Uitloggen bij v2, browser afsluiten en weer opstarten dan krijg je de oude profielkeuze weer te zien, daar in loggen en dan heb je de oude versie weer.quote:
Dat zeg ik en er hangt ook geen microfoon in de buurt volgens mij, gelukkig schreeuwt babette weer met een fles wijn in haar handen.quote:
Hoi, leuk je hier weer te zien ....quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:44 schreef Silves het volgende:
He alle cossers, dacht dit zal wel weer hot zijn ..hahahaha leuk om dit soms te volgen..
Zijn het geen pubers van haar, dacht iemand anders met jongere kinderen. Ik ga ff kijken in de naam topicsquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:55 schreef Silves het volgende:
.Wat een roddelsessie bij die mannen..en die wendy is toch een moeder van jonge kinderen? hebben jullie al iets gehoord over missen van haar kids? of hebben we iemand die snakt naar vrijheid en laat ouders alles opknappen..
9 en 14 toen ze zich aanmeldde voor dit. En ik hoor haar er nooit over, alleen maar over dat ze nieuwe tieten wil.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:55 schreef Silves het volgende:
.Wat een roddelsessie bij die mannen..en die wendy is toch een moeder van jonge kinderen? hebben jullie al iets gehoord over missen van haar kids? of hebben we iemand die snakt naar vrijheid en laat ouders alles opknappen..
Buiten 14 gradenquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen in badkleding in de tub, mensen ernaast in dikke jassen.
nee lukt niet... heb ook al de hele dag geen internet, zit via een wifispot.. bijna op..quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitloggen bij v2, browser afsluiten en weer opstarten dan krijg je de oude profielkeuze weer te zien, daar in loggen en dan heb je de oude versie weer.
Ach er komt toch alleen maar gelul uitquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
Het is niet te verstaan, hoop gekakel iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |