beter een ooglid dan zijn lid denk ik dan weerquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:10 schreef Aggie46 het volgende:
#ooglidgate:
Hangende oogleden door een slappe spier (ptosis)
Heeft ie dat ja? mooi kut voor hem maar zonder dat oog had ie nog steeds een rotkopquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:10 schreef Aggie46 het volgende:
#ooglidgate:
Dat zullen we nog wel eens zien!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ie dat ja? mooi kut voor hem maar zonder dat oog had ie nog steeds een rotkopnu gewoon nog wat meer.
hij had nog nooit zoveel mensen op zijn verjaardag gehadquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien!
[..]
Daarom misschien geen vriendinnetje, hij hoekt ze anders.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:11 schreef engine het volgende:
Erik moet je niet aanraken want die hoekt je zomaar neer als je pech hebt.
Dat kan ik mij wel voorstellenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij had nog nooit zoveel mensen op zijn verjaardag gehad
freekquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:12 schreef Knikkergeitje het volgende:
Voor eenieder hier:
Ook de streams lopen een week achter. Jammer maar helaas, u kijkt niet naar live beelden.
Ivm privacy en tijd om te editten is hiertoe besloten.
Toch wel belangrijk om te weten. Deel dit met COSsers aub.
Heb contact dicht op t vuur..
boeiuhquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:12 schreef Knikkergeitje het volgende:
Voor eenieder hier:
Ook de streams lopen een week achter. Jammer maar helaas, u kijkt niet naar live beelden.
Kan zijn door lenzen. Ik heb even vlug gegoogeld. Kan het fout hebben hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ie dat ja? mooi kut voor hem maar zonder dat oog had ie nog steeds een rotkopnu gewoon nog wat meer.
Je bent er maar druk meequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:12 schreef Knikkergeitje het volgende:
Voor eenieder hier:
Je weet het niet wat daar aan de hand is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
beter een ooglid dan zijn lid denk ik dan weer
Maar misschien wel een keer geneukt danquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom misschien geen vriendinnetje, hij hoekt ze anders.
Ahw, zat net te bedenken dat ie door dit programma waarschijnlijk dames hem gaan opzoeken en dat ie dan vast valt op een vals wijf wat misbruik van hem gaat maken.
Onuitstaanbaar ventjequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:10 schreef Aggie46 het volgende:
#ooglidgate:
dat zou too much info zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je weet het niet wat daar aan de hand is.
Hij wil het niet vieren maar las dat ie slingers bij zich had, als hij die echt bij zich heeft is het gewoon ook een aandachtshoer die gewoon wil dat zijn verjaardag wordt gevierd en hij heel de dag aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien!
[..]
Ga je het nu weer posten. Ga weg trollquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:12 schreef Knikkergeitje het volgende:
Voor eenieder hier:
dat dusquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij wil het niet vieren maar las dat ie slingers bij zich had, als hij die echt bij zich heeft is het gewoon ook een aandachtshoer die gewoon wil dat zijn verjaardag wordt gevierd en hij heel de dag aandacht krijgt.Dus ik ben erg benieuwd vannacht/morgen.
OH dat kan ja, dan zit je lens niet goed en ga je raar kijken. mot ie ff oplossen dan of bril gaan dragen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kan zijn door lenzen. Ik heb even vlug gegoogeld. Kan het fout hebben hoor.
[ afbeelding ]
hoe heette die user ook al weer die bij BB zei dat ze in een app groep zat met de regie?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga je het nu weer posten. Ga weg troll
Dat mag ik wel hopen dan voor hem.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maar misschien wel een keer geneukt dan
Ja dat vermoeden heb ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij wil het niet vieren maar las dat ie slingers bij zich had, als hij die echt bij zich heeft is het gewoon ook een aandachtshoer die gewoon wil dat zijn verjaardag wordt gevierd en hij heel de dag aandacht krijgt.Dus ik ben erg benieuwd vannacht/morgen.
eerste avond streams liep ie toch ook boos te mopperen en schelden, volgende dag niet meer gehoord. Ik dacht nog, gaat leuk worden met bertje maar nee niet dus.quote:
een natte scheet is hetquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
eerste avond streams liep ie toch ook boos te mopperen en schelden, volgende dag niet meer gehoord. Ik dacht nog, gaat leuk worden met bertje maar nee niet dus.
Dat zou ik echt niet meer weten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe heette die user ook al weer die bij BB zei dat ze in een app groep zat met de regie?
anders doet niemand het voor hemquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Bert's idee :" het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen "
doe eens normaalquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:17 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Ben geen trol, negeer me gewoon dan
Oh maar Jefrey houdt juist van iedere dag de slingers ophangen , komt dat ff goed uitquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Bert's idee :" het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen "
doe es ff normaal, post gezellig mee of post niet!quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:17 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Ben geen trol, negeer me gewoon dan jankkut
Echt.... Hij zei t.. ga eens dood!quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Hahaha lekker schelden. Ik zal je weer negeren, nog een keer dat bericht posten, wordt jij mijn eerste tr in bijna 15 jaar tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:17 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Ben geen trol, negeer me gewoon dan jankkut
dat dusquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:19 schreef puzziepie het volgende:
Weer die ontzettend leuke grap x 300
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:19 schreef puzziepie het volgende:
Weer die ontzettend leuke grap x 300
Yep, zo'n figuur die zegt dat hij het niet viert, maar dan boos gaat worden als ze er dan ook echt niks aan doenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik wel okayquote:
ja ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef engine het volgende:
Lol die dame zegt ik vind haar haar er niet uit zien en kan me geen reet interesseren hoe ze heet
Madelaine met haar waaier? Die is wel lekker direct.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef engine het volgende:
Lol die dame zegt ik vind haar haar er niet uit zien en kan me geen reet interesseren hoe ze heet
Ging over Moraima (en Leila) volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook
met haar waaier
ff weer terug naar mijn namenboekjequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Madelaine met haar waaier? Die is wel lekker direct.
lekker bitchy weerquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ging over Moraima (en Leila) volgens mij.
Ja diequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Madelaine met haar waaier? Die is wel lekker direct.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ff weer terug naar mijn namenboekje![]()
Beterquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
ze blijven wel langer op als in BB
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
Nadir moet zijn pielemoos vasthouden
shoot gemist, moet ik terugspoelen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
kan nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
shoot gemist, moet ik terugspoelen?
Die kende ik dus nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik ben ook heel de tijd bezig hoor maar sommige blijven nu hangen, misschien maak ik nog spelfouten met de namen maar ik weet ze iig al wel, net zoals madelaine dus.
whutttquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Er is dus een rokershok, maar die mogen we niet zien?
Dit is nog steeds niet duidelijk voor ons, wel dat ze met stokjes zitten te roken voor het gevoel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Er wordt nog niet gerookt maar het is niet verboden zoals ik het tot nu begrijp. Ze zouden geld kunnen besteden aan peuken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat is die plek waar die banken van pallets met kussens staan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Ergens buiten ... zag gisteren wel een paar met sjekkiesquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja en nichtje ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:29 schreef D. het volgende:
Weet iemand of Heidi of zijn zus weer terugkomt?
Kwestie van tijd denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:30 schreef puzziepie het volgende:
Ik mis ook wel een plattegrond van het huis
Hey thnx!!quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu dus wel, madelaine, lekker direct en in de 50. Zij had gisteren die schaafwond.
Wie is heidi dan?????????????quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:29 schreef D. het volgende:
Weet iemand of Heidi of zijn zus weer terugkomt?
Quincy had het over een rokershok waar ze misschien kunnen gaan zittenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is nog steeds niet duidelijk voor ons, wel dat ze met stokjes zitten te roken voor het gevoel.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik ben serieus he![]()
Dat herken je natuurlijk niet
niet echt een hok dusquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is die plek waar die banken van pallets met kussens staan.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik ben serieus he![]()
Dat herken je natuurlijk niet
ahhh...dat weet ik nietquote:
Dat hebben ze er zelf van gemaakt omdat ze aan het afkicken zijn en zo, daarom ook doen of een stoje een sigaret is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Quincy had het over een rokershok waar ze misschien kunnen gaan zitten
Ohw hidi, ik las vanmiddag dat er iets fout was gegaan bij hem en de streams het niet deden, 5th zei dit.quote:
Werkt die nog?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
ik heb wel een link van hidiho gehad
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
Dan is het vast een kwestie van tijd!quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw hidi, ik las vanmiddag dat er iets fout was gegaan bij hem en de streams het niet deden, 5th zei dit.
Tegen Twitch policy vermoed ik ?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Werkt die nog?
Sinds vanmiddag zie ik niets meer nl.
Een goed gesprek doet wonderen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:34 schreef Ireth het volgende:
Ruben is aardig opgeknapt van het doktertje spelen zie ik!
Nee volgens mij niet. iets met content oidquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Werkt die nog?
komt omdat je een mol bentquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Werkt die nog?
Ja echt hequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:34 schreef Ireth het volgende:
Ruben is aardig opgeknapt van het doktertje spelen zie ik!
klopt. kat op schoot, moeilijk typenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw hidi, ik las vanmiddag dat er iets fout was gegaan bij hem en de streams het niet deden, 5th zei dit.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, is over.. ook Hi heeft "issues" sorry
Ahw katquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
klopt. kat op schoot, moeilijk typen
We staan gewoon open in de regie.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
Febo leest hier vast nog steeds mee
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We staan gewoon open in de regie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
En gratis streams!quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:36 schreef just me het volgende:
[..]regie, kan er een beetje actie komen ?
En laat ons terugspoelen, al is het maar 10 minutenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:36 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Wat een knapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]wat een mooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Vergeleken met BB is dit al veel actie! Daar waren ze nu het weerwolven aan het nabespreken terwijl ze zich gereed maakten om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:36 schreef just me het volgende:
Huub huub febotruc..quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:36 schreef just me het volgende:
Dan hadden we die spin op de schouder van Eric nog een keer kunnen zienquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
En laat ons terugspoelen, al is het maar 10 minuten
er is er maar 1 met een toverstokje hier en jij bent dat nietquote:
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
er is er maar 1 met een toverstokje hier en jij bent dat niet
Zit ook een dame in met een barbamama figuur.quote:
Ze zei kat, niet poes, je had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijkte om dat ik dacht is
en meisje
Zo zonde dat we dat niet op beeld hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan hadden we die spin op de schouder van Eric nog een keer kunnen zien
Misschien komt het nog in een uitzendingquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo zonde dat we dat niet op beeld hebben.Gelukkig meerdere mensen die het gezien hadden.
Doet ie goed jaquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano voert echt heel geduldig een gesprek met Eric, terwijl het echt niet zo heel soepeltjes loopt..
Die Eric is ook wel okay vind ik.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano voert echt heel geduldig een gesprek met Eric, terwijl het echt niet zo heel soepeltjes loopt..
Ik hoop het, REGIE, SPINBEELD VAN VANMIDDAG OP TV GRAAGquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien komt het nog in een uitzending
Heb je al n favoriet? Naomi is geschiedenis nou hequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijkte om dat ik dacht is
en meisje
Ik trek mijn vooroordeel terugquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die Eric is ook wel okay vind ik.
Puzziequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij bedoeld het goed maar is ook wel een beetje vreemd. Hij heeft ook een loep bij...waarom?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geef de beurt door aan....quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van mij mag jij die hebben hoor
Wel meer.. lekker vreten lekker liggen... En wachten...op niks..quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zit ook een dame in met een barbamama figuur.
Slechte ogenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hij bedoeld het goed maar is ook wel een beetje vreemd. Hij heeft ook een loep bij...waarom?
Ik wil ook een loep, handig voor mijn ogenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hij bedoeld het goed maar is ook wel een beetje vreemd. Hij heeft ook een loep bij...waarom?
Er bestaan leesbrillen. misschien wil ie dingen in de fik steken, daar denk ik weer aan dan. Met de zon erinquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er bestaan leesbrillen. misschien wil ie dingen in de fik steken, daar denk ik weer aan dan. Met de zon erin
Ah okay nog nooit van gehoord dat mensen dan een loep meenemen. Ja dat kan.quote:
Was ook wel mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er bestaan leesbrillen. misschien wil ie dingen in de fik steken, daar denk ik weer aan dan. Met de zon erin
Mijn moeder had een groot vergrootglas met pootjes en touwtje eraan die op haar borst rustte dan. Ik heb die weggedaan, 25 jaar later spijt van.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil ook een loep, handig voor mijn ogen![]()
Maar ik vind hem okay en hoop dat hij niet ondergesneeuwd wordt door die grote bekken
Dan lijkt een vergrootglas mij handiger, loep moet je dingen mee in de fik steken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Was ook wel mijn eerste gedachteMaar slechte ogen is ook wel een goede reden.
Een loep is fijn , ik had een loeplamp en die is kwijt , daar baal ik nog steeds vanquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn moeder had een groot vergrootglas met pootjes en touwtje eraan die op haar borst rustte dan. Ik heb die weggedaan, 25 jaar later spijt van.want inmiddels ook een leesbril nodig.
choco is een pyromaanquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan lijkt een vergrootglas mij handiger, loep moet je dingen mee in de fik steken.![]()
Ik denk dat hij heel gelovig is opgevoed is, kleine kring mensen om zich heen maar is toch bereid "verder te kijken"quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Maar omdat Erik een beetje vreemd is, is hij ook wel weer leuk om naar te luisteren.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een loep is fijn , ik had een loeplamp en die is kwijt , daar baal ik nog steeds van
Je hebt ook grotequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]das mooi kut dan en ik ga nu ff googlen hoor, bij een loep denk ik aan een klein rond plat glaasje
Maar ik doe er niets mee, alleen in mijn dromen somsquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ik doe er niets mee, alleen in mijn dromen somsMaar dat komt omdat ik ook series kijk dat de wereld vergaat en dan is een loep handig om vuur te maken.
Jammer dat 'onze' Johan weg is hequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Maar omdat Erik een beetje vreemd is, is hij ook wel weer leuk om naar te luisteren.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja joh, zie het net, gewoon hetzelfde volgens mij alleen staat loep mooier of zo.![]()
Ja die was ook wel grappig om aan te horen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jammer dat 'onze' Johan weg is he
Gemiste kans inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jammer dat 'onze' Johan weg is he
ja liefquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zei kat, niet poes, je had het kunnen weten.![]()
Wel mooi toch?
Kweet niet wissel net en begin dus weer gemist.quote:
Nee dat heb ik dan weer niet gehoord. Als ik moet gokken zeg ik de managerquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kweet niet wissel net en begin dus weer gemist.
Hoorde net ook een kerel babette complimentjes geven maar zie niet wie, weet je dat toevallig wel?
de was toch nie met ringquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:45 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Heb je al n favoriet? Naomi is geschiedenis nou he
Ja dat denk ik wel. Mexx heeft een beetje een oogje op hem volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dan weer niet gehoord. Als ik moet gokken zeg ik de manager
Als 2 het zeggen hier zal dat zo zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het over Tommy Lee
Iemand heeft een oogje op hemquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Mexx heeft een beetje een oogje op hem volgens mij.
Tis mexx jaquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zij is Madelainequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:57 schreef mijntjexx het volgende:
Die Madeleine doet me denken aan die vrouw die in een eerdere BB ( of Utopia?) met Partrick voosde, Colinda ofzo?
Neeee joh, die was toch ook blond, die vond ik ook verschrikkelijk, madelaine vind ik wel geinig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:57 schreef mijntjexx het volgende:
Die Madeleine doet me denken aan die vrouw die in een eerdere BB ( of Utopia?) met Partrick voosde, Colinda ofzo?
regie ?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:57 schreef Knikkergeitje het volgende:
Wie gaat er als eerste doorflippen en waarom? Iemand ?
Ja idd, en die jaquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:57 schreef mijntjexx het volgende:
Holy koetjes.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:57 schreef mijntjexx het volgende:
Heel veel sterkte!!!quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:58 schreef Ireth het volgende:
Luitjes, ik ga een rondje met het hondje. Morgen om half 8 begint renovatiedag 8 en staat de meute werklui weer voor de deur!![]()
![]()
tippel ze en succes morgenochtendquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:58 schreef Ireth het volgende:
Luitjes, ik ga een rondje met het hondje. Morgen om half 8 begint renovatiedag 8 en staat de meute werklui weer voor de deur!![]()
![]()
mexx heeft toch een loverquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht single.quote:
Ik zit bij de chicks in de douchequote:Op dinsdag 6 september 2022 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Loopt die nu bij eunice? dacht dat dat jeffrey was.
Ah zoquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:01 schreef puzziepie het volgende:
Sascha komt niet voor de liefde , Bern is de slet van de loods
dacht dat ze het daar vanmiddag over hadquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:01 schreef Sestra666 het volgende:
is die meid in de wc met blauwe top Mexx?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:02 schreef engine het volgende:
Bern ligt met iedereen. Geloof niet dat het wat gaat worden met Sasha
hij is een mannelijke sloerie!quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:02 schreef engine het volgende:
Bern ligt met iedereen. Geloof niet dat het wat gaat worden met Sasha
Ik nu ook weer, waarom is geroddel toch zo grappig om te luisteren.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit bij de chicks in de douche
Ouwe roddelmutsquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nu ook weer, waarom is geroddel toch zo grappig om te luisteren.
Nee dat is een anderequote:Op dinsdag 6 september 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht dat ze het daar vanmiddag over had
met die vlechtjes toch?
De kutquote:
Mexx wil zelf Bern?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
Mexx waarschuwt Sascha voor Bern, Sascha zegt niet meer met Bern te willen
Ja dat is Djedi.quote:
Aah Mexx is die blonde met blauwe kleding begrijp ik nuquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
Mexx waarschuwt Sascha voor Bern, Sascha zegt niet meer met Bern te willen
Nee Mexx wil Tommy Lee.quote:
Geeft niet, ik weet het voor nu even dat blondje buiten met bril wanda is, morgen kan ik ze vast weer niet uit elkaar houden.quote:
Zelf doe ik dat liever niet maar er naar kijken vind ik wel leuk.quote:
vrouwen die anderen waarschuwen hebben vaak een achterliggende redenquote:
wanda is sketterbekquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niet, ik weet het voor nu even dat blondje buiten met bril wanda is, morgen kan ik ze vast weer niet uit elkaar houden.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:04 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie nu wel duidelijk verschil tussen die blondjes, Mexx heeft een beetje trekken in haar gezicht van iemand met het syndroom van down
Niet lullig bedoelt![]()
Ow okay ja daar ben ik niet zo in thuisquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen die anderen waarschuwen hebben vaak een achterliggende reden
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:04 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie nu wel duidelijk verschil tussen die blondjes, Mexx heeft een beetje trekken in haar gezicht van iemand met het syndroom van down
Niet lullig bedoelt![]()
We zitten er weer helemaal in haha, overdag werk ik maar mijn avond is weer naar de knoppen door dit programmaquote:
wie wie wiequote:Op dinsdag 6 september 2022 22:05 schreef just me het volgende:
Whut, mogen vrouwen niet zoenen met elkaar
nr 1quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat probeerde ik vandaag al
mislukt
dat vertelde dat donkere meisje met die vlecht, iets met defensie of zoquote:
huh okquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
dat vertelde dat donkere meisje met die vlecht, iets met defensie of zo
ik vind dat van allebei geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:07 schreef engine het volgende:
Morgen BHV cursus dus als iemand gereanimeerd moet worden
ik weet dus wanda en kim welquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind dat van allebei geloof ik.over een paar weken zullen we het vast goed weten, geduld.
![]()
En ook echt alleen die 2 blondjes, de andere blonde dames zie ik nu wel verschil en herken ik wel.
Er is er al toch 1 die dat kan en mag?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:07 schreef engine het volgende:
Morgen BHV cursus dus als iemand gereanimeerd moet worden
het gaat ons ooit lukken, ik heb goede hoopquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dus wanda en kim wel
en nu mexx en djedi
Valt mee toch?quote:
Garyquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er is er al toch 1 die dat kan en mag?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het gaat ons ooit lukken, ik heb goede hoop
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:10 schreef mijntjexx het volgende:
Mexx zou het dus niet leuk vinden als Tommie Lee met een ander meis knuffelt...aub laat Tommie met een ander meisje knuffelen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |