Ligt ook een beetje aan het land. Geen idee hoe het met Nigeria zit, maar de Amerikanen hebben extreem strenge whereabouteisen, veel meer dan WADA: tussen 05:00 en 23:00 moeten ze niet, zoals bij WADA, één uur aangeven waarop ze beschikbaar zijn, maar van élk moment aangeven waar ze zijn. Ben je er dan een keer niet, is het gelijk raak.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:53 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe ziet ze dat voor zich met 3 gemiste controles.
Ik heb niet zo direct het idee dat dat bij de Nigeriaanse dopingbond ook zo werkt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Ligt ook een beetje aan het land. Geen idee hoe het met Nigeria zit, maar de Amerikanen hebben extreem strenge whereabouteisen, veel meer dan WADA: tussen 05:00 en 23:00 moeten ze niet, zoals bij WADA, één uur aangeven waarop ze beschikbaar zijn, maar van élk moment aangeven waar ze zijn. Ben je er dan een keer niet, is het gelijk raak.
Daarom gaan er veel naar CAS en wordt de straf terug gedraaid.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan het land. Geen idee hoe het met Nigeria zit, maar de Amerikanen hebben extreem strenge whereabouteisen, veel meer dan WADA: tussen 05:00 en 23:00 moeten ze niet, zoals bij WADA, één uur aangeven waarop ze beschikbaar zijn, maar van élk moment aangeven waar ze zijn. Ben je er dan een keer niet, is het gelijk raak.
Ja, het is je eigen verantwoordelijkheid, maar je kan dus vrij makkelijk legitiem een controle missen doordat je in de file staat of omdat het teringdruk was bij de supermarkt, om maar iets te noemen. Met een geldig 'alibi' is het dan ook niet zo heel gek dat een gemiste test geschrapt kan worden.
Tramadol, pak ik ook met enige regelmaat (lol).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Plots nieuwe dopinggevallen in wielersport: twee renners lopen tegen de lamp
https://www.nu.nl/wielren(...)n-tegen-de-lamp.html
Geen sport. @:de_boswachter ondersteboven rijden.
WLR / Doping #3 Toon Aerts liet zich thuis op 19-01 controlerenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:47 schreef Zipportal het volgende:
man, man, uit 2018 en 2019, ze weten wel weer de clicks te scorenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:47 schreef Zipportal het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WLR / Doping #4 Sky dokter ban voor 4 jaar
Wat wil je nu zeggen vriend.quote:Op maandag 11 september 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ach, Pogba.
Ach, Juventus.
Ach, voetbal.
Ach, @:trein2000
Vet door mij. Zoek lekker iemand anders om ruzie mee te maken. Ik heb hier geen zin in.quote:Op maandag 7 november 2022 23:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik meen dat wel ja. Natuurlijk ben ik niet naïef en zal het vast voorkomen, maar de impact (en daarmee overigens ook de risk/benefit) is wel heel anders. Spuit mij morgen vol en ik kan ook de Tour fietsen, maar ik kan nog steeds niet voetballen.
Hahaha, echt een parodie op een user.quote:Op maandag 11 september 2023 17:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen vriend.
[..]
Vet door mij. Zoek lekker iemand anders om ruzie mee te maken. Ik heb hier geen zin in.
Wel goed dat je denkt de Tour te kunnen fietsen met dopingquote:Op maandag 11 september 2023 17:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen vriend.
[..]
Vet door mij. Zoek lekker iemand anders om ruzie mee te maken. Ik heb hier geen zin in.
Toptalentje. Missen we zomaar een Tourwinnaar.quote:Op maandag 11 september 2023 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel goed dat je denkt de Tour te kunnen fietsen met doping
nah, is voor herstel, ze spelen best veel wedstrijden in een jaar.quote:Op maandag 11 september 2023 21:00 schreef Starflyer het volgende:
Je gaat er niet beter van voetballen, maar kan het wel langer volhouden.
whooaaa, 4 jaar is lang in tennis, zie ze niet meer terugkomen, als ze die tits nog had zou ze nog OF kunnen doen.quote:
gezien ze er al zelfmutilatie voor over had, nam ze gewoon allesquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:07 schreef -XOR- het volgende:
Is er trouwens iemand die heeft geloofd dat Halep tenniste op louter volkorenbammetjes oude kaas en een glas karnemelk?
quote:Op woensdag 13 september 2023 05:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien ze er al zelfmutilatie voor over had, nam ze gewoon alles
Als je een operatie ondergaat om lijden te verminderen is dat zelfmutilatie? Of is het zelfmutilatie omdat jij dan niet meer met het broekje op de enkels tennis wil kijken?quote:Op woensdag 13 september 2023 10:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, is toch zo, als je je tieten laat wegsnijden alsof het kanker is.
ze zeggen dat ze lijden , maar dat is waar overdreven.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je een operatie ondergaat om lijden te verminderen is dat zelfmutilatie? Of is het zelfmutilatie omdat jij dan niet meer met het broekje op de enkels tennis wil kijken?
En gelukkig gelooft niemand dat het opzettelijk is gebeurd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:59 schreef DeeBee het volgende:
Pogba hangt jarenlange schorsing boven het hoofd: 'Ook B-staal positief' - https://nos.nl/l/2493094
Didier 'doping' Deschamps van het altijd cleane Juventus die steunbetuigingen doet, dit is cabaret.
ze praten erover of hij na een zwaar auto ongeluk op de IC ligt te vechten voor zijn leven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:59 schreef DeeBee het volgende:
Pogba hangt jarenlange schorsing boven het hoofd: 'Ook B-staal positief' - https://nos.nl/l/2493094
Didier 'doping' Deschamps van het altijd cleane Juventus die steunbetuigingen doet, dit is cabaret.
Ik denk eigenlijk dat het niemand ene reet boeit en het vooral erg lastig is dus dat ze nu op de één of andere wat eenvoudigere manier de schijn op gaan proberen te houden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:22 schreef THEFXR het volgende:
De UFC (grootste MMA promotie ter wereld) stopt per 1 jan, 2024 met USADA,
hoe het testen daarna gaat weten ze nog niet.
USA is natuurlijk toch wel een aanklagers cultuur, je kijkt iemand verkeerd aan en je hebt een lawsuit te pakken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het niemand ene reet boeit en het vooral erg lastig is dus dat ze nu op de één of andere wat eenvoudigere manier de schijn op gaan proberen te houden.
Ditquote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het niemand ene reet boeit en het vooral erg lastig is dus dat ze nu op de één of andere wat eenvoudigere manier de schijn op gaan proberen te houden.
Je ziet in andere Amerikaanse sporten dat het erg goed werkt om nog slechter te controleren dan in Europese sporten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:37 schreef OProg het volgende:
[..]
en gebruiken het ook als chantage richting de atleet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je ziet in andere Amerikaanse sporten dat het erg goed werkt om nog slechter te controleren dan in Europese sporten.
moet je het toch bond gemaakt hebben wil je in zuid-America of in Italië positief testen....quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Even mijn goede vriend @:trein2000 weer eens taggen.
Van Gaal had gelijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Even mijn goede vriend @:trein2000 weer eens taggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |