Zo ja, dan even deze weer laten openen:quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Kunnen we op Videoland weer een dag vooruit kijken net als vorig jaar?
Ja, eens, hoewel het dan weer tegenstrijdig voelt dat seizoen 2 meer succesvolle relaties hadquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:20 schreef loveli het volgende:
Het succes van seizoen 1 gaat het voor mij niet halen, dat was kneuterig en ongemakkelijk vermaak. S2 was voor aandachtstrekkers.
56 jaar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:59 schreef roos94 het volgende:
Btw die fotos van Libera op haar instagram![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Art Rooijakkers verklapt: 'Ontwikkelingen bij Martijn en Fenna uit B&B Vol Liefde'
Vond je? Ik vond het wel een leuk stuk, ze leek me meer relaxed en oprecht gelukkig ipv de koude bitch die we hebben leren kennenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:59 schreef RipCity het volgende:
Brrr die Debbie in Italie nog steeds zo weird en stijfjes.
huh wat heb ik gemist? Ze laten gewoon zien dat ze bij elkaar zijn. Of was ze zwanger ofzo? Zat niet heel goed op te letten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:39 schreef loveli het volgende:
https://lovereality.nl/ar(...)a-uit-bb-vol-liefde/
[..]
Ja dat wel en mooi dat ze iemand gevonden heeft in Italië. Maar ze is niet t type waar veel mensen graag mee omgaan denk ik. Maargoer hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het wel een leuk stuk, ze leek me meer relaxed en oprecht gelukkig ipv de koude bitch die we hebben leren kennen
Samenwonen in de Algarve geloof ik, martijn uit de B&B.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
huh wat heb ik gemist? Ze laten gewoon zien dat ze bij elkaar zijn. Of was ze zwanger ofzo? Zat niet heel goed op te letten.
[..]
Ja dat wel en mooi dat ze iemand gevonden heeft in Italië. Maar ze is niet t type waar veel mensen graag mee omgaan denk ik. Maargoer hoeft ook niet.
Als het goed is heb je niks gemist, maar is dat in de uitzending van vanavond te zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
huh wat heb ik gemist? Ze laten gewoon zien dat ze bij elkaar zijn. Of was ze zwanger ofzo? Zat niet heel goed op te letten.
Maar waarom zou je jezelf zo openbaar online gooien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
56 jaar.
Menig vrouw in Nederland kan hier een voorbeeld aan nemen. Ziet er voor haar leeftijd fantastisch uit.
Aandacht. Liever dit dan zo'n "curvy" model die eigenlijk viesdik is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je jezelf zo openbaar online gooien.
En wat wil je hier nu precies mee bereiken met deze opmerking? Groetjes van een curvy vrouw die in jouw ogen dus viesdik is maar ondertussen heel veel mannelijke aandacht krijgtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Aandacht. Liever dit dan zo'n "curvy" model die eigenlijk viesdik is.
Stoerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:35 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En wat wil je hier nu precies mee bereiken met deze opmerking? Groetjes van een curvy vrouw die in jouw ogen dus viesdik is maar ondertussen heel veel mannelijke aandacht krijgt
Ok en dat is jouw graadmeter aandacht van mannen en dat nog even benoemen. Je snapt dat er altijd mannen zijn die een vrouwen zullen willen hoe lelijk/dik ook?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:35 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En wat wil je hier nu precies mee bereiken met deze opmerking? Groetjes van een curvy vrouw die in jouw ogen dus viesdik is maar ondertussen heel veel mannelijke aandacht krijgt
Dat is natuurlijk hoe ze haar hebben laten overkomen. Dat heet scripting.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het wel een leuk stuk, ze leek me meer relaxed en oprecht gelukkig ipv de koude bitch die we hebben leren kennen
Waarvan aktequote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk hoe ze haar hebben laten overkomen. Dat heet scripting.
Ten eerste ben ik niet lelijk, ten tweede heb ik geen keuze. Ik ben zo door een ziekte en kan dat niet afvallen, hoe hard ik ook probeer. Ben daarvoor ook in behandeling geweest voor een eetstoornis. De enige reden dat ik dit aangaf is omdat ik het gewoon een kutopmerking vind. Altijd dat gezeik over viesdik.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok en dat is jouw graadmeter aandacht van mannen en dat nog even benoemen. Je snapt dat er altijd mannen zijn die een vrouwen zullen willen hoe lelijk/dik ook?
Dat maakt curvy/dik niet ineens gezond of maatschappelijk hoe mensen eruit willen zien. Je ziet online bij curvy "modellen" natuurlijk tig reacties van hoe mooi ze zijn. Geloof mij geen van die (slanke) vrouwen zou willen ruilen van figuur.
Groetjes van een realist.
Laat je toch niet verleiden door die jongens om met een heel statement op de proppen te komen. Die bully’s lachen zich rot.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:21 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet lelijk, ten tweede heb ik geen keuze. Ik ben zo door een ziekte en kan dat niet afvallen, hoe hard ik ook probeer. Ben daarvoor ook in behandeling geweest voor een eetstoornis. De enige reden dat ik dit aangaf is omdat ik het gewoon een kutopmerking vind. Altijd dat gezeik over viesdik.
En nee, de aandacht van mannen interesseert me geen reet want ik ben heel gelukkig getrouwd met een man die mij heel mooi vindt en dat is de enige man die mij interesseert.
Ik ben gewoon zo klaar met altijd dat gebitch op dikke vrouwen, lekker anoniem vanuit het zolderkamertje.
Die indruk wekte ze het hele tweede seizoen. Toen nog dacht ik dat ze vooral meedeed voor het avontuur, de B&B en de warmte van het gezin, maar nu ze met Martijn vertrekt staat die theorie op losse schroeven. Ik kan me niet voorstellen dat ze het voor Martijn doet, want ze lijkt hem nauwelijks te kunnen verdragen.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder viel me op dat Fenna me doodongelukkig leek. Misschien kijkt ze altijd zo? Het leek alsof ze het liefst heel hard wilde wegrennen of in huilen wilde uitbarsten. Wellicht eigenlijk geen zin meer in de camera.
Ik vind Art een verschrikkelijke sufkees en heb me als vanouds geërgerd aan Debbie, Caroline, Richard, Hans uit Italië en Jakob. Het was wel aardig om te zien dat velen nu gelukkig zijn. Vincent uit Italië lijkt het te hebben getroffen met zijn vriendin. En ik hoop dat het Hans uit Frankrijk en Petra lukt om een manier te vinden waarop ze een relatie kunnen hebben.quote:
Je hebt helemaal gelijk. Dankjewel voor je eyeopener.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Laat je toch niet verleiden door die jongens om met een heel statement op de proppen te komen. Die bully’s lachen zich rot.
Eer aan jezelf houden, kleuters hier negeren. Ze zijn je energie niet waard.
Art? Art is vreselijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 07:29 schreef Kreator het volgende:
Die presentator is wel bijzonder slecht, dat maakt zo'n programma al minder leuk.
Leuk toch?quote:Op maandag 10 juli 2023 09:49 schreef Duiveltja het volgende:
Die Debbie is dus binnen het jaar zwanger geworden.
Sure, maar na een jaar in een relatie gelijk zwanger geschopt. Vrij snel.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:37 schreef loveli het volgende:
Leuk toch?
Vooruitpraten mag hier:quote:Op maandag 10 juli 2023 12:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De eerste 6 afleveringen staan erop
Ik vermoed nog steeds met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik gewoon een onderbuikgevoel heb, dat Art em daar echt een paar keer ingeduwd heeft.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:49 schreef Duiveltja het volgende:
Ja, dat zal de dikke bos donker haar van de beeb verklaren.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vermoed nog steeds met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik gewoon een onderbuikgevoel heb, dat Art em daar echt een paar keer ingeduwd heeft.
Daar was wel sprake van ja, dat zij wat met elkaar hebben gehad destijds.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vermoed nog steeds met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik gewoon een onderbuikgevoel heb, dat Art em daar echt een paar keer ingeduwd heeft.
Nee dat lijkt me ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar was wel sprake van ja, dat zij wat met elkaar hebben gehad destijds.
Maar goed, de baby leek me dan weer niet van zijn zaad samengesteld.
Verzin eens iets…quote:Op maandag 10 juli 2023 17:06 schreef Soury het volgende:
Die TT kan wel worden aangepast ivm nieuwe afleveringen.
We zijn weer begonnen !quote:
Thank you het "hoe gaat het met" was wat verwarrendquote:
Oepsquote:Op maandag 10 juli 2023 17:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vriendinnen Claudia en Anne hebben zich, zonder dat ze het van elkaar afwisten, opgegeven voor Walter in Frankrijk. De vrouwen kennen elkaar van de cursus "intuïtie verbeteren" die Claudia geeft. De klik was er meteen. Nu proberen ze allebei het hart van Walter te veroveren. Hoe Walter reageert op Claudia en Anne zie je vanaf 20.30 uur bij RTL 4 in de allereerste aflevering van het derde seizoen van 'B&B Vol Liefde'.
https://www.rtlboulevard.(...)-vol-liefde-dan-gaan
69quote:Op maandag 10 juli 2023 20:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze zoekt een man tussen de 55 en 65? Hoe oud is zij zelf dan?
69quote:Op maandag 10 juli 2023 20:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze zoekt een man tussen de 55 en 65? Hoe oud is zij zelf dan?
Krijg een sekte gevoel bij die gozerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |