abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:46:16 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205967700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ik mag dan ook hopen dat niemand serieus meent dat we Europese top zijn.

Het was een Klopp masterclass vandaag en dat kan gewoon een keer gebeuren zolang het thuis maar beter gaat.
Ik had wel wat meer van Ajax verwacht, had wel deze uitslag voorspeld maar de uitslag geeft de verhouding niet heel goed weer.
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:48:03 #277
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205967705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik had wel wat meer van Ajax verwacht, had wel deze uitslag voorspeld maar de uitslag geeft de verhouding niet heel goed weer.
Denk dat iedereen meer had verwacht maar Klopp had ons tactisch in de tang vandaag en dan heeft Liverpool ook nog spelers van Buitencategorie.
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:50:32 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205967712
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Denk dat iedereen meer had verwacht maar Klopp had ons tactisch in de tang vandaag en dan heeft Liverpool ook nog spelers van Buitencategorie.
Grote verschil met Napoli was dat Thiago mee deed, verder zijn ze uiteraard gewend aan een hoog tempo en dat komt Ajax gewoon te weinig tegen.
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:52:45 #279
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205967723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Grote verschil met Napoli was dat Thiago mee deed, verder zijn ze uiteraard gewend aan een hoog tempo en dat komt Ajax gewoon te weinig tegen.
Ze kunnen er snel aan wennen zijn hebben bijna elke week CL nu ;)
pi_205967783
In de competitie komen we ook vaak aan snelheid te kort, dat was nu weer en dan ga je de bietenbrug op, dat moge duidelijk zijn. Je kunt niet op 80% spelen, het moet echt 90 tot 100% zijn. Dat was het vanavond bij lange na niet, ook teveel balverlies wat niet des Ajax is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205967820
Ook gewoon kut datie in de 89ste viel
pi_205967984
Beetje op zijn Duits, sneaky. Ook de scheidsrechter hadden we niet mee natuurlijk wat een Pietluttige thuisfluiter was dat zeg!
Allemaal cabaretteketet!
pi_205968299
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Vond de 2de helft wel meevallen.
Ok
  woensdag 14 september 2022 @ 06:03:30 #284
80382 manny
30 is best veel
pi_205968303
Hier leren Bassey en zeker ook Taylor en Rensch een heleboel van. Hopelijk.

Jammer dat ie zo laat valt, een beetje geniepig wegkomen met een punt was mooi geweest.

Ik had trouwens wel het idee dat Rensch en ook Kudus wel wat eerder gewisseld mochten worden. Ik vond dat ie lang bleef spelen met dezelfde 11.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_205968315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Beetje op zijn Duits, sneaky. Ook de scheidsrechter hadden we niet mee natuurlijk wat een Pietluttige thuisfluiter was dat zeg!
Wat zeg jij nou :?
pi_205968397
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:25 schreef AmaninFull het volgende:

[..]
Ajax was gelijkwaardig maar niet de baas, het werd 3-3 volgens mij. De intensiteit die PL teams aan de dag leggen is Ajax al jaren te machtig. Ik weet ook niet een-twee-drie een oplossing daarvoor. Dat gezegd hebbende is overwintering zeker nog mogelijk. In de champions league.

Edit: 1-1, 3-3 was thuis (te lui om op te zoeken)
Laten we wel wezen, Engelse clubs zoals Liverpool en City zijn van de buitencategorie, ook al hebben ze misschien een minder seizoen. Als je ziet welke wissels Liverpool kan brengen vs wat Ajax op de bank heb zitten is het geen schande dat je een groot verschil ziet.
pi_205968414
Denk dat er een nieuw batterijtje in Blind moet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 woensdag 14 september 2022 @ 07:39:14 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_205968470
Kan mij het rotte of het terecht was. Gewoon kut zo vlak voor tijd.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205968490
Toch wat interessante observaties gisteren:

Bassey nog niet zo goed als hij leek, aan de bal veruit de minste van het stel.
Rensch eerste helft zeker niet de minste, maar zat er na 45 min wel doorheen fysiek.
Berghuis tweede helft best ok, maar mist power voor deze intensiteit.
Tadic is niet snel genoeg meer om dit bij te houden.
Bergwijn, mja.
Kudus heeft in dribbels toch wel erg veel touches nodig vergeleken met topspelers.
Blind. Ja, die is dus best langzaam.
Alvarez mist toch handelingssnelheid voor de top.
Taylor was best onder de indruk van alles.
Timber gewoon goed.
Pasveer gewoon erg goed.

Oh en Thiago scheelt 40% voor Liverpool. Vergeet niet dat ipv hem vorige week Milner speelde _O-
pi_205968587
Wtf deed Ajax steeds met doeltrappen? :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_205968623
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 07:59 schreef Black-Death het volgende:
Wtf deed Ajax steeds met doeltrappen? :')
Je bedoelt het kort inspelen? Wat zou jij doen? Lang peren richting Van Dijk en Matip?
pi_205968624
3 spelers waaraan ik mij gisteren het meeste heb geïrriteerd:

1. Berghuis, blijft typisch die speler die het wel doet tegen Cambuur maar nooit in de grotere wedstrijden.
2. Blind, traag als dikke stront.
3. Bergwijn, nu snap ik wel dat Spurs er vanaf wilde als je zo lui bent dat je geen zin hebt om mee te verdedigen.
pi_205968632
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:06 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Je bedoelt het kort inspelen? Wat zou jij doen? Lang peren richting Van Dijk en Matip?
Tsja dit vond ik zó kansloos...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 14 september 2022 @ 08:13:16 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205968643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:06 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
dat laatste deden ze alsnog teveel, tactisch ook een beetje overklast
pi_205968663
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat laatste deden ze alsnog teveel, tactisch ook een beetje overklast
Mwoah, ik denk dat het ook een beetje moedeloosheid was. Ze probeerden in principe te voetballen, dat lukte door de druk niet en de lange peren bleken (zoals ze ook al wisten) kansloos. Ik zie niet zo in hoe Ajax zich op dit moment tegen deze intensiteit van Liverpool kan wapenen, omdat de handelingssnelheid van teveel spelers (nog) niet toereikend is continu onder de druk uit te spelen. Benieuwd of wekelijks op dit niveau spelen sommige spelers helpt een stapje te maken (Taylor schat ik wel in dat die dit kan, Rensch gaat z'n motor opkweken, Kudus die simpeler gaat spelen etc).
pi_205968666
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:16 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Mwoah, ik denk dat het ook een beetje moedeloosheid was. Ze probeerden in principe te voetballen, dat lukte door de druk niet en de lange peren bleken (zoals ze ook al wisten) kansloos. Ik zie niet zo in hoe Ajax zich op dit moment tegen deze intensiteit van Liverpool kan wapenen, omdat de handelingssnelheid van teveel spelers (nog) niet toereikend is continu onder de druk uit te spelen. Benieuwd of wekelijks op dit niveau spelen sommige spelers helpt een stapje te maken (Taylor schat ik wel in dat die dit kan, Rensch gaat z'n motor opkweken, Kudus die simpeler gaat spelen etc).
Probleem is gewoon dat Ajax te weinig tegen dit soort goede ploegen speelt op zich echt te ontwikkelen naar dit niveau.. Tegen Cambuur, Excelsior etc leer je niks..
  woensdag 14 september 2022 @ 08:22:03 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205968680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:16 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze het wel wat beter kunnen dan gisteren maar geen moment gehad om in het ritme te komen, na de 1-1 was daar de gelegenheid voor maar toen lukte het ook niet.
Het was een goeie voetballes en dan zie je ook hoe belangrijk een speler als Frenkie de Jong was/is, met hem speel je altijd onder de druk uit en dat was wel het grote verschil tussen dat team en het van gisteren.
pi_205968727
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat ze het wel wat beter kunnen dan gisteren maar geen moment gehad om in het ritme te komen, na de 1-1 was daar de gelegenheid voor maar toen lukte het ook niet.
Het was een goeie voetballes en dan zie je ook hoe belangrijk een speler als Frenkie de Jong was/is, met hem speel je altijd onder de druk uit en dat was wel het grote verschil tussen dat team en het van gisteren.
Eens, dat soort spelers heb je nu niet. En destijds had je ook nog prime Tadic, Ziyech en de snel handelende Van de Beek.
  woensdag 14 september 2022 @ 08:34:33 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205968741
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:31 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Eens, dat soort spelers heb je nu niet. En destijds had je ook nog prime Tadic, Ziyech en de snel handelende Van de Beek.
Toen was dat team in september ook nog niet zo goed hoor, daar zat ook een ontwikkeling in, nu kwam Liverpool gewoon wat te vroeg en die moesten zelf natuurlijk, dan wordt het sowieso moeilijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')