Geen idee! Weet je al meer? Bakker gevraagd?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:07 schreef Hupje het volgende:
Als ik een (zuivelvrije) eetbare print / ouwel plaatje wil bestellen voor op een taart, waar kan ik dat dan het beste doen?
Ik zie dat mijn vaste bakker fototaarten aanbiedt, zouden ze dan zelf de foto's printen? Of besteden bakkers dat ook uit?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:05 schreef Blues het volgende:
Wegens overschot aan Elstars en nog hartige deegplakjes in de vriezer ga ik NU kleine appeltaartjes in mijn muffindingesen maken
Nee, er stond een hulpje in de winkel vandaag. Volgende week ga ik het weer proberen. En anders bel ik ze even.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee! Weet je al meer? Bakker gevraagd?
Oh heerlijk! Lang geleden dat ik die at, waanzinnige smaakquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voila, mijn Makowiec is klaar. Ik wist niet dat het zulke grote units waren, dus ik hou een rol voor mezelf. Anders heeft ze veel te veel.
[ afbeelding ]
Aangesneden:
[ afbeelding ]
Ja, het smaakt niet verkeerdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Lang geleden dat ik die at, waanzinnige smaak
Vind het ook snel te droog worden door het type deegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, het smaakt niet verkeerdAlleen is de bereidingstijd wel aardig lang. Het is een soort van broodcake en deeg moet gekneed worden en daarna nog eens 1,5 uur rijzen...
Het is niet iets zoals een cake wat je even in elkaar flanst en de oven in mikt. Maar het is niet moeilijk om te maken, dat is het probleem niet.
Dan volg ik je.😎quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:12 schreef Seven. het volgende:
Heeft iemand al eens stroopwafels geprobeerd te maken? Ik wil mijn kniepertjes ijzer aanslingeren morgen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik wil het nog altijd een keer doen maar tot nu toe nog niet van gekomenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:12 schreef Seven. het volgende:
Heeft iemand al eens stroopwafels geprobeerd te maken? Ik wil mijn kniepertjes ijzer aanslingeren morgen.
Intussen leest Blues verder gok ikquote:
Omg, ik lag gistermiddag in bed met een kop thee en een pak stroopwafels en bedacht me: die moet ik toch ook zelf kunnen maken?!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:12 schreef Seven. het volgende:
Oeh dat ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voila, mijn Makowiec is klaar. Ik wist niet dat het zulke grote units waren, dus ik hou een rol voor mezelf. Anders heeft ze veel te veel.
[ afbeelding ]
Aangesneden:
[ afbeelding ]
Jazeker! Echt niet makkelijkquote:Op zondag 22 januari 2023 18:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Seven heb je vandaag een poging gewaagd?
Die zien er toch prima uit? Ik hoorde ooit eens in een bakshow op tv dat macarons moeilijk zijn om te maken, dus ik vind het knap!quote:Op zondag 22 januari 2023 19:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er lekker uit!
Mijn jongste dochter haalde haar eerste onvoldoende ooit ze ligt er niet wakker van trouwens .. dat moest gevierd worden net zelfgemaakte macarons. Ze zijn niet supermooi, maar ze smaken er niet minder om.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |