Heb je wel een punt,al wonen er veel bij hun ouders nog.quote:Op zondag 18 september 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen besef dat een jaar lang het grootste gedeelte voor je betaald wordt en dat dit in een jaar als deze wel eens heel waardevol kan zijn
dan kunnen ze hun ouders een enorm plezier doenquote:Op zondag 18 september 2022 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je wel een punt,al wonen er veel bij hun ouders nog.
Hier heb je me.quote:Op zondag 18 september 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kunnen ze hun ouders een enorm plezier doen
door een jaar lang ergens anders te eten en energie te verbruiken
@Rhosynquote:Op zondag 18 september 2022 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
Wie zei: een paar glazen?
[ afbeelding ]
1.50.quote:Op zondag 18 september 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
jammer hij is al weg
wat is martin klein!!!!
Dan mag Rhosyn vandaag afwassen.quote:
quote:
Ja Martin is echt een karikatuur van zichzelf.quote:Op zondag 18 september 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en net toen hij bukte zag ik ook een ronde kale plek![]()
![]()
met zijn haarspul wat zo goed werkt
Vandaar dat hij zo vaak met zijn haar bezig is.quote:Op zondag 18 september 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en net toen hij bukte zag ik ook een ronde kale plek![]()
![]()
met zijn haarspul wat zo goed werkt
met zijn zalfjes en ijscompresjes al zijn middeltje om jong te blijven maken hem alleen maar ouderquote:Op zondag 18 september 2022 09:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja Martin is echt een karikatuur van zichzelf.
En zijn beautycase.quote:Op zondag 18 september 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
met zijn zalfjes en ijscompresjes al zijn middeltje om jong te blijven maken hem alleen maar ouder![]()
als je zo aan je uiterlijk hangtquote:
van hemzelf ofzo??quote:Op zondag 18 september 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
Dit lijkt me ook niet de bedoeling.
[ afbeelding ]
Dacht het niet.De havermout kwam ook uit de grote pot.quote:Op zondag 18 september 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
van hemzelf ofzo??
zag hem melk pakken uit de 3de koelkast dus dat moet van hem zijn???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |