spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:DGK_Tegengas kan je misschien stream 1 uploaden rond van gisteren van 22:30? Tot 00:00 als je kan en wil. Anders geen probleem! Ik moet het via deze weg doen ivm dat ik nog geen dm kan sturen.
Isaac vertelde net dat ze niks konden schroeven omdat ze niet de juiste schroevendraaier hebbenquote:
Op één uurtje na staat gisteren online, maar ik had stream 2 helaas ....quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:DGK_Tegengas kan je misschien stream 1 uploaden rond van gisteren van 22:30? Tot 00:00 als je
kan en wil. Anders geen probleem! Ik moet het via deze weg doen ivm dat ik nog geen dm kan sturen.
Geeft niet! Toch bedankt voor alle moeite!quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Op één uurtje na staat gisteren online, maar ik had stream 2 helaas ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat zijn dat voor dingen? Kan het niet zo snel thuis brengen?quote:
houtblokkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dingen? Kan het niet zo snel thuis brengen?
Hout om te stoken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dingen? Kan het niet zo snel thuis brengen?
Straks wordt het toch platgelegd en is het ook voor een soort twister, en voor boter, kaas en eieren, en voor bingo ...quote:
Ze hoort/leest je nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:02 schreef Sestra666 het volgende:
kim, doe je haar vast in de keuken
ach lekker een vliegje of een haartje in je eten. Tis toch nep geloof ikquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:02 schreef Sestra666 het volgende:
kim, doe je haar vast in de keuken
Het ziet er in elk geval niet gezond uitquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
ach lekker een vliegje of een haartje in je eten. Tis toch nep geloof ik
Scheelt weer flos-zijdequote:Op zaterdag 17 september 2022 13:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
ach lekker een vliegje of een haartje in je eten. Tis toch nep geloof ik
Jan Willem zelfde gedaan maar wel een slok genomenquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
Marciano schept een mok vol uit de hoge pan , in de veronderstelling dat het thee is.
Not, Mok vol olie
Dat is nog leukerquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jan Willem zelfde gedaan maar wel een slok genomen
Ruim een kwartiertje verder, ff afwisselenquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Standaard werkhouding Jan Willem:
[ afbeelding ]
Hij voegt echt weinig toe! Volgens Kenzi doet hij ook niets als hun kamer corvee heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Ruim een kwartiertje verder, ff afwisselen
Er zal niet veel te doen zijn op de streams, het is hier rustigquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Oke, begin net met streamen. Begin in de keuken.
Ben al weer weg, naar 2
Wanda is niet te doen.
Kenzi laat het blijkbaar koud, die blijft stoicijns erbij staan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |