mwa, de gemiddelde F1 volger is niet persé van van 1 iemand. Maar gewoon fan van de sport. En als 1 iemand het dan goed doet en bijzondere dingen laten zien, dan zijn ze daarvoor.quote:Op maandag 12 september 2022 13:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Vraag mij wel af waarom en sinds wanneer Max zo impopulair is geworden. Na Abu Dhabi leek zowat de hele wereld een max fanboy, getuige ook de tientallen juichfilmpjes die over internet gonzden
Algoritme is een bitch maar Verstappen nu al zittende macht noemen is toch wel wat overdreven, in principe zijn die nieuwe fans dat voornamelijk door hem geworden.quote:Op maandag 12 september 2022 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
10tallen kutfilmpjes zijn niet representatief voor een miljard f1 kijkers.
En veel nieuwe f1 fans willen zich ook weer afzetten tegen de zittende macht. Wat hij nu is.
En toch ook echt plenty people die achyeraf gezien vinden dat seizoen 2021 in niet helemaal eerlijk is verlopen.
Het gaat natuurlijk niet om die gast zelf, maar om de #teamLH-tweets waar-ie op reageert.quote:Op maandag 12 september 2022 17:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die video is toch wel heel erg duidelijk humoristisch bedoeld. Ik zie daar echt geen toxische LH-fan, eerder iemand die LH-fans juist belachelijk maakt.
Oh, hij reageert op tweets? Dat heb ik niet gezien, zo leuk vond ik het filmpje nou ook weer niet, dus ik heb alleen de eerste paar minuten even bekeken.quote:Op maandag 12 september 2022 18:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om die gast zelf, maar om de #teamLH-tweets waar-ie op reageert.
Dat klopt. Dat zie ik ook. Wel vreemd dat jij denkt dat ik dat niet doorheb.quote:Op maandag 12 september 2022 17:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die video is toch wel heel erg duidelijk humoristisch bedoeld. Ik zie daar echt geen toxische LH-fan, eerder iemand die LH-fans juist belachelijk maakt.
Wat hadden die Ferrari's mooie ploffen hequote:Op maandag 12 september 2022 18:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat zie ik ook. Wel vreemd dat jij denkt dat ik dat niet doorheb.
Ik vind hem grappig omdat hij iedereen in F1 op de hak neemt als daar aanleiding voor is, maar zich vooral ook keert tegen de toxische fans. Maar goed, het hoeft je smaak niet te zijn natuurlijk.
Ergens wel sneu. Mooie gevechten blijven uit.quote:Op maandag 12 september 2022 19:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat hadden die Ferrari's mooie ploffen he
Zonder SC had Leclerc nog een kleine kans, al denk ik dat Verstappen genoeg voorsprong had. Maar inderdaad, de gevechten die we zagen aan het begin van het jaar lijken verleden tijd.quote:Op maandag 12 september 2022 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens wel sneu. Mooie gevechten blijven uit.
Dat bedoelde ik ook. Ik hoopte op acties tussen die twee op de baan. Stuivertje wisselen in het kampioenschap. Tweede rijders die een paar races winnen. Ergens vind ik dat jammer.quote:Op maandag 12 september 2022 19:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zonder SC had Leclerc nog een kleine kans, al denk ik dat Verstappen genoeg voorsprong had. Maar inderdaad, de gevechten die we zagen aan het begin van het jaar lijken verleden tijd.
Wordt de strategie dan juist niet om wél gridstraffen te pakken zodat je ze in de laatste races - waar meer punten te krijgen zijn, een snellere en betrouwbare auto dus ook gewenster is - juist kan vermijden?quote:Op maandag 12 september 2022 16:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij F1 zo dit juist vrij goed kunnen werken omdat teams dan langer de tijd hebben om hun auto goed te krijgen in het seizoen, daarnaast ook een beloning voor teams die geen gridstraffen pakken door veel motorwissels.
Leclerc had een kleine kans, en die was om 19 seconden goed te maken in 19 rondjes.quote:Op maandag 12 september 2022 19:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zonder SC had Leclerc nog een kleine kans, al denk ik dat Verstappen genoeg voorsprong had. Maar inderdaad, de gevechten die we zagen aan het begin van het jaar lijken verleden tijd.
Leclerc was zijn nieuwe softs aan het sparen en net aan het aanzetten. Hij was echt wel een stuk dichterbij gekomen. Niet om te winnen, maar wel om Max op veel ouderen banden onder druk te zetten.quote:Op maandag 12 september 2022 19:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leclerc had een kleine kans, en die was om 19 seconden goed te maken in 19 rondjes.
Toen hij na 9 rondes nog op 17 seconden zat, was die kans al weg. De SC gaf hem een kans, tot de tijd op was.
Max was zijn banden ook gewoon aan het managen, Leclerc was misschien een paar seconden dichterbij gekomen maar veel meer ook niet. Zeker niet genoeg om Max onder druk te zettenquote:Op maandag 12 september 2022 19:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Leclerc was zijn nieuwe softs aan het sparen en net aan het aanzetten. Hij was echt wel een stuk dichterbij gekomen. Niet om te winnen, maar wel om Max op veel ouderen banden onder druk te zetten.
Klinkt een beetje als wensdenken. Als je 19 seconden goed moet maken in 19 rondes, ga je niet lopen treuzelen. Hij liet zijn achterstand zelfs nog oplopen, tot over de 20 seconden, met steeds minder ronden te gaan.quote:Op maandag 12 september 2022 19:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Leclerc was zijn nieuwe softs aan het sparen en net aan het aanzetten. Hij was echt wel een stuk dichterbij gekomen. Niet om te winnen, maar wel om Max op veel ouderen banden onder druk te zetten.
18! Seconden voorsprong, 8 rondjes en Lec haalde 4 tiende per ronde terug.quote:Op maandag 12 september 2022 19:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Leclerc kwam echt nauwelijks dichterbij, ook zonder SC en nog 10 ronden extra was hij Verstappen niet voorbij gekomen.quote:Op maandag 12 september 2022 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
18! Seconden voorsprong, 8 rondjes en Lec haalde 4 tiende per ronde terug.
Lec had blij mogen zijn als hij het onder de +10 had gekregen. Max was long gone.
Ze moesten iets want Max was in alle scenario's sneller. Ook met de 8 seconden die Lec cadeau kreeg bij pitten onder VSC.quote:Op maandag 12 september 2022 20:22 schreef Tijn het volgende:
Uiteindelijk is Leclerc te vroeg naar binnen gegaan voor z'n eerste stop, waardoor-ie in een ongunstigere 2-stopstrategie werd gedwongen. Deze race was in principe gewoon een 1-stopper.
Met nog 6 rondjes te gaan had Verstappen nog iets van 15 seconden voorsprong. Leclerc was dan heel extreem aan het banden sparen.quote:Op maandag 12 september 2022 19:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
misschien aan het sparen voor Singapore ?!quote:Op maandag 12 september 2022 20:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Met nog 6 rondjes te gaan had Verstappen nog iets van 15 seconden voorsprong. Leclerc was dan heel extreem aan het banden sparen.
Dan moet je maar duidelijker opschrijven waar het je om te doen is. Ik ga geen matige video van een kwartier volledig bekijken in de hoop dat ik dan wellicht bij minuut 14 hetgeen herken dat jij bedoelt.quote:Op maandag 12 september 2022 18:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat zie ik ook. Wel vreemd dat jij denkt dat ik dat niet doorheb.
Ik vind hem grappig omdat hij iedereen in F1 op de hak neemt als daar aanleiding voor is, maar zich vooral ook keert tegen de toxische fans. Maar goed, het hoeft je smaak niet te zijn natuurlijk.
Verstappen reed ook lift and coast, anders was hij sneller geweest. Kon je bij de onboards voor de SC goed zienquote:Op maandag 12 september 2022 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
18! Seconden voorsprong, 8 rondjes en Lec haalde 4 tiende per ronde terug.
Lec had blij mogen zijn als hij het onder de +10 had gekregen. Max was long gone.
Naar hard gaan en op die manier voor een 1-stopper gaan, had misschien nog wel gekund, voor mediums was het nog wel heel ver inderdaad. Of ze gokten dat er nog wel een SC zou volgen in deel 2 van de race.. uiteindelijk moet je als Ferrari tactisch ook wel iets doen als je tegen een snellere coureur strijdtquote:Op maandag 12 september 2022 20:22 schreef Tijn het volgende:
Uiteindelijk is Leclerc te vroeg naar binnen gegaan voor z'n eerste stop, waardoor-ie in een ongunstigere 2-stopstrategie werd gedwongen. Deze race was in principe gewoon een 1-stopper.
Klopt. En leuker nog, als Charles buiten was gebleven was Max geboxt tijdens VSC. En zag je hoe Charles net voor dat treintje de pit uitkwam? Als max had gepit was die er midden in terechtgekomenquote:Op maandag 12 september 2022 20:22 schreef Tijn het volgende:
Nee, hoor.quote:Op maandag 12 september 2022 19:42 schreef MoreDakka het volgende:
Leclerc was zijn nieuwe softs aan het sparen en net aan het aanzetten.
Nee, hoor. Geen enkele reden voor. Max hoefde alleen maar te blijven rijden. Hij had Leclerc toch wel gepakt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Klopt. En leuker nog, als Charles buiten was gebleven was Max geboxt tijdens VSC.
Max kreeg opposite Charles te horen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen enkele reden voor. Max hoefde alleen maar te blijven rijden. Hij had Leclerc toch wel gepakt.
Ze hadden geen keus, ze moesten gewoon wat anders doen om nog een kans te hebben maar welke strategie of band dan ook, ze waren gewoon niet snel genoeg geweest.quote:Op maandag 12 september 2022 20:22 schreef Tijn het volgende:
Leclerc riep al dat het tight zou worden, ik snap niet waarom ze hem na 13 rondjes van soft halen, en vervolgens 40 rondjes op medium willen laten doen.quote:Op maandag 12 september 2022 20:22 schreef Tijn het volgende:
Niet heel meme-waardig.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leclerc riep al dat het tight zou worden, ik snap niet waarom ze hem na 13 rondjes van soft halen, en vervolgens 40 rondjes op medium willen laten doen.
Ferrari had beter voor hard kunnen gaan. Maar deze race hadden ze niet kunnen winnen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |