dus bechamel bestellen.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:56 schreef mootie het volgende:
Er zijn nog tientallen zakken broccoli en spinazie over.
quote:Op woensdag 14 september 2022 11:56 schreef mootie het volgende:
Er zijn nog tientallen zakken broccoli en spinazie over.
Iedereen ineens lidquote:Op woensdag 14 september 2022 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
de kook/voedsel groep is sterk uitgebreid en vergaderd?
"of wouden ze hem weigeren dan?"quote:Op woensdag 14 september 2022 11:57 schreef mootie het volgende:
Jeffrey zit per direct bij de kookgroep.
Dit is de voedselclub denk ikquote:Op woensdag 14 september 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit woordvoerder Kim uberhaupt bij de kookgroep?
Mensen met afwijkende meningenquote:Op woensdag 14 september 2022 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen met meningen
Da's mijn mening
Melk kun je wat aanlengen met water. Smaakt ie iets minder, maar maak je met kruiden wel lekker.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken. Maar is ook best wel weer duur. Boter, bloem, melk.
Gewoon erdoor drammenquote:Op woensdag 14 september 2022 11:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat vinden ze van mij nooit leuk.
Alleen weet ze niet hoe die heet...quote:Op woensdag 14 september 2022 12:04 schreef engine het volgende:
Zoë al hele plannen wie ze naar huis gaat sturen.
Het is even wachten tot mexx haar zegt wie weg moet.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen weet ze niet hoe die heet...
Ah dat scheelt , dan hoeft ze zelf niet meer na te denkenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Het is even wachten tot mexx haar zegt wie weg moet.
Bitcoin. Is in de aanbieding.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:06 schreef Flow3r het volgende:
Wat zouden jullie kopen als je daar zat voor die 20 euro ?
betje wat beteres te eten als rijst,nudeln misschienquote:Op woensdag 14 september 2022 12:06 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:08 schreef D. het volgende:
Zoe: ik snap niet dat mensen mij weg zouden willen
Mexx: Nou, -10000K, -2x25 en 2x 0
Zoe, ik vind dat zo'n onzin
Nadir:quote:Op woensdag 14 september 2022 12:08 schreef D. het volgende:
Zoe: ik snap niet dat mensen mij weg zouden willen
zoe draait doorquote:Op woensdag 14 september 2022 12:09 schreef engine het volgende:
Dit is gewoon ziek! Mensen gaan hier uit komen met problemen.
Met zo'n permanente duckface-look.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:09 schreef StephanL het volgende:
Zoe heeft echt een lelijk smoelwerk
Pak rode wijn van 3 liter en 10 pakjes surimi sticks. (eiwitten)quote:Op woensdag 14 september 2022 12:06 schreef Flow3r het volgende:
Ja. Beetje een vissenbek ook. Had ze niet moeten doen.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met zo'n permanente duckface-look.
Ik hoop dat ze dat allemaal doenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Pak rode wijn van 3 liter en 10 pakjes surimi sticks. (eiwitten)
Dommer dan domquote:Op woensdag 14 september 2022 12:10 schreef D. het volgende:
Het moet toch heerlijk zijn, zo dom zijn dat je het niet door hebt hoe dom je bent
Heerlijk lijkt mij dat en dan vooral heel dom en vervelend doenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:10 schreef D. het volgende:
Het moet toch heerlijk zijn, zo dom zijn dat je het niet door hebt hoe dom je bent
Maar bouillonblokjes e.d. dat zou toch van de algemene pot moeten. Gewoon een pan soep maken.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat allemaal doen
Ja wat dommiequote:Op woensdag 14 september 2022 12:13 schreef D. het volgende:
Zoe: ik snap niet dat mensen zeggen dat ik niets toevoeg aan de groep. Hallo, ik loop hier toch gewoon?
De stream doet hetquote:Op woensdag 14 september 2022 12:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kunnt niks zien stream werkte niet
nur gekracht heeft somige keer
Die doet rustig aanquote:Op woensdag 14 september 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
Tommie hangt al weer
en zoe staat daar weer bij
Ga eens voeren danquote:
Ja dat wel. Maar als je extra wilt denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar bouillonblokjes e.d. dat zou toch van de algemene pot moeten. Gewoon een pan soep maken.
Wortel-courgettesoep, bijvoorbeeld, wat kost dat nou? En is voedzaam.
Dan zou ik zo'n potje bouillonpoeder kopen. Doe je echt heel lang mee. Bouillonblokjequote:Op woensdag 14 september 2022 12:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar als je extra wilt denk ik.
Ze voelt de bui al hangenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
zoe wordt onrustig
een beetje gek
Kind is nog groen achter de oren en net uit de luiersquote:Op woensdag 14 september 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
zoe wordt onrustig
een beetje gek
is ze er uitquote:Op woensdag 14 september 2022 12:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kind is nog groen achter de oren en net uit de luiers
wat ik in de aflev.6 gezien heb had zijquote:Op woensdag 14 september 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
zoe wordt onrustig
een beetje gek
Nee daar koopt ze 'n komkommer van en 'n setje reserve batterijenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ze er uit![]()
damnn
ik dacht daar gaat haar zakgeld heen
Ja goed ideequote:Op woensdag 14 september 2022 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan zou ik zo'n potje bouillonpoeder kopen. Doe je echt heel lang mee. Bouillonblokje
is meteen voor een liter.
Ja, iddquote:Op woensdag 14 september 2022 12:19 schreef puzziepie het volgende:
OMG Babette wat een teleurstelling weer
nee en psychologin doen datquote:Op woensdag 14 september 2022 12:18 schreef Whuzz het volgende:
Babette is echt een zuiger...
"Zoe, hoe voel jij je? Ik zie dat je een beetje op een eilandje zit..."
Drama-zuiger
Ik begrijp ook niet dat ze niet beter voorbereid het huis zijn ingegaan.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar bouillonblokjes e.d. dat zou toch van de algemene pot moeten. Gewoon een pan soep maken.
Wortel-courgettesoep, bijvoorbeeld, wat kost dat nou? En is voedzaam.
dat ze het voor Zoe opneemtquote:
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 14 september 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ze het voor Zoe opneemt
is volgens mij alleen in haar face
achter de rug om
mes erin
Ze probeert bij iedereen de spiegeloog uit te hangen, praat iedereen naar de mond, en uiteindelijk zal dat haar de kop kostenquote:
Over zakgeldquote:Op woensdag 14 september 2022 12:22 schreef Whuzz het volgende:
Weer een groepsmoment? Gaan we weer stemmen?
Echt wel. Zei gister hele mooie dingen maar dit is echt teleurstellendquote:Op woensdag 14 september 2022 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ze probeert bij iedereen de spiegeloog uit te hangen, praat iedereen nar de mond, en uiteindelijk zal dat haar de kop kosten
daar studeert ze ook voorquote:Op woensdag 14 september 2022 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ze probeert bij iedereen de spiegeloog uit te hangen, praat iedereen naar de mond, en uiteindelijk zal dat haar de kop kosten
Ligt er niet een in het nachtkastje van Zoe?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Staafmixer en weegschaal moeten er ook komen.
Die verstaat geen woord van de hele discussiequote:
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom bestellen ze ook geen uien, daar zit pas veel in en kan je overal in doen. En kost geen drol. Ik snap die mensen niet.
Zijn mensen @greysbones die geen ui lusten he. Als je dat overal doorheen gaat doen...quote:Op woensdag 14 september 2022 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom bestellen ze ook geen uien, daar zit pas veel in en kan je overal in doen. En kost geen drol. Ik snap die mensen niet.
Weegschaaltje is wel handig ... maar de rest kan wachtenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:28 schreef Ebinas het volgende:
Stemmen voor keukengerei.
ohhhh andere optie weer
Paprika is viezer dan ui.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zijn mensen @:greysbones die geen ui lusten he. Als je dat overal doorheen gaat doen...
Nee nee, dit is ronde 2. Zat een heel stuk roddel en achterklap tussen in diverse groepjes.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, ik ben ff boodschappen wezen doen en ze zijn er nog niet uit![]()
En zo te horen mag er ook wel hoestdrank besteld worden
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:26 schreef mario390 het volgende:
heeft dat nog jemand ? bij me startet de
stream erst a ls in de player de rode ding
op 0 is boven pauze
Ik heb mijn kinderen jaren voor de gek gehouden door ui zeer klein te snijden en het door het eten te doen.quote:
Inmiddels lust ik zelf ook wel paprika alleen ook dat snij ik heel klein, grote stukken paprika vind ikquote:
Ja doe maar, handig voor de winter, Kunnen ze zelf bio-gas op slaan in 'n tankquote:Op woensdag 14 september 2022 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
Ja toch en hadden ze geen verstoppingen gehad.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja doe maar, handig voor de winter, Kunnen ze zelf bio-gas op slaan in 'n tank [ afbeelding ]
scheelt weer hout stoken,
oeh lekker rauwe rode paprikaquote:Op woensdag 14 september 2022 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen jaren voor de gek gehouden door ui zeer klein te snijden en het door het eten te doen.
[..]
Inmiddels lust ik zelf ook wel paprika alleen ook dat snij ik heel klein, grote stukken paprika vind ik
Ik heb nog 1 in de laquote:Op woensdag 14 september 2022 12:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oeh lekker rauwe rode paprika
Ik heb vorige week nog 'n kub aan denhaag verkocht, m'n stoma leek wel Slochterenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch en hadden ze geen verstoppingen gehad.
Gadverdammequote:Op woensdag 14 september 2022 12:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oeh lekker rauwe rode paprika
Mijn dochter ontdekte op haar 15e dat hutspot niet bestaat uit oranje wortel en witte wortelquote:Op woensdag 14 september 2022 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen jaren voor de gek gehouden door ui zeer klein te snijden en het door het eten te doen.
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn dochter ontdekte op haar 15e dat hutspot niet bestaat uit oranje wortel en witte wortel
[..]
Mijn dochter ontdekte op haar 15e dat hutspot niet bestaat uit oranje wortel en witte wortel
Ze mogen toch niet schrijven, verder wel een goed idee natuurlijk want nu verzinnen ze gewoon andere manieren om te schrijven, geloof dat een oogpotlood gebruikt wordt nu.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:34 schreef engine het volgende:
Als ze nou een potlood en schriftje bestellen..
ja is ook vervelend wanneer niks werktquote:Op woensdag 14 september 2022 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
is een speciaal topic voor, als je streams het niet doen
jezelf quoten wordt vervelend.
2075quote:Op woensdag 14 september 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel hebben ze gewonnen eigenlijk?
Ik zou een vis bestellen en die onder iemands matras bewarenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:35 schreef Ebinas het volgende:
Vind wel dat Martin gelijk heeft
In 1x 20 bestellen en zelf verantwoordelijk om te bewaren
2075quote:Op woensdag 14 september 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoepkrijt danquote:Op woensdag 14 september 2022 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet schrijven, verder wel een goed idee natuurlijk want nu verzinnen ze gewoon andere manieren om te schrijven, geloof dat een oogpotlood gebruikt wordt nu.
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou een vis bestellen en die onder iemands matras bewaren
Dank je Mario. Leuk bedragquote:
Dit vooruitzicht maakt het extra spel van vanmorgen voor geld dan weer goed.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:35 schreef D. het volgende:
Komen de boodschappen binnen: Dat is van mij! Nee, die had ik besteld! Nee, jij had die!
¤2075 Nietsquote:Op woensdag 14 september 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
Hoe het budget verdeeld wordt.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:36 schreef Ebinas het volgende:
Waarvoor hebben ze nu gestemd,
Gemist
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe het budget verdeeld wordt.
Stukje voor hout, stukje buffer, 20 EUR zakgeld voor iedereen
vandaag je zakgeld opmakenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:36 schreef Ebinas het volgende:
Waarvoor hebben ze nu gestemd,
Gemist
Ah, dan zou ik ook HEEL snel bestellen. Als je te lang wacht is de FIOD je voor.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen alleen bij de Jumbo bestellen.
Hout stoken tttsss slecht voor het milieu en slecht voor mensen met longklachtenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe het budget verdeeld wordt.
Stukje voor hout, stukje buffer, 20 EUR zakgeld voor iedereen
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag mij af of er iemand thuis is hier
Heb het gemist, was naar de fysioquote:Op woensdag 14 september 2022 12:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ballonenblazen
jemand hadde allein 7
en meisje ging bijna hops
*kijkt naar zijn tuinkachel en houtstapeltjequote:Op woensdag 14 september 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hout stoken tttsss slecht voor het milieu en slecht voor mensen met longklachten
Stond vanmorgen nog een heel stuk van over in de krant
IK dacht het toen ik het typtequote:Op woensdag 14 september 2022 12:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, dan zou ik ook HEEL snel bestellen. Als je te lang wacht is de FIOD je voor.
Hij steunt de boeren?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag mij af of er iemand thuis is hier
En er is sowieso 1 astma-patient in de loods, leuk dat ze daar rekening mee houdenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hout stoken tttsss slecht voor het milieu en slecht voor mensen met longklachten
Stond vanmorgen nog een heel stuk van over in de krant
Niet denkend aan iemand die amper adem kan halen een paar straten verder opquote:Op woensdag 14 september 2022 12:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*kijkt naar zijn tuinkachel en houtstapeltje
*denkt aan de gezellige avonden in de tuin met het gezin
ja nee ze kunnen zich nietquote:Op woensdag 14 september 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het gemist, was naar de fysio
Op de strams gaat het over een feestje of geen feestje
Ook niemand die een stapje terug doet en bedenkt dat de Febo ze altijd geld zal blijven toegooien.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:40 schreef Whuzz het volgende:
Haha, mooie splitsing in de groep. Eén deel dat alles nu wil uitgeven, ander deel dat wil opsparen voor iets leuks of moeilijkere tijden.
Beetje afspiegeling van de maatschappij.
Ik heb hier 3 "buren" die een houtkachel hebben, waar ze de hele winter mee stoken, ook bij windstil weer en mist.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet denkend aan iemand die amper adem kan halen een paar straten verder op![]()
De keren dat ik hem heb gehoord zijn serieus op 1 hand te tellen volgens mij?quote:
Ja, en dan als er iets duurder wordt meteen klagen dat ze niet meer rond kunnen komen. En dat de buurman wel eens wat hogere vermogensbelasting mag betalen over zijn spaarcentjes die hij met 30 jaar werken heeft opgespaardquote:Op woensdag 14 september 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
wat een dom volk, continu klagen dat ze amper te eten hebben en nu hebben ze wat geld, meteen alles opmaken
Dat moet van de regie. Zei hij van de week. Wel gewoon een droplul natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:43 schreef spapaars het volgende:
Als ik je aantik ga je zitten, wat een droplul is het toch
opdracht van achter dat hij het zo moet doenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:43 schreef spapaars het volgende:
Als ik je aantik ga je zitten, wat een droplul is het toch
Vandaag geen feestje bij de volgende verdien opdracht pasquote:Op woensdag 14 september 2022 12:44 schreef Ebinas het volgende:
chaos, geen idee wat de uitslag is.
Volgens mij nu geen groepsactiviteit?
Maar wel volgende keer dus (als ze geld winnen)quote:Op woensdag 14 september 2022 12:44 schreef Ebinas het volgende:
chaos, geen idee wat de uitslag is.
Volgens mij nu geen groepsactiviteit?
Gewoon revolutie organiseren. Martin afzetten, guillotine, long live the king!quote:Op woensdag 14 september 2022 12:44 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze dat managergezeik niet per 2 weken wisselen ipv een maand?? Wil nou wel eens weten hoe een ander het gaat doen?
Ik wil gewoon een feestjuh, anders hou ik ut hierzo nie vol... we hebben niks leuks en we hebben toch genoeg verdiend?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:46 schreef Ireth het volgende:
En nou lekker allemaal in groepjes gaan k*nk*r*n over wat er besloten is
6 Cola zero van huismerkquote:
Roller doe je langer mee!quote:
Met een groepje geld bij elkaar doen en dan samen een feestje doen, was ook voorstel van Martinquote:Op woensdag 14 september 2022 12:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een feestjuh, anders hou ik ut hierzo nie vol... we hebben niks leuks en we hebben toch genoeg verdiend?![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je wel je oksels scheren, anders zit je haar er vast tussenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Roller doe je langer mee!
* Whuzz rolt de roller over zijn hele lijf
"we'll see about that..."
Lauwe colaquote:Op woensdag 14 september 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
6 flessen jumbo cola 3.50 geloof ik
en dan 1,25 statiegeld
¤1,50 statiegeldquote:Op woensdag 14 september 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
en dan 1,25 statiegeld
GJ heeft gelijk, ze zeuren over allesquote:Op woensdag 14 september 2022 12:49 schreef engine het volgende:
Iemand moet toezicht houden op de manager
Voor ieders veiligheid aldus GJquote:Op woensdag 14 september 2022 12:49 schreef engine het volgende:
Iemand moet toezicht houden op de manager
"Roller doe je langer mee, dus goedkoper"quote:Op woensdag 14 september 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet je wel je oksels scheren, anders zit je haar er vast tussen
Daar moeten ze nog over vergaderen, statiegeld is uit en voor de pot, of van het zakgeld.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
en dan 1,25 statiegeld
Eensquote:Op woensdag 14 september 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
GJ heeft gelijk, ze zeuren over alles
FEBO: Statiegeld?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar moeten ze nog over vergaderen, statiegeld is uit en voor de pot, of van het zakgeld.
Wat een wantrouwenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Voor ieders veiligheid aldus GJ
Bij de kassa moet je ook gewoon betalen, dus gewoon van je zakgeld afquote:Op woensdag 14 september 2022 12:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar moeten ze nog over vergaderen, statiegeld is uit en voor de pot, of van het zakgeld.
Okquote:Op woensdag 14 september 2022 12:48 schreef just me het volgende:
ik ga sporten, daarna een wijntje drinken en misschien nog wel bitterballen eten
ze mogen niet schrijvenquote:Op woensdag 14 september 2022 12:52 schreef Flow3r het volgende:
Alles op éen bestelling, niemand houdt bij wat ieder apart bestelt, dus als de rommel straks binnenkomt krijg je gezeik over wie wat besteld heeft
En daarna weer toevoegen aan het zakgeld, zie de problemen al.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bij de kassa moet je ook gewoon betalen, dus gewoon van je zakgeld af
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet je wel je oksels scheren, anders zit je haar er vast tussen
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:52 schreef Flow3r het volgende:
Alles op éen bestelling, niemand houdt bij wat ieder apart bestelt, dus als de rommel straks binnenkomt krijg je gezeik over wie wat besteld heeft
Beter schrijft iemand op wat per persoon gekocht is oh mag niet
vast welquote:Op woensdag 14 september 2022 12:55 schreef D. het volgende:
Ku je bij de Jumbo ook sigaretten kopen online?
Als de stagair die het account heeft aangemaakt >18 is misschien welquote:Op woensdag 14 september 2022 12:55 schreef D. het volgende:
Volgens mij alleen een slof. Geen losse pakjes.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:55 schreef D. het volgende:
Coolquote:Op woensdag 14 september 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een slof. Geen losse pakjes.
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:55 schreef D. het volgende:
Ah, dus kleingeestigheid is meer voor de complexe geesten. Bijzonder.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet geschikt voor eenvoudige geesten.
Hij vindt dingen al snel te veel werk.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:00 schreef D. het volgende:
Marin moet niet zo zeuren, dit is juist een leuk projectje
Ja, 1 voor 1 naar boven om te bestellen, en 2 getuigen erbij dat het héél eerlijk gaat.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:00 schreef D. het volgende:
Marin moet niet zo zeuren, dit is juist een leuk projectje
Ik zou er lekker een hele dag voor uittrekkenquote:Op woensdag 14 september 2022 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij vindt dingen al snel te veel werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |