Het was pas net aan het los gaan maar iedere keer sl, dus niet heel veel gemist.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:19 schreef Ireth het volgende:
Ben ik er een avond niet!kan er geen waarschuwingspyramide worden opgezet voor dit soort zaken
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik zou als ik hen was in hongerstaking gaan
Erik spreekt even de groep toequote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde 'ziedend' zeggen, maar dan weten jullie dat ik weleens in KLB lees
Ja super ruk maar meestal blijven bewoners nog ff doorgaan en komen we er toch een beetje achter.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:26 schreef Lrod01 het volgende:
De kalmte is weer terug. Bedankt voor de streamlocks regie. Goede manier om kijkers weg te jagen.
Ik denk het niet met zo'n grote groep, blijft gezeik dan.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:28 schreef Ireth het volgende:
Wat een gejank allemaalWil wel eens zien hoe iemand anders voor manager speelt
Of dat dan beter zal gaan
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:28 schreef engine het volgende:
Het gaat van een mug naar een olifant!!!
Dit is nog niet duidelijk en te veel chaos nog om te tellen.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Zijn er al koppen geteld? Leeft iedereen nog?
klopt en ik ben nog ziekquote:Op donderdag 8 september 2022 23:29 schreef engine het volgende:
Dit is niet meer te volgenallemaal woestboos
Ja, je zegt aardbei en op het einde is het een sinaasappel.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:31 schreef engine het volgende:
Zo is het vandaag gegaan...zoals in de kleuterklas...krijst Wendy
Je moet de halve schedels niet voor 2 tellenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Zijn er al koppen geteld? Leeft iedereen nog?
100%quote:Op donderdag 8 september 2022 23:32 schreef Ireth het volgende:
Berend vind het raar dat het programma zich ermee bemoeit. Er is dus inbreng/druk van de Febo geweest??
Beterschap!quote:
Die was fakking vetquote:Op donderdag 8 september 2022 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog een stream aan, rookt flink
Maar ik zie nog wat staan. Heb ik het nou gvd gemist.quote:
Zullen er ballonnen komen????quote:Op donderdag 8 september 2022 23:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Om middernacht is Eunice jarig en is het weer allemaal pais en vree.
Ik voorspel dat Bert daar wel iets van gaat vinden.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Om middernacht is Eunice jarig en is het weer allemaal pais en vree.
Starship blijft staan, dit was geen testvlucht maar Static Fire testquote:Op donderdag 8 september 2022 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik zie nog wat staan. Heb ik het nou gvd gemist.![]()
Zag wel je mooie gifje.![]()
Ik zie fikkie nu![]()
Oh ja ontopic.
Herhaling van het bananen verhaal, als je al verstopping hebt dan mot je geen bananen eten en bestellen.
Zoveel beter dan de laatste BB's en Utopia bij elkaar, gouden kooi gevoel komt steeds dichterbij.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:35 schreef Ireth het volgende:
En dan te bedenken dat ze in BB nu al ruim 2 uur in bed zouden liggen na een enerverende avond weerwolven![]()
SL
waar komen die patat en frikandellen anders vandaanquote:Op donderdag 8 september 2022 23:32 schreef Ireth het volgende:
Berend vind het raar dat het programma zich ermee bemoeit. Er is dus inbreng/druk van de Febo geweest??
De Jumbo.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
waar komen die patat en frikandellen anders vandaan
Febo is in de stress geraakt omdat Quincy wil vertrekken en wil hem nu paaien met patat een frikandellen...denk echter dat het al te laat is en hij vertrekt morgen...quote:Op donderdag 8 september 2022 23:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
waar komen die patat en frikandellen anders vandaan
Klopt, voor 2 euro heb je 2,5 kilo diepvriesfrietquote:Op donderdag 8 september 2022 23:39 schreef D. het volgende:
Raar trouwens dat ze verse friet willen gaan maken, Behalve dat dat ontzettend veel werk is (zeker met zo'n groep) is het ook veeeeeel duurder.
De eerste dagen leek het nog mee te vallen maar nu er eindelijk wat commotie is krijgen we SL na SL. Heel erg jammer dit.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:37 schreef D. het volgende:
Als dit zo door gaan met 50% van de tijd SL dan ben ik er snel klaar mee
"Wij kennen elkaar toch?" Dat hoorde ik hem zeggen.quote:
They go way back! Al 10 dagenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"Wij kennen elkaar toch?" Dat hoorde ik hem zeggen.
Echt he, valse hoop op fatsoenlijk regisseren.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:40 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
De eerste dagen leek het nog mee te vallen maar nu er eindelijk wat commotie is krijgen we SL na SL. Heel erg jammer dit.
Maar dat staat niet op de Jumbosite volgens de Manager.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, voor 2 euro heb je 2,5 kilo diepvriesfriet
BB begint begin januari 2023 weer....quote:Op donderdag 8 september 2022 23:41 schreef Ireth het volgende:
Zie trouwens op fb huisvrouwen over de zeik omdat het alleen maar gezeur, ruzie, haat en nijd is. Ze willen leuke beelden.
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:41 schreef Ireth het volgende:
Zie trouwens op fb huisvrouwen over de zeik omdat het alleen maar gezeur, ruzie, haat en nijd is. Ze willen leuke beelden.
Jumbo en Bol zijn de enige bronnen die ze mogen gebruiken?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat staat niet op de Jumbosite volgens de Manager.
lang leve de liefde duurt te kort om hun dagbesteding te vullenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Waarom kijken ze dan, kijk dan een serie of zo.
Heeeeeeerlijk dit hahahaquote:Op donderdag 8 september 2022 23:37 schreef spapaars het volgende:
Boodschappenleed
Streamable heeft een limiet van 5 minuten dus.
deel 1
https://streamable.com/0b38ai
deel 2
https://streamable.com/u9ljh4
deel 3
https://streamable.com/gxj97x
deel 4
https://streamable.com/2e0ga8
deel 5
https://streamable.com/thq9mp
Mijn hol, anderzijds zei hij wel dat veel dingen niet te bestellen waren, dat ervaar ik ook wel eens maar volgens mij kan achter vast iets regelen dus ze moeten niet zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat staat niet op de Jumbosite volgens de Manager.
Daar zouden ze 24/7 streams op moeten zetten.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
lang leve de liefde duurt te kort om hun dagbesteding te vullen
Tot dusver nog geen andere site gezien.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Jumbo en Bol zijn de enige bronnen die ze mogen gebruiken?
Ja schijnbaar, genoeg ander lieve leuke dingen op videoland. Zeikwijven, wij willen dat juist niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
lang leve de liefde duurt te kort om hun dagbesteding te vullen
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:44 schreef Ireth het volgende:
Streamverslagen graag! Om 7 uur staan de renovatie-werklui voor de deur, dus ik moet nu gaan slapen
Staatsidioot is dat.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:44 schreef JDB94 het volgende:
Die grote bek van Ruben moet 'ie heel snel wegstoppen, liep gister nog weg te kwijnen zielepoot. Nu het HOOGSTE woord.
die man wil naar zijn nestquote:Op donderdag 8 september 2022 23:45 schreef puzziepie het volgende:
Martin moet wel wat aan zijn houding doen , hij komt erg onverschillig over
Ik denk dat er daar helemaal veel geregisseerd wordt, dus veel SL.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zouden ze 24/7 streams op moeten zetten.
Ja vliegt alle kanten op, beetje beroepen op z'n onervarenheid. Blijf bij je standpunt maat, zo'n zwakte bod dit 'ik doe m'n best'. Tot op heden vond ik hem best aardig, stijgt toch een beetje naar z'n bolquote:Op donderdag 8 september 2022 23:45 schreef puzziepie het volgende:
Martin moet wel wat aan zijn houding doen , hij komt erg onverschillig over
Denk niet anders dan hier hoor.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:46 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik denk dat er daar helemaal veel geregisseerd wordt, dus veel SL.
ja kim zei, buiten ben je niet zoquote:Op donderdag 8 september 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"Wij kennen elkaar toch?" Dat hoorde ik hem zeggen.
echt?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kim zei, buiten ben je niet zo
quote:
Dat kan wel zijn maar als je dan toch dat gesprek aangaat , zorg dan iig dat je niet onverschillig overkomt, want hij komt in de problemen door zijn onverschilligheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |