abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2022 @ 16:40:04 #226
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206087202
Nu moet ik zeggen dat Martha's Vineyard zeker niet de slechtste plek is om te wonen in de VS. Het zou dus zomaar kunnen dat fascist DeSantos die mensen uiteindelijk een dienst heeft bewezen, al was het natuurlijk vooral de bedoeling om te treiteren, iets wat standaard gedrag lijkt te zijn bij de ranzig rechtse mensch.

Liegen, treiteren en de boel naar de tyfus helpen, iets anders zien we eigenlijk niet van dat volk. Of het zou corruptie en zelfverrijking moeten zijn maar dat reken ik gemakshalve maar onder de boel naar de tyfus helpen.
pi_206087898
twitter

So much winning.
pi_206087937
WTF?

twitter
pi_206092862
Het fabeltje dat Garland misleide en daarom protesterende ouders van kinderen 'domestic terrorists' genoemd zou hebben is ook uit de wereld geholpen nu een (Trump-)rechter daar uitspraak over heeft gedaan:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206095775
quote:
6s.gif Op zondag 25 september 2022 04:55 schreef Kijkertje het volgende:
Het fabeltje dat Garland misleide en daarom protesterende ouders van kinderen 'domestic terrorists' genoemd zou hebben is ook uit de wereld geholpen nu een (Trump-)rechter daar uitspraak over heeft gedaan:

[ twitter ]
[ twitter ]
'

Meer informatie:
quote:
U.S. Attorney General Merrick Garland said that he couldn’t even “imagine a circumstance” where “parents complaining” at a school board meeting would be “labeled as domestic terrorism.” Yet, several Republicans have continued to falsely claim Garland called such parents “terrorists.”

The nugget of truth behind the political spin is that a letter from the National School Boards Association to Garland last fall argued some violent threats against school officials “could be the equivalent to a form of domestic terrorism” that would warrant the intervention of federal law enforcement. In his response, Garland directed his agency to review strategies to address violent threats and harassment against school boards, but he didn’t use the NSBA’s “terrorism” language, for which the group later apologized.
https://www.factcheck.org(...)domestic-terrorists/
pi_206095807
Het grappige is dat die migranten maar al te graag op die bussen stappen. Die zijn ook niet dom en weten best dat ze de Democratische staten kunnen chanteren om hen te verzorgen.
  zondag 25 september 2022 @ 11:43:36 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_206095815
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef MoreDakka het volgende:
Het grappige is dat die migranten maar al te graag op die bussen stappen. Die zijn ook niet dom en weten best dat ze de Democratische staten kunnen chanteren om hen te verzorgen.
Was er niet eentje die zelfmoord had gepleegd?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206095846
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 11:43 schreef speknek het volgende:

[..]
Was er niet eentje die zelfmoord had gepleegd?
Geen idee. Is dat interessant?
pi_206095854
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef MoreDakka het volgende:
Het grappige is dat die migranten maar al te graag op die bussen stappen.
En dat weet je ? Omdat je hen gesproken heb?
Of is je bron een grote duim ?
pi_206095858
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:47 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Hoeveel verzorging zou die nog nodig hebben en hoe gaat die precies chanteren?
pi_206095871
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:47 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat mensen zelfmoord plegen vanwege een deportatie , vind jij niet interessant?
Hoe dat zo ?
pi_206095875
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:48 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Hoeveel verzorging zou die nog nodig hebben en hoe gaat die precies chanteren?
Vraag maar aan speknek, die lult maar wat.
pi_206095924
quote:
But those who board the buses appear to do so willingly, with no sign of anyone at the Val Verde center being forced or tricked into going to D.C. or New York — despite claims from Bowser and New York Mayor Eric Adams (D), who’ve each accused Abbott of using the migrants as political pawns.
https://www.washingtonpos(...)ants-dc-buses-texas/

Het is uiteraard een politieke truc, eentje die kan backfiren want wat ze eigenlijk doen is veel meer illegalen en migranten het land binnen laten op de lange termijn. Maar de migranten vinden het prima, die hebben nu een veel betere kans.

De Democratische gouverneurs en burgermeesters staan compleet voor lul.
  zondag 25 september 2022 @ 13:46:52 #239
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206096859
twitter

Donnie schrijft met iedereen incl. Lindsey en Ted, uiteindelijk. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206104110
twitter

Dat zijn er best veel.
pi_206104623
twitter

Oh. Vandaar dat hij ze terug wilde.
pi_206105978
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 01:05 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Oh. Vandaar dat hij ze terug wilde.
Wel vreemd dit.
Hoe weet hij dat? Het is toch een ander onderzoek met andere onderzoekers? Het lijkt me niet dat deze informatie gedeeld werd met hen.

Het lijkt me ook dat dit soort documenten niet in het archief horen. Tenzij hij vanuit zijn functie als president heeft gecorrespondeerd.

Samen lijkt dat me op een gevalletje onrechtmatig verkregen bewijs.

Of snap ik iets niet?
pi_206106564
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 10:17 schreef ITs_relative het volgende:

[..]
Wel vreemd dit.
Hoe weet hij dat? Het is toch een ander onderzoek met andere onderzoekers? Het lijkt me niet dat deze informatie gedeeld werd met hen.

Het lijkt me ook dat dit soort documenten niet in het archief horen. Tenzij hij vanuit zijn functie als president heeft gecorrespondeerd.

Samen lijkt dat me op een gevalletje onrechtmatig verkregen bewijs.

Of snap ik iets niet?
p

Die documenten lagen allemaal door elkaar. Bewijs van slecht zorgen voor overheidsdocumenten. En dat is strafbaar.

Verder mag elk bewijs van elk soort misdrijf mee worden genomen. En Trump had het bevel gekregen ze te leveren aan AG James en kwam dat bevel niet na.

Als er ontvoerde kinderen waren ontdekt in zijn kelder dan zou daar ook wat over worden gezegd. En zouden ze niet teruggestuurd naar Trump worden omdat ontvoering niet op het huiszoekingsbevel stond.
pi_206108527
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:57 schreef MoreDakka het volgende:

De Democratische gouverneurs en burgermeesters staan compleet voor lul.
Waarom? Het is toch compleet logisch dat migranten zich maar al te graag laten vervoeren? Er werd hen toch voorgehouden dat ze makkelijk baan en verzorging zouden krijgen op eindlocatie? Dan ben je dom als je dat niet doet.

Het maakt die migranten nog steeds politieke pionnetjes in het spel.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206108762
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:13 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Waarom? Het is toch compleet logisch dat migranten zich maar al te graag laten vervoeren?
Volgens hen dus niet.
pi_206110457
twitter
pi_206110517
twitter

Het J6C is weer aan het werk geloof ik.
pi_206115002
Er is blijkbaar een brief van Rhodes gericht aan Trump:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206115099
Goh Tucker Carlson zegt iets zinnigs! :o

twitter

Prima dat deze hypocriet ontmaskerd wordt:

twitter

Maar waarom?! :wtf:

[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 27-09-2022 04:38:33 ]
pi_206115103
In Texas is Attorney General Ken Paxton op de vlucht voor een subpoena:

twitter

quote:
"I walked up the driveway approaching Mr. Paxton and called him by his name. As soon as he saw me and heard me call his name out, he turned around and RAN back inside the house through the same door in the garage," Herrera wrote in the sworn affidavit.

Angela Paxton then exited the house, got inside a Chevrolet truck in the driveway, started it and opened the doors.

"A few minutes later I saw Mr. Paxton RAN from the door inside the garage towards the rear door behind the driver side," Herrera wrote. "I approached the truck, and loudly called him by his name and stated that I had court documents for him. Mr. Paxton ignored me and kept heading for the truck."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')