Het is ook nog eens de mooiste en duurste locatie van nederlandquote:Op maandag 23 januari 2023 20:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat wil je toch niet in je land. Heb ook even op maps gekeken, het is een half dorp wat daar ligt aan oppervlak
NIMBY is prima in dit geval. Lekker naar India of China ermee, dat doen we toch met alles wat we hier niet willen? Hier kunnen we zo'n puinzooiproducent er niet bij hebben en in tegenstelling tot schone lucht hebben we hier banen zat.
Je valt toch van je boot van het lachen als iemand van Tata Steel je de les gaat lezen over reinheid en milieuquote:Op maandag 23 januari 2023 19:33 schreef Scjvb het volgende:
Citaatje:
[..]
Er gaat toch wel eens wat fout. Sommige beelden zullen dat kunnen bevestigen. Daarover zijn afspraken en er wordt door Tata van de kapiteins verwacht dat zij zich aan de regels houden.
Voor gemotoriseerd verkeer, vervuilend of niet, waarvan een enorm groot deel van de bevolking (dankbaar) gebruik maakt, blijft industrie inderdaad nodig. Deze moet dan gewaarborgd blijvenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Als er geen industrieën waren, was er ook geen gemotoriseerd verkeer. Dat moet je ook meenemen in je bedenkingen.
Het zijn toch nog steeds slechts de religieuzen, die geld genoeg hebben om gemotoriseerd mee te kunnen doen met het verkeer? En dat ook nog eens ongelimiteerd tijdens werktijd.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:42 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Voor gemotoriseerd verkeer, vervuilend of niet, waarvan een enorm groot deel van de bevolking (dankbaar) gebruik maakt, blijft industrie inderdaad nodig. Deze moet dan gewaarborgd blijven![]()
En ijzer moet soms ook weer worden omgesmolten voor dergelijke doeleinden.
Nee Fluitbekzeenaald. Er wordt daar hoogwaardig staal geproduceerd. Met dat soort zaken willen we niet nog meer van Azië afhankelijk worden. TaTa blijft. Het is een belangrijke industrie om op eigen bodem te behouden. Vrij grote werkgever ook overigens. @Scjvb Iets aan toe te voegen?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat wil je toch niet in je land. Heb ook even op maps gekeken, het is een half dorp wat daar ligt aan oppervlak
NIMBY is prima in dit geval. Lekker naar India of China ermee, dat doen we toch met alles wat we hier niet willen? Hier kunnen we zo'n puinzooiproducent er niet bij hebben en in tegenstelling tot schone lucht hebben we hier banen zat.
Hoogwaardige kanker wordt er geproduceerd. En dat kan je overal ter wereld produceren als het dan echt moet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee Fluitbekzeenaald. Er wordt daar hoogwaardig staal geproduceerd.
We zijn al voor 90% afhankelijk van het buitenland voor onze spullen. Alsof dit nou in een keer zoveel erger is.quote:Met dat soort zaken willen we niet nog meer van Azië afhankelijk worden.
Ik hoop het niet.quote:TaTa blijft.
Nee hoor.quote:Het is een belangrijke industrie om op eigen bodem te behouden.
We hebben zat banen in dit land. Waar we te weinig van hebben is natuur en schone stranden.quote:Vrij grote werkgever ook overigens.
Dus een andere bevolking gun je het wel lieve wereldbewoner? Nee, het is hoogwaardig staal en als jij denkt dat we al voor 90% afhankelijk zijn ivm mondialisering wijs ik je graag op het feit dat dat met name gaat om textiel en electronica-prullaria. Dit gaat om hoogwaardige kwaliteit staal. Dienen we zelf in handen te houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoogwaardige kanker wordt er geproduceerd. En dat kan je overal ter wereld produceren als het dan echt moet.
[..]
We zijn al voor 90% afhankelijk van het buitenland voor onze spullen. Alsof dit nou in een keer zoveel erger is.
[..]
Ik hoop het niet.
[..]
Nee hoor.
[..]
We hebben zat banen in dit land. Waar we te weinig van hebben is natuur en schone stranden.
Ja doei, we besteden alles uit waar we hier geen zin in hebben of wat elders goedkoper kan. Ga nou niet doen alsof dat een ongehoord controversieel concept is. Er zijn overigens zat landen waar mensen niet zo dicht bij de industrie hoeven te wonen omdat er meer ruimte is. En zo niet dan staat het hen ook vrij om het niet toe te laten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dus een andere bevolking gun je het wel lieve wereldbewoner?
Lol, oké. En op alle andere producten die je kunt kopen staat dus "Made in the Netherlands" volgens jou? Ik denk het niet hoor.quote:Nee, het is hoogwaardig staal en als jij denkt dat we al voor 90% afhankelijk zijn ivm mondialisering wijs ik je graag op het feit dat dat met name gaat om textiel en electronica-prullaria.
Staal maken is zo ingewikkeld niet hoor. Het woordje hoogwaardig ervoor zetten maakt het ook niet nobel ofzo.quote:Dit gaat om hoogwaardige kwaliteit staal. Dienen we zelf in handen te houden.
Kan het hiermee alleen maar roerend eens zijn!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee Fluitbekzeenaald. Er wordt daar hoogwaardig staal geproduceerd. Met dat soort zaken willen we niet nog meer van Azië afhankelijk worden. TaTa blijft. Het is een belangrijke industrie om op eigen bodem te behouden. Vrij grote werkgever ook overigens. @:scjvb Iets aan toe te voegen?
O dat kan heel goed hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:00 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Er kan ook geen sprake van zijn dat deze inmiddels bijna 105-jaar bestaande industrie hier verdwijnt.
Er wordt aardig wat geld tegenaangegooid kan ik melden. Ik ben inbedrijfsteller voor beroep. Ja, het kan beter, maar ik ga niet klagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Sowieso is de leeftijd van een fabriek niet bepaald een argument om hem te laten staan.
Waar dan maken?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:25 schreef trein2000 het volgende:
Die kankerfabriek (letterlijk in dit geval) moet gewoon weg. Dit kun je niet tolereren in je land.
Kennelijk zijn ze structureel niet in staat om zich aan KAM normen te houden dus opzouten.
Heb je een auto?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:25 schreef trein2000 het volgende:
Die kankerfabriek (letterlijk in dit geval) moet gewoon weg. Dit kun je niet tolereren in je land.
Kennelijk zijn ze structureel niet in staat om zich aan KAM normen te houden dus opzouten.
Regeringen van andere landen staan het niet toe dat multinationals het daar vies maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er wordt aardig wat geld tegenaangegooid kan ik melden. Ik ben inbedrijfsteller voor beroep. Ja, het kan beter, maar ik ga niet klagen.
Als we dit uitbesteden naar andere landen is het viezer.
Heb je een auto?
Dan heb je weinig gereisd. lmaoquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:31 schreef torentje het volgende:
[..]
Regeringen van andere landen staan het niet toe dat multinationals het daar vies maken.
Dat er geld tegenaan wordt gegooid is al helemaal geen argument om het open te laten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er wordt aardig wat geld tegenaangegooid kan ik melden. Ik ben inbedrijfsteller voor beroep. Ja, het kan beter, maar ik ga niet klagen.
Als we dit uitbesteden naar andere landen is het viezer.
Krijg jij graag kanker?quote:Heb je een auto?
Ik vind van wel en nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat er geld tegenaan wordt gegooid is al helemaal geen argument om het open te laten.
[..]
Krijg jij graag kanker?
In India of in het ruhrgrbiet, maar niet aan de schone Noordzeekust naast ons toeristisch hotspotquote:
Leeftijd is bijzaak, daar heeft u op zich gelijk in.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Sowieso is de leeftijd van een fabriek niet bepaald een argument om hem te laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |