abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 17:24:29 #101
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_207161083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 07:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien wil er nog eens iemand betogen dat het in het wielrennen allemaal zo goed geregeld is en de rest van de sportwereld een grote wildwest is. :')

Het is een blijft een dopingsport.
Je negeert alle inhoudelijke posts die op je werden afgevuurd en komt nu maar doodleuk binnenvallen met een hoop algemeenheden die niet eens hier zijn geroepen? Wie heeft bijvoorbeeld beweerd dat dingen in het wielrennen goed geregeld zijn? Wel dat er meer wordt getest dan in andere sporten, wat om te beginnen waar is en wat ook meteen de reden is om wantrouwig te zijn ten opzichte van andere sporten.

Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat jij in dit topic keer op keer zo ontzettend kortzichtig en stompzinnig loopt te reageren. Ben je echt zo ontzettend dom of is het een act?

Als jij ons eerst eens probeert uit te leggen waarom je geen behoefte aan doping zou hebben in een 'technische' sport, daarbij rekening houdend met de verschillende soorten doping die er bestaan en hun effecten, misschien dat daarna iemand je posts wel serieus neemt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_207165738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 07:56 schreef Szura het volgende:
De eerste. De tweede. De derde. De vierde. De vijfde. Allemaal dragen ze een oranje shirt.

De zin van het lezen gaat me nu alweer over. Met z’n theatrale stukjes.
En het stuk is niet eens van Thijs :o

Tenminste, in de krant stond Daan Hakkenberg erbij als auteur en op de site staat Thijs inderdaad.. zal ook wel van hem zijn dan
  woensdag 21 december 2022 @ 09:38:24 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207169688
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 09:06 schreef Ericr het volgende:

[..]
Dat is niet exemplarisch voor het wielrennen natuurlijk, dat gebeurt in veel meer sporten. Atletiek heeft wat dat betreft jarenlang een veel groter probleem gehad. Tennis en voetbal hoor je amper wat over positieve tests omdat ze goed zijn in weg moffelen of stommetje spelen.
Vergeet ook het zwemmen niet, daar zijn ze ook meesters in 'kop-in-het-zand'.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207169856
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Je negeert alle inhoudelijke posts die op je werden afgevuurd en komt nu maar doodleuk binnenvallen met een hoop algemeenheden die niet eens hier zijn geroepen? Wie heeft bijvoorbeeld beweerd dat dingen in het wielrennen goed geregeld zijn? Wel dat er meer wordt getest dan in andere sporten, wat om te beginnen waar is en wat ook meteen de reden is om wantrouwig te zijn ten opzichte van andere sporten.

Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat jij in dit topic keer op keer zo ontzettend kortzichtig en stompzinnig loopt te reageren. Ben je echt zo ontzettend dom of is het een act?

Als jij ons eerst eens probeert uit te leggen waarom je geen behoefte aan doping zou hebben in een 'technische' sport, daarbij rekening houdend met de verschillende soorten doping die er bestaan en hun effecten, misschien dat daarna iemand je posts wel serieus neemt.
Dat is een stuip waar mensen inschieten als ze inhoudelijk alle hoeken van het veld krijgen te zien. Interessante psychologie.
pi_207169912
Kwestie Blaak roept wel veel vragen op. Was het maskeringsmiddel? Zo ja, waarom heeft ze dat zo algemeen bekend laten worden? Was het om af te vallen? Zo ja, voor een competitief voordeel, of uit schaamte tijdens interne tests?

En wat is de rol van de dopingautoriteit geweest? Wel makkelijk om te zeggen dat ze het procedureel correct hebben doorgestuurd naar het studentenbondje, maar cruciaal is dan hoe ze het geframed hebben, wat ze erover geadviseerd hebben, etc.
pi_207171133
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 10:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kwestie Blaak roept wel veel vragen op. Was het maskeringsmiddel? Zo ja, waarom heeft ze dat zo algemeen bekend laten worden? Was het om af te vallen? Zo ja, voor een competitief voordeel, of uit schaamte tijdens interne tests?

En wat is de rol van de dopingautoriteit geweest? Wel makkelijk om te zeggen dat ze het procedureel correct hebben doorgestuurd naar het studentenbondje, maar cruciaal is dan hoe ze het geframed hebben, wat ze erover geadviseerd hebben, etc.
het is gewoon een plaspil, algemeen bekend dat die op de lijst staan.
pi_207174980
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2022 10:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Uiteindelijk publiceert de dopingautoriteit een schorsing/sanctie niet. Dat is aan de betreffende bond. Tegenwoordig laat de KNWU de uitspraak doen door het ISR.
pi_207202853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 07:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien wil er nog eens iemand betogen dat het in het wielrennen allemaal zo goed geregeld is en de rest van de sportwereld een grote wildwest is. :')

Het is een blijft een dopingsport.
Kinderachtige reactie
  donderdag 5 januari 2023 @ 19:48:39 #109
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207434396
Deze is wegens kerstreces redelijk onder de radar gebleven maar toch een flinke klap voor de gewichthefwereld. Lu Xiaojun, een grootheid binnen de sport.

https://olympics.nbcsport(...)fting-ban-china-epo/

Epo voor een gewichtheffer, mijn eerste keus zou het niet zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 18:43:48 #110
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207543365
Volgens het RUSADA treft kunstschaatsster Kamila Valijeva geen blaam in de geruchtmakende dopingzaak tijdens de Olympische Winterspelen van vorig jaar in Peking.

https://nos.nl/l/2459719
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_207613589
Jack does it in real time...
pi_207613735
quote:
Omerta bestaat nog steeds?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_207681135
https://www.abc.net.au/ne(...)-drug-test/101878094

Zelfs op de 800 meter aan de EPO
  maandag 23 januari 2023 @ 10:51:40 #114
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_207681380
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2023 10:23 schreef DeeBee het volgende:

dat is voor de trainingen, had die sprintster ook
https://www.theguardian.c(...)hletics.drugsinsport
  maandag 23 januari 2023 @ 10:52:34 #115
14505 OProg
A Life in Music
pi_207681389
quote:

Als ik al dit soort gelul lees verlang ik weer naar een reactie als Filip Meirhaeghe indertijd, die gewoon direct toe gaf dat hij had gegokt en verloren.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_207681522
quote:

Die meneer ziet er niet uit als een Peter Bol.
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 januari 2023 @ 11:07:35 #117
284411 crew  heywoodu
pi_207681549
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die meneer ziet er niet uit als een Peter Bol.
Met de meest Zuid-Soedanese achternaam die je je maar kunt bedenken (op Deng na wellicht) ziet hij er behoorlijk uit als een Bol :P
pi_207681612
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Met de meest Zuid-Soedanese achternaam die je je maar kunt bedenken (op Deng na wellicht) ziet hij er behoorlijk uit als een Bol :P
Hij zou de PeBo op kunnen richten?
U MAD?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 januari 2023 @ 19:23:45 #119
426493 crew  PippenScottie
pi_207723869
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
In de NBA speelt op dit moment de zoon van Manute Bol (de legendarische 2m30 lange reus).
Deze man luistert naar de prachtige naam Bol Bol en doet het verre van onverdienstelijk.
My friends all drive horses
pi_208397865
quote:
De 26-jarige Amerikaanse Raven Saunders, olympisch vicekampioene kogelstoten, heeft een dopingschorsing van achttien maanden opgelegd gekregen. Dat deelde het Amerikaanse antidopingagentschap USADA woensdag mee. Saunders testte niet positief, maar miste wel drie dopingcontroles. Op 8 januari, 26 mei en 15 augustus troffen controleurs haar niet aan op de plaats waar Saunders aangegeven had te zullen zijn.

De schorsing van Saunders gaat in op de dag van haar laatste gemiste controle - ze verliest ook alle behaalde resultaten vanaf die datum - en loopt in februari 2024 af. Ze mist het WK in Boedapest (19-27 augustus), maar kan er volgend jaar wel weer bij zijn op de Olympische Spelen in Parijs.
  woensdag 22 maart 2023 @ 11:41:45 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
  woensdag 22 maart 2023 @ 13:12:25 #123
147172 THEFXR
Alpha Bear
  woensdag 22 maart 2023 @ 13:16:24 #124
14505 OProg
A Life in Music
pi_208493478
quote:
Robertson, die 36ste werd bij de marathon op de laatste Olympische Zomerspelen in Tokio, uitte eerder in Nieuw-Zeelandse media nog zijn frustratie over het gebruik van doping in de sport en specifiek in Kenia: ,,Het is verontrustend dat ik deze dingen voor mijn ogen zie gebeuren, maar dat er niets tegen gedaan wordt. Iedereen gaat maar gewoon door met racen.”
Zeg dan gewoon als ze je pakken "fuck it, iedereen deed het dus ik besloot ook mee te doen". :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 23 maart 2023 @ 18:57:07 #125
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_208509138
Van Dijk over zieke teamgenoten: 'Kipkerrie? Heb het zelf ook gegeten en het was heerlijk' - https://nos.nl/l/2468580

Doet me gelijk denken aan de voedselvergiftiging van PDM. Daar lag het ook aan de kip vertelde men ;-)
Net efkes anges
  donderdag 23 maart 2023 @ 22:58:03 #126
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208512561
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 18:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Van Dijk over zieke teamgenoten: 'Kipkerrie? Heb het zelf ook gegeten en het was heerlijk' - https://nos.nl/l/2468580

Doet me gelijk denken aan de voedselvergiftiging van PDM. Daar lag het ook aan de kip vertelde men ;-)
Die hadden echt een arrogante vent als teamarts.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 maart 2023 @ 00:44:36 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_208513155
quote:

Intralipid was ook mijn eerste gedachte :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 24 maart 2023 @ 12:02:41 #128
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_208516012
quote:

Moest ik ook gelijk aan denken ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_208516136
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 00:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Intralipid was ook mijn eerste gedachte :D
Fantastische beelden daarna, wat een poppenkast :Y

Voor de liefhebbers: https://anderetijden.nl/aflevering/330/De-bedorven-kip-van-PDM

Mooiste opmerking komt aan het einde door een dokter in het ziekenhuis: In deze hoeveelheden doet het niet veel, dan kun je beter een Bossche bol nemen _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Faraday01 op 24-03-2023 12:44:29 ]
pi_208695615
Jeruto positief, middel nog niet bekend gemaakt
pi_208922612
quote:
Slokje uit bidon levert tennisser Martin flinke schorsing op

De Slowaakse tennisser Andrej Martin heeft van het International Tennis Integrity Agency (ITIA) een schorsing van veertien maanden gekregen voor het gebruik van doping, zo maakte het ITIA donderdag bekend.

De 33-jarige Martin, die in februari 2020 zijn hoogste ATP-ranking in het enkelspel bereikte (93e), werd in juni 2022 tijdens de Bratislava Open betrapt op het gebruik van verboden middelen. Hierbij werden sporen gevonden van SARM S-22, een anabool middel dat op de WADA-dopinglijst staat.

Martin zelf beweert dat hij het middel onbewust had ingenomen door op een floorballtoernooi per ongeluk van een waterflesje te drinken van een teamgenoot. Tijdens de hoorzitting gaf de teamgenoot in kwestie toe dat hij daadwerkelijk ostarinedruppels (een andere naam voor SARM S-22) aan zijn waterflesje had toegevoegd. Daardoor kreeg Martin niet de gebruikelijke schorsing van vier jaar opgelegd, maar kwam hij weg met veertien maanden. Zijn schorsing is ingegaan op 4 april en eindigt op 5 juni 2024.
pi_208922863
quote:
Ophef in het triatlon nadat wereldtopper positief test en uithaalt naar rivalen: “Iedereen doet het, daar ben ik zeker van”

Drie jaar staat Collin Chartier aan de kant. De Amerikaanse toptriatleet testte eerder dit jaar positief op EPO. Hij gaf zijn dopinggebruik op quasi onnavolgbare wijze openlijk toe en verweet daarbij zijn concurrenten hetzelfde te doen. Heel de affaire zorgt voor een shock in de triatlonwereld.

De 29-jarige Chartier begon al op z’n 14de met triatlon, nadat hij eerder proefde van zwemmen, mountainbiken en voetballen. Vorig jaar schreef hij de PTO US Open op zijn naam, een van de meest lucratieve wedstrijden ooit met een prijs van 100.000 dollar voor de winnaar. Een maand eerder had de Amerikaan ook de IRONMAN Mont Tremblant gewonnen, waardoor hij in de meest recente wereldranglijst 14de stond.

Tot Chartier in februari bij een controle buiten competitie betrapt werd op EPO. Een opmerkelijk statement volgde na de uitspraak van zijn schorsing.

“Ik ben gestart met doping in november nadat ik mijn weg in de sport kwijt was”, aldus de Amerikaan. “Op dat moment was ik geblesseerd en ziek, en voelde ik dat ik dit moest doen om succes te hebben in 2023. Ik voelde immense druk en verwachtingen voor de aankomende wedstrijden en was bovendien niet blij met de persoonlijke opofferingen die ik gedaan had. Ik vond dat ik mezelf dingen als vriendschap, blijdschap en plezier maken moest ontzeggen, waardoor ik de liefde voor de sport verloor.”

Chartier excuseerde zich ook voor zijn misstap en liet weten niet meer professioneel te willen terugkeren in het triatlon. “Ik ga hier ook geen excuses maken en het wijden aan een besmette burrito of een of ander vaccin tegen corona. Ik maakte gewoon een vreselijke keuze en daarvoor moet ik de verantwoordelijkheid dragen.”

Hij was wat later te gast bij een podcast en haalde uit naar zijn concurrenten. “Ik wilde niks liever dan de beste verslaan. Maar op het einde van de dag geloof ik niet dat ze clean zijn. Dan kan je nog zo veel zelfvertrouwen hebben… Dat zal nooit genoeg zijn als je ervan overtuigd bent dat je rivalen doping pakken. Het is triest dat ik tot die beslissing kwam en ik heb geen bewijs dat de toppers EPO pakken, maar ik geloofde het en dus ging ik het zelf doen.”

Chartier herhaalde dat zijn twee zeges eind 2022 niet met doping gebeurden. “Ik was clean toen. Ze zullen mij moeilijk geloven, maar het is zo. Ik was gewoon ongelukkig nadien en pakte het persoonlijk op. EPO nemen was een beslissing die ik alleen maakte. Ik heb het zelf besteld en zelf toegediend, blijkbaar dus zonder succes. Ik wilde het succes van de Noren, zoals Kristian Blummenfelt en Gustav Iden, nabootsen. Maar hoe meer ik dat saaie proces herhaalde, hij ongelukkiger ik werd. Ik ga dus niet terugkeren, het is de moeite niet waard.”

Aan reacties op het nieuws geen gebrek. “Ik heb nooit gedacht dat ik een statement als dit zou moeten maken”, aldus Mikal Iden, de coach van Chartier en broer van regerend wereldkampioen Gustav Iden. “Ik ben in shock en aan het huilen omdat ik vernomen heb dat een atleet van mij gedopeerd heeft. Ik kan daar maar geen afstand van nemen. Dit is een crash van alles waar ik in geloof. Het enige positieve is dat hij gepakt werd.”

“Was hij zichzelf aan het doperen in mijn appartement?”, vroeg Lionel Sanders zich af. De Canadese topper trainde lang aan de zijde van Chartier. “Hij verbleef bij mij dus… Ik vraag het mezelf echt af. Ik wist eerst niet veel over hem en ineens won hij in Dallas. Dus rende ik gewoon achter een gedopeerde maat aan? Bedriegen… Het stelt alles in vraag.”

“Ik ben zelden zo van mijn melk geweest”, aldus Sam Laidlow, de nummer twee van de Ironman van Hawaï. “Ik geloof 100 procent dat je de beste ter wereld kan zijn zonder doping. Ik ben echt diep geraakt door het feit dat sommigen dat niet geloven. Ik hoop echt dat de fans geloven dat onze kampioenen écht zijn. Ik werk al mijn hele leven om dit niveau te halen.”

“Je kan er niet zomaar vanaf komen met een sorry”, was achtvoudig Ironman-winnaar Ben Hoffman scherp. “Sorry dat je gepakt bent zeker? Als je echt met schuldgevoelens zit, bewijs het dan en geef al je verdiende prijzengeld terug. En je sponsorgeld. Contacteer je collega’s met persoonlijke verontschuldigingen. Help in de strijd tegen doping en vertel verdorie de volledige waarheid. Ik geloof niks van zaken als ‘ik voelde me ongelukkig’ of ‘ik stond onder druk’. Die gevoelens kennen we allemaal in onze carrière. Maar als je die gebruikt als excuus, devalueer je de mensen die er echt last van hebben. Bedriegen, je crimineel gedragen en dan sorry zeggen… Nee.”
pi_208923093
Mooi amateurtoneel van iedereen. Triathlon is buitenaards en de laatste 2-3 seizoenen zijn ze echt full retard gegaan qua tijden, dus het verbaast mij niks als er flink gepakt wordt.
pi_208923304
Leuke rubriek dat ze dan denken die ene overwinning clean te hebben gepakt.
  donderdag 27 april 2023 @ 20:27:39 #135
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208925411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 15:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

en welke straf kreeg die teamgenoot?
  donderdag 27 april 2023 @ 20:32:09 #136
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208925476
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 16:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

zonder arts, alsof het de jaren 90 nog zijn.
pi_208943136
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]
en welke straf kreeg die teamgenoot?
Gokje: niets want het toernooi was voor de fun of zo?
  zaterdag 29 april 2023 @ 16:49:59 #138
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208944502
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Gokje: niets want het toernooi was voor de fun of zo?
anders ging ik toch niet de schuld van een ander op mij nemen als teamgenoot?
pi_208944519
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 16:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]
anders ging ik toch niet de schuld van een ander op mij nemen als teamgenoot?
Jep :Y
  woensdag 17 mei 2023 @ 14:53:47 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_209185385
Rhonex Kipruto mag ook een tijdje brommen @DeeBee

KENIAAD
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_209186510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 14:53 schreef Szura het volgende:
Rhonex Kipruto mag ook een tijdje brommen @:deebee

KENIAAD
Altijd al gezegd dat je die Keniaantjes erg kort moet houden.

Nog een leuke rubriek: de altijd z'n atleten doperende 80s coach Bob Kersee, die nu Sydney McL. en Athing M. al 10 maanden uit competitie houdt en weer meets laat cancellen. Volgens de geruchten is Sydney McL. pas 1x getest dit jaar, dat wordt een fantastische 49'er op de 400 meter horden uit het niets in Budapest en daarna weer een jaar afterglowen tot Parijs.
  woensdag 17 mei 2023 @ 16:54:18 #142
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209186584
-

[ Bericht 100% gewijzigd door hhh38 op 17-05-2023 16:54:25 ]
pi_209214233
quote:
Simona Halep heeft een tweede dopingzaak aan haar broek: nu ook afwijkende waarden in haar biologisch paspoort

Het International Tennis Integrity Agency (ITIA) heeft een tweede dopingzaak opgestart tegen voormalig nummer een van de wereld Simona Halep. De 31-jarige Roemeense is al voorlopig geschorst nadat ze tijdens het US Open van vorig jaar positief testte op het verboden middel Roxadustat. Nu werden ook afwijkende waarden in haar biologisch paspoort vastgesteld.

“De nieuwe dopingzaak staat los van de eerste”, preciseert het ITIA. “We begrijpen dat deze aankondiging een toch al spraakmakend dossier nog complexer maakt”, zegt Nicole Sapstead, Senior Director voor het antidopingluik bij het ITIA. “Uiteraard is er veel mediabelangstelling voor deze zaak, maar het zou ongepast zijn om specifieke details vrij te geven voordat het proces afgerond is. We blijven samenwerken met het onafhankelijk sporttribunaal en de vertegenwoordigers van mevrouw Halep om dit zo snel mogelijk af te ronden.”

Halep heeft 24 WTA-titels op haar palmares, waarbij twee Grand Slams. Ze won Roland Garros in 2018 en Wimbledon in 2019. Op de WTA-ranking is ze sinds haar schorsing van de negende naar de dertigste plaats afgegleden.

De Roemeense ontkent een verboden product gebruikt te hebben. Haar positieve controle op het US Open wijt ze aan een besmet voedingssupplement.
Ach.
pi_209781416
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 6 juli 2023 @ 10:08:02 #145
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_209781789
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 23:59 schreef wimderon het volgende:

[..]
Ach.
komt door dat ze haar borsten heeft laten afsnijden, daar krijg je instabiele hormoon waarden van... :P
pi_209950221
quote:
Zweedse tennisser voor anderhalf jaar geschorst na missen van drie dopingcontroles: “Mijn geweten is schoon”

Mikael Ymer is voor achttien maanden geschorst omdat hij heeft verzuimd om zijn verblijfplaatsen te melden, zegt het internationaal sporttribunaal CAS. De 24-jarige Zweedse nummer 51 op de ATP-ranking ging drie keer in de fout tijdens een periode van twaalf maanden. De zogenoemde whereabouts zijn nodig voor eventuele dopingcontroles buiten wedstrijden om.

De internationale tennisfederatie ITF was naar het CAS gestapt, nadat een onafhankelijk tribunaal Ymer eerder had vrijgesproken. Het CAS oordeelde vervolgens dat de speler in april 2021, augustus 2021 en november 2021 zijn verplichtingen niet was nagekomen. Ymer accepteerde de eerste twee data, maar vond zelf dat er geen sprake was van nalatigheid bij de laatste gelegenheid.

Hij vindt daarom dat hij onschuldig is en dat de sanctie “onrechtvaardig” is. “Dat deze regels bestaan om de integriteit van de tennissport te bewaken, begrijp ik maar mijn geweten is schoon. God is mijn getuige”, klinkt het bij de Zweed.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 juli 2023 @ 12:47:23 #147
284411 crew  heywoodu
pi_209954476
Oei, grootste naam van het jaar toch wel :o

Wereldrecordhoudster en wereldkampioene Tobi Amusan is de sjaak. Gisteravond liep ze nog vrij hard in Hongarije :P
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-voor-wk-om-doping
pi_209954555
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:47 schreef heywoodu het volgende:
Oei, grootste naam van het jaar toch wel :o

Wereldrecordhoudster en wereldkampioene Tobi Amusan is de sjaak. Gisteravond liep ze nog vrij hard in Hongarije :P
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-voor-wk-om-doping
Ze gaat zich proberen te verdedigen om toch aan het WK deel te nemen. Hoe ziet ze dat voor zich met 3 gemiste controles. Dat gaat weer een fantastisch onzinverhaal worden.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 juli 2023 @ 12:54:19 #149
284411 crew  heywoodu
pi_209954563
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ze gaat zich proberen te verdedigen om toch aan het WK deel te nemen. Hoe ziet ze dat voor zich met 3 gemiste controles. Dat gaat weer een fantastisch onzinverhaal worden.
Een Nick Ponzio? "Het kwam door problemen met ADAMS op mijn iPhone."
  woensdag 19 juli 2023 @ 14:18:45 #150
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_209955671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:53 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
ze gaan meestal naar CAS en krijgen een jaartje, helemaal niks, die kans is erg klein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')