Liever herman dan laxe. Herman kunnen je eigen ouders dan ook onthoudenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Breng alsjeblieft niemand op ideeën, straks wordt er echt een baby Nrao genoemd![]()
Dat Belgische stel is ook veel te lang doorgegaan met die onzinnige namen. Is ook wel echt lullig als de 13e ineens Herman genoemd wordt, maar toch.
Ja maar Axel, Lexa, laxe, xael en Bob is ook wel vreemd, toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Liever herman dan laxe. Herman kunnen je eigen ouders dan ook onthouden
Laxe
Sowieso niet aan dertienquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar Axel, Lexa, laxe, xael en Bob is ook wel vreemd, toch?
Ze hadden er nooit aan moeten beginnen imo, enige normale oplossing.
Een enorme wereld aan disney-gerelateerde namen lag voor hen open, maar ze kwamen niet verder dan Disney en Mickeyquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:04 schreef FlyingFish het volgende:
Gisteren een item op tv over een groot Disney cruiseschip dat in Rotterdam lag. Twee grote Disney-fans gingen ook kijken, met hun dochter en zoon: Disney en Mickey
Kende vroeger een man wiens zoon de roepnaam Hyacinth bleek te hebben. Was blijkbaar een jongensnaam die vaker voorkwam in hun familie. Opa heet ook zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:06 schreef MaJo het volgende:
Ik mailde laatst met een klantenservicemedewerker die H.ippocrates heetIk kan me bijna niet voorstellen dat dat echt is
Van een van de nieuwe gezinnen van "Een huis vol".quote:Op woensdag 6 september 2023 03:08 schreef Smart_ass het volgende:
Zag net op Facebook in iets van LINDA een P.risciliano, zoon van (je raadt het niet) Priscilla.
Die ze altijd Pris noemen. Doe dan gewoon Pris, had ook wat makkelijker geweest toen hij zijn naam moest leren schrijvenquote:Op woensdag 6 september 2023 07:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van een van de nieuwe gezinnen van "Een huis vol".
Het is gelukkig wel een leuk joch.
Die ken ik ook wel, maar spreken ze hier uit als Noviquote:Op woensdag 6 september 2023 23:17 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kwam vandaag langs een geboortebord, met de naam Nowie.
Vond het redelijk bijzonder. Had afgelopen week nog een bord gezien met een aparte naam, maar die is niet blijven hangen. Wellicht dat ik er straks nog eens langs kom.
Hoezo spreek je een ay uit als eej?quote:Op donderdag 7 september 2023 11:43 schreef Ynske het volgende:
Wij hebben een Lo.uay. op school.
Een tongbrekertje was t voor mij in ieder geval
Nee, geen Loe,wee of Lou,e maar Loe,eeej als uitspraak.
Wel erg dat je 4 jarige er minder moeite mee heeft om uit te spreken en je steeds moet verbeteren
Klinkt Turks denk ik?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik zag een Eliz geboortebord vandaag
Zo spreken zn ouders t uitquote:Op donderdag 7 september 2023 20:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo spreek je een ay uit als eej?
Jayson?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo spreek je een ay uit als eej?
Ik dacht aan een Engelse uitspraak, zoals in 'hurray'quote:
Op zich geen ongewone naam maar zo fonetisch gespeld vind ik het maar zozo.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:17 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kwam vandaag langs een geboortebord, met de naam Nowie.
Vond het redelijk bijzonder. Had afgelopen week nog een bord gezien met een aparte naam, maar die is niet blijven hangen. Wellicht dat ik er straks nog eens langs kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |