Laatst stonken twee slaapkamers naar poep. Dus ik weet ik niet of ik dat wil wetenquote:Op zondag 18 september 2022 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert haalt de was uit de wasmachine. Trekt er een vies gezicht bij en stopt het weer terug in de wasmachine (zo lijkt het.
Het waren dekens...hoezo stinken die?
te lang in de wasmachine laten zittenquote:Op zondag 18 september 2022 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert haalt de was uit de wasmachine. Trekt er een vies gezicht bij en stopt het weer terug in de wasmachine (zo lijkt het.
Het waren dekens...hoezo stinken die?
Ik vind het wel mee vallen. Er staat een afwas te drogen in het rek. En wat bekers en glazen.quote:Op zondag 18 september 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
weer een enorme grafzooi in die keuken
erik is er om 7 uur al uit meestalquote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind het wel mee vallen. Er staat een afwas te drogen in het rek. En wat bekers.
Waar blijft Eric? Hij giet meestal water in de bekers. En ruimt op.
Ja, precies. En gaat sporten. ( wat hij sporten noemt dan hahaquote:Op zondag 18 september 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik is er om 7 uur al uit meestal
misschien wilde hij vandaag niet omdat ze in de kamer liggenquote:Op zondag 18 september 2022 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, precies. En gaat sporten. ( war hij sporten noemt dan haha
En dan douchen en aankleden. En dan de keuken opruimen en ook de loods vaak nog. En gaat dan audientie houden in een stoel.
Frisse Friendquote:Op zondag 18 september 2022 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
Doe maar een accu wissel.
[ afbeelding ]
Ah daar was Berend mee aan het schuiven.quote:Op zondag 18 september 2022 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
Doe maar een accu wissel.
[ afbeelding ]
Engieeeequote:Op zondag 18 september 2022 08:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ah daar was Berend mee aan het schuiven.
Die mutsen gooien Eric's routine in de war.quote:Op zondag 18 september 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wilde hij vandaag niet omdat ze in de kamer liggen![]()
weg met die mutsen daar
domme FEBO dat ze dit toestaanquote:Op zondag 18 september 2022 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die mutsen gooien Eric's routine in de war.
Straks is hij de hele dag van slag.
Ik dacht eerst ook domino.quote:Op zondag 18 september 2022 08:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ah daar was Berend mee aan het schuiven.
Niet de eerste.quote:Op zondag 18 september 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Martin is wakker. 9 uur en de eerste.
Neen. Rupert was de eerstequote:Op zondag 18 september 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
neeeehhhhhquote:Op zondag 18 september 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Moriama in haar kersenjurkje.quote:
Tortellini.quote:
Of Bernquote:Op zondag 18 september 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat die duif Martin op zijn kop schijt
Dat Bern Martin op zijn kop schijt?quote:
mag ookquote:
oeh goed ideequote:Op zondag 18 september 2022 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat Bern Martin op zijn kop schijt?
Nee andersomquote:Op zondag 18 september 2022 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat Bern Martin op zijn kop schijt?
Dat heb ik even gemist.quote:Op zondag 18 september 2022 08:59 schreef greysbones het volgende:
is het zeker dat Ruubje gaat?
heeft hij een gedicht gemaakt en hierin zijn vertrek aangekondigt?
quote:Op zondag 18 september 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Een jaar van je leven
dat leek me niet zo lang
maar nu ik hier ben
Ben ik toch ietwat bang
Bang voor de dames
de schreeuwen zo hard
Ik verlies mezelf
in 3 weken tijd
het voelt als de hel
wie maakt me weer vrij
was getekend Ruben
ik las dat in de vorige COSquote:Op zondag 18 september 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist.
Wel goed nieuws.
Dat is pech,quote:Op zondag 18 september 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las dat in de vorige COS
dat hij dinsdag wil gaan?
het zijn wel echt veel jongeren die afhakenquote:
Het besef dat er weinig te halen valt en een jaar best lang is.quote:Op zondag 18 september 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn wel echt veel jongeren die afhaken
geen besef dat een jaar lang het grootste gedeelte voor je betaald wordt en dat dit in een jaar als deze wel eens heel waardevol kan zijnquote:Op zondag 18 september 2022 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het besef dat er weinig te halen valt en een jaar best lang is.
Heb je wel een punt,al wonen er veel bij hun ouders nog.quote:Op zondag 18 september 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen besef dat een jaar lang het grootste gedeelte voor je betaald wordt en dat dit in een jaar als deze wel eens heel waardevol kan zijn
dan kunnen ze hun ouders een enorm plezier doenquote:Op zondag 18 september 2022 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je wel een punt,al wonen er veel bij hun ouders nog.
Hier heb je me.quote:Op zondag 18 september 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kunnen ze hun ouders een enorm plezier doen
door een jaar lang ergens anders te eten en energie te verbruiken
@Rhosynquote:Op zondag 18 september 2022 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
Wie zei: een paar glazen?
[ afbeelding ]
1.50.quote:Op zondag 18 september 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
jammer hij is al weg
wat is martin klein!!!!
Dan mag Rhosyn vandaag afwassen.quote:
quote:
Ja Martin is echt een karikatuur van zichzelf.quote:Op zondag 18 september 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en net toen hij bukte zag ik ook een ronde kale plek![]()
![]()
met zijn haarspul wat zo goed werkt
Vandaar dat hij zo vaak met zijn haar bezig is.quote:Op zondag 18 september 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en net toen hij bukte zag ik ook een ronde kale plek![]()
![]()
met zijn haarspul wat zo goed werkt
met zijn zalfjes en ijscompresjes al zijn middeltje om jong te blijven maken hem alleen maar ouderquote:Op zondag 18 september 2022 09:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja Martin is echt een karikatuur van zichzelf.
En zijn beautycase.quote:Op zondag 18 september 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
met zijn zalfjes en ijscompresjes al zijn middeltje om jong te blijven maken hem alleen maar ouder![]()
als je zo aan je uiterlijk hangtquote:
van hemzelf ofzo??quote:Op zondag 18 september 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
Dit lijkt me ook niet de bedoeling.
[ afbeelding ]
Dacht het niet.De havermout kwam ook uit de grote pot.quote:Op zondag 18 september 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
van hemzelf ofzo??
zag hem melk pakken uit de 3de koelkast dus dat moet van hem zijn???
quote:
en niemand zegt er wat van??quote:Op zondag 18 september 2022 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht het niet.De havermout kwam ook uit de grote pot.
Zal wel een privilege zijn voor de manager.quote:
Zij is zeker een mooie meid.quote:Op zondag 18 september 2022 09:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een mooie meid. Leukste van allemaal.
lekker zuur laten wordenquote:Op zondag 18 september 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand die de melk weer even in de koelkast zet..... Melk moet koud zijn
Ja en niet lang houdbaarquote:Op zondag 18 september 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand die de melk weer even in de koelkast zet..... Melk moet koud zijn
Voor het duifje.quote:Op zondag 18 september 2022 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert veegt de kruimels vanaf het aanrecht maar op de grond, want waarom ook niet.
Tortelliniquote:Op zondag 18 september 2022 09:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Voor het duifje.
Heeft het duifje nog geen naam trouwens?
Tortellini.quote:Op zondag 18 september 2022 09:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Voor het duifje.
Torteliniquote:Op zondag 18 september 2022 09:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Voor het duifje.
Oeps...flink in de stress...quote:
ja hequote:Op zondag 18 september 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oeps...flink in de stress...
Niet kunnen sporten. Zooi en slapers in de loods.
Rupert niet hoor,Moraima vroeg of hij wilde afdrogen maar hij bedankte vriendelijk.quote:
quote:Op zondag 18 september 2022 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert niet hoor,Moraima vroeg of hij wilde afdrogen maar hij bedankte vriendelijk.
Hij gaat dinsdag naar huis las ik net.quote:Op zondag 18 september 2022 09:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kunnen het ook goed met elkaar vinden.
ik weet het ook niet zekerquote:Op zondag 18 september 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat dinsdag naar huis las ik net.
quote:Op zondag 18 september 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat dinsdag naar huis las ik net.
quote:Op zondag 18 september 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
Martin moet weer ijs op zijn oogjes
quote:Op zondag 18 september 2022 10:00 schreef Hunter het volgende:
Zo, die rommel is ook weer van de grond
[ afbeelding ]
Dat is een bontmuts toch?quote:Op zondag 18 september 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
en had Jasper nu ook een knuffel in bed??
Ja, ik heb mijn post aangepast met fotoquote:Op zondag 18 september 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
en had Jasper nu ook een knuffel in bed??
quote:Op zondag 18 september 2022 10:00 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn post aangepast met foto
Mannengriepje,kan heel vervelend zijn ,onderschat dat niet.quote:Op zondag 18 september 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
ach Martin is weer ziek zwak en misselijk
dit keer
kleine koortsaanvallen
lekker naar huis danquote:Op zondag 18 september 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mannengriepje,kan heel vervelend zijn ,onderschat dat niet.
Net post je nog dat het slim was om daar te blijven.quote:
Dat moet bijna wel.quote:
quote:
een peer figuurquote:Op zondag 18 september 2022 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kim
met een figuur als een ondersteboven lolly
Jij let goed op.quote:Op zondag 18 september 2022 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Neen. Kim. Die aan het roddelen is met Wanda...en Ruben
Peer figuur is prima. Heb ik ook.quote:
dat ben ik met je eensquote:Op zondag 18 september 2022 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Peer figuur is prima. Heb ik ook.![]()
Maar bij Kim is het wel heel extreem.
quote:Op zondag 18 september 2022 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Er is dus een groene kamer. Een rood/oranje kamer. Een blauwe kamer en een beige/grijze kamer.
Ook de hoezen schijnen aangepast te zijn.
Ikweenie. Kim haar bovenlijf is wel heel smal...quote:Op zondag 18 september 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens
zij heeft de Kim Kardasian variant
Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 18 september 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens
zij heeft de Kim Kardasian variant
quote:Op zondag 18 september 2022 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ikweenie. Kim haar bovenlijf is wel heel smal...
Dat was dan weer vanaf het begin wel heel duidelijkquote:Op zondag 18 september 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
klopt
en dan hebben ze ook allemaal nog een nummer
boven zitten 3 en 4
1 en 2 beneden
echt niet?quote:
heb een topicje met kamerverdelingquote:Op zondag 18 september 2022 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was dan weer vanaf het begin wel heel duidelijk
volgens mij heeft jasper het ook zwaar vandaagquote:
quote:Op zondag 18 september 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft jasper het ook zwaar vandaag
Er is ook een tussendeur tussen 1 en 2 en 3 en 4quote:Op zondag 18 september 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een topicje met kamerverdeling
ben alleen nog niet uit welke nummer welke kleur is
Dacht dat ze niet in beeld mochten roken. En toch laten ze het zien.quote:
En de hottub komt van ...quote:Op zondag 18 september 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
2 wasmachines en 2 drogers van Haier
overal zit reclame opquote:Op zondag 18 september 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de hottub komt van ...
[ afbeelding ]
tot zover het reclameblokje.
Wat? De duif?quote:
Hij is wel fotogeniek.quote:
quote:Op zondag 18 september 2022 10:22 schreef MMXMMX het volgende:
Ik zie daar wasrekken staan ik denk dat een wasdroger efficiënter is
Of trek in wodka.quote:
Niet scanman waardig?quote:Op zondag 18 september 2022 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar dat zijn 2 halve Manen met landschap.
Vroegûh hadden we het Størvattquote:
Ja, Tortelliniquote:
ja zou goed kunnenquote:Op zondag 18 september 2022 10:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
rood dus als het een persoon is wendy?
is er een rode man?quote:Op zondag 18 september 2022 10:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
rood dus als het een persoon is wendy?
Marciano Isaac Imaddidin Martin stonden buiten te overleggenquote:Op zondag 18 september 2022 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
Babette,Jeffrey en Wendy moeten weg aldus kim.
Korachie = Wendy(?)quote:
Ik zit bij Kim en Mexx.quote:Op zondag 18 september 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marciano Isaac Imaddidin Martin stonden buiten te overleggen
over een vrouw
en een man
Zal vast naar Tommy ruiken.quote:
Ook goedemorgen.quote:
Ja , heel irritantquote:Op zondag 18 september 2022 10:32 schreef MMXMMX het volgende:
Staat bij jullie het geluid ook zo laag ik moet het vet hard zetten hier
En dan ineens praten ze wel normaal en knallen je boxen er bijna uit.quote:Op zondag 18 september 2022 10:32 schreef MMXMMX het volgende:
Staat bij jullie het geluid ook zo laag ik moet het vet hard zetten hier
quote:Op zondag 18 september 2022 10:33 schreef spapaars het volgende:
Dat ze nu allemaal over nominaties praten zegt mij dat ze meer weten dan wij.
Dat die er weer echt aankomen.
en wat deden die?quote:Op zondag 18 september 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marciano Isaac Imaddidin Martin stonden buiten te overleggen
over een vrouw
en een man
De een wil het wel de ander weer niet.quote:
Meen je niet?quote:Op zondag 18 september 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een wil het wel de ander weer niet.
Het is geen bewoner. Maar ik beslis niet alleen. Heb het even aan de andere mods gevraagd.
Minimaal een vaste gastquote:
Belachelijk voorstel. Zet anders de vliegen er ook in.quote:Op zondag 18 september 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een wil het wel de ander weer niet.
Het is geen bewoner. Maar ik beslis niet alleen. Heb het even aan de andere mods gevraagd.
hoe dan??quote:Op zondag 18 september 2022 10:44 schreef Hunter het volgende:
Jan Willem heeft gefraudeerd met het bedrag voor de boodschappen?
Die hebben geen naamquote:Op zondag 18 september 2022 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Belachelijk voorstel. Zet anders de vliegen er ook in.
Hoe op met me.quote:Op zondag 18 september 2022 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Belachelijk voorstel. Zet anders de vliegen er ook in.
De familie Vlieg.quote:
Op het laatste moment iets verwisseld en Martin kwam er pas bij het natellen later achterquote:Op zondag 18 september 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe dan??
Martin moet toch bestellen
dus martin is zelf de sukkelquote:Op zondag 18 september 2022 10:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Op het laatste moment iets verwisseld en Martin kwam er pas bij het natellen later achter
Dot gaat daar over.Ze neemt het mee in de vergadering.quote:
kunnrn we daar een stream op krijgenquote:Op zondag 18 september 2022 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot gaat daar over.Ze neemt het mee in de vergadering.
quote:
ze heeft een apart gezichtquote:
Ik dien een WOO verzoek in op de notulen.quote:Op zondag 18 september 2022 10:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kunnrn we daar een stream op krijgen
iedereen beschuldigt iedereen daarquote:Op zondag 18 september 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Maddie heeft de borstel van Wanda geleend en nu issie weg
Ik dacht even dat ze haar borsten had geleendquote:Op zondag 18 september 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Maddie heeft de borstel van Wanda geleend en nu issie weg
over wie heeft marciano het?quote:Op zondag 18 september 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen beschuldigt iedereen daar
ook vermoeiend
Over Myrthe denk ikquote:
is hij de hele tijd alquote:Op zondag 18 september 2022 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Marciano begint ook aardig vermoeiend te worden...
pffffquote:
Ja precies .Huichelaar is hetquote:Op zondag 18 september 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
pffff
hij is zelf constant achter Jeffrey's rug om aan het lullen over Jeffrey
En het niet tegen Jeffrey uitspreken zegt mij ook genoeg.quote:Op zondag 18 september 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
pffff
hij is zelf constant achter Jeffrey's rug om aan het lullen over Jeffrey
maar hij heeft wel beloofd de stier bij de oren te pakkenquote:Op zondag 18 september 2022 10:57 schreef puzziepie het volgende:
Marciano wil dat ze 'het onder ons' houden![]()
Hij vertrouwd Jeffrey niet meer, gaat het hem ook niet zeggen
quote:Op zondag 18 september 2022 10:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar hij heeft wel beloofd de stier bij de oren te pakken
Fittie in wording...quote:Op zondag 18 september 2022 10:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar hij heeft wel beloofd de stier bij de oren te pakken
Lekker toch.Goedemorgen Mario.quote:
ik zit ook met klapperende oren te luisterenquote:Op zondag 18 september 2022 11:07 schreef Adat231 het volgende:
heeft marciano een zoon van 20? hoe oud is hij?
vergelijkingen met Utopia worden niet op prijs gesteldquote:
42quote:Op zondag 18 september 2022 11:07 schreef Adat231 het volgende:
heeft marciano een zoon van 20? hoe oud is hij?
bijzonder dat je dit zegt.quote:Op zondag 18 september 2022 11:08 schreef MMXMMX het volgende:
Zoeken die mensen met een kleurtje elkaar steeds op of is dit vanmorgen toevallig ?
De post die ik wist die zou komen.quote:Op zondag 18 september 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
vergelijkingen met Utopia worden niet op prijs gesteld
Maar jij bent net wakker.quote:
Jazekerquote:Op zondag 18 september 2022 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder dat je dit zegt.
Vraag je je dat ook af als er een stel blonde meiden dan weer staan of zitten te roddelen?
Wie is dit Mario?quote:
quote:
quote:Op zondag 18 september 2022 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Esther heeft wel iets weg van Wanda Sykes, alleen heeft die geen bril
Ruben.quote:Op zondag 18 september 2022 11:19 schreef Adat231 het volgende:
rupert gaat morgen niet zijn 24 uur aanvragen
Wat gaat dit worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |