Ik heb nog niet echt een soepel dag- en nachtritme gevonden. Wel hebben we nu ook dagelijks fruit en ik heb nog geen banaan gemist!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Nelis.
Hoe is de leef? De eerst werkdagen weer een beetje overleefd?
@GGMM lees je mee?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een soepel dag- en nachtritme gevonden. Wel hebben we nu ook dagelijks fruit en ik heb nog geen banaan gemist!
WOW!quote:
Heb je de frustraties van je afgelopen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tien kilometers gerend@:maxi-mus @:tarado @:drizzt
Ik vind dat ik nu wel een lekker biertje en een smakelijke maaltijd verdien.
Kom maar Mograinequote:Op dinsdag 13 september 2022 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist je dat @:Littlerabbit @:Scrummie en ik weer gaan spelen vanaf 25 september?
Strijder.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tien kilometers gerend@:maxi-mus @:tarado @:drizzt
Ik vind dat ik nu wel een lekker biertje en een smakelijke maaltijd verdien.
Die is nu weer springlevend met de prepatch, iedereen is aan het transferen.quote:
Speel je horde of alliance?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Die is nu weer springlevend met de prepatch, iedereen is aan het transferen.
Nee, maar veel plezier!!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist je dat @:Littlerabbit @:Scrummie en ik weer gaan spelen vanaf 25 september?
Nog een reden om te gaan spelen dus @Littlerabbit @Scrummiequote:Op dinsdag 13 september 2022 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Alliance, horde is altijd mega zerg.
Leest @Scrummie mee?quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog een reden om te gaan spelen dus @:Littlerabbit @:Scrummie
Je zou het niet zeggen gezien mijn relaas maar eigenlijk heb ik een prima dag gehad! Het loopt qua werk / sociaal / sporten eigenlijk allemaal erg goed terwijl ik na mijn vakantie flinke moeite had mijn ritme weer te vinden, en daar ben ik blij mee.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de frustraties van je afgelopen?
Ik wilde deze post een like geven, MAAR DAT WERKT ZELFS NIET MEER!quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen gezien mijn relaas maar eigenlijk heb ik een prima dag gehad! Het loopt qua werk / sociaal / sporten eigenlijk allemaal erg goed terwijl ik na mijn vakantie flinke moeite had mijn ritme weer te vinden, en daar ben ik blij mee.
Enige frustratie is dat mijn pingpongpotje van donderdag nog steeds niet verplaatst is, en omdat we te laag ingedeeld zijn is er geen fatsoenlijke invaller beschikbaar. Ik vrees Feyenoord te missen zo
Nietus!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog een reden om te gaan spelen dus @:Littlerabbit @:Scrummie
Krijg ik eerst een mokerslag van Rickerman in de FB te verwerken, komt dit er als een mokerslag bovenopquote:
Als ik zou gaan spelen zou het zijn om te deathrollen met Inso.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg ik eerst een mokerslag van Rickerman in de FB te verwerken, komt dit er als een mokerslag bovenop
quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik zou gaan spelen zou het zijn om te deathrollen met Inso.
G2g zou een goede klant aan mij hebben
Daar heb je een punt. Het kan nu nooit lang meer duren voordat @yvonne mij FA maaktquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom vat jij @:bolasie zijn post negatief op? Je hoeft niet besproken te worden omdat we allemaal weten hoe goed je bezig bent. @:afcniels is het met mij eens.
Kun je je eigen postrecord voor eeuwig veilig stellenquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Het kan nu nooit lang meer duren voordat @:Yvonne mij FA maakt
@onlogisch is buitencategoriequote:Op dinsdag 13 september 2022 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom vat jij @:bolasie zijn post negatief op? Je hoeft niet besproken te worden omdat we allemaal weten hoe goed je bezig bent. @:afcniels is het met mij eens.
Eens. Al 1 punt in het dodenspel. OnlogischGodquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een kritische noot uitlaat over de Feyenoordaanvoerder dan word je levend gevild.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dusdanig objectief dat ze hem zelfs in het eigen Feyenoordnest vermijden uit respect.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een kritische noot uitlaat over de Feyenoordaanvoerder dan word je levend gevild.
Wetende dat Onlogisch een kind heeft rondlopen is mijn enige houvast dat er toekomst voor deze maatschappij en wereld bestaat.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Al 1 punt in het dodenspel. OnlogischGod
Nee nietwaar.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wetende dat Onlogisch een kind heeft rondlopen is mijn enige houvast dat er toekomst voor deze maatschappij en wereld bestaat.
Mocht een dna test ooit uitwijzen dat hij niet de biologische vader blijkt te zijn dan eindig ik mijn leven DIRECT.
Nicki heeft het momenteel een beetje zwaar op Twitter rondom de moord op die rapper.quote:
Het gaat juist erg goedquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al een poosje wat minder.
Ik hoop maar dat alles goed gaat.
Jammer dit, ik dacht dat we samen fan waren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel nog altijd boos dat @:ggmm mijn Nicki Minaj fanschap heeft geclaimd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |