Hahahahaaquote:Op maandag 12 september 2022 23:50 schreef Ireth het volgende: [..] Ik lig ook al met de tablet boven
Als ze nu het alarm af laten gaan krijg ik morgen de echtscheidingsadvocaat op de stoep
![]()
![]()
Het is gewoon een idioot wijf, waar de alarmbellen al gelijk af gingen toen ik haar zag.quote:Op maandag 12 september 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit type meisje is gevaarlijk, als ze hun zin niet krijgen, heb je zo een aanklacht aan je broek van aanranding of verkrachting. Zij dringt zich op aan een man, die er ff instinkt en achteraf spijt heeft en daar eerlijk over is. Ze probeert het vanmiddag weer en hij zegt dat hij niet wil en nu praat ze zo over hem? Creepy tante
Die Pi is ook engquote:Op maandag 12 september 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit type meisje is gevaarlijk, als ze hun zin niet krijgen, heb je zo een aanklacht aan je broek van aanranding of verkrachting. Zij dringt zich op aan een man, die er ff instinkt en achteraf spijt heeft en daar eerlijk over is. Ze probeert het vanmiddag weer en hij zegt dat hij niet wil en nu praat ze zo over hem? Creepy tante
Dit ja!! Heel gevaarlijk , een beetje de Amber Heard van deze RLSquote:Op maandag 12 september 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een heerlijk programma zo hequote:Op maandag 12 september 2022 23:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit ja!! Heel gevaarlijk , een beetje de Amber Heard van deze RLS
Ik lees meequote:Op maandag 12 september 2022 23:55 schreef itsme46 het volgende:
Zeg nou even wat kaulo betekent, dan kan ik naar bed
Poepgatquote:Op maandag 12 september 2022 23:55 schreef Paco55 het volgende:
Betekenis Kaulo
Kaulo betekent 'heel erg', (in straattaal). Het is afgeleid van het surinaamse woord kaulo, dat poepgat betekent. Het betekent geen kanker.
Kaulo dom is kanker dom, volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2022 23:55 schreef itsme46 het volgende:
Kauloquote:Op maandag 12 september 2022 23:55 schreef itsme46 het volgende:
Zoals wij bijvoorbeeld RETEGOED gebruikenquote:
Nietquote:Op maandag 12 september 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kaulo dom is kanker dom, volgens mij.
thnx, ik was luiquote:Op maandag 12 september 2022 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/kaulo
Ik had al even gegoogeld. Inderdaad dom of poepgat. Kanker zag i zo snel niet, wil ik ook niet. Kheb zelf kanker.quote:Op maandag 12 september 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En ondertussen verzamelt ze wat dna van je, stopt 'n paar haren van je in haar string. En daar hang je danquote:Op maandag 12 september 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het betekent geen kanker hoor lieverd.quote:Op maandag 12 september 2022 23:57 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik had al even gegoogeld. Inderdaad dom of poepgat. Kanker zag i zo snel niet, wil ik ook niet. Kheb zelf kanker.
Nouja, dat is wel "slang" , volgens mij.quote:
sterktequote:Op maandag 12 september 2022 23:57 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik had al even gegoogeld. Inderdaad dom of poepgat. Kanker zag i zo snel niet, wil ik ook niet. Kheb zelf kanker.
Sterkte meidquote:Op maandag 12 september 2022 23:57 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Hier in de omgeving is het zowel positief als negatief.quote:Op maandag 12 september 2022 23:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel "slang" , volgens mij.
Wordt vaak gebruikt om extra lading te gevenquote:Op maandag 12 september 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2022 23:57 schreef itsme46 het volgende:
[..]
3e keer pas, dan heb je toch wat gemistquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:00 schreef Sestra666 het volgende:
ik kan dit niet een 3e keer aan hoor
Jammer danquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:00 schreef Sestra666 het volgende:
ik kan dit niet een 3e keer aan hoor
Ik denk dat vooral een bepaalde groep het negatief gebruikt.quote:Op maandag 12 september 2022 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier in de omgeving is het zowel positief als negatief.
Dus kaulo leuk of kaulo stom. Maar geen vervanger voor het scheldwoord kanker.
met nadirquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
3e keer pas, dan heb je toch wat gemist
Zou kunnen. Sommige mensen zijn ook doorgaans negatiefquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:01 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral een bepaalde groep het negatief gebruikt.
Wat een idioot inderdaad. Red flag.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:02 schreef just me het volgende:
Gerry duwt het de me too kant op, dom mens
Ik niet hoorquote:
Gevaarlijkquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:05 schreef puzziepie het volgende:
Dus alleen Nadir kuste, Zoe is het slachtoffer
Ze krijgt ook alleen de informatie die in Zoë dr voordeel is hequote:Op dinsdag 13 september 2022 00:03 schreef puzziepie het volgende:
OMG Gelovige Gerrie gaat er helemaal in mee, die heeft zelf ook issues met mannen
volgens mij zie je het goedquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat zij misbruik heeft gemaakt van zijn zwakte op dat moment, ze draait de rollen nu om? Of zie ik het verkeerd?
Zoë krijgt nog net geen slachtofferhulp aangeboden!!quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze krijgt ook alleen de informatie die in Zoë dr voordeel is he
komt nog wel als ze een gesprek met de psycholoog heeftquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoë krijgt nog net geen slachtofferhulp aangeboden!!
Ben het niet met je eens. Ik mijn beleving maakt Zoey "misbruik" van het feit dat ze 1 zoen heeft gehad, ze is zelf zijn bed ingekropen en dat doe je toch niet zomaar?quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë is labiel maar vooral heel naïef en had behoefte aan aandacht, kon Nadir leuk gaan vinden. Nadir maakt daar misbruik van, bewust. Had nooit interesse in haar Ik vind Nadir hierin toch echt een grotere eikel. Gert Jan lijkt me lief, probeert wat inzicht te brengen.
Misbruikquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë is labiel maar vooral heel naïef en had behoefte aan aandacht, kon Nadir leuk gaan vinden. Nadir maakt daar misbruik van, bewust. Had nooit interesse in haar Ik vind Nadir hierin toch echt een grotere eikel. Gert Jan lijkt me lief, probeert wat inzicht te brengen.
Zoë zag een kans om aandacht te krijgen, kon hem wel leuk gaan vinden, wilde het een kans geven. Hij was dat al nooit van plan. Hij wijst haar nu heel lullig af. Alsof hij boven haar staat.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Ik mijn beleving maakt Zoey "misbruik" van het feit dat ze 1 zoen heeft gehad, ze is zelf zijn bed ingekropen en dat doe je toch niet zomaar?
Ze blaast de boel behoorlijk op hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoë zag een kans om aandacht te krijgen, kon hem wel leuk gaan vinden, wilde het een kans geven. Hij was dat al nooit van plan. Hij wijst haar nu heel lullig af. Alsof hij boven haar staat.
Nee die heeft andere dingen aan haar hoofdquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:11 schreef Charmian het volgende:
Het zal me benieuwen of gerry ook de kant van nadir wil horen
Ik mag niet generaliseren maar hoeveel mannen zouden niet verder gaan als een geile meid het bed inkruipt? Nogmaals ze is er zelf ingekropen en is misschien nu gewoon teleurgesteld afgewezen te zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoë zag een kans om aandacht te krijgen, kon hem wel leuk gaan vinden, wilde het een kans geven. Hij was dat al nooit van plan. Hij wijst haar nu heel lullig af. Alsof hij boven haar staat.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
MisbruikOp een moment dat Nadir zich klote voelde vlijt Zoë haar zaadvragende lichaam tegen hem aan en er wordt 1x gezoend.... En vervolgens is Nadir duidelijk geweest dat ie niks wil...
Zoë heeft misbruik van hem gemaakt tijdens een zwak moment!!
Ik hoop net. Want dat mormel heeft alles zo verdraaid dat ik wel begrijp dat Gerry deze reactie geeft. Als zij gezien heeft en gehoord heeft wat wij hebben, was het heel andersquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:11 schreef Charmian het volgende:
Het zal me benieuwen of gerry ook de kant van nadir wil horen
ja geen liefdedingenquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die heeft andere dingen aan haar hoofd
Vanmiddag was hij best wel lief tegen haar , maar toen deed ze alles met onverschillige antwoorden af, alsof hij haar geen reet interesseerde . nu ineens heeft hij misbruik van haar gemaakt en wat moet iedereen op tv wel niet denken .....quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:08 schreef cheanny het volgende:
ennnnnnn opnieuw:
- snapt niet dat hij uit emotie gaat zoenen
- voel me gebruikt
- hij zegt dat ik z'n type niet ben maar hij geeft het geeneens een kans want hij kent me niet
- hij is mijn type ook niet maar ik kijk het aan
- hij maakte zich druk omdat ze met Martin op de bank lag
- ik sta voor lul
- ik ben boos
- ik heb geen zin meer om er over te praten..
ennnnn opnieuw.....
Ze kunnen beter 114 bellen voor dat liegebeestquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
komt nog wel als ze een gesprek met de psycholoog heeft
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag niet generaliseren maar hoeveel mannen zouden niet verder gaan als een geile meid het bed inkruipt? Nogmaals ze is er zelf ingekropen en is misschien nu gewoon teleurgesteld afgewezen te zijn.
iets doet.... 1 zoen ??quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je als man als je iets doet met een geile meid waar je totaal geen enkele interesse in hebt..
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja laten we medelijden hebben met een man die wel zin had in een simpel meisje en dat bewust deed terwijl hij geen interesse had
Hou opquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je als man als je iets doet met een geile meid waar je totaal geen enkele interesse in hebt..
ze heeft nu kim d opgetrommeld om af te luisterenquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop net. Want dat mormel heeft alles zo verdraaid dat ik wel begrijp dat Gerry deze reactie geeft. Als zij gezien heeft en gehoord heeft wat wij hebben, was het heel anders
Kim gaat netjes verhaal halenquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze heeft nu kim d opgetrommeld om af te luisteren
Ja, dan trap je er ook in, Nadir wilde haar ook bescherrmen en misschien had ze gewoon niet dat huis in moeten gaanquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat dit nooit redden hier, ik zou haar willen beschermen.. Ze overziet de dingen totaal niet, weinig inzicht in haar eigen gedrag. En Nadir is een flaprdrol die ook wel weg mag.
en koppelgedoe is niet de dingquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat dit nooit redden hier, ik zou haar willen beschermen.. Ze overziet de dingen totaal niet, weinig inzicht in haar eigen gedrag. En Nadir is een flaprdrol die ook wel weg mag.
Ze hebben gezoend..... 1 keer gezoend..... Hij heeft haar niet anaal uitgewoond hoor??quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Vooruit, ik had het verkeerd begrepenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben gezoend..... 1 keer gezoend..... Hij heeft haar niet anaal uitgewoond hoor??
Heb je wel gekeken?quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je overdrijft enormquote:
Nee ik lees het nu. Ik had t gemist en uit de gesprekken begrepen dat ze veel meer hadden gedaan. Maar al urenlang dit gedoe om een zoen. Poe.. Excuus, ik trek een deel van mijn woorden terugquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben gezoend..... 1 keer gezoend..... Hij heeft haar niet anaal uitgewoond hoor??
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik lees het nu. Ik had t gemist en uit de gesprekken begrepen dat ze veel meer hadden gedaan. Maar al urenlang dit gedoe om een zoen. Poe.. Excuus, ik trek een deel van mijn woorden terug
Foeiquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik lees het nu. Ik had t gemist en uit de gesprekken begrepen dat ze veel meer hadden gedaan. Maar al urenlang dit gedoe om een zoen. Poe.. Excuus, ik trek een deel van mijn woorden terug
Zoe denkt dat ze alles wel weet , maar weet helemaal niets over het echte leven en heeft totaal geen zelfreflectie.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Juistquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/600-sound-volume/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat echt al bijna op maxquote:
ja ik heb het inmiddels doorquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze blaast de boel behoorlijk op hoor.
Ik had het verkeerd begrepen, my badquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe denkt dat ze alles wel weet , maar weet helemaal niets over het echte leven en heeft totaal geen zelfreflectie.
Dus dat zij met Nadir heeft gekust is zijn schuld?
Dat is wel heel makkelijk
zijn hij en zoe selfde kamer?quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe denkt dat ze alles wel weet , maar weet helemaal niets over het echte leven en heeft totaal geen zelfreflectie.
Dus dat zij met Nadir heeft gekust is zijn schuld?
Dat is wel heel makkelijk
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/600-sound-volume/Ik kijk nu via de tv, werkt niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Volgens mij heeft ze ook aan hem lopen trekken ....quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:24 schreef puzziepie het volgende:
Dus eigenlijk komt het er op neer dat je me vies gebruikt hebt
Toch hoop ik dat ze er snel uitgaat.. ze staat zo voor lul, het is zo sneu voor haarzelf..quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat zo een fragiel emotioneel meisje als Zoë bewust is gecast om de me too beweging van die kant te moeten bekijken.
Ze was iig wel degene die het direct overal rondbazuinde en tegelijk deed alsof het verder niets voorstelde.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook aan hem lopen trekken ....
Fragiel? Zij is compleet gestoord, GGZ materiaal.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat zo een fragiel emotioneel meisje als Zoë bewust is gecast om de me too beweging van die kant te moeten bekijken.
He, gaan we lullig doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fuck it, probeer het gewoon opnieuw, Nadir en Zoe in diverse delen ....
Topper!!! Hopelijk komen de 24 uurs filmpjes ook terug 🙏SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de deleted zijn zijn wegquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Topper!!! Hopelijk komen de 24 uurs filmpjes ook terug 🙏
Nee, die doe ik niet meer, dat is de druppel geweest denk ik ....quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Topper!!! Hopelijk komen de 24 uurs filmpjes ook terug 🙏
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fuck it, probeer het gewoon opnieuw, Nadir en Zoe in diverse delen ....
wow fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind GertJan ook wel echt lief.. probeert Zoë te leren dat een man respect moet hebben.. aww..Trust nobody
Eensch.. ik kijk de filmpjes nu terug... jezus vrouw.. hou de eer aan jezelf..quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Zo vermoeiend, vrouwen zoals Zoe.
Mexx probeerd subtiel zoe te moven.Die vind dat ze zeurtquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
Zo vermoeiend, vrouwen zoals Zoe.
Echt balen man... ik zag wel dat de filmpjes rond gingen in een fb groep.. dus kan ook daardoor komen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die doe ik niet meer, dat is de druppel geweest denk ik ....![]()
Tenzij iemand een server heeft waar ik ze kan neerzetten zonder risisco ....
Ja nuquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Is die Zoe nog niet opgehoepeld naar haar nest dan?
Waarom ga je in zo'n programma? Ik snap het gewoon niet, wat wil je bereiken behalve jezelf voor lul zetten. Die andere vrouwen zijn Insta-hoeren, dat snap ik nog wel, soort van. Waarom???quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eensch.. ik kijk de filmpjes nu terug... jezus vrouw.. hou de eer aan jezelf..
Ik heb geen idee.. waarom zegt niemand in haar omgeving: "Meisje, zou je dat nou wel doen?"quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Waarom ga je in zo'n programma? Ik snap het gewoon niet, wat wil je bereiken behalve jezelf voor lul zetten. Die andere vrouwen zijn Insta-hoeren, dat snap ik nog wel, soort van. Waarom???
'in de groep ben ik sowieso het eigenwijze clowntje,quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Fragiel? Zij is compleet gestoord, GGZ materiaal.
als of me dat boeit of de 2quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:42 schreef Flow3r het volgende:
Mexx : als wij niet meer bij elkaar liggen gaat iedereen denken wat is er aan de hand
geraffineerd
Heel geraffineerdquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:42 schreef Flow3r het volgende:
Mexx : als wij niet meer bij elkaar liggen gaat iedereen denken wat is er aan de hand
geraffineerd
Ja ja jou favoriet is wel duidelijkquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
als of me dat boeit of de 2
bij elkaar liggen
dat is zoes gedraag ?quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'in de groep ben ik sowieso het eigenwijze clowntje,
Moet ik luisteren naar iemand dan doe ik het wel maar liever eigenlijk niet
Ik ben een echte sfeermaker, ik wil graag dat iedereen lacht en ik vind mezelf ook heel erg grappig
Mijn valkuil is dat ik me te snel met dingen wil bemoeien en dat kan soms heel bijdehand overkomen of brutaal,
maar ik bemoei me graag met dingen
Of ik opensta voor de liefde, jazeker
Ik zie het meeste tegenop dat ik mijn familie hier moet gaan achterlaten
en het feit dat hun misschien dingen van mij gaan zien die iets minder leuk zijn, dat ik intiem met iemand ben op tv of seks heb of respectloos gedrag vertoon'
Bijzondere manier om jezelf te omschrijven.. Las nog ergens dat ze ook heel onzeker is, dat zie je ook terug vanaf het begin. Hopelijk gaat ze snel naar huis...quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een echte sfeermaker, ik wil graag dat iedereen lacht en ik vind mezelf ook heel erg grappig
Mijn valkuil is dat ik me te snel met dingen wil bemoeien en dat kan soms heel bijdehand overkomen of brutaal,
en het feit dat hun misschien dingen van mij gaan zien die iets minder leuk zijn, dat ik intiem met iemand ben op tv of seks heb of respectloos gedrag vertoon'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja eigenlijk wou ze hem testen door vroeg naar bed te gaan en kijken of ie dan naar haar toe zou komen en ze wou hem ook nog aanspreken over die uitspraak van hem dat hij niet naar Schijndel zou komen en haar neerzet als een of andere onbelangrijke chick, maar door het hele Zoe gedoe wil ze nu net doen of er niks aan de hand is en bij Tommy blijven liggen alsof alles koek en ei isquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste deel van het gesprek eerder vanavond, mis enkele secondes helaas ....
je bent fantastisch! Als ik ze eerder had gezien had ik ietsje beter geweten wat voor drama er gemaakt werd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja jou favoriet is wel duidelijk
quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
ik snap maar niet dat de productie denen
jongsten bewohnern vor dat gedoe zoveel
zendetijd gevt, de draai ik toch weg en draai
naar andere bewohners
is dat niet vor de programm ook
contraproduktiv ?
[..]
Ja ja jou favoriet is wel duidelijk
Dank je, heb het zelf niet live gezien, ben net pas thuis maar zag dat de COSsen heel snel gingen,quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:47 schreef HappyCharly het volgende:
je bent fantastisch! Als ik ze eerder had gezien had ik ietsje beter geweten wat voor drama er gemaakt werd..
www.bitchute. com/ een optie?quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die doe ik niet meer, dat is de druppel geweest denk ik ....![]()
Tenzij iemand een server heeft waar ik ze kan neerzetten zonder risisco ....
Ja maar wees gewaarschuwd...quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je bent fantastisch! Als ik ze eerder had gezien had ik ietsje beter geweten wat voor drama er gemaakt werd..
Ik herken niet alles bij Zoe, ik denk dat zij vooral uit een disfunctioneel gezin komt en daarom alles aangrijpt om zich gewaardeert te voelen. Zelfs over het hoofd van diegene die haar misschien wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ga er naar kijken, thanksquote:
Al die wijven kleven zich na een paar dagen aan het eerste de beste haantje die ze daar tegenkomen en stellen zich compleet afhankelijk op van die jongens, laten alles van zo'n knul afhangen en maken alles persoonlijk .quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja eigenlijk wou ze hem testen door vroeg naar bed te gaan en kijken of ie dan naar haar toe zou komen en ze wou hem ook nog aanspreken over die uitspraak van hem dat hij niet naar Schijndel zou komen en haar neerzet als een of andere onbelangrijke chick, maar door het hele Zoe gedoe wil ze nu net doen of er niks aan de hand is en bij Tommy blijven liggen alsof alles koek en ei is
Hoop dat ze het niet lang volhoudt
ja maar is deze show overhaupt zo gedacht met koppeltjesquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al die wijven kleven zich na een paar dagen aan het eerste de beste haantje die ze daar tegenkomen en stellen zich compleet afhankelijk op van die jongens, laten alles van zo'n knul afhangen en maken alles persoonlijk .
Ongelofelijk om te zien
Ze laat alles afhangen van anderen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik herken niet alles bij Zoe, ik denk dat zij vooral uit een disfunctioneel gezin komt en daarom alles aangrijpt om zich gewaardeert te voelen. Zelfs over het hoofd van diegene die haar misschien wel leuk vindt.
Bernquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:55 schreef Flow3r het volgende:
iemand had hele pakken condooms meegebracht ( Nadir? )
Gery : gatverdamme man
Klopt en dat is best wel triest, ik ken er ook zo 1. Helaas kan je er weinig meequote:Op dinsdag 13 september 2022 00:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze laat alles afhangen van anderen.
Dat werkt d.m.v. p2p volgens mij.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
www.bitchute. com/ een optie?
Huh? Welke vraagquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me beantworten als ik je vraag
of heb je nu geen zinn?
wat ik kenn is dropmefiles.com of mega.nz daar werd zekerquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is geen enkel probleem om 24/7 streams op te nemen (op dit moment slechts eentje), maar ik heb geen
zin om veel tijd te steken in het monteren van fragmenten en ze vervolgens allemaal weer kwijt te raken.
Dus een server waar ik ze zonder problemen kan neerzetten verdiend op dit moment de voorkeur.
Hou eens opquote:
Dat lijkt mij wel , iig worden ze wel geselecteerd op bepaalde dingen , Wat die allemaal zijn weet ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar is deze show overhaupt zo gedacht met koppeltjes
al an het beginn?
quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel , iig worden ze wel geselecteerd op bepaalde dingen , Wat die allemaal zijn weet ik niet
ja maar al in de erste week? dann moeten maar de teenies de afleev.quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel , iig worden ze wel geselecteerd op bepaalde dingen , Wat die allemaal zijn weet ik niet
Ik heb geen idee wat je bedoeltquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ja maar al in de erste week? dann moeten maar de teenies de afleev.
kijken en ik geloof niet dat ze dat werden
Doe normaalquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet beleidigen ik heb jou niks gevraagt hoor
Niemand snapt je, lul normaalquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:08 schreef mario390 het volgende:
gerry gaat zeker niet zo en theater spelen
in liefdesdingen zij is daar helemal anders
in profiel staat ook dat zij niet op en relatie
gokt in huis
wanneer het en koppelshow werd dann moetenquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt
Lul normaalquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer het en koppelshow werd dann moeten
teenies de aflev. kijken sonst zijn de kijkcijfers
schlecht
Gerrie is ook een domme mutsquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:08 schreef mario390 het volgende:
gerry gaat zeker niet zo en theater spelen
in liefdesdingen zij is daar helemal anders
in profiel staat ook dat zij niet op en relatie
gokt in huis
hou op met beleidigen , me snappenquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Niemand snapt je, lul normaal
Er zijn al teveel koppeltjes, hopelijk wordt dat snel anders, niets zo irritant als plakstelletjesquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
schlecht
Wie houd je voor de gek joh, je zit hier al jaren en je kan nog steeds niet normaal lullenquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou op met beleidigen , me snappen
ze alle
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn al teveel koppeltjes, hopelijk wordt dat snel anders, niets zo irritant als plakstelletjes
Wij weten het ook niet Mario.. is een nieuw iets ...quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
schlecht
Nee, maar stiekem zou ze best wel willen , ze had een oogje op Jeffrey maar ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij gaat zeker niet zo straks en relatie
in huis beginnen
nee zij was gekweetst om dat zij van ruben zoquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar stiekem zou ze best wel willen , ze had een oogje op Jeffrey maar ook weer niet.
Hapt overal op, neemt alles veel te serieus en voelt zich vaak persoonlijk aangevallen . Heeft net als die andere mutsen weinig inzicht in anderen en zichzelf
Gerry en gekwetst? Om een paar tomaatjes?quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij was gekweetst om dat zij van ruben zo
schlecht gemakt worden is, de tomatjesgate
Omgquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij was gekweetst om dat zij van ruben zo
schlecht gemakt worden is, de tomatjesgate
zij jankte toch ook betje om dat zij zich kut voeltequote:Op dinsdag 13 september 2022 01:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gerry en gekwetst? Om een paar tomaatjes?
Nee , allemaal ego gedoe
Dat heb ik niet op die goedkope streamquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je loopt achter![]()
even op 'live 'klikken
[ afbeelding ]
Dit is een kloon van de crew toch, kan niet anders.quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij jankte toch ook betje om dat zij zich kut voelte
deswegen
aw sucks, hier heb je een Gertjanquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik niet op die goedkope stream
Goedkope stream?quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik niet op die goedkope stream
Killem is tofquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man heb 50 likes rechts van
KillemWiefthij is weer iritant
Maak je niet zo druk om andere users...quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man heb 50 likes rechts van
KillemWiefthij is weer iritant
Doet hij vast met een redenquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gedrocht likte nu 50 posts van me
Top toch ?quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gedrocht likte nu 50 posts van me
ja ik moet toch de posts rechts verwijdeern niet jijquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om andere users...
Dat kun je ook uitzettenquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik moet toch de posts rechts verwijdeern niet jij
kan je met 1 klik doen toch ? "alles verwijderen en sluiten "quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik moet toch de posts rechts verwijdeern niet jij
dann zijn 2 tot 4 belangrijke dinges ook wegquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kan je met 1 klik doen toch ? "alles verwijderen en sluiten "
Maaar wel mooi samen geknikkerdquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:33 schreef puzziepie het volgende:
Gerrie heeft wel een hart
Gerrie vindt het erg dat ze vergeleken wordt met Jeffrey?
Ze moeten bijbetalen zelfsquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:38 schreef MMXMMX het volgende:
Ze hebben geen boodschappengeld verdiend ?
Weet ik ook niet marioquote:Op dinsdag 13 september 2022 01:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat spel niet elke dag
deze week?
Fijn!quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga weer half uur filmpjes uploaden op nieuw account, het werkt denk ik ....
Dat had ik met de laatste BB , toen kon ik ook nietsquote:Op dinsdag 13 september 2022 04:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thanks, ik kan niet cappen dan wordt mijn beeld zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |