Die hebben geen naamquote:Op zondag 18 september 2022 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Belachelijk voorstel. Zet anders de vliegen er ook in.
Hoe op met me.quote:Op zondag 18 september 2022 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Belachelijk voorstel. Zet anders de vliegen er ook in.
De familie Vlieg.quote:
Op het laatste moment iets verwisseld en Martin kwam er pas bij het natellen later achterquote:Op zondag 18 september 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe dan??
Martin moet toch bestellen
dus martin is zelf de sukkelquote:Op zondag 18 september 2022 10:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Op het laatste moment iets verwisseld en Martin kwam er pas bij het natellen later achter
Dot gaat daar over.Ze neemt het mee in de vergadering.quote:
kunnrn we daar een stream op krijgenquote:Op zondag 18 september 2022 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot gaat daar over.Ze neemt het mee in de vergadering.
quote:
ze heeft een apart gezichtquote:
Ik dien een WOO verzoek in op de notulen.quote:Op zondag 18 september 2022 10:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kunnrn we daar een stream op krijgen
iedereen beschuldigt iedereen daarquote:Op zondag 18 september 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Maddie heeft de borstel van Wanda geleend en nu issie weg
Ik dacht even dat ze haar borsten had geleendquote:Op zondag 18 september 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Maddie heeft de borstel van Wanda geleend en nu issie weg
over wie heeft marciano het?quote:Op zondag 18 september 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen beschuldigt iedereen daar
ook vermoeiend
Over Myrthe denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |