Je kunt ze allemaal wegpesten en dan heb je gauw een miljoenquote:Op maandag 12 september 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
Je kunt als manager dus echt de boel op de kop zetten
quote:Op maandag 12 september 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt ze allemaal wegpesten en dan heb je gauw een miljoen
Tenminste, als ze je er niet uit kunnen stemmenquote:
Heeft hij lektieten?quote:Op maandag 12 september 2022 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeffrey pronken met zijn goddelijke blote borstjes. Doe toch 'n shirt aan joh
lekker zo boven de boodschappen
Kenzy mag ook wel eens wat meer aantrekken, we hebben haar buik nu wel gezienquote:Op maandag 12 september 2022 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeffrey pronken met zijn goddelijke blote borstjes. Doe toch 'n shirt aan joh
lekker zo boven de boodschappen
Hou opquote:
Ja…quote:Op maandag 12 september 2022 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Kenzy mag ook wel eens wat meer aantrekken, we hebben haar buik nu wel gezien
Komkommer gister...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 september 2022 09:59 schreef mario390 het volgende:
van waar zijn nu de boodschappen
zo straks gekomen?
quote:
Free the nipplequote:Op maandag 12 september 2022 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
Wendy heeft ook geen BH aan. Wat is dat toch tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Meer: los in de kooiquote:
Trek in mc Donalds.quote:
Neequote:Op maandag 12 september 2022 10:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah daar is niet en bestimmte dag dat
het binnen komt?
Hij moest onder de zonnebankquote:
zoietsquote:Op maandag 12 september 2022 10:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ligt Bert nog steeds onder het bed?
Hoezo? Die gast voerde verder niks uit. Waar krijg je honger van?quote:
de hot beauty zie je niet ?quote:Op maandag 12 september 2022 10:05 schreef Ireth het volgende:
Van alle blondjes herken ik tot nu toe alleen kim-met-slechte-huid en Mexx, de rest geen idee
Praten kost ook energiequote:Op maandag 12 september 2022 10:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoezo? Die gast voerde verder niks uit. Waar krijg je honger van?
Ik noem haar hier telkens de mueslibol (me bad)quote:Op maandag 12 september 2022 10:05 schreef Ireth het volgende:
Van alle blondjes herken ik tot nu toe alleen kim-met-slechte-huid en Mexx, de rest geen idee
Die met die enorme bril is Wendy.quote:Op maandag 12 september 2022 10:05 schreef Ireth het volgende:
Alleen als je iets zinnig zegt toch?quote:
Quincy dacht zelf dat hij alleen zinnige dingen zeiquote:Op maandag 12 september 2022 10:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alleen als je iets zinnig zegt toch?
Ook bh-loosquote:
quote:Op maandag 12 september 2022 10:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
is daar samen binneen in de melk?
om dat sttaat samensterke
Daar erger ik mij ook aan jaquote:
en 1 hot beautyquote:Op maandag 12 september 2022 10:05 schreef Ireth het volgende:
Blikken hoeven ook niet in de koelkast.quote:
En pindakaas al helemaal nietquote:Op maandag 12 september 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blikken hoeven ook niet in de koelkast.
Precies.quote:Op maandag 12 september 2022 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En pindakaas al helemaal niet
Maar soms moet je een blik in de koelkast werpen om te weten wat je kunt gaan eten. Dan heb je dus wel dat blik in je koelkast.quote:Op maandag 12 september 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blikken hoeven ook niet in de koelkast.
Dit is echt domquote:
quote:Op maandag 12 september 2022 10:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar soms moet je een blik in de koelkast werpen om te weten wat je kunt gaan eten. Dan heb je dus wel dat blik in je koelkast.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat hoort toch niet in de koelkast
waarom is in de melk samen binnen?quote:Op maandag 12 september 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat hoort toch niet in de koelkast
MrsL.quote:Op maandag 12 september 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben dus op tijd om de Bert show mee te maken
omdat ze geen verse koeien meer hadden?quote:Op maandag 12 september 2022 10:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is in de melk samen binnen?
SAmensterke?
Nee dat was Isaac nietquote:Op maandag 12 september 2022 10:21 schreef Flow3r het volgende:
Isaac zegt nu het is een prank hij is er nog ?
Is het weer zoverquote:Op maandag 12 september 2022 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
DGK neemt niet meer op, die zijn filmpjes op YT zijn verwijderd net als zijn account
Kennelijk nietquote:Op maandag 12 september 2022 10:22 schreef mario390 het volgende:
HALLLOOOOOOOO
beantworten julie mijn vraag?
Ik zie geen melkquote:Op maandag 12 september 2022 10:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is in de melk samen binnen?
SAmensterke?
Doe eens normaal johquote:Op maandag 12 september 2022 10:22 schreef mario390 het volgende:
HALLLOOOOOOOO
beantworten julie mijn vraag?
Bert had zich verstopt, en net gedaan of hij over hek was geklommen.. door een bank en nog wat dingen op elkaar te stapelen en een dekbedovertrek over hek te hangenquote:Op maandag 12 september 2022 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik schakel te laat in, wat is er gebeurd?
Dank je wel en oh.. ha ha... aandachtshoer (hij niet jij)quote:Op maandag 12 september 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bert had zich verstopt, en net gedaan of hij over hek was geklommen.. door een bank en nog wat dingen op elkaar te stapelen en een dekbedovertrek over hek te hangen
Ik snap je vraag best, maar blijkbaar weet niemand het antwoord. Je hoeft toch niet zo te drammenquote:Op maandag 12 september 2022 10:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
als je mijn vraag niet snapt oke
je heeft andere akzent
Tja hij wil graag naar huis, en Martin dacht dat je op vrijdag dus niet 24 uur kon aanvragen wat wel zo is..en kon hij wat hij dacht en wilde maandag naar huis..quote:Op maandag 12 september 2022 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel en oh.. ha ha... aandachtshoer (hij niet jij)
Stukje evaluatie, praten over je gevoel, hoe is de groep, wanneer heb je voor het laatst nagedacht over het vermoorden van een medebewoner, enz enz.quote:
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 12 september 2022 10:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stukje evaluatie, praten over je gevoel, hoe is de groep, wanneer heb je voor het laatst nagedacht over het vermoorden van een medebewoner, enz enz.
Je weet wel, standaard dingetjes.
Jawel toch? Van Tommy leequote:Op maandag 12 september 2022 10:29 schreef D. het volgende:
Het afstand nemen van Mexx (las ik ergens) was niet serieus?
En de tondeuse over Jaspers hoofd?
Is gelukkig niet lang stream lockquote:Op maandag 12 september 2022 10:30 schreef Whuzz het volgende:
Zit ik naar een struik te kijken. gvd. Ik wil mijn 99 cent terug!
Oh, zag ik niet.quote:
nee maar vind grappig om dat samensterkequote:Op maandag 12 september 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik snap je vraag best, maar blijkbaar weet niemand het antwoord. Je hoeft toch niet zo te drammen
Lijkt mij wel toch, anders kan ie pas woensdag wegquote:Op maandag 12 september 2022 10:32 schreef engine het volgende:
Is die 24 uur inmiddels wel aangevraagd?
Gadverdamme. Waar gaat het heen met deze maatschappijquote:
Naar huis, hopelijkquote:Op maandag 12 september 2022 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gadverdamme. Waar gaat het heen met deze maatschappij
Ik hou wel van friemelenquote:
Lijkt BB welquote:
Samen sterkquote:Op maandag 12 september 2022 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar vind grappig om dat samensterke
op duits is samen mannelijkes ejakulat
quote:
Actie Voedselbanken -samen sterk met Campina-quote:Op maandag 12 september 2022 10:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
is daar samen binneen in de melk?
om dat sttaat samensterke
Jaquote:Op maandag 12 september 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toch, anders kan ie pas woensdag weg
Samensterke = samenstelling vermoed ik. Misschien niet goed gelezen?!quote:Op maandag 12 september 2022 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar vind grappig om dat samensterke
op duits is samen mannelijkes ejakulat
Er staat ook echt nergens samensterk/ en ik zie ook geen melk.quote:Op maandag 12 september 2022 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Samensterke = samenstelling vermoed ik. Misschien niet goed gelezen?!
achzo daar staat samen sterkquote:Op maandag 12 september 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen sterk
https://www.persbericht.n(...)k-op-nieuwe-melkweb/
op de vlaquote:Op maandag 12 september 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er staat ook echt nergens samensterk/ en ik zie ook geen melk.dus ik weet niet waar hij zit te kijken.
Van ons belastinggeldquote:Op maandag 12 september 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
waar komt het geld vandaan van die boodschappen?
Dus @mario390 het is geen kwakkiequote:Op maandag 12 september 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen sterk
https://www.persbericht.n(...)k-op-nieuwe-melkweb/
Ff kijken dan..quote:
Foto is te slecht om te lezen (mobiel)quote:
Doet Whuzzin ook elke dag.quote:Op maandag 12 september 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
Kim is ook weer haar haren aan het verschroeien
Op de laptop kon ik het ook niet lezenquote:Op maandag 12 september 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Foto is te slecht om te lezen (mobiel)
Bij mij staat hij z’n tanden te poetsen?quote:Op maandag 12 september 2022 10:37 schreef greysbones het volgende:
Bert weer discussiëren met Martin of de 24 uur
Nou dan ligt het dit keer niet aan mijquote:Op maandag 12 september 2022 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op de laptop kon ik het ook niet lezen
ik hoop dat Whuzzin dan wel zo'n steampod heeftquote:Op maandag 12 september 2022 10:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet Whuzzin ook elke dag.
Ik heb het vermoeden dat dat apparaat maandelijks meer stroom verbruikt dan mijn auto
geen ideequote:Op maandag 12 september 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij staat hij z’n tanden te poetsen?![]()
Loop ik weer eens achter?
Neuh, zo'n zelfde ding als die troela op stream.quote:Op maandag 12 september 2022 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Whuzzin dan wel zo'n steampod heeft
Bij mij staat Bert op stream 1 z’n tanden te poetsen bij Kim.quote:
rip het haar van whuzzinquote:Op maandag 12 september 2022 10:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Neuh, zo'n zelfde ding als die troela op stream.
Wel comfy kleding heeft ze aan denk ik.quote:Op maandag 12 september 2022 10:39 schreef cheanny het volgende:
Ben even innnn... en uitademen met Eunice..
Zennnnn Cheannyquote:Op maandag 12 september 2022 10:39 schreef cheanny het volgende:
Doet ze al 12 jaar en d'r haar zit elke dag perfect. Dus zal wel loslopen allemaal.quote:
Helemaal zen.quote:Op maandag 12 september 2022 10:39 schreef cheanny het volgende:
Ik nu Esther, Madeleine en Bertquote:Op maandag 12 september 2022 10:05 schreef Ireth het volgende:
Ben helemaal Zennnn op de maandagochtennnnnd...quote:
Als spul erbij gebruikt dan kan het idd bestquote:Op maandag 12 september 2022 10:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet ze al 12 jaar en d'r haar zit elke dag perfect. Dus zal wel loslopen allemaal.
volgens mij heeft whuzzin ook iets sterker haar dan die blonde gefrituurde haartjes?quote:Op maandag 12 september 2022 10:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet ze al 12 jaar en d'r haar zit elke dag perfect. Dus zal wel loslopen allemaal.
Is er een Esther?!quote:
Geluid wordt ook meteen weggedraaidquote:Op maandag 12 september 2022 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
“ Denk aan Bert, als er iets gebeurt, want je moet je echt gaan wapenen. “
Bert tegen Kim. K
quote:
FEBO is een acroniem toch? Voor wat precies? Behalve ( productie/crew etc.)quote:Op maandag 12 september 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
Bert en Martin gesprek mogen we niet horen want FEBO
FEBO komt nog van de gouden kooiquote:Op maandag 12 september 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
FEBO is een acroniem toch? Voor wat precies? Behalve ( productie/crew etc.)
Jij friemelt alleen?quote:Op maandag 12 september 2022 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met friemelen, maar dat hoeft niet in gezelschap, en al helemaal niet op tv
FErdinand BOlquote:Op maandag 12 september 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
FEBO is een acroniem toch? Voor wat precies? Behalve ( productie/crew etc.)
Ja schat, dat snap ik ook welquote:Op maandag 12 september 2022 10:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
FErdinand BOldaar was de 1e snackbar van de FEBO
Nou, ik zou zeggen dat het zo ongeveer hetzelfde haartype is. Zelfde kleur ook ongeveer. (maar ik ben licht kleurenblind, dus pin me d'r niet op vastquote:Op maandag 12 september 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft whuzzin ook iets sterker haar dan die blonde gefrituurde haartjes?
Vast wel. Whuzzin heeft een soort van make-up inloopkast. Haar make-up tafel is mijn oude bureau en staat HE.LE.MAAL vol. Poeders, cremes, speciale borsteltjes, weet ik veel wat.quote:Op maandag 12 september 2022 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als spul erbij gebruikt dan kan het idd best
Was ze zo slecht dat ze is afgekeurd als kapster?quote:
Oh. Want bij BB deden ze dat ook.quote:Op maandag 12 september 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO komt nog van de gouden kooi
daar noemden ze de regie/achter de FEBO(gingen ze letterlijk kroketjes eten)
Nee blijfquote:Op maandag 12 september 2022 10:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga weer ff terug onder mijn tegel
* greysbones trekt Frits weer onder de tegel vandaan, hierblijven jijquote:Op maandag 12 september 2022 10:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga weer ff terug onder mijn tegel
Zo lees ik het dus ook.quote:Op maandag 12 september 2022 10:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was ze zo slecht dat ze is afgekeurd als kapster?
Het is een wondere wereld.quote:Op maandag 12 september 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
Chriet Titulaer heeft ook een chickie te pakken
Bahquote:Op maandag 12 september 2022 10:49 schreef engine het volgende:
Berend is ooit uit een all you can eat shrimps restaurant gezet
ze dammenquote:Op maandag 12 september 2022 10:51 schreef mario390 het volgende:
hoe weten ze bij de
schachspel welke houtbrokelie
en paard welke en loper is ?
quote:
quote:
quote:
neequote:Op maandag 12 september 2022 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ja dat is dat war je 3 in en lijn moet hebben
Ik ben alweer klaar met mobiel foto’s postenquote:
sorry wat ik bedoelde wasquote:Op maandag 12 september 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dammen
Meer voor de sier zeg maar..quote:Op maandag 12 september 2022 10:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen dat het zo ongeveer hetzelfde haartype is. Zelfde kleur ook ongeveer. (maar ik ben licht kleurenblind, dus pin me d'r niet op vast)
[..]
Vast wel. Whuzzin heeft een soort van make-up inloopkast. Haar make-up tafel is mijn oude bureau en staat HE.LE.MAAL vol. Poeders, cremes, speciale borsteltjes, weet ik veel wat.
En ze draagt niet eens veel make-up.
Ideaal. Als ik iets duurs koop voor een hobby en ze zegt er wat van wijs ik altijd vragend naar al die zooi. Einde discussie
Schattigquote:Op maandag 12 september 2022 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van een voet op de hand, hoe lief is dat.
Gedoequote:Op maandag 12 september 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Babette is een beetje verdrietig, zag haar net tranen weg vegen
Ze hebben niet echt tijd besef, hebben ze dan helemaal geen klok ergens?quote:
Ah standaard gedoe dusquote:Op maandag 12 september 2022 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stemmen ,vertrouwen, risico's nemen bla bla
ja de oven ofzo volgens mij, ze zijn in de keukenquote:Op maandag 12 september 2022 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze hebben niet echt tijd besef, hebben ze dan helemaal geen klok ergens?
En waarom kijken ze daar dan niet opquote:Op maandag 12 september 2022 11:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja de oven ofzo volgens mij, ze zijn in de keuken
die gaf 11:28 aanquote:Op maandag 12 september 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En waarom kijken ze daar dan niet op
hebben ze de dag voor het ballonnen spel ongeveer gelijk gezetquote:Op maandag 12 september 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh die loopt maar een paar minuten voor dus
Dan werkt die klok niet goed, dat ie nu alweer niet goed staat.. of zit iemand er stiekem bijquote:Op maandag 12 september 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze de dag voor het ballonnen spel ongeveer gelijk gezet
Nopequote:Op maandag 12 september 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
Marciano durft dus niet het spel te spelen
Geen idee. Veel woorden.quote:
Babette had een pact met Marcianoquote:
Ah dat klopt de tijd dus wel gewoonquote:Op maandag 12 september 2022 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Streams lopen altijd bewust 10 minuten achter.
Jawel.quote:Op maandag 12 september 2022 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat klopt de tijd dus wel gewoon
Vroeg me hetzelfde af, denk Isaac, want Jeffrey zeker nietquote:Op maandag 12 september 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
lekker vaag gesprek
geen idee of het nu over jeffrey gaat of Isaac
Logisch wel, is bij alle RLS zo..quote:Op maandag 12 september 2022 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel.
Zo kunnen ze nog op tijd ingrijpen als er iets gebeurt wat wij niet mogen zien.
Ik vind haar heel erg vervelend en irritantquote:Op maandag 12 september 2022 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dat “hmhm..” van Babette steeds wanneer iemand praat is echt irritant.
Zo van: leuk dat je praat maar boeit me niet
Ja… zeker die uitgezakte Botoxquote:Op maandag 12 september 2022 11:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar heel erg vervelend en irritant
Lelijkquote:Op maandag 12 september 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… zeker die uitgezakte Botox
Dr ogen staan te dicht op elkaarquote:
Het is een lelijke vrouw, maar dat is mijn meningquote:Op maandag 12 september 2022 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dr ogen staan te dicht op elkaar
Daar kan ik me alles bij voorstellenquote:Op maandag 12 september 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
hij kan geen vrienden zijn met Jeffrey(?) in het echte leven?
quote:Op maandag 12 september 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
Marciano heeft een pact met Isaac
hij kan geen vrienden zijn met Jeffrey(?) in het echte leven?
reageert primairquote:
Ik vind Jeffrey (maar meer daar) een haantje en daar ben ik allergisch voorquote:
Ik krijg ook jeuk van hemquote:Op maandag 12 september 2022 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Jeffrey (maar meer daar) een haantje en daar ben ik allergisch voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |