Beetje geüpdatequote:Op maandag 5 september 2022 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die op is inmiddels twee edities geleden
oh ik dacht dat je dat elastiek bedoeldequote:Op maandag 5 september 2022 20:56 schreef Cirilico het volgende:
Dit spel (som = 15) komt ook altijd terug. Kan je prima thuis oefenen.
Kun je ook oefenenquote:Op maandag 5 september 2022 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je dat elastiek bedoelde
Topquote:
Die anderen waren geen partijquote:Op maandag 5 september 2022 20:59 schreef D. het volgende:
Ferry is het zwaarst, da's wel het voordeel
Ik zit ook onpartijdig te kijkenquote:
En het langst.quote:Op maandag 5 september 2022 20:59 schreef D. het volgende:
Ferry is het zwaarst, da's wel het voordeel
Ik "ken" te weinig mensen die meedoenquote:Op maandag 5 september 2022 21:12 schreef Magica het volgende:
[..]
Meestal heb ik wel meteen een voorkeur..
Daarnaast gaven de andere 2 voor de start al aan dat ze het waarschijnlijk niet gingen winnen.quote:Op maandag 5 september 2022 21:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En het langst.
En professioneel tegen de kracht in voortbewegen!
Ik ben meestal voor de underdog. Of tegen een heel irritant persoon, maar ik ken er deze keer ook relatief weinig, en ik ken veel bn‘ersquote:Op maandag 5 september 2022 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik "ken" te weinig mensen die meedoen
Ze zijn bekend, bij een bepaald publiekquote:Op maandag 5 september 2022 21:15 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik ben meestal voor de underdog. Of tegen een heel irritant persoon, maar ik ken er deze keer ook relatief weinig, en ik ken veel bn‘ers
2022 staat er, toch?quote:Op maandag 5 september 2022 21:25 schreef Tengano het volgende:
Waarom staat die TT nog steeds op 2021 ???
Was het wel weer vergeten dus. Kan nog niet wennen aan die maandag
quote:Op maandag 5 september 2022 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Pssst, meisje, wil je mijn toverstaf zien?
TR gezetquote:Op maandag 5 september 2022 21:31 schreef D. het volgende:
Pssst, meisje, wil je mijn toverstaf zien?
Jij bent van de schattige doosjesquote:
Doos is geen vereiste, schattig welquote:Op maandag 5 september 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
Jij bent van de schattige doosjes
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik kijk ook niet 'elk programma'quote:Op maandag 5 september 2022 21:38 schreef Mrmime het volgende:
Die Marion Pauw schrijft echt prachtige boeken. Ik had een heel ander beeld van haar eigenlijk. Ze is een beetje klungelig en onzeker maar wel heel aardig denk ik.
Ik begin die basketbalster een beetje beu te worden. Echt elk programma komt die weer opdraven.
had niets anders van je verwachtquote:Op maandag 5 september 2022 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als in, ze mag ook intelligent zijn he
Dat kan niet altijd hè, soms kun je ook bijstellenquote:Op maandag 5 september 2022 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn, ik voldoe graag aan de verwachtingen
Klopt, om dan uiteindelijk tot hetzelfde resultaat te komenquote:Op maandag 5 september 2022 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Dat kan niet altijd hè, soms kun je ook bijstellen
zou jij mee willen doen met ER ?quote:
je wilt niet herkend wordenquote:
Ik las blondjesquote:
Ik ben me er eentjequote:Op maandag 5 september 2022 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Best jammer !quote:
quote:Op maandag 5 september 2022 22:11 schreef D. het volgende:
Tot de volgende week, als ik er op tijd aan denk![]()
Eerlijk? Ik vind het een kutstreek om iemand zijn eerste levensbehoefte te jatten. Typisch geval van niet tegen je verlies kunnen.quote:Op maandag 5 september 2022 22:09 schreef Pap89 het volgende:
Hahaha is dat ooit eens eerder gebeurd in die 20 jaar?
Wel een goede streek
Hopeloos onzeker type.. dan krijg je dit soort wanhoopsdaden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die schrijfster is echt een jankzak zeg. Een rat verzinnen om mensen bang te maken...
Geniale actie. Jammer dat ze weg isquote:Op dinsdag 6 september 2022 15:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hopeloos onzeker type.. dan krijg je dit soort wanhoopsdaden.
Ze wilde volgens mij geen sterk iemand maar iemand als kanonnenvoerquote:Op maandag 5 september 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Slimme keus van Oranje, je moet enkel mensen erbij kiezen die een versterking zouden kunnen zijn, al betwijfel ik of Rose en Juultje dat wel zouden zijn.
Ook mooi dat er iemand afvalt, ik was al bang dat we tot januari 2023 naar 21 deelnemers zouden moeten kijken. Bazenactie om al dat eten mee te nemen trouwens, mooie wraak
De nieuwe Niels van vorig seizoen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:42 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Ferry in de proef, wat een beest.
Die ligt er dus bij de samensmelting uit. Vind 'm trouwens niet zo strak afgetraind ogen als dat ik had gedacht. Zo lang is ie nog niet gestopt. Desalniettemin nog steeds een lichaam waar ik een moord voor zou doen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:42 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Ferry in de proef, wat een beest.
Dat gaat razendsnel hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind 'm trouwens niet zo strak afgetraind ogen als dat ik had gedacht. Zo lang is ie nog niet gestopt.
Heerlijke actiequote:Op dinsdag 6 september 2022 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die schrijfster is echt een jankzak zeg. Een rat verzinnen om mensen bang te maken...
Alles heeft een ritme. Ook de tijd en ouderdomquote:Op maandag 5 september 2022 22:13 schreef praadje het volgende:
Wojooo, ik kom er net pas achter dat Laura de zangeres van het vroegere Frizzle Sizzle is. Is die verandert dan 😮
Die Ferry werd laatst nog onder vuur genomen door diverse juice kanalen dat het een extreem arrogante eikel is en dat hij graag buiten de pot pist.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:00 schreef lily het volgende:
[..]
Dat gaat razendsnel hoor.
Leuke kerel wel ja. Aardig.
Haha, serieusquote:Op donderdag 8 september 2022 12:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die Ferry werd laatst nog onder vuur genomen door diverse juice kanalen dat het een extreem arrogante eikel is en dat hij graag buiten de pot pist.
Waarom wordt er geen gehoor gegeven aan dit verzoek? Welk een gotspe! Wat is dit eigenlijk voor dwaze, gesloten commune?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:20 schreef Hugo_Treger het volgende:
Hoe is dit seizoen tot dusver? Doet mijn eens een kleine recap geven.
Dan doe ik wel een korte pogingquote:Op donderdag 8 september 2022 17:59 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Waarom wordt er geen gehoor gegeven aan dit verzoek? Welk een gotspe! Wat is dit eigenlijk voor dwaze, gesloten commune?
Uitstekend! Dat een blonde feeks uit wrok de proviand in haar koffer had gestoken, had ik al meegekregen. Een wereldpoets!quote:Op donderdag 8 september 2022 21:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een korte poging
We zijn pas 2 afleveringen verder dus heel veel is er niet te vertellen, maar wel dat het behoorlijk veel deelnemers zijn dit seizoen (21), dat ik er maar twee dacht te kennen waarvan eentje niet blijkt te zijn wie ik dacht (Bastiaan Ragas blijkt geen Bastiaan Ragas). Doordat ik nauwelijks iemand ken vind ik het eigenlijk juist wel erg leuk! Lijken allemaal wat fanatieker en oprechter (ze lijken er echt plezier in te hebben naast natuurlijk het feit dat het op TV komt) als eerdere jaren met bijvoorbeeld die rappers en de wat bekendere BN’ers die na een paar afleveringen merken dat ze toch wel erg weinig eten hebben en er toch wel erg weinig te doen is en ze vervolgens allemaal opgeven. Die duidelijk echt deelnamen vanwege de populariteit van het programma en bekendheid zodat ze weer wat extra social media volgers krijgen. Vreselijk irritant vond ik die seizoenen trouwens, maar dit seizoen is dat dus totaal niet ( tot dusver althans).
Veel leuke personages vind ik, heb me nog aan niemand lopen ergeren, en ze zijn weer in Zuid Oost Azië (Maleisie dit jaar). En dat vind ik zoveel leuker kijken dan Kroatie vorig jaar. Heb dat tropische eiland gevoel echt gemist afgelopen corona jaren. Er zijn drie eilanden met 7 deelnemers waarvan elke groep een captain heeft, en van de drie eilanden het mooiste en beste eiland een prijs is die je wint door de proef te winnen die de team captains tegen elkaar spelen. De twee verliezers spelen vervolgens de team proef en de winnende captain en team hoeven niet meer mee te doen aan die immuniteitsproef. Eerste aflevering was een voorstelaflevering en introductie van het spel en de eilanden waar ze terechtkomen en in de tweede aflevering de eerste afvaller die heel veel eten blijkt te hebben meegenomen, wat ik een hele mooie actie vondniet eerder gebeurd dat een kandidaat zoveel eten meeneemt volgens mij. Ik vond het geweldig, en ben heel benieuwd naar komende aflevering want dan krijgen we te zien wat de reactie zal zijn van de overgebleven kandidaten in dat kamp als ze plotseling zien dat er heel veel eten weg is
hopelijk verdenken ze elkaar, hehe.
Dit. Voor hetzelfde geld had Marion naar afvallerseiland gemoeten. Ik vind het een mooie actiequote:Op maandag 12 september 2022 20:39 schreef CrushedTinBox het volgende:
Eerst zeggen dat je een spel speelt en dan het triest vinden als iemand anders het spel speelt door eten mee te nemen
Ja dat voelt wel beetje oneerlijkquote:Op maandag 12 september 2022 20:58 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe verzin je het Chantilla mag basketballen
Nja balanceren kon ze niet.:Dquote:Op maandag 12 september 2022 20:59 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja dat voelt wel beetje oneerlijk
Nja balanceren kon ze niet.:Dquote:Op maandag 12 september 2022 20:59 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja dat voelt wel beetje oneerlijk
Ik zou na 2 seconden opgeven denk ik. Pijn hou ik niet van. Punt.quote:Op maandag 12 september 2022 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een gespatter... heftige proef, ben niet jaloers op hen
Dat dusquote:Op maandag 12 september 2022 21:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nja balanceren kon ze niet.:D
[..]
Ik zou na 2 seconden opgeven denk ik. Pijn hou ik niet van. Punt.
Ach... om BN'er te zijn heb je geen overleving skills nodigquote:Op maandag 12 september 2022 22:01 schreef Cirilico het volgende:
Net Million Dollar Island dit, zomaar gevaarlijke dingen in je mond douwen.
Je kan ook een doos van Pandora binnenhalen, zeker voor teamleden die de bui voor zichzelf (als volgende) zien hangen, om samen met de nieuweling een bondje te beginnen tegen het mannenkartel.quote:Op maandag 12 september 2022 22:13 schreef Cirilico het volgende:
Wat dom dat ze niemand erbij hebben gekozen. Is gewoon strategisch een goede aanwinst. Die gaat als eerste eruit de volgende keer en je hebt iemand extra voor lastige proeven. Dat extra mondje voeren moet je maar accepteren zou ik zeggen.
Tsja die kans lijkt me nog steeds klein.quote:Op maandag 12 september 2022 22:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je kan ook een doos van Pandora binnenhalen, zeker voor teamleden die de bui voor zichzelf (als volgende) zien hangen, om samen met de nieuweling een bondje te beginnen tegen het mannenkartel.
Denk dat dat kartel dat risico niet wilden nemen.
Ja dat is logisch. Maar ik vind haar een beetje smoezelig overkomen.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles heeft een ritme. Ook de tijd en ouderdom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Had haar nog wel even een tijdje willen zien.Allemaal cabaretteketet!
Precies. Triest om zo hypocriet te zijn. Dan ben je gewoon zelf een slechte hypocriete verliezer hoor.quote:Op maandag 12 september 2022 20:39 schreef CrushedTinBox het volgende:
Eerst zeggen dat je een spel speelt en dan het triest vinden als iemand anders het spel speelt door eten mee te nemen
ze kunnen twee personen aangeven waarvan ze denken dat die weggestemd kan worden. Als een van de twee goed geraden is, komt die bij hun op het eiland.quote:Op maandag 12 september 2022 22:13 schreef Cirilico het volgende:
Wat dom dat ze niemand erbij hebben gekozen. Is gewoon strategisch een goede aanwinst. Die gaat als eerste eruit de volgende keer en je hebt iemand extra voor lastige proeven. Dat extra mondje voeren moet je maar accepteren zou ik zeggen.
Ik vind het ontzettend slim. Je hebt geen enkele zekerheid dat je naar de volgende eilandraad moet, het kost je veel voedsel en de vraag is of de nieuwe persoon ineens goed blijkt te klikken met 1 of meer andere personen. Dan kan het je de kop kosten.quote:Op maandag 12 september 2022 22:13 schreef Cirilico het volgende:
En bij de Mol ook niet en bij Shownieuws ook niet. Ik kan de tv niet aanzetten of zij is weer in beeld. Hoogst irritant.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:13 schreef Magica het volgende:
Chatilla vond ik bij de verraders ook al niet leukben wel bang dat ze ver gaat komen
Soort Ellie Lust is datquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:35 schreef Mrmime het volgende:
[..]
En bij de Mol ook niet en bij Shownieuws ook niet. Ik kan de tv niet aanzetten of zij is weer in beeld. Hoogst irritant.
De mol heeft ze niet meegedaan volgens mijquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:35 schreef Mrmime het volgende:
[..]
En bij de Mol ook niet en bij Shownieuws ook niet. Ik kan de tv niet aanzetten of zij is weer in beeld. Hoogst irritant.
Klopt helemaal. Ik dacht het echt maar verwar haar met die straatvoetbalster. Rocky nogwat.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:13 schreef Magica het volgende:
[..]
De mol heeft ze niet meegedaan volgens mij
Rose komt amper in beeldquote:Op woensdag 14 september 2022 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dennis vind ik leuk en vond hem ook best top volhouden aan dat touw, en handig om een weerman op je eiland te hebben als er onweer is
Rose vind ikzelf meevallen, had echt zo'n verwend meisje verwacht gezien haar luxe leventje als model en influencer, toch goed dat ze zich nuttig maakt qua het eten, zelfde geldt voor Juultje
Ze heeft ook meegedaan aan de verradersquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:33 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik dacht het echt maar verwar haar met die straatvoetbalster. Rocky nogwat.
Chatilla heeft meegedaan aan de Alleskunner en aan dat debiele programma dat ze moeten leren koorddansen.
Maar 9 van de 10 keer gaan die alsnog als eerste eruit.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend slim. Je hebt geen enkele zekerheid dat je naar de volgende eilandraad moet, het kost je veel voedsel en de vraag is of de nieuwe persoon ineens goed blijkt te klikken met 1 of meer andere personen. Dan kan het je de kop kosten.
Ik zou nooit iemand van een andere groep opnemen, dat is gegarandeerd ellende weten we wel na zoveel seizoenen.
quote:Op woensdag 14 september 2022 13:11 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ze heeft ook meegedaan aan de verraders
wantrouwende troelaquote:Op woensdag 14 september 2022 19:13 schreef Revanches het volgende:
Ik snap de Chatilla haat niet echt eigenlijk, behalve dat ze vaak op tv verschijnt.
Ik vind niet dat je door dat eten mee te nemen "het spel speelt".quote:Op maandag 12 september 2022 20:39 schreef CrushedTinBox het volgende:
Heerlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Mike is wel heel Brabants he je ziet het aan zijn hoofd.
Ja die zijn er dit jaar gelukkig niet bij.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk.
Liever dan weer zo'n verwende randstad rapper.
Dit dusquote:Op woensdag 14 september 2022 19:13 schreef Revanches het volgende:
Ik snap de Chatilla haat niet echt eigenlijk, behalve dat ze vaak op tv verschijnt.
De laatste jaren wel idd, maar als je teruggaat naar de echte oldschool tijd met EPH als presentator dan was maandag de vaste dag.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Tengano het volgende:
Vandaag ER gekeken. Vandaag is het donderdag en dat is eigenlijk veel meer de Expeditie Robinson dag![]()
Wat ontzettend jammer dat Susan eruit is!Ik snap de reden absoluut niet, maar ik vond dat ze zo'n fijne uitstraling heeft dat het zonde is dat ze weg is. Maar sowieso dat er in team groen gesneden moest worden
![]()
Die kleine dondersteen die die eerste proef heeft gewonnen met die paarse ballen vind ik ook leukMaar wat jammer van die meloen
Ik vond het idee op zich wel ok om hem te bewaren tot de volgende dag, maar had zelf ook niet geweten dat hij dan de volgende dag al zo snel bedorven zou zijn.
Voor de rest ben ik nog steeds tevreden over de deelnemers die ze hebben uitgekozen en zitten er geen mensen bij die in mijn irritatiezone zitten, op die Nicolette Kluijver na dan.
Dzifa! Absoluut mijn favoriet dit seizoen, lekkere spontane meidquote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Tengano het volgende:
Vandaag ER gekeken. Vandaag is het donderdag en dat is eigenlijk veel meer de Expeditie Robinson dag![]()
Wat ontzettend jammer dat Susan eruit is!Ik snap de reden absoluut niet, maar ik vond dat ze zo'n fijne uitstraling heeft dat het zonde is dat ze weg is. Maar sowieso dat er in team groen gesneden moest worden
![]()
Die kleine dondersteen die die eerste proef heeft gewonnen met die paarse ballen vind ik ook leukMaar wat jammer van die meloen
Ik vond het idee op zich wel ok om hem te bewaren tot de volgende dag, maar had zelf ook niet geweten dat hij dan de volgende dag al zo snel bedorven zou zijn.
Voor de rest ben ik nog steeds tevreden over de deelnemers die ze hebben uitgekozen en zitten er geen mensen bij die in mijn irritatiezone zitten, op die Nicolette Kluijver na dan.
Ze heeft ook meegedaan aan de Verraders. Daar was ze ook al verschrikkelijk naar anderen toen. Niet gek, het is een topsportster. Enkel de winst telt, hoe dan ook.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:33 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik dacht het echt maar verwar haar met die straatvoetbalster. Rocky nogwat.
Chatilla heeft meegedaan aan de Alleskunner en aan dat debiele programma dat ze moeten leren koorddansen.
Dat bewaren was op de actie van Rob Geus na zo ongeveer de domste actie in alle jaren Expeditie. Iedereen die meedoet hoort te weten dat je gekookt eten of aangebroken fruit niet kan bewaren bij 40+ graden. Echt ontiegelijk dom.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef Tengano het volgende:
Maar wat jammer van die meloenIk vond het idee op zich wel ok om hem te bewaren tot de volgende dag, maar had zelf ook niet geweten dat hij dan de volgende dag al zo snel bedorven zou zijn.
Ja of ga die hut verbeteren. Altijd wat te doen daar.quote:Op maandag 19 september 2022 21:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waarom zoeken ze niet de hele dag naar vreten daar op dat eiland als je je zo verveelt
Als hij niet net een seconde pech had gehad dan had hij hem glansrijk gewonnen.quote:Op maandag 19 september 2022 20:46 schreef Mrmime het volgende:
Harry gaat de proef doen waarvoor uithoudingsvermogen vereist is. Tactisch wellicht slim
Dit schijnt er gebeurt te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2022 12:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dat is toch omdat ze heeft lopen rollenbollen met 1 vd andere deelnemers ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou rose bertram dagen niet gedoucht of geschoren hebben zou ik daar echt geen fuck om geven bij haarquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:46 schreef GereDathan het volgende:
Zulke roddels gelooft toch geen mens?
Meermaals hebben kandidaten in het verleden aangegeven dat je libido echt beneden alle peil is op het eiland, je hebt simpelweg hele andere zorgen. Daarnaast moet geen gezond mensen denken aan een seksuele escapade met iemand die al dagen of weken niet fatsoenlijk gedoucht is. En dan laten we de discussie rond anticonceptie en veilige seks nog maar even achterwege.
En dat de productie zou dreigen om het in beeld te brengen, echt hoor. EPH draait zich om in zijn graf als hij zoiets zou horen. Dat zou de productie echt nooit doen.
En ook vergeet ik dan nog even waarom ze Rose hierop "afgerekend" zou worden en Thijs niet.
Conclusie: nonsens van de bovenste plank, maar goed om het programma te hypen.
Ik ken haar niet maar geloof het ook niet dan eerder dat Sylvana iemand heeft gepijpt voor een mars.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:46 schreef GereDathan het volgende:
Meermaals hebben kandidaten in het verleden aangegeven dat je libido echt beneden alle peil is op het eiland, je hebt simpelweg hele andere zorgen. Daarnaast moet geen gezond mensen denken aan een seksuele escapade met iemand die al dagen of weken niet fatsoenlijk gedoucht is. En dan laten we de discussie rond anticonceptie en veilige seks nog maar even achterwege.
En dat de productie zou dreigen om het in beeld te brengen, echt hoor. EPH draait zich om in zijn graf als hij zoiets zou horen. Dat zou de productie echt nooit doen.
En ook vergeet ik dan nog even waarom ze Rose hierop "afgerekend" zou worden en Thijs niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit schijnt er gebeurt te zijnI call bullshit. Is een viral marketing actie van Peter van der Vorst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaag Belgisch/NL maar allebei net nietquote:Op dinsdag 20 september 2022 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Rose heeft wel een irritant stem, vind ik.
Ja, dat inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vaag Belgisch/NL maar allebei net niet
Ja, inderdaad. Eerst je gaat naar huis. Afvaller denkt al aan het thuisfront. Dan hoop om toch nog te blijven en vervolgens. Nee, toch niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die onthulling van de twee portretten een beetje karig. De afvaller heeft drie seconden hoop op iets als afvallerseiland ofzo maar krijgt dan twee namen te zien. Oh nee, dat ben ik niet. Klaar.
Voelt echt suf.
Nog onduidelijker dan dat "we gaan never nooit naar huis" seizoen met een afvallers eiland, tweede kans eiland, BN'er eiland, onbekende eiland etc?quote:Op woensdag 21 september 2022 12:47 schreef Document1 het volgende:
Ik kijk al sinds Ernst Paul en vind dit echt een van de meest saaie en onduidelijkste seizoenen ooit.
Zeker van zo'n Yvonne juice dingquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:46 schreef GereDathan het volgende:
Je weet waar schaaldieren wonen?quote:Op woensdag 21 september 2022 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
tot nu toe vind ik Dennis, April, Rose, Laura, Harry en Ferry mijn favorieten
Laura ''door die oester heb ik nu buikpijn'' hoe komt zij aan een oester op zo'n eiland, dat is luxe eten
Dennis heeft gewoon gelijk over Devrim, en Devrim komt gewoon heel arrogant over met zijn houding van ''ik moet energie sparen voor later in het spel'' umm als je er dan nog in zit LOL
In een schaal!quote:
Na het vele commentaar op afgelopen seizoenen hebben ze getracht wat dingen te veranderen. Maar ik ben het met je eens dat bijna alles verkeerd uitpakt, zoals:quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die onthulling van de twee portretten een beetje karig. De afvaller heeft drie seconden hoop op iets als afvallerseiland ofzo maar krijgt dan twee namen te zien. Oh nee, dat ben ik niet. Klaar.
Voelt echt suf.
Dat was er ook wel eentje ja.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog onduidelijker dan dat "we gaan never nooit naar huis" seizoen met een afvallers eiland, tweede kans eiland, BN'er eiland, onbekende eiland etc?
[..]
Dit schijnt er gebeurt te zijnWaarom zouden ze dat niet erin mogen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voornamelijk in het voordeel van het 'late' team.quote:Hotapnyc
Team groen had minstens 1 keer 7 puzzelstukjes klaar. Dat was die andere team nog niet gelukt.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Voornamelijk in het voordeel van het 'late' team.
Die zijn dus genaaid door de productie.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Team groen had minstens 1 keer 7 puzzelstukjes klaar. Dat was die andere team nog niet gelukt.
Iedereen die constant maar bleef en zich weer bij een andere groep/eiland aansloot, het gevoel dat het programma 4 jaar ging duren, ik vond het wel wat hebben toen.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Nog onduidelijker dan dat "we gaan never nooit naar huis" seizoen met een afvallers eiland, tweede kans eiland, BN'er eiland, onbekende eiland etc?
Bij sommige deelnemers zou je graag willen dat ze door voor altijd zouden blijven.quote:Op donderdag 22 september 2022 05:04 schreef Za het volgende:
[..]
Iedereen die constant maar bleef en zich weer bij een andere groep/eiland aansloot, het gevoel dat het programma 4 jaar ging duren, ik vond het wel wat hebben toen.
[..]
Dit schijnt er gebeurt te zijnEn die Thijs mag dan wel blijven, omdat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik denk dat ze na twee uurtjes zwoegen in de hitte zich wel konden vinden in dat besluit.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn dus genaaid door de productie.
Ja precies, ik denk ook dat de voordelen nu echt nog (veel) te klein zijn om eten te laten liggen. Bovendien is eten óók voordeel voor de kandidaat die moet kiezen, iets waar ze op korte termijn veel meer aan hebbenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:53 schreef GereDathan het volgende:
- bij winst van de captain kiezen tussen eten of een koker, iedereen weet dat die keuze er is dus niemand durft een koker te pakken en de groep teleur te stellen. Waarom niet eten + 1 van de 3 kokers, had het veel spannender gemaakt
Zonder camera’squote:Op donderdag 22 september 2022 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij sommige deelnemers zou je graag willen dat ze door voor altijd zouden blijven.
Klopt, je kiest pas voor die koker als je denkt dat je groot gevaar loopt eruit gestemd te worden, alleen als dat het geval is en je ligt zo slecht in de groep dan kiezen ze je ook niet uit om als afgevaardigde naar die proef te mogen. Met andere woorden: iedereen zal altijd voor het eten kiezen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies, ik denk ook dat de voordelen nu echt nog (veel) te klein zijn om eten te laten liggen. Bovendien is eten óók voordeel voor de kandidaat die moet kiezen, iets waar ze op korte termijn veel meer aan hebben
Ja én je hebt net een proef gewonnen waardoor je niet naar de eilandraad hoeft en dus sowieso positief bij je kamp terugkomtquote:Op zondag 25 september 2022 00:13 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Klopt, je kiest pas voor die koker als je denkt dat je groot gevaar loopt eruit gestemd te worden, alleen als dat het geval is en je ligt zo slecht in de groep dan kiezen ze je ook niet uit om als afgevaardigde naar die proef te mogen. Met andere woorden: iedereen zal altijd voor het eten kiezen.
Rose? wat heeft die nou toegevoegd behalve een beetje het poppetje uithangen en aan haar tintje werken?quote:Op woensdag 21 september 2022 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
tot nu toe vind ik Dennis, April, Rose, Laura, Harry en Ferry mijn favorietenquote:Op woensdag 21 september 2022 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
tot nu toe vind ik Dennis, April, Rose, Laura, Harry en Ferry mijn favorieten
Laura ''door die oester heb ik nu buikpijn'' hoe komt zij aan een oester op zo'n eiland, dat is luxe eten
Dennis heeft gewoon gelijk over Devrim, en Devrim komt gewoon heel arrogant over met zijn houding van ''ik moet energie sparen voor later in het spel'' umm als je er dan nog in zit LOL
Niek die voor Thijs ipv Harry koos blijkt ook nu al niet de beste keuze. Thijs wil zijn 'eigen team' bij elkaar houden.quote:Op dinsdag 27 september 2022 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wist toen De Weerman Chatilla koos in zijn team dat hij zijn eigen doodvonnis tekende.
Voorspelbaar
Ik vind het ook inderdaad een leuke manier, en ook dat alleen de drie teamcaptains weten op welk moment er door wie welke keuze is gemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2022 10:50 schreef GereDathan het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar ik vind het echt een leuk seizoen tot op heden. Al eerder opgesomd wat ik er leuk aan vind. Nu de twist met de herindeling op een leuke manier, top om bondjes te breken en de teams wat meer in evenwicht te krijgen.
Ben echt fan van Harry geworden ook, wat een leuke vent!
Ja daar schrok ik ook van ook toen thijs en rosé daardoor toch in een team kwamen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Niek die voor Thijs ipv Harry koos blijkt ook nu al niet de beste keuze. Thijs wil zijn 'eigen team' bij elkaar houden.
Ja, die captain duels zijn sowieso leuk. Simpel, maar omdat er zoveel op het spel staat spannend en ze gaan er vol voor.quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het ook inderdaad een leuke manier, en ook dat alleen de drie teamcaptains weten op welk moment er door wie welke keuze is gemaaktZodat ze zelf kunnen kiezen of ze dingen wel/niet vertellen
Je hebt verschillende manieren van tough zijn natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2022 22:10 schreef Mrmime het volgende:
Laura Vlasblom die zichzelf een “tough girl” noemt
Ik vond t vooral saai dat die 3 (Chatilla, Harry en Vincent) niet alsnog hun sluwe plan hebben uitgevoerd.quote:Op dinsdag 27 september 2022 07:24 schreef Magica het volgende:
Dat verdelen van de teams was wel leuk. Verder wel heel saai dat iemand zelf opgeeft
Het allerstomste wat ze hadden kunnen doen was iemand anders dan Laura eruit stemmen, dus heel verstandig van die 3. Als ze dat hadden gedaan dan hadden ze alle proeven verloren in de toekomst én na de samensmeling een groot probleem gehad.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t vooral saai dat die 3 (Chatilla, Harry en Vincent) niet alsnog hun sluwe plan hebben uitgevoerd.
Ja het zou een naaistreek zijn om niet voor Laura te gaan, die er dan alsnog zelf uit zou stappen, maar wel een meesterlijke zet om in de dikke meerderheid te blijven.
Yupquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:09 schreef Cirilico het volgende:
Nou. Eindelijk bonje hoor tussen Harry de Wijze en Chatilla de Manipulator.
Heel ergerlijk, net zoals Rose, waarom is die er nog niet uit?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:29 schreef Cirilico het volgende:
Nee hoor Devrim, de kansen blijven gelijk.
En hoe blij hij wel niet is dat ie achterover mag leunen.
Maar ze doet het wel, ze speelt het spel zoals het gespeeld moet worden. Ik kan er wel van genieten. Ze verschuilt zich niet, daar houd ik van.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:07 schreef Cirilico het volgende:
Ik erger me echt aan dat Chatilla elke keer weer de eerste is die iets positiefs en liefdevol moet zeggen tegen degenen die mede door haar worden weggestemd. Kotsmisselijk.
Vroeger had je nog wel eens een 'proef' waarbij ze dan iets moesten koken voor een lokale bewoner. Volgens mij is dat al jaren niet langsgekomen? In ieder geval... Ik zou wel weer eens graag een dergelijke proef willen zien. Bouw de beste hut.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:33 schreef Document1 het volgende:
Rose zie je echt geen reet doen inderdaad en ik blijf erbij dat deelnemers er sowieso maar wat bij hangen en wachten op de volgende proef. Ze worden zeiknat als ze liggen te slapen en niemand die denkt daar moet ik wat aan doen. Ik regen wel gewoon weer zeiknat. Wat dat betreft allemaal Robinson onwaardig.
Ah thanks.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Je kan dan iemands zijn stem stelen.
He Eagles! Je hebt gelijk over m'n kansen op een steentje. Het is zo dat ik als laatste de grootste kans had dat het steentje al uit het zakje was, maar was even de factor vergeten dat als ie er nog zou liggen het 100% voor mij is. Als je dat bij de rest door gaat rekenen, kom je natuurlijk gewoon op 1/6 uit voor iedereen. Maar weinig eten en geen slaap doet wat met je brein.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 03:36 schreef Eagles89 het volgende:
Weinig reacties na de laatste aflevering…Dennis speelt het spel iedere aflevering nog weer dommer dan de vorige. Devrim is de “puzzelkoning” van het eiland (zo laat die zich graag noemen) maar snapt brugklas statistiek nog niet met zn “ehhh wow jongens mijn kans was echt het kleinst van allemaal hoor”. Erger me echt kapot aan die vent, doet geen reet kan niks alleen en profiteert alleen maar van de rest van zn kamp. Kan wel goed vanuit zn luie ligplek Juulte toeroepen wat die savonds wilt eten.
Waar is die knul überhaupt bekend van, echt nog nooit van hem gehoord.
Harry begint me langzaam ook vaker te irriteren, net als Chatilla, en die twee gaan volgende week heerlijk botsen, dus dat wordt wel mooi denk ik
Voelt als een Expeditie onbekend, en dat is best leuk, alleen zijn onbekende Nederlanders super gemotiveerd, en mis ik dat toch wel erg aan deze groep. Vorig jaar vond ik een saai seizoen door al die eilanden, maar die kandidaten waren vrijwel allemaal extreem gemotiveerd, en wilden echt iedere dag vechten en zich inzetten te overleven op een eiland. Hier mis ik dat echt totaal.
Deze Expeditie gaat als een nachtkaars uit vrees ik, het is oke maar heeft geen echte karakters zoals veel eerdere seizoen wel hadden, ik mis het echte vuur een beetje zoals hard bedrog naar elkaar, de strijd tussen de teams, het echte robinson willen zijn, de irritaties naar elkaar etc.
Misschien komt het nog, maar als ik het vergelijk met seizoenen zoals 2010, 2012, 2013, 2014…dat waren echt seizoenen van een totaal ander niveau.
Thanks! Ben zo eentje die al jaren af en toe zit te kijken hier en op andere fora wat er over bepaalde programma's wordt gedacht, maar dacht nu misschien toch maar eens een account aanmaken. En tof dat je Beat the Champions kijkt! Tsja quizzen is voor mij meer een thuiswedstrijd dan op een onbewoond eiland zitten. Met hoogtevrees, watervrees en insectenvrees was het vanaf het begin al lastig. Maar juist daarom wilde ik het proberen. Het weinig doen had los van het krachten sparen vooral te maken met dat ik op die manier er achter wilde komen wie ik wel en níet kon vertrouwen. Want waarom zouden de mensen die mij uit het spel willen, mij vertellen dat iemand iets achter mijn rug om zegt? Dus zo kwam ik er vrij snel achter dat ik Ferry en Liza zeker wel kan vertrouwen en bijvoorbeeld Dennis wat minder. Maar goed het blijft een spelletje. Dennis en ik kunnen het prima met elkaar vinden, hebben elkaar al een paar keer gezien terug in Nederland. Alleen had hij op het eiland niks aan mij (qua eilandleven) en ik niks aan hem (qua tactisch spel). Dus dan ga je al gauw naar je andere teamgenoten kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:58 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, wat zonde voor Liza zeg. Ze had een positieve energie en ik had haar graag langer in de expeditie willen zien.
Toch begrijp ik Dennis' keuze wel. Als hij meestemt met Liza, dan is het 3-3. In de battle tegen Harry moet zij dan ook nog zien te winnen. Mochten ze daarna de immuniteitsproef weer verliezen, dan is het 2-2 en is er nog steeds geen meerderheid. Mocht Liza de battle tegen Harry verliezen, dan staat Dennis sowieso alleen.
Met 4-2 laat Dennis zien loyaal te zijn aan mensen die hem niet loyaal zijn, maar vergroot hij wel zijn kansen om de volgende proef te winnen.
@:Daslan, welkom op FOK! Tot nu toe vind ik je in Beat The Champions een stuk toffer. Ik hoop dat je snel een kans krijgt om je ook in Expeditie Robinson te bewijzen.
Leuk dat je reageert op mijn toch wel kritische post. Respect daarvoor. En natuurlijk zien we maar een fractie, dat ben ik met je eens, maar wat we wel zien is helaas (in mijn ogen natuurlijk) niet echt heel positief. Overigens zijn er meer hoor. Als jij vindt dat ze wel fanatiek zijn dit seizoen en je hebt eerdere seizoenen gezien, dan moet ik daarin je mening respecteren, ik weet niet wat er 99% van de tijd gebeurde natuurlijk maar jij veel meer. Maar als ik seizoenen als 2012 met die pokerbroertjes en Fatima Moreira de Melo en een Fajah Lourens herinner…en een seizoen met Jan Versteegh en Geza Weisz, een Shelly Sterk en Roeland Fernhout die elkaar bijna vermoorden op het eiland…en seizoenen waar ze echt half mank aan proeven mee deden…ik mis dat dit seizoen wel helaas, maar misschien komt dat nog, óf het wordt gewoon slechter in beeld gebracht, dat kan zeker.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:57 schreef Daslan het volgende:
[..]
He Eagles! Je hebt gelijk over m'n kansen op een steentje. Het is zo dat ik als laatste de grootste kans had dat het steentje al uit het zakje was, maar was even de factor vergeten dat als ie er nog zou liggen het 100% voor mij is. Als je dat bij de rest door gaat rekenen, kom je natuurlijk gewoon op 1/6 uit voor iedereen. Maar weinig eten en geen slaap doet wat met je brein.Toen ik aan de zijlijn stond bij de proef bedacht ik me dat het helemaal niet klopte, maar goed dat kan je dan niet meer terugdraaien.
Dat ik mezelf graag puzzelkoning laat noemen is niet helemaal waar. Ik heb een keertje gezegd dat ik graag proeven met puzzels heb of dat je dingen moet onthouden omdat ik bij puur fysieke proeven vrij kansloos ben tegenover zo goed als iedereen. Snap overigens wel je frustratie over hoe ik het spel speel. Maar ik had van tevoren besloten om het zo aan te pakken, ik kwam vooral voor het spel (het gekonkel en het tactische) en niet zozeer voor de proeven of het overleven. Wat heel gek klinkt, maar ik had toen ik werd gebeld of ik mee wilde doen ook niet genoeg tijd om me fysiek goed genoeg voor te bereiden om überhaupt een kans te maken tegen mensen als Ferry, Vincent, April of Thijs. Dus had ik besloten om me vooral mentaal voor te bereiden. Het minder doen dan de rest op het eiland was een bewuste keuze. Het slecht zijn in proeven een kwestie van onkunde hahaha. En als kijker zie je natuurlijk nog niet eens 1% van wat er op het eiland aan de hand is. Het blijft een spelletje en een tv-programma.
Wat ik me nog afvroeg, als je mij en nog een enkeling die er nog in zit niet meetelt, valt het toch wel mee qua motivatie? Ik zou juist zeggen dat er dit seizoen aardig wat kandidaten zijn die zich nu al behoorlijk hebben bewezen, al is het bij de proeven of op het eiland of zelfs allebei. Ik heb het idee dat het eilandleven relatief weinig in beeld komt. Zou het volgens jou daarmee te maken kunnen hebben, dat je niet helemaal ziet wat iedereen zoal doet?
En volgens mij is het ook niet echt duidelijk wie met wie een bondje is. Heb je bijvoorbeeld een idee wie in het eerste team Oranje bij elkaar in een bondje zaten en wie er eventueel zou uitgaan als wij naar een eilandraad hadden gemoeten?
Ze is daarmee een schijnheilige aandachtzoekende loeder dat denkt dat ze erg belangrijk is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel, ze speelt het spel zoals het gespeeld moet worden. Ik kan er wel van genieten. Ze verschuilt zich niet, daar houd ik van.
Ow, ik dacht alleen een extra stem of een immuniteitsmunt als die wordt ingezet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Je kan dan iemands zijn stem stelen.
Devrim is één van de knappe koppen uit Beat the Champions (een soort van simpelere RTL-variatie op BBC's Eggheads). Dat maakt de rekenfout extra opvallend.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 03:36 schreef Eagles89 het volgende:
Waar is die knul überhaupt bekend van, echt nog nooit van hem gehoord.
Ach man, schei uit.quote:
Beat the Champions is van oorsprong Brits. Heet daar geloof ik iets van Beat the Chasers oidquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Devrim is één van de knappe koppen uit Beat the Champions (een soort van simpelere RTL-variatie op BBC's Eggheads). Dat maakt de rekenfout extra opvallend.
Ach, je zegt geen al te erge dingen toch? Alleen dat je niet bepaald fan bent van hoe ik het tot nu toe speel, wat ik volledig snap. Zolang je het niet te persoonlijk maakt en over familie begint of bepaalde verwensingen naar mijn hoofd slingert kan ik het prima aan. Ik wist van te voren toen ik mijn strategie had bepaald dat het kritiek zou opleveren. Dus het zou een beetje hypocriet zijn als ik er niet tegen zou kunnen. Daarnaast is het grotendeels een rol wat ik daar op het eiland heb gedaan. De enige momenten dat ik écht mezelf was, was tijdens het biechten (waarvan tot nu toe bijna niks te zien is geweest). Ik heb het de makers ook wel makkelijk gemaakt, ik zei van tevoren al dat ik het zo wilde spelen. Dus dan is het extra makkelijk om daar beelden van te maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert op mijn toch wel kritische post. Respect daarvoor. En natuurlijk zien we maar een fractie, dat ben ik met je eens, maar wat we wel zien is helaas (in mijn ogen natuurlijk) niet echt heel positief. Overigens zijn er meer hoor. Als jij vindt dat ze wel fanatiek zijn dit seizoen en je hebt eerdere seizoenen gezien, dan moet ik daarin je mening respecteren, ik weet niet wat er 99% van de tijd gebeurde natuurlijk maar jij veel meer. Maar als ik seizoenen als 2012 met die pokerbroertjes en Fatima Moreira de Melo en een Fajah Lourens herinner…en een seizoen met Jan Versteegh en Geza Weisz, een Shelly Sterk en Roeland Fernhout die elkaar bijna vermoorden op het eiland…en seizoenen waar ze echt half mank aan proeven mee deden…ik mis dat dit seizoen wel helaas, maar misschien komt dat nog, óf het wordt gewoon slechter in beeld gebracht, dat kan zeker.
Ik vind presentator Rick overigens wel echt een flinke verbetering tov Kaj met zn enorm Rotterdams accent, dus er zijn zeker dingen die beter zijn dit seizoen dan voorgaande seizoenenen een Harry waar ik me steeds meer aan erger is natuurlijk wel een karakter, dus ze zijn er wel, alleen ik mis toch een beetje die échte strijd voor mijn gevoel.
Ik hoop echt dat het nog komt, er zijn seizoenen geweest waarin het later pas echt begon te knallen, maar die kans wordt natuurlijk wel kleiner als het begin al redelijk rustig is. Wat dat betreft sluit ik af met een compliment, jij hebt door die strijd met Dennis erin te gooien als enige voor een “echt” Robinson moment gezorgd (waarvoor ik het programma elke week weer kijk) in de eerste 6(?!) afleveringen, dus eigenlijk moet ik mijn mening daarin al over je bijstellen:)
En misschien kun je mijn mening nog laten veranderen natuurlijk gedurende het seizoen, we zijn nog niet eens halverwege
Dat zijn cicaden! Op het eiland klonk het nog veel harder dan nu tijdens de afleveringen. We werden er 's nachts wel eens wakker van.quote:
Yes klopt helemaal, Beat the Chasers is dan weer een spin-off is van The Chase.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Beat the Champions is van oorsprong Brits. Heet daar geloof ik iets van Beat the Chasers oid
Elke keer was Lisa Sips net in beeld als dat gebeurde in de aflevering.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:27 schreef Daslan het volgende:
[..]
Dat zijn cicaden! Op het eiland klonk het nog veel harder dan nu tijdens de afleveringen. We werden er 's nachts wel eens wakker van.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:28 schreef Daslan het volgende:
[..]
Yes klopt helemaal, Beat the Chasers is dan weer een spin-off is van The Chase.
Ik denk dat Niels al bezig was met het leven ná het programma. Als acteur is het te vriend houden van Thijs met zijn bijzonder goede contacten in de film-en televisiewereld veel zinniger dan het winnen van een proefje. Ik ben dan ook bang dat Thijs wint na een mega saai seizoen. Ik heb mijn hoop op Chatilla, maar ik vrees dat er te weinig niet-showbizz mensen in het spel zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:33 schreef Document1 het volgende:
Niels is ook een dombo. Die had halverwege op Thijs moeten gaan, je ziet die gast toch amper en dan ben je nu al bezig met de samensmelting waar Thijs je waarschijnlijk zo snel mogelijk onder de bus smijt want je bent een concurrent.
Chatilla gaat gewipt worden omdat mensen haar niet kunnen vertrouwen, denk ik. Ben erg benieuwd naar maandag en de fittie tussen Harry en Chatilla.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik denk dat Niels al bezig was met het leven ná het programma. Als acteur is het te vriend houden van Thijs met zijn bijzonder goede contacten in de film-en televisiewereld veel zinniger dan het winnen van een proefje. Ik ben dan ook bang dat Thijs wint na een mega saai seizoen. Ik heb mijn hoop op Chatilla, maar ik vrees dat er te weinig niet-showbizz mensen in het spel zitten.
Ik zag vandaag dat Niels en Thijs een nieuwe podcast hebben gelanceerd, met Ilias als eerste gast.
Leuk verhaal.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:46 schreef GereDathan het volgende:
Mannen onder elkaar kan jij als vrouw geen enkele conclusie uit trekken. Maar het hypen gaat lekker door.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Leuk verhaal.
Er komt net op instagram een podcast fragment voorbij waarin Niels Ilias en Thijs praten over het programma. Ilias vraagt met wie Thijs goed kon opschieten. Dan begint hij met een schuin oog te kijken en zegt Rose ook toch? Dan beginnen ze allemaal ongemakkelijk te lachen en dat duurt een tijdje . Ja ja Rose ook he he, je krijgt het warm he Thijs? Ha ha ha ha. Wil je er nog iets over Rose kwijt Thijs? Schuine glimlach. Stop!! Zegt thijs Ha Ha Ha willen jullie hem nu helemaal horen ha ha ha
Ik kan de blikken van deze mannen tijdens het gesprek hier niet beschrijven maar die spreken boekdelen.
Er trekken altijd mensen naar elkaar toe, maar zover ik weet is er nog nooit een relatie uit voort gekomen. Jan en Gerrie waren ook erg close trouwens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is wel eerder spanning van die orde geweest bij expeditie robinson in de eerste titanen strijd deden Mik (die later nog veroordeeld is voor andere dingen)
En een studente sexology wel heel gezellig naar elkaar.
En ook Steven Brunswijk en Dominque een paar jaar geleden hadden het wel erg gezellig samen.
Kaj en Jesse (die blonde vrouw)quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er trekken altijd mensen naar elkaar toe, maar zover ik weet is er nog nooit een relatie uit voort gekomen. Jan en Gerrie waren ook erg close trouwens.
Die deden in een ander jaar meequote:
Hier het bewuste fragment in de telegraaf.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Leuk verhaal.
Er komt net op instagram een podcast fragment voorbij waarin Niels Ilias en Thijs praten over het programma. Ilias vraagt met wie Thijs goed kon opschieten. Dan begint hij met een schuin oog te kijken en zegt Rose ook toch? Dan beginnen ze allemaal ongemakkelijk te lachen en dat duurt een tijdje . Ja ja Rose ook he he, je krijgt het warm he Thijs? Ha ha ha ha. Wil je er nog iets over Rose kwijt Thijs? Schuine glimlach. Stop!! Zegt thijs Ha Ha Ha willen jullie hem nu helemaal horen ha ha ha
Ik kan de blikken van deze mannen tijdens het gesprek hier niet beschrijven maar die spreken boekdelen.
Die zaten helemaal niet samen in de Expeditie??quote:
Niets is wat het lijkt. Maar inderdaad, soms worden het goede maatjes. Niet zo gek gezien het spel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij brunswijk maakte oa kay luuk ikink achteraf ook wel opmerkingen over hoe leuk ze het wel niet hadden.
Bij Carlos en Imke leek het ook alsof die laatste zo haar vriend zou inruilen voor hem toen die tijd.
Zeker, eten!quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:05 schreef ok01 het volgende:
Ik had echt 100 procent voor de vis gekozen
Ja, ik ook. Met een koker maak je jezelf ook een makkelijk doelwit, want of je nou een plunder of een extra stem hebt, een ander wil niet dat het tegen je gebruikt wordt en stemt je er sneller uit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:05 schreef ok01 het volgende:
Ik had echt 100 procent voor de vis gekozen
Thanks Bill! Ik voelde de druk wel, m'n hele team zei ook voordat ik de boot opstapte 'dit ga je sowieso winnen, breng ons naar West'! Terwijl ik mezelf ook al gek aan het maken was, omdat ik de hele tijd 'mijn krachten had gespaard' en nu eindelijk een proef kwam waar ik wat mee kon. Gelukkig liep het goed af.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
Goed gedaan Devrim. Topfavoriet is mooi op papier, maar dat moet je dan nog wel even waarmaken.
[..]
Ja, ik ook. Met een koker maak je jezelf ook een makkelijk doelwit, want of je nou een plunder of een extra stem hebt, een ander wil niet dat het tegen je gebruikt wordt en stemt je er sneller uit.
Ik ben heel benieuwd hoe dit nu verder gaat. Wellicht is team paars het mislopen van de vis de volgende proef al wel vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is op veel vlakken voor het eerst in jaren weer een leuke Expeditie in mijn ogen. Heb wel wat op en aanmerkingen wat nog net wat beter kan (zie eerder in het topic) maar dat is muggenziften. De kandidaten zijn leuk, de opzet met de kampen is leuk, het captainsduel is leuk, de proeven zijn leuk en Rick is ook een stuk leuker dan Kaj.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:10 schreef Document1 het volgende:
Weinig afvallers inderdaad. Zelfs die frizzle shizle dame beleef net zo lang tot het niet meer ging.
Thanks! Hahaha het 'lastige' bij de opdracht daar, was dat Nicolette alles super traag deed. Wat op tv kwam is de flink versnelde variant. Het was ook pittig warm en we stonden vol in de zon, dat was wat mij betreft moeilijker dan de opdracht zelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:04 schreef GereDathan het volgende:
Leuke aflevering, goed gespeeld Devrim! Ik was op de bank, met genoeg slaap en voeding, het spoor al bijster bij 5 kleurtjes
De keuze voor de koker en niet voor het eten, dat is een tricky one. Voor de TV en het spel zou het natuurlijk top zijn als het strategisch gebruikt wordt, maar of dat zo gaat zijn weten we pas over enkele weken. Ik snap de keuze wel, al is mij persoonlijk het nut van de plunder nog compleet onduidelijk. Hoe kan je die gaan inzetten terwijl er pas daarna immuniteit wordt ingezet. Als je aankondigt een plunder te gaan gebruiken, dan zet toch niemand meer immuniteit in? Of mis ik het hele systeem van de plunder?
Voor de rest zoals gezegd een leuke aflevering. Leuk om team Oranje eindelijk te zien winnen, de steentjes van team Groen pakten goed uit voor Oranje doordat er 2 sterke spelers aan de kant gehouden moesten worden. Al betwijfel ik of een andere samenstelling het had kunnen winnen van Vincent. Het zwaartepunt van de proef lag duidelijk bij het blokkeren en vrijgeven van de ton.
Rose naar huis, heel logisch. Je moet in deze fase een sterk team houden en Rose is niet sterk. Het zal vast een aardige dame zijn, maar ik heb geen enkele uitspatting gezien waar je als team iets aan zou kunnen hebben. Logische keuze dus. Dat Juultje moest opgeven is jammer, kunnen we vanaf de zijlijn lastig beoordelen. Maar als je serieus pijn hebt en zorgen dat het een blijvend probleem wordt dan is het het niet waard om daar te blijven. In ieder geval is het een stuk beter dan eerdere opgevers uit eerdere seizoenen die al wegrenden omdat het pannenkoekje te klein was.
Ik kijk al vele jaren ER en ik weet dat de warmte en volle zon iets is wat op TV moeilijk overkomt. Maar dat het juist zo zwaar is. Slechts een enkele keer komt het duidelijk in beeld, bijvoorbeeld toen Sanne Vogel enkele jaren geleden flauwviel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:20 schreef Daslan het volgende:
[..]
Thanks! Hahaha het 'lastige' bij de opdracht daar, was dat Nicolette alles super traag deed. Wat op tv kwam is de flink versnelde variant. Het was ook pittig warm en we stonden vol in de zon, dat was wat mij betreft moeilijker dan de opdracht zelf.
Duidelijk, dank!quote:Je mag met een plunder iemands stem of munt afpakken vóórdat de stemronde begint. Maar tot nu toe vonden de mensen met een plunder het niet nodig om in te zetten, wat ik wel snap. London wist tot nu toe dat hij toch wel veilig was en Thijs voelde dat gisteren ook wel aan.
Ik vind het knap dat ze het geprobeerd heeft, al zal ze in haar hoofd al eerder opgegeven hebben. Toch nog doorzetten, dat is bewonderingswaardig. En het is het niet waard om fysiek ergens nog jaren last van te hebben puur omdat je niet wil opgeven. Gezondheid gaat altijd voor, hoe zuur dat ook is soms. We hebben in het verleden meermaals mensen van het eiland afgehaald zien worden omdat ze echt te ver gingen, die situatie wil je voorkomen.quote:Over Juultje kan ik wel wat kwijt, omdat ik er de laatste dagen bij was; Ze had al een aantal dagen behoorlijk last van haar heupen. Bij de proef met het stapelen heeft ze nog doorgezet. Mentaal werd het (voor het hele team) zwaar omdat we drie dagen amper hadden geslapen omdat het 's nachts continu regende. Ze wilde kijken of het beter zou gaan op het 'droge' kamp West, nadat ik mijn captainsbattle had gewonnen. Maar dat ging helaas niet. Dus besloot ze uit het spel te stappen en zichzelf te laten checken voordat het te erg was.
Geen stoere gangsta rappers uit de Hollandsche klei met allerlei verslavingen helpt ook wel qua afvallers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is op veel vlakken voor het eerst in jaren weer een leuke Expeditie in mijn ogen. Heb wel wat op en aanmerkingen wat nog net wat beter kan (zie eerder in het topic) maar dat is muggenziften. De kandidaten zijn leuk, de opzet met de kampen is leuk, het captainsduel is leuk, de proeven zijn leuk en Rick is ook een stuk leuker dan Kaj.
Dit seizoen ging ik kijken en heb ik het 2 afleveringen gegeven voor ik zou beslissen om door te kijken of te stoppen. Zeker na het flop seizoen 2021 (waar ik geen verder oordeel over wil vellen, de situatie in de wereld was gewoon heel lastig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |