Mooiquote:Op donderdag 7 september 2023 20:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik zag een Eliz geboortebord vandaag
Deze vind ik heel leuk en ken ook kindjes die zo heten.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:45 schreef B.ertha het volgende:
Ja precies, zoals lay, day, stay, okay, way. Als het een Engels(e uitgesproken) naam is, dan vind ik ee voor ay heel logisch dus. Jayson, Jayden, Mayson, May, Fay, Ray. Maar ik heb ook wel eens Mays gelezen en daar blijft mijn hoofd toch Maïs van makenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een Engelse uitspraak, zoals in 'hurray'
Nou met uitspraak Ellis denk ik, ik mis een L. En bij uitspraak Elies denk ik, waarom dan niet gewoon Elize schrijven zoals de Fransen het bedoeld hebbenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooi.
Tenzij ze er een bijzondere uitspraak voor hebben bedacht. Als het gewoon Elis is, zoals Ellis maar dan met lange we, dan krijgt het de Seven. approval sticker.![]()
Ahahaha dit gaat zeker over een school ten Oosten van Rotterdam ik ken dat kind hahahahahahahahaquote:Op donderdag 7 september 2023 11:43 schreef Ynske het volgende:
Wij hebben een Lo.uay. op school.
Een tongbrekertje was t voor mij in ieder geval
Nee, geen Loe,wee of Lou,e maar Loe,eeej als uitspraak.
Wel erg dat je 4 jarige er minder moeite mee heeft om uit te spreken en je steeds moet verbeteren
Alicequote:Op donderdag 7 september 2023 20:45 schreef B.ertha het volgende:
Maar het is toch niet Elies of Ellis? Maar 'eelis', met een korte i zegmaar. Niet met een ie... Zoals Elin met een Z of zoals Liz met een 'ee' ervoor? Dan is het dus geen unieke spelling, maar gewoon de meest logische.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou met uitspraak Ellis denk ik, ik mis een L. En bij uitspraak Elies denk ik, waarom dan niet gewoon Elize schrijven zoals de Fransen het bedoeld hebbenniet dat ik het echt heel lelijk vind hoor, ben vooral niet zo van de unieke spellingen
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:42 schreef Febe1 het volgende:
[..]
Ahahaha dit gaat zeker over een school ten Oosten van Rotterdam ik ken dat kind hahahahahahahaha
Omdat het een Turkse naam is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou met uitspraak Ellis denk ik, ik mis een L. En bij uitspraak Elies denk ik, waarom dan niet gewoon Elize schrijven zoals de Fransen het bedoeld hebbenniet dat ik het echt heel lelijk vind hoor, ben vooral niet zo van de unieke spellingen
Echt onbegrijpelijk he. Zouden die mensen dan écht niet even gegoogled hebben voordat dit de definitieve naamkeuze was? Ik zou kijken of ze er Liz van kunnen makenquote:
Neeeee!quote:
Hele normale naam, het is een Arabische naam. Was mijn 1e optie als ik een jongen had, een prachtige naam is het.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:43 schreef Ynske het volgende:
Wij hebben een Lo.uay. op school.
Een tongbrekertje was t voor mij in ieder geval
Nee, geen Loe,wee of Lou,e maar Loe,eeej als uitspraak.
Wel erg dat je 4 jarige er minder moeite mee heeft om uit te spreken en je steeds moet verbeteren
Grappig, hier een hoogblonde mannetje dat dus totaal verkeerd uitgesproken wordtquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef Mahra het volgende:
[..]
Hele normale naam, het is een Arabische naam. Was mijn 1e optie als ik een jongen had, een prachtige naam is het.
In het Arabisch spreek je het trouwens uit als Lu Ai.
Geen bekeerling misschien?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Grappig, hier een hoogblonde mannetje dat dus totaal verkeerd uitgesproken wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |