Die twee konden ook steeds met de bal aan de voet doorlopen naar onze zestien.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:55 schreef Heeinz het volgende:
Ook wel bijzonder dat bij vrijwel iedere corner Matip of Van Dijk vrij stond en kon koppen
Klopt, Engels voetbal ligt Nederlandse clubs en spelers gewoon erg slecht. Tegen een Italiaanse of Duitse club van hetzelfde niveau presteren Nederlandse teams over het algemeen een heel stuk beter. Nederlanders voetballen over het algemeen ongeveer vanuit stilstand, dat werkt niet goed tegen een vliegende tegenstander.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eigenlijk ligt het tempo keer op keer te hoog voor Ajax tegen Engelse ploegen.
Heb je tenminste iéts geprobeerd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee precies, maar als je wel iets omgooit en daarna loopt het helemaal in de soep is dat ook weer een foute keuze geweest
Welk Plan B? Lukraak spelers wisselen en alsnog "hopen" op een buitenkansje?quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het laten staan zoals het is en "hopen" op een buitenkansje was de tactiek van Schreuder vandaag. En dat is niet voldoende. Er was totaal geen plan B
Wat?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
Helaas maar wel eindelijk duidelijk dat Bergwijn niets bij Ajax te zoeken heeft
Derde plaats kan ik sowieso wel mee leven, met deze selectie kan je heel misschien één keer stunten in de knock-outfase maar ik ga dan liever in de EL proberen er wat van te makenquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja dit was wel weer even terug op aarde.
Overwinteren in de CL zal wel lastig worden, hopelijk kan Ajax weer een mooie EL-run maken.
Mwa, je kunt toch niet zeggen dat Pasveer een slechte wedstrijd keepte. Timber en Berghuis waren ook behoorlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:01 schreef freaky40 het volgende:
Diep onder de ondergrens gezakt, kan niet anders zeggen. Nergens een antwoord op kunnen geven, alle spelers buiten Bassey en Kudus een onvoldoende...
Taylor stond wel heel vaak vrij maar niemand durfde het aan om een risicovol passje te geven. In balbezit was het echt weerzinwekkendquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt overigens geen moment het middenveld onder controle kunnen krijgen. Taylor was onzichtbaar en Berghuis en Alvarez haalden hun normale niveau, maar das bij lange na niet genoeg om dit Liverpool af te stoppen.
Nah, dat was vele malen erger. Deze ploeg is wel meer volwassen dan toen hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:01 schreef BobW het volgende:
Dit deed wel weer denken aan Real-uit van rond de 10 jaar geleden
Mag niet van RVCquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Rensch kan ook echt niet.
Ik zag pas nog een interessante back bij Brighton & Hove Albion. Technisch goed maar een beetje flegmatiek. Misschien is dat wat voor Ajax.
Pasveer ook een voldoende.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, je kunt toch niet zeggen dat Pasveer een slechte wedstrijd keepte. Timber en Berghuis waren ook behoorlijk.
Jazeker, alhoewel Ajax zich natuurlijk wel kan ontwikkelen in zo'n seizoen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Derde plaats kan ik sowieso wel mee leven, met deze selectie kan je heel misschien één keer stunten in de knock-outfase maar ik ga dan liever in de EL proberen er wat van te maken
Toen Blind mistte wist ik eigenlijk al dat hij aan de andere kant zou vallen. Het moet je dan echt helemaal meezitten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Tadic die over de lijn gaat staan om de bal te proberen terug te koppen is ook wel jammer.
Maar eigenlijk had Blind gewoon moeten scoren
Pasveer zorgde ervoor dat er nog een wedstrijd te spelen was, die heeft meer dan een voldoende hoor!quote:
Rensch zakte echt door de ondergrens. Blind was ook matig, en Taylor onzichtbaar. Tadic ook weer niks gebracht.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Ik zag pas nog een interessante back bij Brighton & Hove Albion. Technisch goed maar een beetje flegmatiek. Misschien is die wat voor Ajax.
Ja het was erg armoedig in balbezit.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:03 schreef Oriente het volgende:
Over heel de pot 3 schoten. Niet eens op doel, gewoon überhaupt pogingen. Echt heel slecht.
Ja vond je Bergwijn een voldoende?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rensch zakte echt door de ondergrens. Blind was ook matig, en Taylor onzichtbaar. Tadic ook weer niks gebracht.
De rest haalde wel hun niveau.
Brighton speelt zonder echte backs in een driemansdefensie. Ik denk dat je op Lamptey doelt, die is inderdaad waanzinnig maar geniet wel interesse van zo'n beetje de hele Premier League.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Ik zag pas nog een interessante back bij Brighton & Hove Albion. Technisch goed maar een beetje flegmatiek. Misschien is die wat voor Ajax.
Nee,dat was een grapje. Ik doelde natuurlijk op ons aller Joel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Brighton speelt zonder echte backs in een driemansdefensie. Ik denk dat je op Lamptey doelt, die is inderdaad waanzinnig maar geniet wel interesse van zo'n beetje de hele Premier League.
Je hebt de ajax grens. Dan veel later een ondergrens. Daarna heel lang niets en dan de bovengrens van bergwijn.quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee,dat was een grapje. Ik doelde natuurlijk op ons aller Joel.
Waarom denk je dat die bij de Spurs spits 5 is en nu hier de topscorer is van de Eredivisie ?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Je hebt de ajax grens. Dan een ondergrens. Daarna heel lang niets en dan de bovengrens van bergwijn
ik vind deze mening vrij extreemquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:08 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Je hebt de ajax grens. Dan een ondergrens. Daarna heel lang niets en dan de bovengrens van bergwijn.
Met dat soort spelers ga je niet in Europa groeien, alleen betalen.
Speelt wel uitstekend daar, voornamelijk als centrale verdediger. Lekker daar laten, zit prima op z'n plek.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee,dat was een grapje. Ik doelde natuurlijk op ons aller Joel.
Je wil mijn punt bewijzen of heb je je eigen post niet gelezen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die bij de Spurs spits 5 is en nu hier de topscorer is van de Eredivisie ?
Wat is jouw visie? Want daarna kunnen we er over stoppen en ons richten op de volgende wedstrijdquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb zelden zoveel domme posts gelezen hier als na deze wedstrijd.
Mwoah hij verloor wel de bal maar hij probeerde iig te voetballen. Taylor heb ik eigenlijk nooit gezien, dat vind ik toch wat kwalijker. Maar goed, hij schippert tussen een 5.5 en een 6.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja vond je Bergwijn een voldoende?
Echt een vreselijke speler.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
een van de weinige eredivisiespelers die zich redt in de premier league
Je verliest op Anfield maar er wordt hier gedaan alsof ze er geen houtje touwtje van kunnen alle 23.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat is jouw visie? Want daarna kunnen we er over stoppen en ons richten op de volgende wedstrijd
Bizar dat mensen doen alsof dat een makkelijke kopbal was vanuit die hoek met zoveel mensen voor het doel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef Marcoss het volgende:
Zo, dit was een duidelijke nederlaag zeg.. en zelfs dan had je zomaar kunnen winnen met die kopbal van Blind.
Dit was de eerste keer op beetje niveau ballen en ze stonden er bij als een stel snotneuzen. Niet gezegd dat het niks kan worden maar er is veel werk aan de winkelquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je verliest op Anfield maar er wordt hier gedaan alsof ze er geen houtje touwtje van kunnen alle 23.
Ik zeg niet dat het een makkelijke kopbal was toch? Wel een enorme kansquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar dat mensen doen alsof dat een makkelijke kopbal was vanuit die hoek met zoveel mensen voor het doel.
Veltman is helemaal niet blond.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR lijkt tegen elke Nederlandse jongen met blond haar te ageren #woke.
Mwoah ik zie toch wel wat realistische posters hier hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je verliest op Anfield maar er wordt hier gedaan alsof ze er geen houtje touwtje van kunnen alle 23.
Je hebt beetje niveau en je hebt top niveau daar zit nogal wat verschil in he.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:16 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer op beetje niveau ballen en ze stonden er bij als een stel snotneuzen. Niet gezegd dat het niks kan worden maar er is veel werk aan de winkel
Dan slaat mijn post nergens op wil je zeggen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman is helemaal niet blond.
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan slaat mijn post nergens op wil je zeggen?
Heb je nou je zin.
Ik denk dat men probeert te zeggen dat je voor het eerst serieuze tegenstand hebt in plaats van de Heerenveens van deze wereld en er dan meteen afgaat. Dat is geen schande verder maar wel de realiteit.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax was gelijkwaardig maar niet de baas, het werd 3-3 volgens mij. De intensiteit die PL teams aan de dag leggen is Ajax al jaren te machtig. Ik weet ook niet een-twee-drie een oplossing daarvoor. Dat gezegd hebbende is overwintering zeker nog mogelijk. In de champions league.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, alhoewel Ajax zich natuurlijk wel kan ontwikkelen in zo'n seizoen.
Maar als je het vergelijkt met 18-19 toen we Bayern de baas waren in de Allianz Arena is dit wel een behoorlijk verschil. Al ben ik wel benieuwd naar die potjes tegen Napoli.
Oplossing is schoppen, zuigen, tijdrekken etc. Uit hun spel halen en dan je eigen spel gaan spelenquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ajax was gelijkwaardig maar niet de baas, het werd 3-3 volgens mij. De intensiteit die PL teams aan de dag leggen is Ajax al jaren te machtig. Ik weet ook niet een-twee-drie een oplossing daarvoor. Dat gezegd hebbende is overwintering zeker nog mogelijk. In de champions league.
Ik denk eigenlijk dat het aan de competitie ligt. Een x aantal keer per jaar dat niveau of elk weekend is een groot verschil.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ajax was gelijkwaardig maar niet de baas, het werd 3-3 volgens mij. De intensiteit die PL teams aan de dag leggen is Ajax al jaren te machtig. Ik weet ook niet een-twee-drie een oplossing daarvoor. Dat gezegd hebbende is overwintering zeker nog mogelijk. In de champions league.
Edit: 1-1, 3-3 was thuis (te lui om op te zoeken)
Kopbal van Blind scheelde ook niet veel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:35 schreef Tarado het volgende:
weet je ook weer waar je staat, jammer dat het onverdiende puntje net niet binnen gehaald werd
Nou ja. Behalve tegen PSV dan.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:33 schreef GGMM het volgende:
Dit kon écht niet
Zo voelt een fan van RKC zich dus elke wedstrijd.
Klopt die moet er in, maar 3 kansen gehad, dat is wel heel lang geleden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Kopbal van Blind scheelde ook niet veel.
En ook mag daar mag wel wat nuance bij he of is dat niet toegestaan?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat men probeert te zeggen dat je voor het eerst serieuze tegenstand hebt in plaats van de Heerenveens van deze wereld en er dan meteen afgaat. Dat is geen schande verder maar wel de realiteit.
Ach, is ook geen schande. Liverpool was ook wel heel erg sterk vandaag en het helpt ook niet dat je 2 buitenspelers en backs (eerste helft) niet echt thuis geven. Timber en Pasveer waren wel echt heel erg goed vanavond.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt die moet er in, maar 3 kansen gehad, dat is wel heel lang geleden.
Vandaag niet, Ajax is afgedroogd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En ook mag daar mag wel wat nuance bij he of is dat niet toegestaan?
Zeker niet, ik zei al van te voren dat dit een wedstrijd is waarin je kan zien waar je staat en dat is op Europees niveau nog steeds ver van de top.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, is ook geen schande. Liverpool was ook wel heel erg sterk vandaag en het helpt ook niet dat je 2 buitenspelers en backs (eerste helft) niet echt thuis geven. Timber en Pasveer waren wel echt heel erg goed vanavond.
Uiteraard. We moeten in mijn ogen wel altijd naar het hoogste niveau streven en daar zaten we voorgaande jaren wat dichterbij dan vandaag.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt beetje niveau en je hebt top niveau daar zit nogal wat verschil in he.
Vond de 2de helft wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vandaag niet, Ajax is afgedroogd.
Blijft altijd moeilijk, op welk moment speel je tegen wie, misschien had je de eerste wedstrijd wel tegen Liverpool kunnen stunten maar dat zat er nu natuurlijk niet in.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:40 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Uiteraard. We moeten in mijn ogen wel altijd naar het hoogste niveau streven en daar zaten we voorgaande jaren wat dichterbij dan vandaag.
Ik mag dan ook hopen dat niemand serieus meent dat we Europese top zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker niet, ik zei al van te voren dat dit een wedstrijd is waarin je kan zien waar je staat en dat is op Europees niveau nog steeds ver van de top.
0 keer op doel geschotenquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond de 2de helft wel meevallen.
Ik had wel wat meer van Ajax verwacht, had wel deze uitslag voorspeld maar de uitslag geeft de verhouding niet heel goed weer.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag dan ook hopen dat niemand serieus meent dat we Europese top zijn.
Het was een Klopp masterclass vandaag en dat kan gewoon een keer gebeuren zolang het thuis maar beter gaat.
Denk dat iedereen meer had verwacht maar Klopp had ons tactisch in de tang vandaag en dan heeft Liverpool ook nog spelers van Buitencategorie.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer van Ajax verwacht, had wel deze uitslag voorspeld maar de uitslag geeft de verhouding niet heel goed weer.
Grote verschil met Napoli was dat Thiago mee deed, verder zijn ze uiteraard gewend aan een hoog tempo en dat komt Ajax gewoon te weinig tegen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat iedereen meer had verwacht maar Klopp had ons tactisch in de tang vandaag en dan heeft Liverpool ook nog spelers van Buitencategorie.
Ze kunnen er snel aan wennen zijn hebben bijna elke week CL nuquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grote verschil met Napoli was dat Thiago mee deed, verder zijn ze uiteraard gewend aan een hoog tempo en dat komt Ajax gewoon te weinig tegen.
Okquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond de 2de helft wel meevallen.
Wat zeg jij nouquote:Op woensdag 14 september 2022 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Beetje op zijn Duits, sneaky. Ook de scheidsrechter hadden we niet mee natuurlijk wat een Pietluttige thuisfluiter was dat zeg!
Laten we wel wezen, Engelse clubs zoals Liverpool en City zijn van de buitencategorie, ook al hebben ze misschien een minder seizoen. Als je ziet welke wissels Liverpool kan brengen vs wat Ajax op de bank heb zitten is het geen schande dat je een groot verschil ziet.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Edit: 1-1, 3-3 was thuis (te lui om op te zoeken)
Je bedoelt het kort inspelen? Wat zou jij doen? Lang peren richting Van Dijk en Matip?quote:Op woensdag 14 september 2022 07:59 schreef Black-Death het volgende:
Wtf deed Ajax steeds met doeltrappen?
Tsja dit vond ik zó kansloos...quote:Op woensdag 14 september 2022 08:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bedoelt het kort inspelen? Wat zou jij doen? Lang peren richting Van Dijk en Matip?
dat laatste deden ze alsnog teveel, tactisch ook een beetje overklastquote:Op woensdag 14 september 2022 08:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bedoelt het kort inspelen? Wat zou jij doen? Lang peren richting Van Dijk en Matip?
Mwoah, ik denk dat het ook een beetje moedeloosheid was. Ze probeerden in principe te voetballen, dat lukte door de druk niet en de lange peren bleken (zoals ze ook al wisten) kansloos. Ik zie niet zo in hoe Ajax zich op dit moment tegen deze intensiteit van Liverpool kan wapenen, omdat de handelingssnelheid van teveel spelers (nog) niet toereikend is continu onder de druk uit te spelen. Benieuwd of wekelijks op dit niveau spelen sommige spelers helpt een stapje te maken (Taylor schat ik wel in dat die dit kan, Rensch gaat z'n motor opkweken, Kudus die simpeler gaat spelen etc).quote:Op woensdag 14 september 2022 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat laatste deden ze alsnog teveel, tactisch ook een beetje overklast
Probleem is gewoon dat Ajax te weinig tegen dit soort goede ploegen speelt op zich echt te ontwikkelen naar dit niveau.. Tegen Cambuur, Excelsior etc leer je niks..quote:Op woensdag 14 september 2022 08:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat het ook een beetje moedeloosheid was. Ze probeerden in principe te voetballen, dat lukte door de druk niet en de lange peren bleken (zoals ze ook al wisten) kansloos. Ik zie niet zo in hoe Ajax zich op dit moment tegen deze intensiteit van Liverpool kan wapenen, omdat de handelingssnelheid van teveel spelers (nog) niet toereikend is continu onder de druk uit te spelen. Benieuwd of wekelijks op dit niveau spelen sommige spelers helpt een stapje te maken (Taylor schat ik wel in dat die dit kan, Rensch gaat z'n motor opkweken, Kudus die simpeler gaat spelen etc).
Ik denk dat ze het wel wat beter kunnen dan gisteren maar geen moment gehad om in het ritme te komen, na de 1-1 was daar de gelegenheid voor maar toen lukte het ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat het ook een beetje moedeloosheid was. Ze probeerden in principe te voetballen, dat lukte door de druk niet en de lange peren bleken (zoals ze ook al wisten) kansloos. Ik zie niet zo in hoe Ajax zich op dit moment tegen deze intensiteit van Liverpool kan wapenen, omdat de handelingssnelheid van teveel spelers (nog) niet toereikend is continu onder de druk uit te spelen. Benieuwd of wekelijks op dit niveau spelen sommige spelers helpt een stapje te maken (Taylor schat ik wel in dat die dit kan, Rensch gaat z'n motor opkweken, Kudus die simpeler gaat spelen etc).
Eens, dat soort spelers heb je nu niet. En destijds had je ook nog prime Tadic, Ziyech en de snel handelende Van de Beek.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel wat beter kunnen dan gisteren maar geen moment gehad om in het ritme te komen, na de 1-1 was daar de gelegenheid voor maar toen lukte het ook niet.
Het was een goeie voetballes en dan zie je ook hoe belangrijk een speler als Frenkie de Jong was/is, met hem speel je altijd onder de druk uit en dat was wel het grote verschil tussen dat team en het van gisteren.
Toen was dat team in september ook nog niet zo goed hoor, daar zat ook een ontwikkeling in, nu kwam Liverpool gewoon wat te vroeg en die moesten zelf natuurlijk, dan wordt het sowieso moeilijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens, dat soort spelers heb je nu niet. En destijds had je ook nog prime Tadic, Ziyech en de snel handelende Van de Beek.
Het is niet alleen de handelingssnelheid maar ook het speltype. Dat voetbal van Schreuder is ten opzichte van EtH een groot verschil op vooral handelingssnelheid en positiespel. Onder het hoog druk zetten van de tegenstander konden we eerst uitvoetballen. Door bv open te draaien, 1x raken, korte lijnen, doorlopen, positie kiezen. En meelopen tussen 16 en 16. Nu is dit voor een aantal spelers simpelweg te hoog gegrepen (hallo Bergwijn) maar het grootste deel van de selectie heeft dit wel in zich. Behalve de trainer.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |