echtquote:Op donderdag 15 september 2022 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn top 3.
Je kent me beter.quote:
Als je daar nooit heen gaat, hoe moet je dat dan weten?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Esther vraag of het rechtstreekse vluchten zijn naar Cura....mens, er zijn al jaren dagelijkse lijnvluchten....
Ik ook niet, maar dat is toch algemeen bekend.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als je daar nooit heen gaat, hoe moet je dat dan weten?
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is toch algemeen bekend.
Zelfde type mens dat in zomer last heeft wan wepsen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:01 schreef mootie het volgende:
Waarom zegt een aantal siegeloog? Psycholoog is nou niet het meest moeilijke woord.
1 min geledenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Esther vraag of het rechtstreekse vluchten zijn naar Cura....mens, er zijn al jaren dagelijkse lijnvluchten....
huh?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
Als we het hier toch even over hebben,wat een schande.
Laat ook maar.
Zeg ik elders wel even.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Het haar van Tommy is ontploft...
Ik wel........ ik hou der van mannen met langer haar en helemaal met krul of slagquote:Op donderdag 15 september 2022 10:15 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind dat haar van Jeffrey niks![]()
[ afbeelding ]
Zelfde als bij Utopia.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:10 schreef Whuzz het volgende:
Niet praten over cigaretten/roken en buiten de camera doen.
niet?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn tenminste niet zo politiek correct als bij BB zo te merken.
Wat is normaal?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
je mag dronken worden
maar je gedrag moet normaal zijn
zo niet direct weg
sigaretten mogen niet in de loods
Dat lijkt me vrij redelijk en niet zozeer politiek correct. Bovendien golden deze regels ook in Utopia.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet?
dronken en misdragen is weg
geen sigaretten in beeld
er mag niet over gepraat worden
normaal is een subjectief begripquote:
vanavond als het goed is.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Whuzz het volgende:
De boodschappen komen dus pas morgen
vind ik best politiek correctquote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij redelijk en niet zozeer politiek correct. Bovendien golden deze regels ook in Utopia.
Nee vanavond.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Whuzz het volgende:
vanavondquote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Whuzz het volgende:
Dat is dus mijn vraag.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
normaal is een subjectief begrip
en daar is geen label aan te hangen![]()
Ok maar Martin had het over "de boodschappen morgen". Naja, we zien wel.quote:
Die indruk krijg ik ook!quote:Op donderdag 15 september 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Whuzz
voor de duidelijkheid
de boodschappen komen vanavond
Tussen 10 en 12.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Whuzz
voor de duidelijkheid
de boodschappen komen vanavond
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
Martin heeft echt een oude kop
ik zou hem 40-45 schatten
Hij doet me aan Sylvester Stallone denken. Maar goed, die is ook 70 ofzo.quote:
Kruising van Stallone en Charles Aznavour....quote:Op donderdag 15 september 2022 11:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij doet me aan Sylvester Stallone denken. Maar goed, die is ook 70 ofzo.
Veertjes voor badminton.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
pingpong balletjes en betjes(batjes?) bestelt
Waarom heeft ze blauw spul op haar mond, of heeft ze een smurf opgegetenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
Zou Bahbekje weten dat voor lul staat?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze halverwege tandenpoetsen isquote:Op donderdag 15 september 2022 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom heeft ze blauw spul op haar mond, of heeft ze een smurf opgegeten
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef Whuzz het volgende:
Ah, de boodschappen worden één voor één uitgerijkt na tonen van lijstjes. Soort van Artsen zonder Grenzen methode.
Maar dan haal het toch even wegquote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze halverwege tandenpoetsen is
Met pokeren is hij leuk.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef Flow3r het volgende:
Jerrod heeft ook wel een gave kop![]()
[ afbeelding ]
Anders vliegen ze natuurlijk als hongerige aasgieren erop afquote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef Whuzz het volgende:
Ah, de boodschappen worden één voor één uitgerijkt na tonen van lijstjes. Soort van Artsen zonder Grenzen methode.
Goffer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |