quote:Op donderdag 8 september 2022 23:44 schreef Ireth het volgende:
Streamverslagen graag! Om 7 uur staan de renovatie-werklui voor de deur, dus ik moet nu gaan slapen
Staatsidioot is dat.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:44 schreef JDB94 het volgende:
Die grote bek van Ruben moet 'ie heel snel wegstoppen, liep gister nog weg te kwijnen zielepoot. Nu het HOOGSTE woord.
die man wil naar zijn nestquote:Op donderdag 8 september 2022 23:45 schreef puzziepie het volgende:
Martin moet wel wat aan zijn houding doen , hij komt erg onverschillig over
Ik denk dat er daar helemaal veel geregisseerd wordt, dus veel SL.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zouden ze 24/7 streams op moeten zetten.
Ja vliegt alle kanten op, beetje beroepen op z'n onervarenheid. Blijf bij je standpunt maat, zo'n zwakte bod dit 'ik doe m'n best'. Tot op heden vond ik hem best aardig, stijgt toch een beetje naar z'n bolquote:Op donderdag 8 september 2022 23:45 schreef puzziepie het volgende:
Martin moet wel wat aan zijn houding doen , hij komt erg onverschillig over
Denk niet anders dan hier hoor.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:46 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik denk dat er daar helemaal veel geregisseerd wordt, dus veel SL.
ja kim zei, buiten ben je niet zoquote:Op donderdag 8 september 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"Wij kennen elkaar toch?" Dat hoorde ik hem zeggen.
echt?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kim zei, buiten ben je niet zo
quote:
Dat kan wel zijn maar als je dan toch dat gesprek aangaat , zorg dan iig dat je niet onverschillig overkomt, want hij komt in de problemen door zijn onverschilligheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |