Mwoah hij verloor wel de bal maar hij probeerde iig te voetballen. Taylor heb ik eigenlijk nooit gezien, dat vind ik toch wat kwalijker. Maar goed, hij schippert tussen een 5.5 en een 6.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja vond je Bergwijn een voldoende?
Echt een vreselijke speler.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
een van de weinige eredivisiespelers die zich redt in de premier league
Je verliest op Anfield maar er wordt hier gedaan alsof ze er geen houtje touwtje van kunnen alle 23.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat is jouw visie? Want daarna kunnen we er over stoppen en ons richten op de volgende wedstrijd
Bizar dat mensen doen alsof dat een makkelijke kopbal was vanuit die hoek met zoveel mensen voor het doel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef Marcoss het volgende:
Zo, dit was een duidelijke nederlaag zeg.. en zelfs dan had je zomaar kunnen winnen met die kopbal van Blind.
Dit was de eerste keer op beetje niveau ballen en ze stonden er bij als een stel snotneuzen. Niet gezegd dat het niks kan worden maar er is veel werk aan de winkelquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je verliest op Anfield maar er wordt hier gedaan alsof ze er geen houtje touwtje van kunnen alle 23.
Ik zeg niet dat het een makkelijke kopbal was toch? Wel een enorme kansquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar dat mensen doen alsof dat een makkelijke kopbal was vanuit die hoek met zoveel mensen voor het doel.
Veltman is helemaal niet blond.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JR lijkt tegen elke Nederlandse jongen met blond haar te ageren #woke.
Mwoah ik zie toch wel wat realistische posters hier hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je verliest op Anfield maar er wordt hier gedaan alsof ze er geen houtje touwtje van kunnen alle 23.
Je hebt beetje niveau en je hebt top niveau daar zit nogal wat verschil in he.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:16 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer op beetje niveau ballen en ze stonden er bij als een stel snotneuzen. Niet gezegd dat het niks kan worden maar er is veel werk aan de winkel
Dan slaat mijn post nergens op wil je zeggen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman is helemaal niet blond.
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan slaat mijn post nergens op wil je zeggen?
Heb je nou je zin.
Ik denk dat men probeert te zeggen dat je voor het eerst serieuze tegenstand hebt in plaats van de Heerenveens van deze wereld en er dan meteen afgaat. Dat is geen schande verder maar wel de realiteit.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax was gelijkwaardig maar niet de baas, het werd 3-3 volgens mij. De intensiteit die PL teams aan de dag leggen is Ajax al jaren te machtig. Ik weet ook niet een-twee-drie een oplossing daarvoor. Dat gezegd hebbende is overwintering zeker nog mogelijk. In de champions league.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, alhoewel Ajax zich natuurlijk wel kan ontwikkelen in zo'n seizoen.
Maar als je het vergelijkt met 18-19 toen we Bayern de baas waren in de Allianz Arena is dit wel een behoorlijk verschil. Al ben ik wel benieuwd naar die potjes tegen Napoli.
Oplossing is schoppen, zuigen, tijdrekken etc. Uit hun spel halen en dan je eigen spel gaan spelenquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ajax was gelijkwaardig maar niet de baas, het werd 3-3 volgens mij. De intensiteit die PL teams aan de dag leggen is Ajax al jaren te machtig. Ik weet ook niet een-twee-drie een oplossing daarvoor. Dat gezegd hebbende is overwintering zeker nog mogelijk. In de champions league.
Ik denk eigenlijk dat het aan de competitie ligt. Een x aantal keer per jaar dat niveau of elk weekend is een groot verschil.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:25 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ajax was gelijkwaardig maar niet de baas, het werd 3-3 volgens mij. De intensiteit die PL teams aan de dag leggen is Ajax al jaren te machtig. Ik weet ook niet een-twee-drie een oplossing daarvoor. Dat gezegd hebbende is overwintering zeker nog mogelijk. In de champions league.
Edit: 1-1, 3-3 was thuis (te lui om op te zoeken)
Kopbal van Blind scheelde ook niet veel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:35 schreef Tarado het volgende:
weet je ook weer waar je staat, jammer dat het onverdiende puntje net niet binnen gehaald werd
Nou ja. Behalve tegen PSV dan.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:33 schreef GGMM het volgende:
Dit kon écht niet
Zo voelt een fan van RKC zich dus elke wedstrijd.
Klopt die moet er in, maar 3 kansen gehad, dat is wel heel lang geleden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Kopbal van Blind scheelde ook niet veel.
En ook mag daar mag wel wat nuance bij he of is dat niet toegestaan?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat men probeert te zeggen dat je voor het eerst serieuze tegenstand hebt in plaats van de Heerenveens van deze wereld en er dan meteen afgaat. Dat is geen schande verder maar wel de realiteit.
Ach, is ook geen schande. Liverpool was ook wel heel erg sterk vandaag en het helpt ook niet dat je 2 buitenspelers en backs (eerste helft) niet echt thuis geven. Timber en Pasveer waren wel echt heel erg goed vanavond.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt die moet er in, maar 3 kansen gehad, dat is wel heel lang geleden.
Vandaag niet, Ajax is afgedroogd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En ook mag daar mag wel wat nuance bij he of is dat niet toegestaan?
Zeker niet, ik zei al van te voren dat dit een wedstrijd is waarin je kan zien waar je staat en dat is op Europees niveau nog steeds ver van de top.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, is ook geen schande. Liverpool was ook wel heel erg sterk vandaag en het helpt ook niet dat je 2 buitenspelers en backs (eerste helft) niet echt thuis geven. Timber en Pasveer waren wel echt heel erg goed vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |