spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:DGK_Tegengas kan je misschien stream 1 uploaden rond van gisteren van 22:30? Tot 00:00 als je kan en wil. Anders geen probleem! Ik moet het via deze weg doen ivm dat ik nog geen dm kan sturen.
Isaac vertelde net dat ze niks konden schroeven omdat ze niet de juiste schroevendraaier hebbenquote:
Op één uurtje na staat gisteren online, maar ik had stream 2 helaas ....quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:DGK_Tegengas kan je misschien stream 1 uploaden rond van gisteren van 22:30? Tot 00:00 als je
kan en wil. Anders geen probleem! Ik moet het via deze weg doen ivm dat ik nog geen dm kan sturen.
Geeft niet! Toch bedankt voor alle moeite!quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Op één uurtje na staat gisteren online, maar ik had stream 2 helaas ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |