Ik heb nog niet echt een soepel dag- en nachtritme gevonden. Wel hebben we nu ook dagelijks fruit en ik heb nog geen banaan gemist!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Nelis.
Hoe is de leef? De eerst werkdagen weer een beetje overleefd?
@GGMM lees je mee?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een soepel dag- en nachtritme gevonden. Wel hebben we nu ook dagelijks fruit en ik heb nog geen banaan gemist!
WOW!quote:
Heb je de frustraties van je afgelopen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tien kilometers gerend@:maxi-mus @:tarado @:drizzt
Ik vind dat ik nu wel een lekker biertje en een smakelijke maaltijd verdien.
Kom maar Mograinequote:Op dinsdag 13 september 2022 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist je dat @:Littlerabbit @:Scrummie en ik weer gaan spelen vanaf 25 september?
Strijder.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tien kilometers gerend@:maxi-mus @:tarado @:drizzt
Ik vind dat ik nu wel een lekker biertje en een smakelijke maaltijd verdien.
Die is nu weer springlevend met de prepatch, iedereen is aan het transferen.quote:
Speel je horde of alliance?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Die is nu weer springlevend met de prepatch, iedereen is aan het transferen.
Nee, maar veel plezier!!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist je dat @:Littlerabbit @:Scrummie en ik weer gaan spelen vanaf 25 september?
Nog een reden om te gaan spelen dus @Littlerabbit @Scrummiequote:Op dinsdag 13 september 2022 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Alliance, horde is altijd mega zerg.
Leest @Scrummie mee?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog een reden om te gaan spelen dus @:Littlerabbit @:Scrummie
Je zou het niet zeggen gezien mijn relaas maar eigenlijk heb ik een prima dag gehad! Het loopt qua werk / sociaal / sporten eigenlijk allemaal erg goed terwijl ik na mijn vakantie flinke moeite had mijn ritme weer te vinden, en daar ben ik blij mee.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de frustraties van je afgelopen?
Ik wilde deze post een like geven, MAAR DAT WERKT ZELFS NIET MEER!quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen gezien mijn relaas maar eigenlijk heb ik een prima dag gehad! Het loopt qua werk / sociaal / sporten eigenlijk allemaal erg goed terwijl ik na mijn vakantie flinke moeite had mijn ritme weer te vinden, en daar ben ik blij mee.
Enige frustratie is dat mijn pingpongpotje van donderdag nog steeds niet verplaatst is, en omdat we te laag ingedeeld zijn is er geen fatsoenlijke invaller beschikbaar. Ik vrees Feyenoord te missen zo
Nietus!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog een reden om te gaan spelen dus @:Littlerabbit @:Scrummie
Krijg ik eerst een mokerslag van Rickerman in de FB te verwerken, komt dit er als een mokerslag bovenopquote:
Als ik zou gaan spelen zou het zijn om te deathrollen met Inso.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg ik eerst een mokerslag van Rickerman in de FB te verwerken, komt dit er als een mokerslag bovenop
quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik zou gaan spelen zou het zijn om te deathrollen met Inso.
G2g zou een goede klant aan mij hebben
Daar heb je een punt. Het kan nu nooit lang meer duren voordat @yvonne mij FA maaktquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom vat jij @:bolasie zijn post negatief op? Je hoeft niet besproken te worden omdat we allemaal weten hoe goed je bezig bent. @:afcniels is het met mij eens.
Kun je je eigen postrecord voor eeuwig veilig stellenquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Het kan nu nooit lang meer duren voordat @:Yvonne mij FA maakt
@onlogisch is buitencategoriequote:Op dinsdag 13 september 2022 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom vat jij @:bolasie zijn post negatief op? Je hoeft niet besproken te worden omdat we allemaal weten hoe goed je bezig bent. @:afcniels is het met mij eens.
Eens. Al 1 punt in het dodenspel. OnlogischGodquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een kritische noot uitlaat over de Feyenoordaanvoerder dan word je levend gevild.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dusdanig objectief dat ze hem zelfs in het eigen Feyenoordnest vermijden uit respect.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een kritische noot uitlaat over de Feyenoordaanvoerder dan word je levend gevild.
Wetende dat Onlogisch een kind heeft rondlopen is mijn enige houvast dat er toekomst voor deze maatschappij en wereld bestaat.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Al 1 punt in het dodenspel. OnlogischGod
Nee nietwaar.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wetende dat Onlogisch een kind heeft rondlopen is mijn enige houvast dat er toekomst voor deze maatschappij en wereld bestaat.
Mocht een dna test ooit uitwijzen dat hij niet de biologische vader blijkt te zijn dan eindig ik mijn leven DIRECT.
Nicki heeft het momenteel een beetje zwaar op Twitter rondom de moord op die rapper.quote:
Het gaat juist erg goedquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al een poosje wat minder.
Ik hoop maar dat alles goed gaat.
Jammer dit, ik dacht dat we samen fan waren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel nog altijd boos dat @:ggmm mijn Nicki Minaj fanschap heeft geclaimd.
Ze had het vanavond of er een of andere rechtszaak waar ze veel geld mee ging verdienen of zoiets, ik heb het niet goed genoeg gevolgd om er echt iets van te begrijpen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki heeft het momenteel een beetje zwaar op Twitter rondom de moord op die rapper.
Ze is weer beeldschoon verder.
Toch ben ik blij dat je ons dit nog even hebt meegegeven.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze had het vanavond of er een of andere rechtszaak waar ze veel geld mee ging verdienen of zoiets, ik heb het niet goed genoeg gevolgd om er echt iets van te begrijpen.
Voor mijn vrienden op fok heb ik een hoop over, zoals je kunt merken!quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch ben ik blij dat je ons dit nog even hebt meegegeven.
Liverpool was ook gewoon wel erg goed en Ajax had geen superdag.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat juist erg goed
Wat meer/andere werkzaamheden, dus wat drukker. Dat heeft een tijdje stilgestaan vanwege kerona en nu begint dat gelukkig weer wat beter te gaan. Uiteindelijk zit je hier vooral tijdens verveling.
Dat maakt het contrast weer wat groter denk ik dat als je hier komt en gelijk lappen tekst ziet van mensen die hier dingen proberen te "managen" en dat je gelijk denkt ach ach
Dan kan ik wel heel veel tijd besteden om dingen recht te lullen en zo subtiel mogelijk om iedereen z'n rugzakje heen te praten maar daar heb ik eigenlijk weinig tijd voor en ook helemaal geen zin in.
Maar goed, wat was Ajax verschrikkelijk.
Nee, dat is duidelijk, maar ik had er toch wel wat meer van verwachtquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Liverpool was ook gewoon wel erg goed en Ajax had geen superdag.
Ik had echt geen idee vooraf omdat dit eigenlijk de eerste echte test was, maar het klasseverschil was wel groter dan ik had gehoopt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk, maar ik had er toch wel wat meer van verwacht
2 schoten op goal ofzo.
Helpt ook niet mee dat je in de Eredivisie nauwelijks tegenstand hebt gehad. Ook Rangers was dat niet.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had echt geen idee vooraf omdat dit eigenlijk de eerste echte test was, maar het klasseverschil was wel groter dan ik had gehoopt.
Behalve als je PSV bentquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat je in de Eredivisie nauwelijks tegenstand hebt gehad. Ook Rangers was dat niet.
Hahahaquote:Op woensdag 14 september 2022 08:35 schreef Oriente het volgende:
Woordle6 248 X/6
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟨⬜⬜⬜🟩🟩
wat een cholowoord
Hallo maatquote:Op woensdag 14 september 2022 09:19 schreef GGMM het volgende:
Woordle 452 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 248 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:oriente
Goed om te lezen makker.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat juist erg goed
Wat meer/andere werkzaamheden, dus wat drukker. Dat heeft een tijdje stilgestaan vanwege kerona en nu begint dat gelukkig weer wat beter te gaan. Uiteindelijk zit je hier vooral tijdens verveling.
Dat maakt het contrast weer wat groter denk ik dat als je hier komt en gelijk lappen tekst ziet van mensen die hier dingen proberen te "managen" en dat je gelijk denkt ach ach
Dan kan ik wel heel veel tijd besteden om dingen recht te lullen en zo subtiel mogelijk om iedereen z'n rugzakje heen te praten maar daar heb ik eigenlijk weinig tijd voor en ook helemaal geen zin in.
Klassequote:Op woensdag 14 september 2022 10:16 schreef scrupuleus het volgende:
@:oriente
Woordle6 248 X/6
🟨⬜⬜⬜⬜🟨
🟨🟩⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
Begin van het einde maatquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat juist erg goed
Ja een stuk verder dan dat ik hooptequote:Op woensdag 14 september 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te lezen makker.![]()
Ajax viel niet mee inderdaad, al vond ik Liverpool ook wel weer erg goed. Niet dat ik anders dacht maar het was toch niet zo top allemaal als het soms leek, hier zitten we nog mijlenver vandaan.
Van mij of van Ajax?quote:
Henk houdt ook wel van een paar borreltjes.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Seniele Henkgenot.
Wijlen Caland vindt dit leuk.
Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in hoor, best veel mensen doen alsof Liverpool er geen reet van kan terwijl ze vorig jaar finalist waren én een Liverpool met of zonder Thiago een wereld van verschil is. (dit voorspelde ik gister al in het Ajax topic, kenner als ik ben, net als de 2-1)quote:Op woensdag 14 september 2022 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een stuk verder dan dat ik hoopteVielen veel spelers door de MAND. Bergwijn viel me ook tegen.
Hopen wel dat we 'gewoon' de CL doorkomen, nog liever direct in de knock-out fase eruit dan Europa League
[..]
Van mij of van Ajax?
EL winnen zou ook wel leuk zijn maar eens, liever door in CL. Nu wel benieuwd naar tweeluik tegen Napoli.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een stuk verder dan dat ik hoopteVielen veel spelers door de MAND. Bergwijn viel me ook tegen.
Hopen wel dat we 'gewoon' de CL doorkomen, nog liever direct in de knock-out fase eruit dan Europa League
Jij als fa inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Van mij of van Ajax?
Huh, Pasveer was juist weer meer dan prima.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij als fa inderdaad.
En Ajax in de CL ook, deze verdediging plus keeper kan gewoon niet.
Ja en dat ding win je ook niet zomaar even als je daar verdergaat.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EL winnen zou ook wel leuk zijn maar eens, liever door in CL. Nu wel benieuwd naar tweeluik tegen Napoli.
Ik vond het verdedigend nog wel oke, (muv Rensch) het was vooral opbouwend dramatisch. Hopelijk groeit Bassey daar nog in. Het blijft toch triest dat je van Blind afhankelijk blijft daarin.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij als fa inderdaad.
En Ajax in de CL ook, deze verdediging plus keeper kan gewoon niet.
Ze bleven er ook tot in den treure in volharden. (hoewel lange ballen richting Matip en Van Dijk ook niet de oplossing is natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het verdedigend nog wel oke, (muv Rensch) het was vooral opbouwend dramatisch. Hopelijk groeit Bassey daar nog in. Het blijft toch triest dat je van Blind afhankelijk blijft daarin.
Nu heb ik PTSSquote:Op woensdag 14 september 2022 10:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dat ding win je ook niet zomaar even als je daar verdergaat.
Dan zullen we er weer uitvliegen tegen een kutclub als Benfica/Getafe
Nee, er was ook geen alternatief dat maakte het zo irritant. Je bent gewoon overklastquote:Op woensdag 14 september 2022 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze bleven er ook tot in den treure in volharden. (hoewel lange ballen richting Matip en Van Dijk ook niet de oplossing is natuurlijk.
Ik vrees dat je er tegen Napoli blij mag zijn met 1 punt (over twee wedstrijden gezien)quote:Op woensdag 14 september 2022 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in hoor, best veel mensen doen alsof Liverpool er geen reet van kan terwijl ze vorig jaar finalist waren én een Liverpool met of zonder Thiago een wereld van verschil is. (dit voorspelde ik gister al in het Ajax topic, kenner als ik ben, net als de 2-1)
Oke bedanktquote:Op woensdag 14 september 2022 10:43 schreef tong80 het volgende:
Het is alweer 45 jaar geleden dat ik onder ome Sijme debuteerde in het eerste van Nivo. Vriendschappelijk tegen Jan van Arkel. Ik mocht de strafschop nemen van Joop Bekker. Ik was 14.
Herman.
Dat vind ik wel heel negatief.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er tegen Napoli blij mag zijn met 1 punt (over twee wedstrijden gezien)
Napoli heeft echt een puik elftal momenteel.
Rangers pak je er wel nog drie bij. Dan komt 't op die tweede pot tegen Liverpool aan.
Ga lekker verder met je woodle en andere onzin.quote:
All-Starweekend is wel goed voor de kassa.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:44 schreef Oriente het volgende:
Als het aan Todd Boehly ligt, komt er een All-Starwedstrijd tussen Premier League-spelers. Tijdens een conferentie in New York etaleerde de Chelsea-eigenaar zijn ideeën, die vooral als doel hebben om de omzet in de toch al puissant rijke Premier League te verhogen. Zijn plannen kunnen niet rekenen op de steun van Liverpool-trainer Jürgen Klopp. “Heeft hij dat echt gezegd? Wil hij ook de Harlem Globetrotters meenemen en hen tegen een voetbalteam laten spelen?”
Lol
Nou ja, ik heb liever dat Ajax doorgaat maar ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Maar wie weet bedenkt Schreuder wel een masterplan om Napoli's spel volledig aan banden te leggen en pak je gewoon 4-6 punten hoor.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel negatief.
Oh ja absoluut.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:45 schreef Sked het volgende:
[..]
All-Starweekend is wel goed voor de kassa.
Finale EL, halve finale CL. Dat was het weer, tot over 25 jaar.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een onzin komt er hier voorbij. Ajax is Ajax en komt altijd bovendrijven. Mijn god één slechte wedstrijd.
Bedankt voor je sterke weerlegging na een prima discussie.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:50 schreef tong80 het volgende:
Wat een onzin komt er hier voorbij. Ajax is Ajax en komt altijd bovendrijven. Mijn god één slechte wedstrijd.
Oke bedanktquote:Op woensdag 14 september 2022 10:50 schreef tong80 het volgende:
Oh lastig zal het zeker worden natuurlijk, ook door de bonuspunten van Napoli tegen Liverpool. Maar ik heb er nog wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb liever dat Ajax doorgaat maar ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Maar wie weet bedenkt Schreuder wel een masterplan om Napoli's spel volledig aan banden te leggen en pak je gewoon 4-6 punten hoor.
Slechte wedstrijd kan gebeuren en er is nog niets aan de hand maar het gaat gewoon een lastige klus worden om door te stoten naar de knock-out fase.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:50 schreef tong80 het volgende:
Ja maar Ajax is Ajax en komt altijd bovendrijvenquote:Op woensdag 14 september 2022 10:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd kan gebeuren en er is nog niets aan de hand maar het gaat gewoon een lastige klus worden om door te stoten naar de knock-out fase.
Napoli - Ajax worden hele leuke potjes. Napoli voetbalt ook echt leuk, niet zo'n zeikploeg als een Juventus met hun wanvoetballers a la Rabiot, McKennie etc.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh lastig zal het zeker worden natuurlijk, ook door de bonuspunten van Napoli tegen Liverpool. Maar ik heb er nog wel vertrouwen in.En zin in, worden twee boeiende potjes.
Rabiot staat wel in mijn top 5 van meest overschatte vervelende spelers.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Napoli - Ajax worden hele leuke potjes. Napoli voetbalt ook echt leuk, niet zo'n zeikploeg als een Juventus met hun wanvoetballers a la Rabiot, McKennie etc.
Als iedereen fit is gewoon Locatelli, Parades en Pogba. Dat is wel even andere koek.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Napoli - Ajax worden hele leuke potjes. Napoli voetbalt ook echt leuk, niet zo'n zeikploeg als een Juventus met hun wanvoetballers a la Rabiot, McKennie etc.
Pogba en fit, haha.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Als iedereen fit is gewoon Locatelli, Parades en Pogba. Dat is wel even andere koek.
Oei jeetje, je krijgt eens tegengas en dan ga je wild om je heen slaan.quote:
Juve fanbase (gebaseerd op Reddit maar afijn) is ook echt niet blij met hem. Heeft ook nog eens een hele vervelende moederquote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rabiot staat wel in mijn top 5 van meest overschatte vervelende spelers.
Pogba zien ze pas na winter terug en dan maar eens kijken of ie nog zin heeft...quote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Als iedereen fit is gewoon Locatelli, Parades en Pogba. Dat is wel even andere koek.
Ja laat dat preparen maar aan die Italiaantjes over.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, ze kregen zelfs Chiellini na z'n 28e spierscheuring nog fit.
Dat is inderdaad een aanzienlijke upgrade al ga ik Pogba altijd een veel te inconsistente voetballer vinden. Hij heeft kwaliteiten hoor, absoluut, maar ik vind hem echt veel te inconsistent om een echte toevoeging te zijn.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerder had hij bij Juventus dat minder, hoop nog steeds (tegen beter weten in) dat dat de Pogba is die we weer te zien krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een aanzienlijke upgrade al ga ik Pogba altijd een veel te inconsistente voetballer vinden. Hij heeft kwaliteiten hoor, absoluut, maar ik vind hem echt veel te inconsistent om een echte toevoeging te zijn.
Ik baseer me wel op zijn Manchester tijd inderdaad, heb hem nooit veel zien spelen in zijn eerste Juve-periode. Ik heb er een hard hoofd in. Hij wordt ook al 30 en met zijn blessures wordt het er niet beter op naarmate hij wat ouder wordtquote:Op woensdag 14 september 2022 11:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerder had hij bij Juventus dat minder, hoop nog steeds (tegen beter weten in) dat dat de Pogba is die we weer te zien krijgen.
Bij Juve speelde hij zoals hij bij het Franse elftal speelt. Dat lijkt gewoon een andere voetballer. Al is hij wat ouder, maar ook niet slecht nu er op sommige posities wel verjongd wordt.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik baseer me wel op zijn Manchester tijd inderdaad, heb hem nooit veel zien spelen in zijn eerste Juve-periode. Ik heb er een hard hoofd in. Hij wordt ook al 30 en met zijn blessures wordt het er niet beter op naarmate hij wat ouder wordt
We gaan zien hoe hij volgend jaar terugkomt na zijn blessure. Ik denk dat Vlahovic en Milik het niet vervelend zullen vinden als 'ie weer met balletjes gaat strooienquote:Op woensdag 14 september 2022 11:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Juve speelde hij zoals hij bij het Franse elftal speelt. Dat lijkt gewoon een andere voetballer. Al is hij wat ouder, maar ook niet slecht nu er op sommige posities wel verjongd wordt.
Weinig uit het oog springende affiches voor vanavond.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent weer enorm vervelend de laatste tijd.
City - Dortmund wil nog wel. Real - Leipzig een goede tweede. De rest geloof ik ook wel, al kun je Napoli nog aanzetten voor KK77GOD.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig uit het oog springende affiches voor vanavond.
Ik zet het schakelkanaaltje aan, met een schuin oog op Rangers - Napoli.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig uit het oog springende affiches voor vanavond.
Ik ben bang dat de citytrein geen spaan heel laat van Dortmund.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
City - Dortmund wil nog wel. Real - Leipzig een goede tweede. De rest geloof ik ook wel, al kun je Napoli nog aanzetten voor KK77GOD.
Ja, volgend weekend,quote:Op woensdag 14 september 2022 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kom er net achter dat er een interlandbreak spoedig is.
Ik ben nu woedend.
Zal wel een nulletje of drie/vier worden inderdaad. Tandem KDB-Haaland is echt een cheat code.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de citytrein geen spaan heel laat van Dortmund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag wel een hele dikke bom zijn wil zoiets werken want zulke mensen rijden in auto's die wel tegen wat kunnen.quote:
M'n sarcasme wordt niet meer begrepenquote:Op woensdag 14 september 2022 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal klaag je altijd dat het hier over andere dingen gaat dan voetbal.
Feijenoord.quote:
Goed. Niet snel genoeg. Maar ik sta te vaak op de weegschaal. Dan lijkt het niks.quote:
1x per week wegen, zelfde dag, zelfde tijdstip, in je ondergoed.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed. Niet snel genoeg. Maar ik sta te vaak op de weegschaal. Dan lijkt het niks.
Klopt. De drang weerstaan.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
1x per week wegen, zelfde dag, zelfde tijdstip, in je ondergoed.
Voor of na toiletbezoek scheelt ook. Bij de gym weleens mensen gezien die gingen wegen nadat ze in de sauna waren geweestquote:Op woensdag 14 september 2022 14:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
1x per week wegen, zelfde dag, zelfde tijdstip, in je ondergoed.
Ja kloptquote:Op woensdag 14 september 2022 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor of na toiletbezoek scheelt ook. Bij de gym weleens mensen gezien die gingen wegen nadat ze in de sauna waren geweestExtra mentale boost kennelijk ook al was het vochtverlies.
Heb je die weegschaal in je slaapkamer staan of zo?quote:
Slaapkamer idd maar moet me gewoon beheersen.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je die weegschaal in je slaapkamer staan of zo?
Misschien beter ergens in de schuur zetten zodat je de drang niet zo hebt
Dan moet hij in z'n onderbroek naar de schuurquote:Op woensdag 14 september 2022 15:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je die weegschaal in je slaapkamer staan of zo?
Misschien beter ergens in de schuur zetten zodat je de drang niet zo hebt
ik weeg me zelden, kan in de spiegel wel zien of het de goeie of de verkeerde kant op gaatquote:Op woensdag 14 september 2022 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor of na toiletbezoek scheelt ook. Bij de gym weleens mensen gezien die gingen wegen nadat ze in de sauna waren geweestExtra mentale boost kennelijk ook al was het vochtverlies.
Kan gewoon tochquote:Op woensdag 14 september 2022 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet hij in z'n onderbroek naar de schuur
De spiegel is inderdaad een goede vriendquote:Op woensdag 14 september 2022 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weeg me zelden, kan in de spiegel wel zien of het de goeie of de verkeerde kant op gaat
Zelfde hier. Maar als je er heel serieus mee bezig bent ook qua eten dan snap ik wel dat je het precies in de gaten wil houden.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weeg me zelden, kan in de spiegel wel zien of het de goeie of de verkeerde kant op gaat
Geen Afrikaanse naam iig.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:06 schreef Oriente het volgende:
Christopher Atherton heeft dinsdagavond geschiedenis geschreven. De dertienjarige jeugdspeler debuteerde namens het Noord-Ierse Glenavon FC en ging daarmee de boeken in als de jongste speler ooit in het profvoetbal binnen het Verenigd Koninkrijk. Met zijn debuut verbrak Atherton een 42 jaar oud record.
De tering, 13 jaarook meteen een assist met zijn eerste balcontact
Bij jou gaat het de laatste tijd goed verkeerd.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon zinloos, als je het dan toch doet dan 1 keer in de maand of zo, ik moet altijd lachen als je mensen (meestal vrouwen) hoort dat ze een paar ons zijn afgevallen.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfde hier. Maar als je er heel serieus mee bezig bent ook qua eten dan snap ik wel dat je het precies in de gaten wil houden.
Ik was 14. In de derde klas. Dit slaat alles.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:06 schreef Oriente het volgende:
Christopher Atherton heeft dinsdagavond geschiedenis geschreven. De dertienjarige jeugdspeler debuteerde namens het Noord-Ierse Glenavon FC en ging daarmee de boeken in als de jongste speler ooit in het profvoetbal binnen het Verenigd Koninkrijk. Met zijn debuut verbrak Atherton een 42 jaar oud record.
De tering, 13 jaarook meteen een assist met zijn eerste balcontact
Ik weeg me wel met enige regelmaat om bij te houden of ik aan blijf komen maar ik sla genoeg dagen over. Met wat ik op een dag wegwerk qua voedsel is het praktisch onmogelijk om niet aan te komenquote:Op woensdag 14 september 2022 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfde hier. Maar als je er heel serieus mee bezig bent ook qua eten dan snap ik wel dat je het precies in de gaten wil houden.
Gohquote:Op woensdag 14 september 2022 15:13 schreef Oriente het volgende:
Met wat ik op een dag wegwerk qua voedsel is het praktisch onmogelijk om niet aan te komen
Het mentale aspect, al is het placebo, helpt denk ik wel als je aan het bikkelen bent. Maar wegen voor afvallen heb ik nooit gedaan/hoeven doen. Was meer vroeger bij in de gaten houden tijdens massa aankomen.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon zinloos, als je het dan toch doet dan 1 keer in de maand of zo, ik moet altijd lachen als je mensen (meestal vrouwen) hoort dat ze een paar ons zijn afgevallen.
Alleen vond ik het dan wel jammer dat er niet zoiets bestaat als even makkelijk zien hoe schoon de gewichtstoename was. Daar moet je de spiegel voor blijven gebruiken icm wat realisitsch is qua spiergroei. Of je moet zo'n trainer vragen met huidplooimeting een schatting te doen.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weeg me wel met enige regelmaat om bij te houden of ik aan blijf komen maar ik sla genoeg dagen over. Met wat ik op een dag wegwerk qua voedsel is het praktisch onmogelijk om niet aan te komen
Dat ga je met het blote oog niet zien nee. Heb nog nooit zo'n huidplooimeting laten doen, zou wel eens benieuwd zijn maar tegelijkertijd wil ik me er ook niet druk om maken momenteelquote:Op woensdag 14 september 2022 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen vond ik het dan wel jammer dat er niet zoiets bestaat als even makkelijk zien hoe schoon de gewichtstoename was. Daar moet je de spiegel voor blijven gebruiken icm wat realisitsch is qua spiergroei. Of je moet zo'n trainer vragen met huidplooimeting een schatting te doen.
Alles waar je enigszins doorzettingsvermogen voor nodig hebt lijkt jou verschrikkelijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Slank willen zijn lijkt mij echt verschrikkelijk (vies dik is wat anders)
Jouw mensenkennis is niet je sterkste punt al mag dat gezien je gemiddelde optreden als FA geen verrassing zijn.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles waar je enigszins doorzettingsvermogen voor nodig hebt lijkt jou verschrikkelijk.
Ik heb een periode m'n vet% tegen de 8 gehad maar gezelliger word je er inderdaad niet van, dan ben je echt alleen maar daarmee bezig.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een beetje pech werkt zelfs je dingdong niet zo best meer als je zo laag zit qua %quote:Op woensdag 14 september 2022 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb een periode m'n vet% tegen de 8 gehad maar gezelliger word je er inderdaad niet van, dan ben je echt alleen maar daarmee bezig.
quote:Op woensdag 14 september 2022 15:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Met een beetje pech werkt zelfs je dingdong niet zo best meer als je zo laag zit qua %
Ik verbaas me soms best met wat voor lichamen mensen op het strand zich toch prima comfortabel voelen. Opzich goed om schijt eraan te hebben en gewoon te genieten. Misschien is het ook beter te doen als je niet anders gewend bent.quote:
dan was ik wel eerder gestoptquote:Op woensdag 14 september 2022 15:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Met een beetje pech werkt zelfs je dingdong niet zo best meer als je zo laag zit qua %
Geen idee waarom maar ik kan nog altijd eten wat ik wil zonder aan te komen. Val juist af in periodes waarin ik ongezond eet en te weinig sport.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan werkt je dingdong ook niet echt fantastischquote:Op woensdag 14 september 2022 15:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen eigen ervaring, ik zit rond de 90% bf natuurlijk
Misschien wel, hij kan hem alleen niet meer van bovenaf zien.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan werkt je dingdong ook niet echt fantastisch
Een uur zoeken voordat je m hebtquote:Op woensdag 14 september 2022 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien wel, hij kan hem alleen niet meer van bovenaf zien.
Kantelpunt trager metabolisme ligt bij de meesten rond 30ste.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar ik kan nog altijd eten wat ik wil zonder aan te komen. Val juist af in periodes waarin ik ongezond eet en te weinig sport.
Is dit sarcastisch?quote:Op woensdag 14 september 2022 16:01 schreef tong80 het volgende:
Kunnen we het weer over Feijenoord hebben ?
Mijn werkbroek zit recent toch wel vrij strak dus ik heb het vermoeden dat het bij mij anders ligt.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar ik kan nog altijd eten wat ik wil zonder aan te komen. Val juist af in periodes waarin ik ongezond eet en te weinig sport.
Hoeveel werkbroeken heb jij?quote:Op woensdag 14 september 2022 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn werkbroek zit recent toch wel vrij strak dus ik heb het vermoeden dat het bij mij anders ligt.
Ironisch. Met een scheutje cynisme.quote:Op woensdag 14 september 2022 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?
Of wordt dat pas zo als je kritiek krijgt?
2 lange, 1 korte. Werkshirts doe ik niet aan omdat de stof van de Polo verschrikkelijk is.quote:Op woensdag 14 september 2022 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel werkbroeken heb jij?
Hangt je buik er ook overheen?quote:Op woensdag 14 september 2022 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn werkbroek zit recent toch wel vrij strak dus ik heb het vermoeden dat het bij mij anders ligt.
@Tjackaquote:
Mijn buik is dusdanig groot dat mijn korte broek een 3/4 broek is gezien de xxxxlquote:Op woensdag 14 september 2022 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hangt je buik er ook overheen?
quote:Op woensdag 14 september 2022 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn buik is dusdanig groot dat mijn korte broek een 3/4 broek is gezien de xxxxl
Dit lijkt me toch wel lastig als je een normale broek wil kopen, misschien neemt hij dan wel een driekwartbroek.quote:Op woensdag 14 september 2022 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heeft een collega serieus.
Hij laat zijn broekspijpen inkorten.quote:Op woensdag 14 september 2022 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch wel lastig als je een normale broek wil kopen, misschien neemt hij dan wel een driekwartbroek.
O ja, dat is ook nog een optie natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij laat zijn broekspijpen inkorten.
Sporten is in jouw geval pingpongen toch?quote:Op woensdag 14 september 2022 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga weer eens bij mijn ouders eten, is al veel te lang geleden.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 14 september 2022 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga weer eens bij mijn ouders eten, is al veel te lang geleden.
Ik hoop op stamppot.
Ik doe ook aan boksen en hardlopen.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sporten is in jouw geval pingpongen toch?
Boksen lijkt mij ook wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe ook aan boksen en hardlopen.
Is het zeker, overigens ook een uitstekende combinatie met tafeltennis. Het is uiteraard veel fysieker terwijl tafeltennis technischer is maar de nadruk op voetenwerk en motoriek bij je slagen is hetzelfde.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boksen lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Vechtsporten zijn voor proleten.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boksen lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Dit is de eerste keer ooit dat ik deze vergelijking tussen tafeltennis en boksen zie.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is het zeker, overigens ook een uitstekende combinatie met tafeltennis. Het is uiteraard veel fysieker terwijl tafeltennis technischer is maar de nadruk op voetenwerk en motoriek bij je slagen is hetzelfde.
kan de beste overkomen makkerquote:Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 452 3/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 248 X/6
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Bruin brood, gebraden gehakt en belegen kaas.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Op woensdag 14 september 2022 19:31 schreef Speedfight het volgende:
Woordle6 248 3/6
⬛⬛🟨🟨🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrupuleus
en @Oriente , al lag het volgens @Oriente niet aan zijn eigen grenzeloze domheid, maar aan het woordquote:Op woensdag 14 september 2022 08:35 schreef Oriente het volgende:
Woordle6 248 X/6
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟩🟩
🟨⬜⬜⬜🟩🟩
wat een cholowoord
Ik dacht ook ‘waar gaat deze post naartoe’ maar ik vond de beredenering niet eens heel erg gek.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer ooit dat ik deze vergelijking tussen tafeltennis en boksen zie.
Dit had ik ook, maar vanaf 29/30 moest ik toch wel een beetje op mijn eten letten.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bejaardequote:Op woensdag 14 september 2022 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit had ik ook, maar vanaf 29/30 moest ik toch wel een beetje op mijn eten letten.
Wel vaker met mijn posts zo!quote:Op woensdag 14 september 2022 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht ook ‘waar gaat deze post naartoe’ maar ik vond de beredenering niet eens heel erg gek.
De buurtsuper verdient weer goed aan 'm.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:tong80 begint me echt de keel uit te hangen.
wat doet 'ie?quote:Op donderdag 15 september 2022 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
John de Mol lastig vallen.quote:
ik moet al bijna een ster erbij nemen want m'n retard afdeling loopt volquote:Op donderdag 15 september 2022 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
Let op je ster.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik moet al bijna een ster erbij nemen want m'n retard afdeling loopt vol
Was dat niet jouw levensmissie?quote:
Ooit lang geleden me een keer beschikbaar gesteld. Dat ze me niet vragen is FOK's fout. Liever Paul als mod.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat niet jouw levensmissie?
Terwijl elke mongool hier wordt aangenomen nog steeds niet gelukt. (lol)
'een keer'.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit lang geleden me een keer beschikbaar gesteld. Dat ze me niet vragen is FOK's fout. Liever Paul als mod.
Hij postte een tijdje terug volgens mij ook dat er wat vervelende dingen bij hem waren gebeurd, maar ja hij is duidelijk weer aan de fles. Jammer, hoop dat ie binnenkort weer leuk mee gaat postenquote:Op donderdag 15 september 2022 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
Een internetplaatjequote:
Laat me met rust. Tering debielen.quote:
Ga dan wegquote:Op donderdag 15 september 2022 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat me met rust. Tering debielen.
quote:Op donderdag 15 september 2022 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij postte een tijdje terug volgens mij ook dat er wat vervelende dingen bij hem waren gebeurd, maar ja hij is duidelijk weer aan de fles. Jammer, hoop dat ie binnenkort weer leuk mee gaat posten
Ja dat maken we allemaal mee in het leven, ik heb geen respect voor mensen die zich keer op keer niet in de hand kunnen houden en afgeven op anderen terwijl hun contributie aan de maatschappij letterlijk 0 is.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij postte een tijdje terug volgens mij ook dat er wat vervelende dingen bij hem waren gebeurd, maar ja hij is duidelijk weer aan de fles. Jammer, hoop dat ie binnenkort weer leuk mee gaat posten
Dat ben ik nou helemaal met je eens. Altijd moeite met mensen die de maatschappij meer kosten dan opleveren en geen enkele moeite doen om dit te veranderen maar goed.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat maken we allemaal mee in het leven, ik heb geen respect voor mensen die zich keer op keer niet in de hand kunnen houden en afgeven op anderen terwijl hun contributie aan de maatschappij letterlijk 0 is.
een beetje tragikomisch om te zien hoe het effect van zo'n near death experience wegebt en weer plaats maakt voor de makkelijkste uitweg van zelfdestructiequote:Op donderdag 15 september 2022 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat maken we allemaal mee in het leven, ik heb geen respect voor mensen die zich keer op keer niet in de hand kunnen houden en afgeven op anderen terwijl hun contributie aan de maatschappij letterlijk 0 is.
Erg mooiquote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef fetX het volgende:
[..]
User @:gutanoth betaalt echt teringveel belasting.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:13 schreef Oriente het volgende:
Maar is het wel zeker dat tong naar de fles gegrepen heeft dan? Of heeft hij dat ergens bevestigd of zo?
Mbappé is een irritant verwend strontjoch, met z'n ninja turtle hoofdquote:Op donderdag 15 september 2022 11:16 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Menig IM geschreven voor bekenden en dierbaren.
Dat we dat maar weten. De grootste speler van zijn generatie.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mbappé is een irritant verwend strontjoch, met z'n ninja turtle hoofd
Nee hoor, dat is Haaland.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat we dat maar weten. De grootste speler van zijn generatie.
Touché. Beiden.quote:
Moet wind weten.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:53 schreef Oriente het volgende:
Het begint hier ineens gigantisch te hozen.
@:GGMM @:Coco @:Lenny_Leonard @:Scrummie
Moet wind weten.quote:
Hij post niet in jouw straatje en daarom is het weer vervelend? Arme Gurley toch.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik doelde met 'vervelende dingen' op problemen in zijn persoonlijke leven waar tong over gepost had (dat leek mij ook vrij duidelijk uit mijn post).quote:Op donderdag 15 september 2022 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij post niet in jouw straatje en daarom is het weer vervelend? Arme Gurley toch.
Nu vraag je wel heel veel van onlogisch.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik doelde met 'vervelende dingen' op problemen in zijn persoonlijke leven waar tong over gepost had (dat leek mij ook vrij duidelijk uit mijn post).
Het is misschien handig om posts te lezen voordat je in de aanval schiet.
quote:Op donderdag 15 september 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik doelde met 'vervelende dingen' op problemen in zijn persoonlijke leven waar tong over gepost had (dat leek mij ook vrij duidelijk uit mijn post).
ezquote:Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef Speedfight het volgende:
Woordle6 249 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrupuleus
De meest simplistische zaken zijn al te lastig voor die man.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou je ook je tieten even willen posten?quote:Op donderdag 15 september 2022 13:20 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 453 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef fetX het volgende:
[..]
User @:gutanoth betaalt echt teringveel belasting.
De sterkste schouders dragen de zwaarste lasten, ik heb hier geen probleem mee.quote:
Nounounounouquote:Op donderdag 15 september 2022 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je ook je tieten even willen posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |