Boeien die ?quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
Leila,Jasper en Janet zie ik bijna niet.
suikerwaterquote:Op zaterdag 10 september 2022 01:53 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel of er toch stiekem drank in is gegaan ergens... Na het eten en bij het serveren van koffie en gebak zag ik wel Rupert af en toe iets uit een fles in de koffiemokken schenken ...
We hebben Nadirquote:Op zaterdag 10 september 2022 01:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ja klopt maar geen Marokkanen of Tunesiërs. Ff de focus op andere buitenlanders. Prima.
gewoon water met suiker om het suikergebruik in te dammenquote:
Ah ok ...quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
gewoon water met suiker om het suikergebruik in te dammen
Die Jasper schijnt een topsporter te zijn,daar wil ik wel meer van weten. Leila lijkt me een sneak.En Janet vult haar dagen met frobelen.quote:
Klopt, hij is motorcoureurquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Jasper schijnt een topsporter te zijn,daar wil ik wel meer van weten. Leila lijkt me een sneak.En Janet vult haar dagen met frobelen.
Jasper is een motormuis, volgens mij best wel op hoog niveau. Ben even vergeten hoe en wat, maar is te googlen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Jasper schijnt een topsporter te zijn,daar wil ik wel meer van weten. Leila lijkt me een sneak.En Janet vult haar dagen met frobelen.
Eunice zei dat ze om 7u op ging. De andere nietquote:
quote:
Maar hier een heel stil muisje dan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jasper is een motormuis, volgens mij best wel op hoog niveau. Ben even vergeten hoe en wat, maar is te googlen.
Ja hoog niveau ja.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jasper is een motormuis, volgens mij best wel op hoog niveau. Ben even vergeten hoe en wat, maar is te googlen.
Volgens quincy is hij niet te vertrouwen en eet stiekem uit de broodpot, samen met jeffrey. Ik heb hem vandaag al wat vaker gehoord.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Maar hier een heel stil muisje dan.
jemand zei hier alle staan om 7 opquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eunice zei dat ze om 7u op ging. De andere niet
Ja hij heeft in het Moto3 een tijdje rond gereden dusquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij even de Quincy uit de boom kijken.Hij vertelde nu wat over zijn sport.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens quincy is hij niet te vertrouwen en eet stiekem uit de broodpot, samen met jeffrey. Ik heb hem vandaag al wat vaker gehoord.
Dan gaat ze slaan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen ruzie met dr krijgt ...
Ik neem wat quincy vertelde met een hele dikke korrel zout. maar hoe kunnen jullie die anderen volgen? Ik hoor en zie alleen maar mirthe en jerroldquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij even de Quincy uit de boom kijken.Hij vertelde nu wat over zijn sport.
Mirthe wil brede heupen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik neem wat quincy vertelde met een hele dikke korrel zout. maar hoe kunnen jullie die anderen volgen? Ik hoor en zie alleen maar mirthe en jerrold
ja en we zien1 ur nixquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
Iedereen ligt helemaal in een deuk buiten de streams.
Balletje hoog houden ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:11 schreef Knikkergeitje het volgende:
Tijd voor nieuwe opdracht, ben benieuwd wat ze bedacht hebben
ik ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:15 schreef mario390 het volgende:
de gesprek met deze bernd vannacht was om
5 niet te einde heb niet gevolgt
Dit is Jerrold? Beetje te donker om te zienquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
Jerrold is een goede luisteraar.
Twijfel je aan mij?quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dit is Jerrold? Beetje te donker om te zien
Je zit al duizend jaar hier en je typt nog steeds als een melaatse allochtoon?quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:20 schreef mario390 het volgende:
boeit me maar niet,binnen kunnen 20 mensen zijn
en de gaan van de buitenstream niet weg
kann jij beter duits ?quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je zit al duizend jaar hier en je typt nog steeds als een melaatse allochtoon?
Lijkt me een goed plan, zoek een vrouw, welke dan ook.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:23 schreef mario390 het volgende:
ik gaa misschien stoppen met kijken
dat is betje zinnlos
wat heeft dat met te maken?quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, zoek een vrouw, welke dan ook.
Doe gewoon joh.quote:
Met te maken?quote:
Ik ben Ontopic hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kan dit niet gewoon naar Onzin?
Voorspel.quote:
Serieus? Wat een preutse bedoening dan weer..quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:40 schreef FreshFruit het volgende:
Hij gaf nu de sign dat de stream uit moet.
Hij deed zijn voet omhoog,en weg stream.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus? Wat een preutse bedoening dan weer..
Ik de jouwe ook niet, maar zou het iemand kunnen vragenquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet mijn tel. nummer ook niet.
Jij wel.quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook niet, maar zou het iemand kunnen vragen
Ben jij een kabouter?quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 10 september 2022 03:00 schreef mario390 het volgende:
ik denk wanneer bij bb 3 wcs zijn gewezen
is dat nu betje extrem
de produktie zall nog veel ruzie kregen
Ja ik weet.. klinkt alsquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
Shoufi bier hebben ze het nu over.
Ik denk juist niet.Als deelnemer wil je privacy.quote:Op zaterdag 10 september 2022 03:00 schreef mario390 het volgende:
ik denk wanneer bij bb 3 wcs zijn gewezen
is dat nu betje extrem
de produktie zall nog veel ruzie kregen
nee ruzie in de zin dat het extrem is 40 mensenquote:Op zaterdag 10 september 2022 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk juist niet.Als deelnemer wil je privacy.
Daar zijn ze op getest.quote:Op zaterdag 10 september 2022 03:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ruzie in de zin dat het extrem is 40 mensen
op 2 wc´s wat doen ze want en virus uitbrekt ?
Gehakt?quote:Op zaterdag 10 september 2022 03:05 schreef mario390 het volgende:
bij gehakt kann dat gebeuren als het
verdorben is
Eieren dan?quote:
Gebackte fleis nicht.quote:Op zaterdag 10 september 2022 03:11 schreef mario390 het volgende:
kann ook gebeuren, salmonellen alles
moet altijd goed gekoelt zijn
Gerijpt wel.quote:
mirthe is toch met jeroldquote:Op zaterdag 10 september 2022 03:23 schreef Knikkergeitje het volgende:
Sasja weer uit bed of is dat mirthe
Ja, geen one-menshow van Bert deze morgenquote:
Geen idee of ie het echt gedaan heeftquote:Op zaterdag 10 september 2022 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft Bert eigenlijk zijn 24 uur aangevraagd of was dat allemaal aandacht trekkerij gisteren?
Ja, tijdens een centraal bij Martin ingediend. Als alles meezit gaat hij maandag.quote:Op zaterdag 10 september 2022 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft Bert eigenlijk zijn 24 uur aangevraagd of was dat allemaal aandacht trekkerij gisteren?
Is wellekker rustig maar een aan het woordquote:Op zaterdag 10 september 2022 08:06 schreef Charmian het volgende:
Knap dat je het kunt aanhoren Dot. Ik ben overgeschakeld naar stream 2.
Hij is nog niet weg, met jezelf lullen was voor Billie ook succesvol, is zelfs een keer teruggehaald vanwege haar para jankmonologenquote:Op zaterdag 10 september 2022 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Er is iemand die tegen hem heeft gezegd dat de koks altijd als laatste worden weggestemd en hij denkt dat het ook zo is.
Een van de koks is zijn favoriet en hij hoop dat ze het haalt.
Ik heb het niet gehaald, nee absoluut niet
Vind ik het jammer dat ik het maar twee weken vol heb gehouden Ja, zegt Bert tegen Bert
Maar hij is blij dat hij weer terug gaat naar het gewone leven
Gelukkig maar. Bedankt voor het uitschrijven Dotteke.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Tot hier en niet verder zegt Bert, hij heeft het koud en gaat naar binnen
Tot zover de one-men show van Bert
quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
Madeleine vindt het erg jammer dat Bert weg gaat. Ze vergeet voor het gemak nog even dat ze met Wanda gisteren nog zo over Bert heeft lopen roddelen dat ze hem niet kon uitstaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jasper_Iwemaquote:Op zaterdag 10 september 2022 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Jasper schijnt een topsporter te zijn,daar wil ik wel meer van weten.
Billie in dat penthouse achter het raam en die monoloogquote:Op zaterdag 10 september 2022 08:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg, met jezelf lullen was voor Billie ook succesvol, is zelfs een keer teruggehaald vanwege haar para jankmonologen
Depressiequote:Op zaterdag 10 september 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er in het verleden dan met Bert gebeurd?
Neehee, ik herhaalde wat eunice zei…quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
jemand zei hier alle staan om 7 op
Die hebben ze in dat huisje nabij de loods, maar zonder camera's, want daar zit de febo.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien is een dagboekkamer geen slecht idee
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:46 schreef puzziepie het volgende:
Al bijna twee weken niet gescheten
Ja sorry ze hebben het er over en zeggen het toch echt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:52 schreef maily het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)darm-kan-exploderen/
Bel dan de ambulance ook maar
Ik ken mensen die niet kunnen poepen op vreemde wc's. Als ze op vakantie gaan poepen ze gerust 2 weken niet. Wel een pijnlijke kwestie.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:52 schreef maily het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)darm-kan-exploderen/
Bel dan de ambulance ook maar
Oei ...quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet kunnen poepen op vreemde wc's. Als ze op vakantie gaan poepen ze gerust 2 weken niet. Wel een pijnlijke kwestie.
Inderdaad een veel gehoorde klachtquote:Op zaterdag 10 september 2022 08:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet kunnen poepen op vreemde wc's. Als ze op vakantie gaan poepen ze gerust 2 weken niet. Wel een pijnlijke kwestie.
Ik geloof dat meerdere personen er last van hebben. Maar ze eten niet veel en niet vezelrijk genoeg. Dan wil het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:59 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ...
Als dat bij deze persoon ook zo is had ze niet mee moeten doen denk ik ....
Ik herken het wel, zeker met vakantiesquote:Op zaterdag 10 september 2022 08:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben daar last vanquote:Op zaterdag 10 september 2022 08:59 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ...
Als dat bij deze persoon ook zo is had ze niet mee moeten doen denk ik ....
Bert had weer een heel monoloog vanmorgenquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:05 schreef puzziepie het volgende:
Bert heeft goed geslapen nu hij de goede beslissing heeft genomen, hij voelt rust
Afschuwelijkquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben daar last van
Jan willem is best wel relaxed. Waarom vind je hem vervelend?quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:09 schreef puzziepie het volgende:
Jan Willem weet alle namen, vervelende man
Eric is een lieverd
oeh die oefeningen moet ik ook weer eens doen, nekkie soepel makenquote:
Daar maar iets aan doen dan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik geloof dat meerdere personen er last van hebben. Maar ze eten niet veel en niet vezelrijk genoeg. Dan wil het wel.
Betweter.quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jan willem is best wel relaxed. Waarom vind je hem vervelend?
Vergeet je schouders nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
oeh die oefeningen moet ik ook weer eens doen, nekkie soepel maken
Tsja als je weinig geld hebt voor boodschappen, dan moet je keuzes maken. Ik denk dat je dan niet veel ruimte over hebt om met ieders dieetwensen rekening te houden.quote:
Ik zie er zo nog 35 andere betweters daar.quote:
Ik heb het over hemquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zie er zo nog 35 andere betweters daar.
ja weet ik. maar ik ben het niet met je eens.quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja weet ik. maar ik ben het niet met je eens.
Ah Oke, dus ze hebben ook gesprekken met psychologen?quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben ze in dat huisje nabij de loods, maar zonder camera's, want daar zit de febo.
Dan moeten in bulk gaan kopen anders geloof ik daar niks van dat het goedkoper zal zijnquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand een idee of zelf brood bakken voor deze groep goedkoper of duurzamer kan zijn?
Ze moeten een ark bouwen voor de zondvloedquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:33 schreef Hunter het volgende:
Waarom ligt er eigenlijk een peddel in de tuin?
Dacht ik ook al aan, ze hebben een oven.quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand een idee of zelf brood bakken voor deze groep goedkoper of duurzamer kan zijn?
Hadden ze maar de tijd voor ...quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, ze hebben een oven.
En elke dag vers brood.
Bewegen is gratis toch?quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja als je weinig geld hebt voor boodschappen, dan moet je keuzes maken. Ik denk dat je dan niet veel ruimte over hebt om met ieders dieetwensen rekening te houden.
Alleen dit lezen vind ik al smerig.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:22 schreef Rhosyn het volgende:
36 mensen op 2 wc's. De hele dag hangt daar een poeplucht. Poeplucht als je aan het douchen bent, als je bij de wasbak staat en poeplucht naar de keuken elke keer als die deur open gaat.
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
Gm
Wtf heeft Wanda aan
Niet doen meisje niet doen
Met alleen bewegen kom je er niet.quote:
Je kan het terug lezenquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:15 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Potverdorie, heb ik de monoloog van Bert gemist
Heb je die foto bewerkt?quote:
Nee, dat is allemaal Wanda zelfquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je die foto bewerkt?
Lijkt of ze een enorme ass heeft
Sowieso is zo'n tweedehuid-pak voor weinig mensen weggelegdquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat roze doet haar geen goed
Toch bijzonder dat je met een dergelijke grote van groep al snel chaos hebtquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:46 schreef Hunter het volgende:
Ho iedereen staat zijn eigen boterham te smeren, dat gaat nooit goed zo
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Meurning![]()
Moet bij dit soort beelden steeds aan schoolkamp denken
[ afbeelding ]
Heb jij stream 3? Moraima is aan het smeren, Bert en Isaac zijn aan het uitdelen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:46 schreef Hunter het volgende:
Ho iedereen staat zijn eigen boterham te smeren, dat gaat nooit goed zo
Had ik bij de eettafelsquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:53 schreef Ebinas het volgende:
Meurning![]()
Moet bij dit soort beelden steeds aan schoolkamp denken
[ afbeelding ]
Ehhh whattt!quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:53 schreef Flow3r het volgende:
Ziet er naar uit dat Marciano en Kim stiekem gezoen hebben
Yup reed Moto3quote:Op zaterdag 10 september 2022 02:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik maar half, haatte schoolkamp/schoolreisjes altijdquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
heb ik fijne herinneringen aan.
Dus wel leuk dat dit dat oproept
Ja zoiets zei ze, de cameras stonden niet op hun gericht en Marciano schermde zijn zender af met zijn handen en nu is ze in de war en weet niet wat ze moet doen, bang dat hij boos is dat ze dit nu gedeeld heeft met de andere meidenquote:
Deze Kimquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:56 schreef Ebinas het volgende:
Welke kim?
Eentje heeft een vriend toch (vuurwerkvriendje)?
Dat is dan minder.quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik maar half, haatte schoolkamp/schoolreisjes altijd
Ze vindt hem woest aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ze, de cameras stonden niet op hun gericht en Marciano schermde zijn zender af met zijn handen en nu is ze in de war en weet niet wat ze moet doen, bang dat hij boos is dat ze dit nu gedeeld heeft met de andere meiden
Ze vindt hem wel leuk maar weet niet of ze hem wel leuk vind
Zekerquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:59 schreef Flow3r het volgende:
Jammer dat we niemand hebben die de streams opneemt
Ja, dat is nog steeds heel chaotisch.quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:58 schreef Ebinas het volgende:
Heb nog geen idee van de voorraad.
Hopelijk wordt dat beter weergegeven voor de streamers.
Wil wel zien hoeveel nog van belangrijke items
quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:57 schreef Flow3r het volgende:
Mexx had kennelijk ook een momentje met Tommy en dacht dat de camera op hun stond en niet op Marciano en Kim dus dat ze zich geen zorgen hoefde te maken
Je hebt toch 2 streams?quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:59 schreef Flow3r het volgende:
@spapaars neemt wel stukjes opquote:Op zaterdag 10 september 2022 09:59 schreef Flow3r het volgende:
Om terug te kijken als je iets gemist hebt bedoel ik, zoals nu die dames die spraken over de mannen en zoenenquote:
Neem alleen iets op wanneer daar iets gebeurt, zoals een heftige groepsvergadering of vertrek.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb je de dames opgenomen vanaf 9 uur ongeveer ?
ja de productie will extrem situatie gevenquote:Op zaterdag 10 september 2022 08:22 schreef Rhosyn het volgende:
36 mensen op 2 wc's. De hele dag hangt daar een poeplucht. Poeplucht als je aan het douchen bent, als je bij de wasbak staat en poeplucht naar de keuken elke keer als die deur open gaat.
![]()
aw ok, jammerquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem alleen iets op wanneer daar iets gebeurt, zoals een heftige groepsvergadering of vertrek.
Of een fittiequote:Op zaterdag 10 september 2022 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem alleen iets op wanneer daar iets gebeurt, zoals een heftige groepsvergadering of vertrek.
Veel te veel werk, ik snap het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:59 schreef Flow3r het volgende:
Ik wou je al mentionen want poeptopicquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de productie will extrem situatie geven
Alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou je al mentionen want poeptopic
dat meid dat stenen poept is en fall vor en artsquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Veel te veel werk, ik snap het wel.
Het is nooit goed
Te laat.quote:
OMG marioquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat meid dat stenen poept is en fall vor en arts![]()
wie is het?
het is in ieder geval iets waar je je mee bezig kunt houden. Het ruikt lekker in de loods als het brood gebakken wordt, dat maakt het ook gelijk een stuk gezelliger enz.quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
Dit ja.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het is in ieder geval iets waar je je mee bezig kunt houden. Het ruikt lekker in de loods als het brood gebakken wordt, dat maakt het ook gelijk een stuk gezelliger enz.
die paar duppies die het dan meer kan gaan kosten zou ik voor lief nemen.
Bovendien vult eigengebakken brood ook veel meer dan dat fabrieksbrood.
vandaar je schrijvt heb ik met de mobile phone gelezenquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:16 schreef puzziepie het volgende:
Ah nu herken ik Wendy
Make-up doet veel
Dat heb ik niet gezegdquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaar je schrijvt heb ik met de mobile phone gelezen
Dank je...quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het terug lezen![]()
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |