abonnement Unibet Coolblue
pi_205982374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Minstens energie voordelig maken. Dus vast zonnepanelen, een warmtepomp en vloerverwarming en ALLES isoleren..
Ik ga voor een boerderijtje uit eind 19e of begin 20ste eeuw ( hopelijk doe ik de eeuwen goed B-) )
Triple glas :Y Werkt ook prima bij geluiden van buiten.

Een kantoortje op zolder. M'n plekje in huis. Dat lijkt me wel wat & gaat na de verbouwing ook gebeuren.
Ik zit nu in de aanbouw, maar daar loopt iedereen te pas en te onpas in of langs. Niet echt lekker werken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982375
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:08 schreef Barreltje het volgende:
Ik volg ok trouwens de verbouw topics van @:gcjoel en @:candaasje O+

Vandaag een dagje seminar in het Haagse..
Over een mental well being app en allerlei andere teambuilding toestanden.. op eigen I itiayief er heen en als ik nu omme heen kijk zie ik alleen maar hippe mensen :o

Dus even gronden maar :+
Even je chakra's uitlijnen en afstemmen op de andere ja? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Minstens energie voordelig maken. Dus vast zonnepanelen, een warmtepomp en vloerverwarming en ALLES isoleren..
Ik ga voor een boerderijtje uit eind 19e of begin 20ste eeuw ( hopelijk doe ik de eeuwen goed B-) )
Oh hai, dat deden wij ook. Nouja geen boerderijtje ( O+ ) dan. Maar we doen op het moment niet anders dan isoleren :P .
pi_205982377
* Celestien ligt met een virusje op bank. :{
Geen covid, gelukkig.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982578
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 07:50 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.

Sterkte met de klodders @:Loona . En goede van de kapper, die moet ik ook nog steeds terugmailen.

Ik zit te wachten op de vloerverwarmingsmannen.

En eens bedenken waar ik vanmiddag kan slapen. Geen idee hoeveel herrie het aanleggen van die vloerverwarming maakt, liefst slaap ik gewoon in mijn eigen bed. Is ook makkelijker met avondeten. Anders mijn ouders maar bellen. Verbouwen en werken gaan beide momenteel wel OK, alleen die combinatie van bouwvakkers over de vloer en nachtdiensten is wel echt hopeloos onhandig :' )

Afijn. We will survive. Sort of.

@:derLudolf probeer nog een beetje te genieten :P Op zich klinkt het 'werk' niet heel verkeerd toch? :)
Idd heel onhandig.
En oordopjes?
pi_205982590
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:17 schreef Celestien het volgende:
* Celestien ligt met een virusje op bank. :{
Geen covid, gelukkig.
Oh get.
Beterschap!
pi_205982594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:17 schreef Celestien het volgende:
* Celestien ligt met een virusje op bank. :{
Geen covid, gelukkig.
Schop hem van je bank af! :*

quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Idd heel onhandig.
En oordopjes?
Ze zijn waarschijnlijk over een uurtje klaar, gaat snel! :D
Dus dan kan ik straks toch nog even rustig slapen O+
pi_205982621
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh get.
Beterschap!
Dankje!
Denk dat m'n dochter (basisschool) wat heeft meegenomen naar huis. :{
Ligt al sinds maandag op de bank. Al twee boeken uit. (Dat dan weer wel).
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982628
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Schop hem van je bank af! :*
[..]

Ik doe m'n best met gezonde sapjes, ik dreig met paracetemol & heb overwogen om 'm te bekogelen met kiwi's, maar hij wil nog niet vertrekken :P

:*
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982648
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:36 schreef Celestien het volgende:

[..]
Ik doe m'n best met gezonde sapjes, ik dreig met paracetemol & heb overwogen om 'm te bekogelen met kiwi's, maar hij wil nog niet vertrekken :P

:*
Je moet ook niet gooien met Kiwi's :o

pi_205982676
Hier zit al wel fink ibu in.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205982708
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Je moet ook niet gooien met Kiwi's :o

[ afbeelding ]
Niet díe kiwi's o|O

:D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982716
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Hier zit al wel fink ibu in.
Wut?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982722
quote:
5s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:45 schreef Celestien het volgende:

[..]
Wut?
Wat
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205982734
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wat
'fink ibu'
Ik weet niet zo goed wat je bedoelt :@

Mijn hersens zijn kennelijk ook aangetast door dat virus :X
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982736
quote:
5s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:45 schreef Celestien het volgende:

[..]
Wut?
...profen ;)
pi_205982747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:47 schreef Celestien het volgende:

[..]
'fink ibu'
Ik weet niet zo goed wat je bedoelt :@

Mijn hersens zijn kennelijk ook aangetast door dat virus :X
Oh er mist een 'L' in fink. :')

Mijn alles is aangetast door het ziek zijn, sorry. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205982748
Flink.
Spoilers!
pi_205982752
Ja.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205982758
Ik werd vanmorgen wakker zonder meteen strak te staan van de de (werk)stress; daarna 37km gefietst en nu koffie. Life's good.

Goedemorgen dus @ iedereen :) Ook de ibu slikkenden veel succes met hun dag :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205982794
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh er mist een 'L' in fink. :')

Mijn alles is aangetast door het ziek zijn, sorry. :')
Zitten we dan allebei ziek op de bank? :D
Beterschap!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982802
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:49 schreef fietsie het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker zonder meteen strak te staan van de de (werk)stress; daarna 37km gefietst en nu koffie. Life's good.
Fietsen vind ik ook altijd zo heerlijk ontspannend.
Vooral alleen fietsen. Met iemand samen fietsen vind ik dan juist weer stressvol.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:52 schreef Celestien het volgende:

[..]
Fietsen vind ik ook altijd zo heerlijk ontspannend.
Vooral alleen fietsen. Met iemand samen fietsen vind ik dan juist weer stressvol.
Uhuh, gewoon lekker alleen naar een zinloos ver weg gevestigde supermarkt en dan weer naar huis :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205982813
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:51 schreef Celestien het volgende:

[..]
Zitten we dan allebei ziek op de bank? :D
Beterschap!
Gele klodders, koud maar ook warm, dikke ogen, plakkerige tranen, hoesten, the works.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205982828
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uhuh, gewoon lekker alleen naar een zinloos ver weg gevestigde supermarkt en dan weer naar huis :)
Die supermarkt is wel érg ver weg!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982841
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Gele klodders, koud maar ook warm, dikke ogen, plakkerige tranen, hoesten, the works.
Bah... uch. Jak!

Vooral de gele klodders zijn ... beeldend.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205982847
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:54 schreef Celestien het volgende:

[..]
Die supermarkt is wel érg ver weg!
Ah valt best mee toch :) De Duitsers zijn weer naar huis dus het is weer leuk om even in Lemmer naar de winkels te gaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205982874
Meh beterschap @Celestien en @Lonaa!
Hier heeft fysio nek losgemaakt, scheelt weer pijn. En huisarts zag nu wel beeld passend bij beginnende oorontsteking *O* dus nu kreeg ik wel oordruppels mee.
pi_205983316
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Meh beterschap @:Celestien en @:Lonaa!
Hier heeft fysio nek losgemaakt, scheelt weer pijn. En huisarts zag nu wel beeld passend bij beginnende oorontsteking *O* dus nu kreeg ik wel oordruppels mee.
Wat heerlijk! Wat kun je dan ineens ver naar links/rechts kijken, hè?

Hoop dat de oordruppels snel hun werk doen :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205984013
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Even je chakra's uitlijnen en afstemmen op de andere ja? :P
[..]
Oh hai, dat deden wij ook. Nouja geen boerderijtje ( O+ ) dan. Maar we doen op het moment niet anders dan isoleren :P .
Nee geen chakra's.. maar de mensen hier zijn allemaal sociale butterflies en ik ben een veel te autistische engineer hiervoor :+

Dus contacten leggen is nog even een beetje lastig.. maar gelukkig zijn er meer loners :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_205984181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Nee geen chakra's.. maar de mensen hier zijn allemaal sociale butterflies en ik ben een veel te autistische engineer hiervoor :+

Dus contacten leggen is nog even een beetje lastig.. maar gelukkig zijn er meer loners :@
Oh jottum.

De eerste les van onze leergang begint met een DISC-analyse dag.
Ik heb net via de mail (aan de hand van wat online vragen) mijn profiel toegestuurd gekregen. En ik heb nu al het idee dat ze op best veel punten wel erg kort door de bocht gaan* en het voelt een beetje als een horoscoop; er kloppen dingen best wel, maar er staan ook heel wat dingen waarbij ik mijn wenkbrauwen sterk optrek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze beginnen elke zin met "Candaasje is...Candaasje doet...Candaasje heeft.....Candaasje zus....Candaasje zo.....Candaasje dit.... Candaasje dat...'
Ik weet in elk geval weer hoe ik heet :+
pi_205984318
Ohhh tenenkrommend.
En dan even enorm generaliserend.. soms denk ik dat all die tools vooral voor extroverts gemaakt zijn, dat introverte vooral denken "laat mij maar alleen, zonder al die poeha"


O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_205984399
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:03 schreef Barreltje het volgende:
Ohhh tenenkrommend.
En dan even enorm generaliserend.. soms denk ik dat all die tools vooral voor extroverts gemaakt zijn, dat introverte vooral denken "laat mij maar alleen, zonder al die poeha"


O+
Nou, inderdaad.
Ook weer zoiets; je hebt een basisstijl en een responsstijl. Bij de meeste mensen zit daar wel variatie in, omdat die laatste dus kennelijk is hoe je op je werk/anderen reageert om succesvol te zijn. En je dus aanpast.

Ik heb bijna 0% variatie _O-

Conclusie van de analyse: 'Als het gaat om het omgaan met problemen en uitdagingen ziet u geen noodzaak uw huidige houding te veranderen. U heeft de indruk dat uw huidige stijl past bij wat deomgeving van u vraagt.'

Euh neuh, helemaal niet. Ik merk dat ik heus vaak zat bots met mijn omgeving en dat ik mezelf door mijn wegduikgedrag meer dan eens tekort doe. Maar het kost me zo tyfusveel energie om dat te wijzigen (die ik nu gewoon niet meer heb), dat ik ook regelmatig denk 'stik er maar in, ik haal mijn schouders wel op'. Maar dat past dus heel niet per se bij de vraag van mijn omgeving (of wat ik zelf zou willen).

|:)

*Hatsjoe!* *Jeuk*
pi_205984511
Ik vind die tests altijd zo lastig omdat mijn antwoorden heel erg kunnen verschillen per team. Het ene team heeft me eens aangesproken op dat ik iets meer ruimte aan anderen moet laten, en minder het voortouw moet nemen. En het andere team ziet me eerder als iemand die op de achtergrond blijft.
pi_205984983
Waar komt de aanname vandaan dat een introvert persoon langzamer nadenkt? Een introvert persoon heeft gewoon geen zin om zich te mengen in een onzinnige discussie met personen die toch denken dat ze het wiel hebben uitgevonden :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205985026
quote:
82s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:58 schreef Phaidra het volgende:
Waar komt de aanname vandaan dat een introvert persoon langzamer nadenkt? Een introvert persoon heeft gewoon geen zin om zich te mengen in een onzinnige discussie met personen die toch denken dat ze het wiel hebben uitgevonden :+.
:D

Ik ken extroverte personen die heel goed en snel kunnen nadenken, maar ik ken ook extroverte personen die gewoon zo snel zijn omdat ze niet of nauwelijks nadenken en gelijk handelen.

Ach ja, leuk zulke analyses.
Vooral omdat we dus straks een hele dag dit gaan doen, en ik de leergang volg met de collega waar ik juist zo enorm mee botste. Maar eerlijk is eerlijk, dat gaat nu een stuk beter. Ik voel me dan alleen niet gelijk heel erg geroepen om heel open en vrij te spreken, dat dan weer niet.
pi_205985128
Zo, ik heb het huis weer voor mezelf. Tijd om te gaan tukken O+ , trusten! :W
pi_205985131
Ik heb ooit gewerkt in een team waar veel spanningen en frustratie onder het oppervlak zaten. En om dat aan te pakken hebben we meerdere workshops gehad over feedback geven. Maar idd, als iemand zich niet veilig voelt om zich uit te spreken (zeker in groepsverband!) dan heeft het geen enkel effect. Ik was vrij nieuw in het team, dus ik had geen idee waar ik in terecht gekomen was :'). Vlak daarna zijn 2 teamleden vertrokken en dat bleek een verademing.

Sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205985143
Gisteren had ik overigens eindelijk een heel erg lekker vegan worstje, wat echt dat vettige en kruidige dat ik me van vlees-worst herinner benaderde.

pi_205985970
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 14:11 schreef Candaasje het volgende:
Zo, ik heb het huis weer voor mezelf. Tijd om te gaan tukken O+ , trusten! :W
Da's het leven!
Trusten :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205985995
quote:
82s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:58 schreef Phaidra het volgende:
Waar komt de aanname vandaan dat een introvert persoon langzamer nadenkt? Een introvert persoon heeft gewoon geen zin om zich te mengen in een onzinnige discussie met personen die toch denken dat ze het wiel hebben uitgevonden :+.
En waarom wordt (vaak) gedacht dat introvert zijn en verlegen zijn hetzelfde is?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205986157
Ik scoor in allerlei tests enzo vrij consistent "introvert" maar ehm... heb niet het idee dat dat het beeld van mensen die mij IRL kennen is..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205986422
Wat ik wel vervelend vind is dat introvert gelijk lijkt te staan met saai en dat men extrovert ziet als een positieve eigenschap.

Ik stond net heel raar te kijken in de AH. In het koelschap viel mijn oog op groot formaat bakjes met toastjes salade (eieresalade etc.) de kilo prijs van die salade als je een xl bakje koopt was 13 euro en wanneer je een normaal bakje koopt was het 18 per kilo.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205986506
Ik vind het introvert/extravert onderscheid maar wazig. Ik begreep het als dat introverte mensen energie krijgen van alleen zijn en extraverte mensen energie krijgen van sociaal doen, maar ik heb eigenlijk de indruk dat dat voor de meeste mensen een mix is. Soms heb je behoefte aan alleen zijn en soms behoefte aan sociale dingen. Er zijn maar héél weinig mensen die maar één van beide nodig hebben.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 september 2022 @ 17:04:40 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205986535
* Boris slaat blauw uit
Inmiddels zie ik er alleen maar de voordelen ervan :). En ga niet meer mee in 'het moeten' van dingen. Ik trek mijn eigen plan. Verder is een test maar een test.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205986638
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het introvert/extravert onderscheid maar wazig. Ik begreep het als dat introverte mensen energie krijgen van alleen zijn en extraverte mensen energie krijgen van sociaal doen, maar ik heb eigenlijk de indruk dat dat voor de meeste mensen een mix is. Soms heb je behoefte aan alleen zijn en soms behoefte aan sociale dingen. Er zijn maar héél weinig mensen die maar één van beide nodig hebben.
Exact. Ik ken eigenlijk maar één persoon die echt niet alleen kan zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205986693
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ik wel vervelend vind is dat introvert gelijk lijkt te staan met saai en dat men extrovert ziet als een positieve eigenschap.

Ik stond net heel raar te kijken in de AH. In het koelschap viel mijn oog op groot formaat bakjes met toastjes salade (eieresalade etc.) de kilo prijs van die salade als je een xl bakje koopt was 13 euro en wanneer je een normaal bakje koopt was het 18 per kilo.
Da's toch niet zo gek?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205986717
:W
Geweldige dag gehad *O* O+
Eerst een Slufterwandeling gemaakt en daarna de vuurtoren beklommen (op een laag tempo voor mij ivm rug }:|)
Broodje vis gegeten in de haven van Oudeschild en
we stappen nu net van een enorm garnalenvissersschip af waar we de rest vd middag mee zijn wezen varen. Was zo tof *O* O+

Nu ff liggen en dan straks eten bij paal 17 ah strand met zonsondergang. :9
pi_205986750
Leuk hè zo’n mini-vakantie w/

Candaasje…lekker slapen en @Barreltje goeie plannen met een boerderijtje .
Is het daar met zo lastig als hier qua huizencrisis?
pi_205986764
quote:
82s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:58 schreef Phaidra het volgende:
Waar komt de aanname vandaan dat een introvert persoon langzamer nadenkt? Een introvert persoon heeft gewoon geen zin om zich te mengen in een onzinnige discussie met personen die toch denken dat ze het wiel hebben uitgevonden :+.
:{w
Jouw soort mensen is

*)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205986774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Da's toch niet zo gek?
Dat verschil in kiloprijs voor hetzelfde product? Vind dat best raar, kiloprijs van gevuld eitje salade, bakje van 300 gr is euro 11,30 , kiloprijs voor een bakje ook met gevuld eitje salade van 175 gr is 17,09
We have far more in common than that which devides us..
pi_205986784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat verschil in kiloprijs voor hetzelfde product? Vind dat best raar, kiloprijs van gevuld eitje salade, bakje van 300 gr is euro 11,30 , kiloprijs voor een bakje ook met gevuld eitje salade van 175 gr is 17,09
Dat is standaard. Grote verpakkingen kosten minder de kilo.
Behalve soms bij ah, die speelt wel eens vals.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205986850
Vanmorgen eens meegekeken bij een les van de “collega” met wie ik ga samenwerken. Grappige is, dat één van de vrouwen al bekend is, omdat zij in huis woonde bij iemand van het koor en al van voor de zomervakantie meezingt. 🎶
De les werd vervolgd door 2 heren, die er een soort act van maakten.
Jammer, dat zij geen lidwoorden gebruikten. 8)7 De mensen vonden het prachtig en lachten volop.

Daarna uitgebreider kennisgemaakt met de taalcollega. Blijkt dat zij ooit al eens bij ons thuis is geweest en mnX kent 🙃En er zijn meer wederzijdse bekenden.
Kleine wereld in een groot dorp.
Het klikte *O* met onze ideeën over de lesplannen. Hoera.

Daarna gelunch’d op de andere werkplek aan de overkant, ook bijgepraat daar.
En een urenlange sessie bij de kapper: kleuren, coup soleil, föhnen en het hele pakket. Zij kon zich uitleven.

Nu de benen hoog!
pi_205986852
Precies, groot is eigenlijk altijd goedkoper. Kleine verpakkingen zijn verhoudingsgewijs duurder namelijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205986887
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
Precies, groot is eigenlijk altijd goedkoper. Kleine verpakkingen zijn verhoudingsgewijs duurder namelijk.
*10 kinderen neemt want goedkoper*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205986897
quote:
6s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*10 kinderen neemt want goedkoper*
Verhoudingsgewijs is wel een kernwoord hier :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205986904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Verhoudingsgewijs is wel een kernwoord hier :D
*vuilnisbak induikt voor weggegooide pilstrip*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205986946
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*vuilnisbak induikt voor weggegooide pilstrip*
Verstandig :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205987008
Ik had eens met m'n team een uitgebreide horoscooptrekking, van Belbin.
Een heel weekend onder begeleiding van een professionele Belbinner.

In Belbin zijn er 9 teamrollen, waarvan er twee je goed liggen en eentje echt niet. De 9 rollen in 5 groepjes:
Doen : Bedrijfsman en Brononderzoeker
Denken : Plant en Monitor
Willen: Vormer en Voorzitter
Voelen: Zorgdrager en Groepswerker
Buitenbeentje: Specialist

Mijn echt-niet-rol was zorgdrager of groepwerker, een van die twee. Dat lijkt redelijk te kloppen.
Vervolgens liep de boel gierend uit de hand en kwamen allerlei mensen op *mijn* schouder uithuilen en kon ik de boel vertalen en lijmen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205987078
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Verstandig :Y
Leven is vet ingewikkeld. Help.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205987095
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:54 schreef sigme het volgende:
Ik had eens met m'n team een uitgebreide horoscooptrekking, van Belbin.
Een heel weekend onder begeleiding van een professionele Belbinner.

In Belbin zijn er 9 teamrollen, waarvan er twee je goed liggen en eentje echt niet. De 9 rollen in 5 groepjes:
Doen : Bedrijfsman en Brononderzoeker
Denken : Plant en Monitor
Willen: Vormer en Voorzitter
Voelen: Zorgdrager en Groepswerker
Buitenbeentje: Specialist

Mijn echt-niet-rol was zorgdrager of groepwerker, een van die twee. Dat lijkt redelijk te kloppen.
Vervolgens liep de boel gierend uit de hand en kwamen allerlei mensen op *mijn* schouder uithuilen en kon ik de boel vertalen en lijmen.
🙃
pi_205987317
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:54 schreef sigme het volgende:
Ik had eens met m'n team een uitgebreide horoscooptrekking, van Belbin.
Een heel weekend onder begeleiding van een professionele Belbinner.

In Belbin zijn er 9 teamrollen, waarvan er twee je goed liggen en eentje echt niet. De 9 rollen in 5 groepjes:
Doen : Bedrijfsman en Brononderzoeker
Denken : Plant en Monitor
Willen: Vormer en Voorzitter
Voelen: Zorgdrager en Groepswerker
Buitenbeentje: Specialist

Mijn echt-niet-rol was zorgdrager of groepwerker, een van die twee. Dat lijkt redelijk te kloppen.
Vervolgens liep de boel gierend uit de hand en kwamen allerlei mensen op *mijn* schouder uithuilen en kon ik de boel vertalen en lijmen.
Heerlijk zulke dagen :')

Inmiddels bleek Crisp mij 15-euro-korting-veel te missen en dat maakte het leven even wat gemakkelijker.
Chocolade croissants :9
Bietenravioli :9

En de laatste weken had ik al zaken uit de aanbieding verzameld op de app dus nog goeiekoper ook!
Ik weet niet meer wie de tip gaf hier maar dank _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205987468
Ik zit ook te wachten op gemis van Crisp. Die 15 euro korting maakt het altijd wel weer aantrekkelijk. :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 september 2022 @ 18:50:47 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205987612
Ok... Morgen nog niet van Kaatje naar Tele wandelen.
Als de regen meevalt wel van Weesp naar Naarden/Bussum via Muiden en het Naardermeer. Of in LAW-termen. Geen Limespad, wel Waterliniepad. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205987644
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Leven is vet ingewikkeld. Help.
Voortplanten mag, hoeft niet. 10 kinderen is vaak een matig idee voor de portemonnee. Als je 300 gram eiersalade op kunt: doen.

Helpt dat?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205987683
Crisp mist mij niet :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 15 september 2022 @ 19:25:22 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_205988119
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh jottum.

De eerste les van onze leergang begint met een DISC-analyse dag.
Ik heb net via de mail (aan de hand van wat online vragen) mijn profiel toegestuurd gekregen. En ik heb nu al het idee dat ze op best veel punten wel erg kort door de bocht gaan* en het voelt een beetje als een horoscoop; er kloppen dingen best wel, maar er staan ook heel wat dingen waarbij ik mijn wenkbrauwen sterk optrek.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze beginnen elke zin met "Candaasje is...Candaasje doet...Candaasje heeft.....Candaasje zus....Candaasje zo.....Candaasje dit.... Candaasje dat...'
Ik weet in elk geval weer hoe ik heet :+
Ik ken hier een afgeleid smaakje van. Werd bij een servicedesk training gebruikt.
Indien goed uitgelegd en met voorbeelden laten zien hoe de verschillende hokjes te herkennen kun je hier gebruik van maken. Of misbruik natuurlijk. In een slaapverwekkende vergadering op de rodeknop van een stuiterbal rammen ,met op het oog onschuldige opmerkingen of vragen.

Te lang niets meer mee gedaan. Waardoor het herkennen inmiddels aardig versleten is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205988120
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Voortplanten mag, hoeft niet. 10 kinderen is vaak een matig idee voor de portemonnee. Als je 300 gram eiersalade op kunt: doen.

Helpt dat?
Enorm O+
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Crisp mist mij niet :'(
Let op! Zodra jij het Crisp gemis gaat missen gaat Crisp jou ook missen en komt de ik-mis-veulgeld-korting gewis jouw kant uit :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 15 september 2022 @ 19:29:44 #268
63722 z80
I fink you freaky
pi_205988178
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:04 schreef borisz het volgende:
* Boris slaat blauw uit
Inmiddels zie ik er alleen maar de voordelen ervan :). En ga niet meer mee in 'het moeten' van dingen. Ik trek mijn eigen plan. Verder is een test maar een test.
Links boven in de hoek van de hoek. Heerlijk rustig.

ISTJ klopt ook wel aardig

[ Bericht 2% gewijzigd door z80 op 15-09-2022 19:34:58 ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 15 september 2022 @ 19:33:08 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_205988219
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
Precies, groot is eigenlijk altijd goedkoper. Kleine verpakkingen zijn verhoudingsgewijs duurder namelijk.
Bij snoepgoed vaak dan weer niet. Haribo heeft er een handje van een kilo bak duurder te maken dan een 380 gram zak.
Ja ik vergelijk altijd de inhoudsprijzen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205988299
Whoop whoop, advies is om mijn termijnbedrag met 100 euro te verhogen.
Wat me eigenlijk nog wel meevalt (is ongeveer 1/3 erbij) na alle horrorverhalen. Maar we moeten de winter nog door natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205989454
Volgens Essent moeten we nog meer gaan betalen :X
Was al verhoogt naar 500 en nu geeft ie 800 aan.
pi_205989556
Bij ons ging hij vandaag van 97 naar 370.
pi_205989656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:43 schreef Sarabi het volgende:
Volgens Essent moeten we nog meer gaan betalen :X
Was al verhoogt naar 500 en nu geeft ie 800 aan.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Tuindier het volgende:
Bij ons ging hij vandaag van 97 naar 370.
:o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205989817
En dan las ik nog iets over een belastingverhoging volgend jaar. Ik ben heel benieuwd waar dit eindigt.

En benieuwd hoe het voelt met een verwarming op 16graden deze winter :')
pi_205989849
Bij ons gaf die nu juist weer lager aan, maar we houden hem maar hoger.
pi_205990419
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:43 schreef Sarabi het volgende:
Volgens Essent moeten we nog meer gaan betalen :X
Was al verhoogt naar 500 en nu geeft ie 800 aan.
O, neeeeeeee :o
pi_205990482
Wij mogen per 19 september meer gaan betalen. Elektriciteit van 0,24 naar 0,61 en gas van 1,18 naar 2,71
Kan mijn maandbedrag van 175 euro niet verhogen, omdat dat het max is...
pi_205990630
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:40 schreef Yinny het volgende:

[..]
O, neeeeeeee :o
Ik weet nog goed dat ik een paar jaar geleden 180 zo veel vond -O-
pi_205990744
Ik verlaag steeds mijn termijnbedrag. Ik ben veel te bang dat de leverancier failliet gaat. We betalen 175 per maand maar gebruiken in de zomer maar 20-30 euro aan gas en geen of negatief elektra.
Spoilers!
pi_205991451
Egopost :W :D
2e, tevens laatste dag onder dag 1.
Topdag *O* inclusief het eten :9 O+
https://paulentrudie.nl/texel-september-2022.php
pi_205991575
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:57 schreef Blues het volgende:
Egopost :W :D
2e, tevens laatste dag onder dag 1.
Topdag *O* inclusief het eten :9 O+
https://paulentrudie.nl/texel-september-2022.php
Wat prachtig daar. Brrr die wenteltrap en gaaf op die garnalen boot
We have far more in common than that which devides us..
pi_205991608
Ja t was een spontane opwelling die boot, we liepen er langs na een broodje in de haven toen we het bord zagen dat ie na een kwartier zou gaan varen! Goeie keus.
pi_205991631
Had vanavond eetclubje, voor het eerst van mn leven zoervleis gehad, gemaakt door een limburger naar het recept van schoonmoeder. Wat ontzettend lekker was dat
We have far more in common than that which devides us..
pi_205991720
De echte is zooo lekker!!
pi_205991839
Vattenfall: na inloggen op de site: 8)7
Die zijn hartstikke gek, toch?! Wij doen niks. Het blijft staan op ¤120 p.m.


We adviseren om je termijnbedrag te verlagen

Je krijgt waarschijnlijk geld terug bij de jaarafrekening. Door voor de komende maand je termijnbedrag aan te passen, voorkom je verrassingen op de jaarafrekening. We hebben bij het berekenen van dit advies al rekening gehouden met de stijging van de energietarieven en de verlaging van de energiebelasting.

Verlaag naar ¤51”
Quote:
Nieuwe variabele Contract stelt: 2.957 kWh * ¤ 0,391786 per kWh (inclusief 25% Blijven Loont) en 770 m³ * ¤ 2,243243 per m³

Sodemieter op met verlagen.
pi_205991840
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:20 schreef Blues het volgende:
De echte is zooo lekker!!
Als ik het geweten had, had ik geen voorgerecht gegeten. Heb ze gesmuld
We have far more in common than that which devides us..
pi_205991859
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:34 schreef AnneX het volgende:
Vattenfall: na inloggen op de site: 8)7
Die zijn hartstikke gek, toch?! Wij doen niks. Het blijft staan op ¤120 p.m.


We adviseren om je termijnbedrag te verlagen

Je krijgt waarschijnlijk geld terug bij de jaarafrekening. Door voor de komende maand je termijnbedrag aan te passen, voorkom je verrassingen op de jaarafrekening. We hebben bij het berekenen van dit advies al rekening gehouden met de stijging van de energietarieven en de verlaging van de energiebelasting.

Verlaag naar ¤51”
Quote:
Nieuwe variabele Contract stelt: 2.957 kWh * ¤ 0,391786 per kWh (inclusief 25% Blijven Loont) en 770 m³ * ¤ 2,243243 per m³

Sodemieter op met verlagen.
Dat is ook mijn tekst, alleen van 100 naar 37 te verlagen (in januari was dat nog 27 euro). Ik blijf op 100 staan
We have far more in common than that which devides us..
pi_205991865
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Als ik het geweten had, had ik geen voorgerecht gegeten. Heb ze gesmuld
In Maastricht gegeten in een kroeg op aanraden van een fokker. Het was het adres. Niemand in het gezelschap was er kapot van. O-) Kookniet.
pi_205991891
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat is ook mijn tekst, alleen van 100 naar 37 te verlagen (in januari was dat nog 27 euro). Ik blijf op 100 staan
Nu reken ik volgend jaar op een hoger bedrag en bijbetalen. Dat moet dan maar. Verder verhogen doe ik niet. Al verwacht ik dat Vattenfall niet omvalt met de giga winsten, die ze makken. ( laat het staan ook: makken)
Als ik als een nieuwe klant zóu aanvragen: ¤ 6000 / jaar. Hóe dan?
Nu begroot ¤ 2600,- as. jaar. Vreemd hoor. 😳

Of ‘den Haag’ zal ingrijpen? In Frankrijk en Duitsland wel.
Blijkbaar zijn ze geschrokken en opeens kan er iets met Prinsjesdag nieuws zijn.
Geef het maar aan de klm en níet aan de inwoners. :%
pi_205993010
Zoeevleisj in een kroeg is nooit als thuis.
O+ Thuis O+

Misschien weer eens tijd. Kijken of ik tijd heb voor de paardenslager.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205993021
Ik ben ook bijzonder blij met mijn 5jaarcontract voor energie dat ik in feb afsloot trouwens. Toen gaven ze me all in 1.16 de m³ inc heffingen etc. Met de lage btw is dat zelfs omlaag naar 1.05.
Heb ik nog geluk dat Eneco me met zijn monsterprijzen de markt op duwde.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205993041
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 07:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben ook bijzonder blij met mijn 5jaarcontract voor energie dat ik in feb afsloot trouwens. Toen gaven ze me all in 1.16 de m³ inc heffingen etc. Met de lage btw is dat zelfs omlaag naar 1.05.
Heb ik nog geluk dat Eneco me met zijn monsterprijzen de markt op duwde.
Wow. 5 jaar vast. Dat dat nog kon in februari. Feli. w/

Trouwens belachelijk dat prijzen per m3 en kWh zó verschillen per provider. ~O>
Heeft zo’n kerel cfo bij een provider ook al een bootje van 1 miljoen per meter liggen in de Middellandse Zee?

Een range van (Yinny) ¤2,71 en hier is het ¤ 2,24 / m3. o|O
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 07:57:01 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205993174
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Zoeevleisj in een kroeg is nooit als thuis.
O+ Thuis O+

Misschien weer eens tijd. Kijken of ik tijd heb voor de paardenslager.
Tussen meter inbouwen en aan de buren verkopen voor ¤1,50 ofzo :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205993434
Mogguh!

Ik was even vergeten dat er een wagen met betonmolen midden in de straat zou staan (wie doet dat toch ook, om 7 uur 's ochtends een vloer laten storten... O-) ) , dus ik kon weer in z'n achteruit :+
pi_205993515
Goedemorgen @Candaasje _O-
pi_205993567
Mogge!

Was ze zo laat klaar vannacht @Candaasje ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205993603
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Was ze zo laat klaar vannacht @:candaasje ?
Oh nee viel mee, ik heb maar een uurtje overgewerkt. Dus in plaats van half 6, was ik half 7 klaar. Kwam vooral omdat we een stronteigenwijze husky hadden zitten, die wel lief is maar het zichzelf en ons echt onmogelijk maakte af en toe, en geen controle had over d'r sluitspier :') Vond het zo lullig om onze intern met alle shit (letterlijk) te laten zitten :+
pi_205993693
Ah, ik had eerder het idee dat jij tot 2 uur werkte
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:19:02 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205993712
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, ik had eerder het idee dat jij tot 2 uur werkte
22/24 bedoel je? Ik heb soms het idee dat ze 2 uur thuis is..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205993917
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, ik had eerder het idee dat jij tot 2 uur werkte
Oh nee dat is een van onze avonddiensten, die duurt tot half 1. In theorie dan :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
22/24 bedoel je? Ik heb soms het idee dat ze 2 uur thuis is..
Ja dat gevoel deel ik wel ja :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')