SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Geen idee, hij is wel politiek correct altijd maar is ook niet zo belangrijk, hij is wel snel maar helaas telt snelheid alleen ook niet in F1 om een stoeltje te bemachtigen.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort dingen vaak wordt gezegd over iemand die een beetje flair heeft en welbespraakt is. Gewoon een topgozer die Nyck.![]()
Snap die haat op Nyck de Vries ook niet.. prima nette gozer wat mij betreft.
Je kunt best een voorkeur hebben voor Max of een andere coureur, maar doe ff normaal...Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Zelfs met 10 teams heeft ie er 0 gewonnenquote:Op woensdag 7 september 2022 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen maar voor zijn winstmarge
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Moet helaas de kwali missen zaterdag.. Q3 blijft toch altijd spannend.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Die ga ik ook missen, personeelsfeestquote:Op donderdag 8 september 2022 13:34 schreef Black-Death het volgende:
Moet helaas de kwali missen zaterdag.. Q3 blijft toch altijd spannend.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
The dissonance in the (Red Bull) talks with Porsche arose when Porsche changed the agreements and demanded a higher share in the parent company "Red Bull Technologies" than originally agreed. With the corresponding right to a say.
Ik begin me toch meer en meer af te vragen of RBR niet beter weer de banden kan aanhalen met Honda. Honda heeft bewezen zich ook wel flexibel te willen opstellen: ze zijn nu eigenlijk ook al op de achtergrond aanwezig.![]()
NU.nl meldt dat Hamilton een nieuwe motor krijgt in Monza en dus achteraan start. Ben benieuwd hoeveel dat er nog gaan doen.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Even 10 min Q3 op mobieltje kijken met paar andere genteresseerdenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ga ik ook missen, personeelsfeest![]()
Ja dat is nog wel te regelen..quote:Op donderdag 8 september 2022 15:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Even 10 min Q3 op mobieltje kijken met paar andere genteresseerden
Ik zit dan midden in een hardloopwedstrijd
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Perez vermoedelijk ookquote:Op donderdag 8 september 2022 15:41 schreef Black-Death het volgende:
NU.nl meldt dat Hamilton een nieuwe motor krijgt in Monza en dus achteraan start. Ben benieuwd hoeveel dat er nog gaan doen.![]()
Dan denk ik dat Max er geen krijgt. Kan me niet voorstellen dat 1 team beide coureurs achteraan zet.quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Nee die heeft dat in Spa al gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2022 15:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Max er geen krijgt. Kan me niet voorstellen dat 1 team beide coureurs achteraan zet.![]()
Waarom zou Verstappen een nieuwe PU nodig hebben?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Max er geen krijgt. Kan me niet voorstellen dat 1 team beide coureurs achteraan zet.![]()
Weet ik niet zeker, maar hoorde zoiets her en der. Dat ie er sowieso nog ergens 1 zou moeten wisselen en dan is Monza misschien wel een geschikt circuit. Weet niet of ie het seizoen kan uitrijden met de huidige pool?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou Verstappen een nieuwe PU nodig hebben?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Het zou mij niet verbazen als Honda tijdens de GP van Japan bekend gaat maken dat ze weer meer gaan samenwerken met RBR.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:50 schreef beantherio het volgende:
Ik begin me toch meer en meer af te vragen of RBR niet beter weer de banden kan aanhalen met Honda. Honda heeft bewezen zich ook wel flexibel te willen opstellen: ze zijn nu eigenlijk ook al op de achtergrond aanwezig."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Hooguit als naamgever van de motor. RBR gaat het ontwikkelen van de motor niet meer uit handen geven.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Honda tijdens de GP van Japan bekend gaat maken dat ze weer meer gaan samenwerken met RBR.No Dyson Barrier is going to stop me!
Volgens mij zijn de meeste werknemers van Powertrains gewoon oud Honda werknemers, dus het lijkt me niet zo vreemdquote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hooguit als naamgever van de motor. RBR gaat het ontwikkelen van de motor niet meer uit handen geven.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dat doe je dan toch echt jezelf aanquote:Op donderdag 8 september 2022 15:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja dat is nog wel te regelen..
Ik zit dan midden in een hardloopwedstrijd
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
RACEWEEKEND
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Als je daar mee bezig kunt zijn, dan weet je het wel. Die Red Bull vliegt dit weekend over de baanquote:![]()
Dus... terug naar Honda.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Het zou me verbazen als er een Audi motor in 2026 op de grid staat.
Maar goed ik verbaasde me Erik over dat ze het aankondigdeN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
![]()
RBPT zal ongetwijfeld gewoon verder gaan dus geen man overboord. Evengoed is het ontzettend jammer. Maar misschien dat een partnerschap met Honda nu weer mogelijk gaat worden.![]()
Wat een onzinquote:Op vrijdag 9 september 2022 11:01 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
RBPT zal ongetwijfeld gewoon verder gaan dus geen man overboord. Evengoed is het ontzettend jammer. Maar misschien dat een partnerschap met Honda nu weer mogelijk gaat worden.
Porsche wilde een meerderheidsbelang en RB ging daar niet mee akkoord.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
"equal footing" is inderdaad erg relatief en dan druk ik het nog voorzichtig uit. Het ging om "gelijkwaardigheid" in het eigendom van RBR en niet van Porsche.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een onzin
Porsche wilde een meerderheidsbelang en RB ging daar niet mee akkoord.![]()
Hooguit als naamgever. Niet als fabrikant van de motor. Dat gaat RB zelf doen. Ze willen die onafhankelijkheid niet meer kwijt.quote:No Dyson Barrier is going to stop me!
Zelfs een compleet Audi team waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:37 schreef nils7 het volgende:
Het zou me verbazen als er een Audi motor in 2026 op de grid staat.
Maar goed ik verbaasde me Erik over dat ze het aankondigdeNo Dyson Barrier is going to stop me!
Dit ja. Eigenlijk zijn ze meer op zoek naar een naamsponsor die soms technisch kan bijspringen. Porsche wilde veel meer dan dat.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hooguit als naamgever. Niet als fabrikant van de motor. Dat gaat RB zelf doen. Ze willen die onafhankelijkheid niet meer kwijt.![]()
Verstappen begint zich te vervelen en maakt races nu maar wat uitdagender door grid penalties te nemenquote:![]()
Mogelijk dat Honda de ERS kant zou kunnen leveren, las ik vandaag. En RBPT de ICE componenten.quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit ja. Eigenlijk zijn ze meer op zoek naar een naamsponsor die soms technisch kan bijspringen. Porsche wilde veel meer dan dat.No Dyson Barrier is going to stop me!
Had hem liever tegen Albon zien rijden, niemand kan zich meten aan Latifi.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Meteen Latifi ruim verslagen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Die middelmatige Indycarcoureur lijkt naast het net te vissen; geen uitzondering.
Ik heb vast ruzie met iemand nu.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Missen we (nog) niks aan. Maakt zoveel fouten. Eerst maar eens constanter worden in de IndyCar.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Die middelmatige Indycarcoureur lijkt naast het net te vissen; geen uitzondering.
Ik heb vast ruzie met iemand nu.![]()
Amerikanen kunnen niet sturen, dus missen we niks anquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vast ruzie met iemand nu.Feyenoord!!! * Bara![]()
Als iemand nu nog twijfelt aan de rijvaardigheden van Nyck de Vries....
Hoop echt dat die jongen volgend jaar een vast stoeltje heeft..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Latifi gaat eruit. Volgens mij had Williams ook al gehint naar een stoeltje voor de Vries.quote:Op maandag 12 september 2022 08:43 schreef Black-Death het volgende:
Hoop echt dat die jongen volgend jaar een vast stoeltje heeft.."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mag het toch hopen.. aardige vent die Goatifi, maar haalt gewoon niet het niveau..quote:Op maandag 12 september 2022 08:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Latifi gaat eruit. Volgens mij had Williams ook al gehint naar een stoeltje voor de Vries.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Welk niveau? Zelfs Mick heeft meer punten dan hij. Latifi is de enige (volgens mij) met 0 punten. Albon zit sinds dit jaar in het team, en scoort. Nyck rijdt 1 race, en scoort. Russell eindigde vorig jaar op het podium, en scoort. Latifi heeft gewoon niets om te laten zien. Aardig misschien wel, maar aardige jongetjes redden het niet in de F1.quote:Op maandag 12 september 2022 08:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mag het toch hopen.. aardige vent die Goatifi, maar haalt gewoon niet het niveau.."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Het is toch wel verrekte knap om het voor elkaar te krijgen om 21e in het klassement te worden, van de 20 coureurs![]()
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"![]()
En ook die verhalen dat hij een arrogante persoonlijkheid heeft..quote:Op maandag 12 september 2022 08:43 schreef Black-Death het volgende:
Hoop echt dat die jongen volgend jaar een vast stoeltje heeft..
Nou dat is er dan hardhandig uitgeslagen, want er is niks van te zien post race.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Nee inderdaad.. hij is natuurlijk veel bij Mercedes met de almachtige Toto.. maar ik vind hem altijd netjes en respectvol overkomen in de media. Iedereen lult elkaar ook maar naquote:Op maandag 12 september 2022 08:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En ook die verhalen dat hij een arrogante persoonlijkheid heeft..
Nou dat is er dan hardhandig uitgeslagen, want er is niks van te zien post race.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Daarom zo lang mogelijk wegblijven bij Mercedesquote:Op maandag 12 september 2022 08:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nou dat is er dan hardhandig uitgeslagen, want er is niks van te zien post race.
"Omae wa mou shindeiru."
Ongeveer de helft heeft 2 stops gemaakt, op Leclerc na de rest slechts 1 en veel hebben over de helft van de race gewisseld. Perez wisselde al in ronde 7 en zou dan de hele race uit kunnen rijden? Hij stond vanaf dat moment al op een 2 stopper imoquote:Op zondag 11 september 2022 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand gaat zo dicht op de finish naar nieuwe banden als de pace nog prima is, tenzij er een hele goede reden voor was.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Misschien kunnen ze Latifi wel een win geven als het er niet meer toe doet.quote:Op maandag 12 september 2022 08:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welk niveau? Zelfs Mick heeft meer punten dan hij. Latifi is de enige (volgens mij) met 0 punten. Albon zit sinds dit jaar in het team, en scoort. Nyck rijdt 1 race, en scoort. Russell eindigde vorig jaar op het podium, en scoort. Latifi heeft gewoon niets om te laten zien. Aardig misschien wel, maar aardige jongetjes redden het niet in de F1.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Hij zit elke race bijna bij Toto op schoot, dus dat lukt alvast niet.quote:Op maandag 12 september 2022 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom zo lang mogelijk wegblijven bij Mercedes
Die arrogante persoonlijkheid is er wel een beetje, maar wordt ook voor een deel gevoed door de PR machine van Mercedes. Het lijkt wel alsof daar een bonus multiplier op arrogantie zit. Zodra je daar een contract tekent gaat je arrogantie 5 stappen omhoog. Iedereen daar heeft een air, van Toto tot de koffiedame. Zelfs Sjors heeft het gekregen toen hij daar ging rijden. De enige die immuun is voor die fratsen is Bottas. Maja, dat is een Fin, dus die telt niet.![]()
Alleen met 30 rondjes voorsprong en reverse grid misschien.quote:Op maandag 12 september 2022 09:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Latifi wel een win geven als het er niet meer toe doet."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik begrijp best waarom mensen hem een arrogante kop vinden hebben.quote:Op maandag 12 september 2022 08:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ook na de race staat er weer een mercedes spreekbuis, waar alleen maar getrainde woorden uitkomen.
De enige authentieke reacties waren zijn huilende vader voor de race, met midlife crisis geblondeerd haar
En de postrace omhelsing met Max.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Ik vind het wel meevallen met die mediatraining, en dan nog, dat maakt je toch niet gelijk arrogantquote:Op maandag 12 september 2022 09:53 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik begrijp best waarom mensen hem een arrogante kop vinden hebben.
Ook na de race staat er weer een mercedes spreekbuis, waar alleen maar getrainde woorden uitkomen.
De enige authentieke reacties waren zijn huilende vader voor de race, met midlife crisis geblondeerd haar
En de postrace omhelsing met Max.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Wel dat mensen je arrogant gaan vindenquote:Op maandag 12 september 2022 09:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met die mediatraining, en dan nog, dat maakt je toch niet gelijk arrogant
Zie ook de Coulthards en Russells van deze wereld, en sinds Coulthard zijn persoonlijkheid is gaan tonen dat die kritiek verdwijnt.
Fans willen een persoonlijkheid geen mediaspreekpop.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Achja, meningen verschillen. Ik zag een heel dankbaar en nederig persoon.
Whatever, hopelijk snel een stoeltje
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
21e van 22 coureurs, je vergeet dat Hulkenberg ook in het klassement staat.quote:Op maandag 12 september 2022 08:57 schreef KillerBee4ever het volgende:
Het is toch wel verrekte knap om het voor elkaar te krijgen om 21e in het klassement te worden, van de 20 coureurs
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken![]()
Leuk om meer Nederlanders te zien in de F1
"Omae wa mou shindeiru."
Het interesseert mij niet zoveel, Verstappen is buitencategorie en dat is altijd mooi om te zien. Denk niet dat De Vries zo'n impact gaat hebben maar verder niets op tegen hoor mocht hij een stoeltje bemachtigen.quote:Op maandag 12 september 2022 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
Leuk om meer Nederlanders te zien in de F1![]()
Ik vind de Vries ook zo'n vreselijk media-poppetje (met Russel voorop). Ik houd van mensen met karakter, die zeggen waar het op staat en niet maar wat roepen in de hoop dat een hle hoop mensen dat leuk of goed vinden. Karakter hebben Verstappen, Alonso en Vettel bijvoorbeeld. De Vries zeer zeker niet. Maar ik gunde het hem wel gisteren. En wat een topprestatie![]()
![]()
Heeft ook wel met je status te maken natuurlijk, een reserverijder die een keertje mee mag doen kan natuurlijk niet zeggen wat wereldkampioenen kunnen zeggen, Hamilton was in z'n McLaren begintijd ook een keurig jongetje.quote:Op maandag 12 september 2022 11:58 schreef DjVero het volgende:
Ik vind de Vries ook zo'n vreselijk media-poppetje (met Russel voorop). Ik houd van mensen met karakter, die zeggen waar het op staat en niet maar wat roepen in de hoop dat een hle hoop mensen dat leuk of goed vinden. Karakter hebben Verstappen, Alonso en Vettel bijvoorbeeld. De Vries zeer zeker niet. Maar ik gunde het hem wel gisteren. En wat een topprestatie![]()
Verstappen had dat niet. Alonso had dat niet. Just saying...quote:Op maandag 12 september 2022 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook wel met je status te maken natuurlijk, een reserverijder die een keertje mee mag doen kan natuurlijk niet zeggen wat wereldkampioenen kunnen zeggen, Hamilton was in z'n McLaren begintijd ook een keurig jongetje.![]()
![]()
Toch kun je het De Vries moeilijk kwalijk nemen, vind ik. Hij is inmiddels 27 en heeft geen zicht op een permanent stoeltje in de F1. Zonder diplomatiek te zijn en af en toe te slijmen komt-ie er waarschijnlijk nooit, zal-ie zelf denken. Dat snap ik wel.quote:Op maandag 12 september 2022 11:58 schreef DjVero het volgende:
Klopt op zich wel, maar Hulkenberg reed ook maar twee keer (het had daarom wel zo aardig geweest om hem op 21 te zetten); we kunnen Hulkenberg daarom niet vergelijken met Latifi, die heeft echt geen excuus meer voor zijn puntloze seizoen tot nu toequote:Op maandag 12 september 2022 11:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
21e van 22 coureurs, je vergeet dat Hulkenberg ook in het klassement staat.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"![]()
Ik stel me zo voor dat De Vries in discussies met Latifi nu af en toe dingen zegt als 'Wat is je punt nou eigenlijk? Oh wacht... je hebt helemaal geen punten! Bwahahaha!'![]()
![]()
Ik vind Max altijd ontzettend correct eigenlijk. Nooit wat geks. Hij mag van mij weleens gewoon gebaren maken als die boe hoort of zo. Duimpjes omhoog of zo. Maar neequote:Op maandag 12 september 2022 11:58 schreef DjVero het volgende:
Ik vind de Vries ook zo'n vreselijk media-poppetje (met Russel voorop). Ik houd van mensen met karakter, die zeggen waar het op staat en niet maar wat roepen in de hoop dat een hle hoop mensen dat leuk of goed vinden. Karakter hebben Verstappen, Alonso en Vettel bijvoorbeeld. De Vries zeer zeker niet. Maar ik gunde het hem wel gisteren. En wat een topprestatieGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Welke records gaan er dit najaar aan?
Most wins in a season
13 – M. Schumacher in 2004 and Vettel in 2013
Most wins in a row
9 – Vettel in 2013
Most points
413 – Hamilton in 2019![]()
Coureurs groter dan Jezusquote:Op maandag 12 september 2022 15:08 schreef Nober het volgende:
Most wins in a season
Most wins in a row
9 – Vettel in 2013
Most points
413 – Hamilton in 2019
- Max VerstappenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
In elk geval is ie een stuk volwassener dan jou, maar dat is ook niet zo moeilijk...
Die middelste is de lastigste van de driequote:Op maandag 12 september 2022 15:08 schreef Nober het volgende:
Most wins in a season
Most wins in a row
9 – Vettel in 2013
Most points
413 – Hamilton in 2019Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Het mooie van Verstappen is nu net dat zijn karakter is dat het hem allemaal geen fuck uitmaakt. Hij is onder dat soort omstandigheden niet correct, het boeit hem gewoon niet al die shit om hem heen.quote:Op maandag 12 september 2022 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind Max altijd ontzettend correct eigenlijk. Nooit wat geks. Hij mag van mij weleens gewoon gebaren maken als die boe hoort of zo. Duimpjes omhoog of zo. Maar nee
In de auto toont hij meer dan genoeg karakter als het niet mee zit.![]()
Alonso is wel een interessant voorbeeld ja. De vraag zal altijd blijven hoe zijn carrire gelopen was wanneer-ie zich wat diplomatieker had opgesteld. Waarschijnlijk succesvoller dan nu.quote:Op maandag 12 september 2022 12:18 schreef DjVero het volgende:
[..]
Verstappen had dat niet. Alonso had dat niet. Just saying...
Verstappen heeft zich ook onmogelijk gemaakt, vooral bij Ferrari. Misschien dat ze 'm inmiddels alsnog wel zouden willen hebben, maar destijds heeft-ie het zichzelf daarmee wel onnodig moeilijk gemaakt.![]()
De vraag is of deze heren daar een moment van spijt van hebben gehad of nog zullen gaan hebben.quote:Op maandag 12 september 2022 18:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Alonso is wel een interessant voorbeeld ja. De vraag zal altijd blijven hoe zijn carrire gelopen was wanneer-ie zich wat diplomatieker had opgesteld. Waarschijnlijk succesvoller dan nu.
Verstappen heeft zich ook onmogelijk gemaakt, vooral bij Ferrari. Misschien dat ze 'm inmiddels alsnog wel zouden willen hebben, maar destijds heeft-ie het zichzelf daarmee wel onnodig moeilijk gemaakt.
Verstappen heeft nog nooit enige intentie getoond om voor een ander team te rijden. Als hij vertrekt bij RB stopt hij in de F1. Ik geloof ook niet dat hij het ooit anders voor zich heeft gezien. Dus hoe heeft hij het zichzelf moeilijk gemaakt door zich toendertijd uit te spreken tegen Ferrari?
En zelfs dan nog, als Verstappen zo blijft rijden dan kan hij in elk stoeltje instappen dat vrij komt als hij dat zou willen.![]()
Doordat toen niet duidelijk was dat RBR een team zou worden waar je kampioenschappen mee kunt winnen. Uiteindelijk heeft het goed uitgepakt, maar hij heeft z'n mogelijkheden toen onnodig beperkt door lompe uitspraken. Hij kon niet naar Mercedes, had z'n glazen ingegooid bij Ferrari. Hij heeft geluk gehad dat het bij RBR allemaal heel goed is uitgepakt, maar dat had ook anders kunnen gaan en dan was het heel moeilijk geweest om over te stappen naar een ander topteam.quote:Op maandag 12 september 2022 18:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De vraag is of deze heren daar een moment van spijt van hebben gehad of nog zullen gaan hebben.
Verstappen heeft nog nooit enige intentie getoond om voor een ander team te rijden. Als hij vertrekt bij RB stopt hij in de F1. Ik geloof ook niet dat hij het ooit anders voor zich heeft gezien. Dus hoe heeft hij het zichzelf moeilijk gemaakt door zich toendertijd uit te spreken tegen Ferrari?![]()
Maar hoe heeft hij het zichzelf dan moeilijk gemaakt? Het heeft hem toch geen moment beperkt in zijn feitelijke opties?quote:Op maandag 12 september 2022 18:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Doordat toen niet duidelijk was dat RBR een team zou worden waar je kampioenschappen mee kunt winnen. Uiteindelijk heeft het goed uitgepakt, maar hij heeft z'n mogelijkheden toen onnodig beperkt door lompe uitspraken. Hij kon niet naar Mercedes, had z'n glazen ingegooid bij Ferrari. Hij heeft geluk gehad dat het bij RBR allemaal heel goed is uitgepakt, maar dat had ook anders kunnen gaan en dan was het heel moeilijk geweest om over te stappen naar een ander topteam.![]()
Ferrari heeft meerdere gesprekken gehad met Jos en Mercedes heeft daadwerkelijk pogingen ondernomen om Verstappen los te weken van Red Bull toen ze Bottas wilden vervangen.quote:Op maandag 12 september 2022 18:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Doordat toen niet duidelijk was dat RBR een team zou worden waar je kampioenschappen mee kunt winnen. Uiteindelijk heeft het goed uitgepakt, maar hij heeft z'n mogelijkheden toen onnodig beperkt door lompe uitspraken. Hij kon niet naar Mercedes, had z'n glazen ingegooid bij Ferrari. Hij heeft geluk gehad dat het bij RBR allemaal heel goed is uitgepakt, maar dat had ook anders kunnen gaan en dan was het heel moeilijk geweest om over te stappen naar een ander topteam.
Lompe uitspraken hebben vrijwel nul effect als het gaat om daadwerkelijke contractonderhandelingen. Anders was Hamilton allang ontslagen.![]()
Reden dat Jos niet op die interesse van Ferrari inging lag in Max' deelname aan de Florida Winter Series, waar leden van de Ferrari Academy, plus een aantal gastrijders in F4 auto's reden. Het viel Jos op dat andere auto's updates kregen, want het kon natuurlijk niet dat een gastrijder even de sterren van morgen het snot voor de ogen zou rijden. Politiek geneuzel waar de Verstappens geen zin in hadden, ook later nietquote:Op maandag 12 september 2022 19:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ferrari heeft meerdere gesprekken gehad met Jos en Mercedes heeft daadwerkelijk pogingen ondernomen om Verstappen los te weken van Red Bull toen ze Bottas wilden vervangen.
Lompe uitspraken hebben vrijwel nul effect als het gaat om daadwerkelijke contractonderhandelingen. Anders was Hamilton allang ontslagen."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Heeft goed uitgepakt voor Ferrari dan, nu word hun ster coureur in de F1 aan gort gereden door diezelfde gastrijder.quote:Op maandag 12 september 2022 19:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Reden dat Jos niet op die interesse van Ferrari inging lag in Max' deelname aan de Florida Winter Series, waar leden van de Ferrari Academy, plus een aantal gastrijders in F4 auto's reden. Het viel Jos op dat andere auto's updates kregen, want het kon natuurlijk niet dat een gastrijder even de sterren van morgen het snot voor de ogen zou rijden. Politiek geneuzel waar de Verstappens geen zin in hadden, ook later niet![]()
Als je door eigen toedoen niet naar twee van de drie topteams toe kunt, dan ben je niet beperkt in je feitelijke opties?quote:Op maandag 12 september 2022 18:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar hoe heeft hij het zichzelf dan moeilijk gemaakt? Het heeft hem toch geen moment beperkt in zijn feitelijke opties?![]()
Nee. Niet als je feitelijk helemaal nergens heen wilt. Als je niet naar plekken kunt waar je niet heen wilt, dan is dat toch geen probleem?quote:Op maandag 12 september 2022 20:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als je door eigen toedoen niet naar twee van de drie topteams toe kunt, dan ben je niet beperkt in je feitelijke opties?
Daarnaast is je veronderstelling dat hij daar niet naar toe had gekund als hij dat zou hebben gewild ook niets meer dan een aanname.![]()
"That's what happens when you stop cheating" vonden ze in Maranello geen toffe uitspraak.quote:Op maandag 12 september 2022 18:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar hoe heeft hij het zichzelf dan moeilijk gemaakt? Het heeft hem toch geen moment beperkt in zijn feitelijke opties?Feyenoord!!! * Bara![]()
Het is natuurlijk makkelijk gezegd - en comfortabeler voor je ego - om dan te zeggen dat je er toch al niet heen wilde. Beetje alsof je bij een hippe club geweigerd wordt door de portier en dan uitroept 'oh ik mag er niet in? nou, dat wilde ik toch al niet meer! puh!'. story of my lifequote:Op maandag 12 september 2022 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Niet als je feitelijk helemaal nergens heen wilt. Als je niet naar plekken kunt waar je niet heen wilt, dan is dat toch geen probleem?
Daarnaast is je veronderstelling dat hij daar niet naar toe had gekund als hij dat zou hebben gewild ook niets meer dan een aanname.![]()
Hoe dan ook, dat was het punt helemaal niet. Het punt was dat het allemaal wel leuk en aardig is om gewoon alles te zeggen dat in je opkomt, zonder mediatraining en zo. Leuk voor de fans, een coureur met een uitgesproken karakter. Potentieel echter niet zo leuk voor de coureur zelf, omdat niet elk team zit te wachten op een coureur die zonder filter alles roeptoetert dat in 'm opkomt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2022 21:49:33 ]![]()
En?quote:Op maandag 12 september 2022 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"That's what happens when you stop cheating" vonden ze in Maranello geen toffe uitspraak.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Zal vast, maar als Max morgen zou aankloppen bij Ferrari zit die dezelfde middag nog een stoeltje te passen. Zelfde geldt voor Mercedes. Allemaal lopen ze stoer te doen, maar zouden zonder nadenken Max een stoeltje geven. Niet dat Max ooit voor ze zou willen rijden ... Ferrari is een grote circus en Mercedes moet je netjes in de pas lopen. Allebei niet echt geschikt voor Max.quote:Op maandag 12 september 2022 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"That's what happens when you stop cheating" vonden ze in Maranello geen toffe uitspraak.![]()
Verstappen wil berhaupt niks met Ferrari te maken hebben, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 12 september 2022 18:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Verstappen heeft zich ook onmogelijk gemaakt, vooral bij Ferrari. Misschien dat ze 'm inmiddels alsnog wel zouden willen hebben, maar destijds heeft-ie het zichzelf daarmee wel onnodig moeilijk gemaakt.![]()
Ja. Zou ik ook zeggen nadat ik geweigerd was.quote:Op maandag 12 september 2022 22:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verstappen wil berhaupt niks met Ferrari te maken hebben, dus dat maakt niet zoveel uit.![]()
Dat zal vast, maar ook dit is pure speculatie.quote:Op maandag 12 september 2022 21:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk gezegd - en comfortabeler voor je ego - om dan te zeggen dat je er toch al niet heen wilde. Beetje alsof je bij een hippe club geweigerd wordt door de portier en dan uitroept 'oh ik mag er niet in? nou, dat wilde ik toch al niet meer! puh!'. story of my life
Ik heb in mijn werk ook een uitgesproken karakter wat er voor gezorgd heeft dat ik op sommige plekken een tijdje minder opdrachten kreeg. Maar ik ben toevallig heel goed in mijn werk en werk liever voor iemand die mij waardeert om wie ik ben en wat ik kan, dan voor iemand die mijn in een keurslijf wil duwen.quote:Hoe dan ook, dat was het punt helemaal niet. Het punt was dat het allemaal wel leuk en aardig is om gewoon alles te zeggen dat in je opkomt, zonder mediatraining en zo. Leuk voor de fans, een coureur met een uitgesproken karakter. Potentieel echter niet zo leuk voor de coureur zelf, omdat niet elk team zit te wachten op een coureur die zonder filter alles roeptoetert dat in 'm opkomt.![]()
Jij denkt dat Max bij Ferrari had willen rijden, maar de deksel op z'n neus kreeg?quote:Op maandag 12 september 2022 22:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja. Zou ik ook zeggen nadat ik geweigerd was.![]()
Nee, ik denk niet dat het ooit zo concreet geworden is. Ik denk wel dat het heel makkelijk is om zelf als eerste te zeggen dat je toch al niet wilde.quote:Op maandag 12 september 2022 22:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat Max bij Ferrari had willen rijden, maar de deksel op z'n neus kreeg?
Daarover gesproken, ik wil jullie best de primeur gunnen: als Ferrari bij mij aanklopt om Leclerc te vervangen, dan kunnen ze dat ook mooi vergeten. Ik wil nooit voor die arrogante prutsers rijden. Dan maar geen F1-carrire.![]()
Niet alleen in je werkquote:Op maandag 12 september 2022 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb in mijn werk ook een uitgesproken karakter![]()
![]()
Teams boeit dat geen reet als je gewoon wint. Beetje absurd om net te doen alsof dat niet zo is.quote:Op maandag 12 september 2022 21:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dat was het punt helemaal niet. Het punt was dat het allemaal wel leuk en aardig is om gewoon alles te zeggen dat in je opkomt, zonder mediatraining en zo. Leuk voor de fans, een coureur met een uitgesproken karakter. Potentieel echter niet zo leuk voor de coureur zelf, omdat niet elk team zit te wachten op een coureur die zonder filter alles roeptoetert dat in 'm opkomt.![]()
Is dat zo? Denk je dat Ferrari - om maar even bij dat voorbeeld te blijven - graag een coureur zou aannemen die bij herhaling in de media beweerd heeft dat Ferrari fraudeert? Denk je dat RBR graag een talentvolle, beginnende coureur de hand boven het hoofd houdt nadat die racistische uitspraken gedaan heeft?quote:Op maandag 12 september 2022 22:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Teams boeit dat geen reet als je gewoon wint. Beetje absurd om net te doen alsof dat niet zo is.
Presteren is heel belangrijk en een uitgesproken persoonlijkheid kan zelfs in je voordeel werken (marketing-technisch interessanter dan een grijze muis), maar er zit natuurlijk wel ergens een grens aan de hoeveelheid shit die je ongefilterd de wereld in kunt toeteren, zonder dat het consequenties heeft.
Verstappen en Hamilton verkeren wat dat betreft ook enigszins in een luxepositie. Die hebben inmiddels een staat van dienst opgebouwd waardoor ze zich wel een beetje controversile uitspraak hier of daar kunnen permitteren. We hadden het echter over De Vries en die heeft nog nauwelijks krediet opgebouwd in de F1. Ik snap dus best dat-ie netjes zegt wat-ie geacht wordt te zeggen.![]()
Als ze alles winnen wel ja. Als Vips echt goed is komt hij vanzelf wel weer bovendrijven, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 september 2022 22:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk je dat Ferrari - om maar even bij dat voorbeeld te blijven - graag een coureur zou aannemen die bij herhaling in de media beweerd heeft dat Ferrari fraudeert? Denk je dat RBR graag een talentvolle, beginnende coureur de hand boven het hoofd houdt nadat die racistische uitspraken gedaan heeft?
Aan alles zit een grens, maar die grens is ook niet neutraal. Hamilton heeft al zoveel uitspraken en dingen gedaan die voor ieder andere coureur dodelijk zouden zijn. Als Max ineens met een MAGA-pet op in de paddock verschijnt komt hij echt in de problemen.
Maar dat is totaal niet vergelijkbaar met wat uitspraken zoals steken onder water naar een concurrent.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: