Zoe is het puffertje?quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:33 schreef engine het volgende:
Heeft Ruben dat puffertje trouwens nog gehad?
fijn dat iedereen weet wat het is, allemaal voor gestudeerdquote:
Zit er echt vlak naast, dus is nog geen ritje van 5 minuten!quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet even langs de mc drive brengen?
De banaan is gearriveerd!quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Er komt een banaan aan, ik herhaal, er komt een banaan aan.
Smijt even wat cheeseburgers over het hek danquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zit er echt vlak naast, dus is nog geen ritje van 5 minuten!
quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:36 schreef bbfakir het volgende:
De eerste dode in een jaar van je leven. Dat is heel goed voor de kijkcijfers.
Ik zal een doosje paracetamol erin dronenquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Smijt even wat cheeseburgers over het hek dan
Het is weer eens iets anders dan een bevalling.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:36 schreef bbfakir het volgende:
De eerste dode in een jaar van je leven. Dat is heel goed voor de kijkcijfers.
Zouden ze daar wel over mogen praten?quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Smijt even wat cheeseburgers over het hek dan
Zo ziet het er wel uit ja.quote:
Als je er maar geen boodschap op schrijftquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zouden ze daar wel over mogen praten?
En pieptquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:37 schreef B00STER het volgende:
Ik krijg al migraine van die deur die de hele tijd dichtramt...
Met mayo?quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Als je er maar geen boodschap op schrijft
Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:38 schreef puzziepie het volgende:
Boze wijven , allemaal boos op Erik
Geen idee, fittie was net klaar. Dat is dus het stomme aan niet kunnen terugspoelen. Kut talpaquote:
las wel ergens hier dat hij verslaafd was aan coke, maar weet niet of dat lang geleden isquote:
Ze zei dat ananas een tropische verrassing was, en volgens Erik kunnen mensen met een tintje dat 'verkeerd' opvattenquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei dat ananas een tropische verrassing was, en volgens Erik kunnen mensen met een tintje dat 'verkeerd' opvatten
Ik hb geen idee, ik zat op de andere streamquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe dan?
Op de andere stream liggen Nadir en Zoë in bed....Nadir deed gisteren nog zo naar tegen Zoë. Misselijk mannetje.
Gisteravond door erik aangesproken omdat ze iemand een tropische verrassing noemde. Volgens erik kan dat kwetsend zijn of zoiets.quote:
[..]
Ze zei dat ananas een tropische verrassing was, en volgens Erik kunnen mensen met een tintje dat 'verkeerd' opvatten
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |