'quote:Op zondag 25 september 2022 04:55 schreef Kijkertje het volgende:
Het fabeltje dat Garland misleide en daarom protesterende ouders van kinderen 'domestic terrorists' genoemd zou hebben is ook uit de wereld geholpen nu een (Trump-)rechter daar uitspraak over heeft gedaan:
[ twitter ]
[ twitter ]
https://www.factcheck.org(...)domestic-terrorists/quote:U.S. Attorney General Merrick Garland said that he couldn’t even “imagine a circumstance” where “parents complaining” at a school board meeting would be “labeled as domestic terrorism.” Yet, several Republicans have continued to falsely claim Garland called such parents “terrorists.”
The nugget of truth behind the political spin is that a letter from the National School Boards Association to Garland last fall argued some violent threats against school officials “could be the equivalent to a form of domestic terrorism” that would warrant the intervention of federal law enforcement. In his response, Garland directed his agency to review strategies to address violent threats and harassment against school boards, but he didn’t use the NSBA’s “terrorism” language, for which the group later apologized.
Was er niet eentje die zelfmoord had gepleegd?quote:Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef MoreDakka het volgende:
Het grappige is dat die migranten maar al te graag op die bussen stappen. Die zijn ook niet dom en weten best dat ze de Democratische staten kunnen chanteren om hen te verzorgen.
Geen idee. Is dat interessant?quote:Op zondag 25 september 2022 11:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Was er niet eentje die zelfmoord had gepleegd?
En dat weet je ? Omdat je hen gesproken heb?quote:Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef MoreDakka het volgende:
Het grappige is dat die migranten maar al te graag op die bussen stappen.
Vraag maar aan speknek, die lult maar wat.quote:Op zondag 25 september 2022 11:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoeveel verzorging zou die nog nodig hebben en hoe gaat die precies chanteren?
https://www.washingtonpos(...)ants-dc-buses-texas/quote:But those who board the buses appear to do so willingly, with no sign of anyone at the Val Verde center being forced or tricked into going to D.C. or New York — despite claims from Bowser and New York Mayor Eric Adams (D), who’ve each accused Abbott of using the migrants as political pawns.
Wel vreemd dit.quote:Op maandag 26 september 2022 01:05 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Oh. Vandaar dat hij ze terug wilde.
pquote:Op maandag 26 september 2022 10:17 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Wel vreemd dit.
Hoe weet hij dat? Het is toch een ander onderzoek met andere onderzoekers? Het lijkt me niet dat deze informatie gedeeld werd met hen.
Het lijkt me ook dat dit soort documenten niet in het archief horen. Tenzij hij vanuit zijn functie als president heeft gecorrespondeerd.
Samen lijkt dat me op een gevalletje onrechtmatig verkregen bewijs.
Of snap ik iets niet?
Waarom? Het is toch compleet logisch dat migranten zich maar al te graag laten vervoeren? Er werd hen toch voorgehouden dat ze makkelijk baan en verzorging zouden krijgen op eindlocatie? Dan ben je dom als je dat niet doet.quote:Op zondag 25 september 2022 11:57 schreef MoreDakka het volgende:
De Democratische gouverneurs en burgermeesters staan compleet voor lul.
Volgens hen dus niet.quote:Op maandag 26 september 2022 14:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch compleet logisch dat migranten zich maar al te graag laten vervoeren?
quote:"I walked up the driveway approaching Mr. Paxton and called him by his name. As soon as he saw me and heard me call his name out, he turned around and RAN back inside the house through the same door in the garage," Herrera wrote in the sworn affidavit.
Angela Paxton then exited the house, got inside a Chevrolet truck in the driveway, started it and opened the doors.
"A few minutes later I saw Mr. Paxton RAN from the door inside the garage towards the rear door behind the driver side," Herrera wrote. "I approached the truck, and loudly called him by his name and stated that I had court documents for him. Mr. Paxton ignored me and kept heading for the truck."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |