niet als middenvelder.
Ja, als back-up voor de rechtsback. Niet als de gast om wie het draait op het middenveld.quote:Op zondag 18 september 2022 17:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ajax wilde hem ook heel graag hebben deze zomer, maar leuke poging.
Opzich eens maar prima pass vind ik wel meevallen, hij heeft echt veel balverlies voor een centrale middenvelder, overigens kwam dat ook al uit de statistieken bij Utrecht. Ook best wel nonchalant bij momenten.quote:Op zondag 18 september 2022 16:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onder andere op basis van vorig seizoen toen hij echt heel goed was bij Utrecht.
En ook dit seizoen bij Feyenoord doet hij het gewoon goed in de wedstrijden waarin Feyenoord dominant is. Lekker fel, goed overzicht, prima pass. Niks mis mee.
Alleen tegen ploegen die wel goed zijn functioneert het huidige middenveld dus niet. Dat ligt echt niet aan de kwaliteiten van Timber. Vind het een beetje raar dat Timber dan de kritiek krijgt en moet gaan banken terwijl Kokcu net zo slecht was en Dilrosun zelfs nog veel slechter.
Dat denk ik ook, maar dat kan hij nog wel halen.quote:Op zondag 18 september 2022 17:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat niveau is ook (nog) te hoog voor hem, anders had Ajax hem natuurlijk ook niet weggedaan.
Uiteraard maar Timber was de duurste aankoop, en moet nu eigenlijk banken omdat het niet goed samengaat met Kökcü. Er is qua beleid daarin tekort geschoten.quote:Op zondag 18 september 2022 17:02 schreef fetX het volgende:
Timber vs Aursnes is een oneerlijke vergelijking. Feyenoord had gewoon een 6 moeten halen als vervanger.
Dan heeft hij het niveau als back natuurlijk ook nietquote:Op zondag 18 september 2022 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als back ja. Niet als middenvelder.
Echt hé. Walgelijke doorrollers.quote:Op zondag 18 september 2022 17:06 schreef Pistolero het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Slot dat Zuid-Amerikaanse theater en gejank er snel uit weet te rammen bij Paixao en Gimenez. Kappen met deze shit.
Omdat Kokcu het sentiment mee heeft.quote:Op zondag 18 september 2022 16:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onder andere op basis van vorig seizoen toen hij echt heel goed was bij Utrecht.
En ook dit seizoen bij Feyenoord doet hij het gewoon goed in de wedstrijden waarin Feyenoord dominant is. Lekker fel, goed overzicht, prima pass. Niks mis mee.
Alleen tegen ploegen die wel goed zijn functioneert het huidige middenveld dus niet. Dat ligt echt niet aan de kwaliteiten van Timber. Vind het een beetje raar dat Timber dan de kritiek krijgt en moet gaan banken terwijl Kokcu net zo slecht was en Dilrosun zelfs nog veel slechter.
quote:Op zondag 18 september 2022 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat Kokcu het sentiment mee heeft.
Kokcu heeft het ongeveer het hele vorige seizoen laten zien en krijgt alsnog best wat kritiek. Los daarvan was hij vandaag beroerd hoor, maar heeft wel meer individuele klasse dan Timber waardoor ik eerstgenoemde ook eerder zou laten staan.quote:Op zondag 18 september 2022 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat Kokcu het sentiment mee heeft.
Onbegrijpelijk inderdaad, over overlopen worden gesproken.quote:Op zondag 18 september 2022 17:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alsof Wieffer al een zekerheidje is
Heeft Wieffer jou iets aangedaan of zo? Ik ben het met je eens dat het (nog) geen topper is, maar zijn invalbeurten waren echt dikke prima.quote:Op zondag 18 september 2022 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad, over overlopen worden gesproken.
Dombo neemt af en toe iets teveel @Scrummie trekjes over.quote:Op zondag 18 september 2022 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft Wieffer jou iets aangedaan of zo? Ik ben het met je eens dat het (nog) geen topper is, maar zijn invalbeurten waren echt dikke prima.
Nee, ik vind het alleen totaal onbegrijpelijk hoe men in Wieffer ineens de oplossing ziet. Afgezien van het feit dat ik totaal niet onder de indruk van hem ben. Zou het bijna willen omschrijven als de nieuwe Bozenik, maar daar doe ik nog even voorzichtig mee,quote:Op zondag 18 september 2022 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft Wieffer jou iets aangedaan of zo? Ik ben het met je eens dat het (nog) geen topper is, maar zijn invalbeurten waren echt dikke prima.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op zondag 18 september 2022 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen totaal onbegrijpelijk hoe men in Wieffer ineens de oplossing ziet. Afgezien van het feit dat ik totaal niet onder de indruk van hem ben. Zou het bijna willen omschrijven als de nieuwe Bozenik, maar daar doe ik nog even voorzichtig mee,
Kokcu gaat er als aanvoerder natuurlijk nooit uit.quote:Op zondag 18 september 2022 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus of Szymanski Kokcu Wieffer.
Of Szymanski Timber Wieffer.
Moet het dan worden.
Omdat hij onze enige 6 is in de selectie en tot nu toe prima dingen laat zien. Zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op zondag 18 september 2022 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen totaal onbegrijpelijk hoe men in Wieffer ineens de oplossing ziet. Afgezien van het feit dat ik totaal niet onder de indruk van hem ben. Zou het bijna willen omschrijven als de nieuwe Bozenik, maar daar doe ik nog even voorzichtig mee,
Volgens mij gaat in eerste instantie er gewoon om hoe goed iemand is en of die goed genoeg is. Niet om een rol die hij speelt. Anders kan je Veendorp van FC Emmen ook wel ophalen om zijn rol.quote:Op zondag 18 september 2022 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op.
Plus de reden dat Wieffer zo wordt genoemd is niet persé de speler zelf maar vooral de rol waarin hij speelt: een controlerende middenvelder.
Zelfs een matige CVM zou dit middenveld al beter maken, puur vanwege de veldbezetting en het feit dat je dan waarschijnlijk niet compleet overlopen wordt tegen goede tegenstanders.quote:Op zondag 18 september 2022 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat in eerste instantie er gewoon om hoe goed iemand is en of die goed genoeg is. Niet om een rol die hij speelt. Anders kan je Veendorp van FC Emmen ook wel ophalen om zijn rol.
Ik kan er gewoon niet bij.
Ik weet niet of Veendorp het tegen Lazio goed zou doen.quote:Op zondag 18 september 2022 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat in eerste instantie er gewoon om hoe goed iemand is en of die goed genoeg is. Niet om een rol die hij speelt. Anders kan je Veendorp van FC Emmen ook wel ophalen om zijn rol.
Feit is dat Feyenoord voor balans op het middenveld iemand in die rol nodig heeft en Wieffer dan misschien de beste optie is. Timber of Geertruida op 6 vind ik tot dusver niet best en dat is zacht uitgedrukt.quote:Op zondag 18 september 2022 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral Geertruida vind ik erg onzichtbaar inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2022 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feit is dat Feyenoord voor balans op het middenveld iemand in die rol nodig heeft en Wieffer dan misschien de beste optie is. Timber of Geertruida op 6 vind ik tot dusver niet best en dat is zacht uitgedrukt.
Dit al is het fijn dat hij ook goed inviel .quote:Op zondag 18 september 2022 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op.
Plus de reden dat Wieffer zo wordt genoemd is niet persé de speler zelf maar vooral de rol waarin hij speelt: een controlerende middenvelder.
Die heeft vandaag geen bal goed geraakt.quote:Op zondag 18 september 2022 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vooral Geertruida vind ik erg onzichtbaar inderdaad.
Maar hoezo staat die Pool niet standaard basis dan?quote:Op zondag 18 september 2022 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus of Szymanski Kokcu Wieffer.
Of Szymanski Timber Wieffer.
Moet het dan worden.
Hij was geblesseerd.quote:Op zondag 18 september 2022 17:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar hoezo staat die Pool niet standaard basis dan?
Dat verklaart hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |