Dat denk ik ook.quote:Op zondag 4 september 2022 15:52 schreef super_tekkel het volgende:
Hamilton kan 'm wel eens gaan winnen zo.
Ja en? Voor Max boeit maar één ding en dat is voor Leclerc eindigen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef fietsie het volgende: Ergens vreet mijn gut-feeling dat HAM hier iets slims doet .
@Nattekat dit vind ik provocerendquote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA GEORGE
GO FOR IT WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO
Alles is mogelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Refragmental het volgende:
Waarom de fuck denken mensen dat Hamlap dit gaat winnen???
Schreeuw eens niet zo..quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA GEORGE
GO FOR IT WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO
Wie gaat er uit z’n plaat dan?quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een treurnis hier, helemaal uit je plaat gaan omdat iemand artificial via drs wordt ingehaald op het rechte stukarmoe.
Omdat Max nog moet stoppen en Hamilton (waarschijnlijk) nietquote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Refragmental het volgende:
@Nattekatquote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Nattekat dit vind ik provocerend
![]()
Het WK is allang binnen. Het gaat hier voornamelijk om de GP winst.quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en? Voor Max boeit maar één ding en dat is voor Leclerc eindigen.
Omdat Verstappen nog een pitstop moet, en Ham niet.quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Refragmental het volgende:
En zelfs dat is niet strikt noodzakelijkquote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
zijn dezelfde figuren die dat bijna elke race zeggenquote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Refragmental het volgende:
Dat denk je?quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen nieuwe en oude banden?quote:Op zondag 4 september 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat Max nog moet stoppen en Hamilton (waarschijnlijk) niet
Bandjes van Ham gaan over de cliff at some point of the racequote:Op zondag 4 september 2022 15:54 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Omdat Verstappen nog een pitstop moet, en Ham niet.
Max heeft al vrije stop dus ik snap heet niet zzoquote:Op zondag 4 september 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als max nu stopt komt ie recht voor hammie... met 10 ronden versere banden.........quote:Op zondag 4 september 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit inderdaad, die rondetijden op de harde banden gaan echt instorten tegen het einde van de race.quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Refragmental het volgende:
vrij triest inddquote:Op zondag 4 september 2022 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Veel dagjesvolk op de been vandaag.
Bandendegradatie lijkt bij Mercedes echt een stuk minder te zijn. Als je ziet hoelang ze die 1e stint konden volhouden.quote:Op zondag 4 september 2022 15:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bandjes van Ham gaan over de cliff at some point of the race
Heeele krappe vrije stopquote:Op zondag 4 september 2022 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max heeft al vrije stop dus ik snap heet niet zzo
Even uit proberen voor maxquote:
Gezien!quote:Op zondag 4 september 2022 15:56 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: PIT EXIT INCIDENT INVOLVING CAR 5 (VET) UNDER INVESTIGATION - IGNORING BLUE FLAGS
Ze verloren een hele pitstop aan tijd in die extra rondjes, dus neequote:Op zondag 4 september 2022 15:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bandendegradatie lijkt bij Mercedes echt een stuk minder te zijn. Als je ziet hoelang ze die 1e stint konden volhouden.
Heb je een rietje?quote:Op zondag 4 september 2022 15:56 schreef KingRoland het volgende:
inmiddels heb ik ook ijsblokjes toegevoegd aan mijn glas coca cola zero
Max op med, Lewis op hard, geef het even een rondje of 4-5 en dan zit ie er na een stop gewoon 3-4 seconden voor met versere, snellere banden. Ik ssnap het dus niet.quote:
Inderdaad , op Sky zitten ze ook al te praten over een 1-2.quote:Op zondag 4 september 2022 15:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit inderdaad, die rondetijden op de harde banden gaan echt instorten tegen het einde van de race.
Het is nog lang inderdaad, ook voor de harde compound.quote:Op zondag 4 september 2022 15:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit inderdaad, die rondetijden op de harde banden gaan echt instorten tegen het einde van de race.
Nou ja, hij zou hier graag winnen natuurlijk, maar stel dat Max 2e wordt achter Hamilton en Leclerc wordt 5e dan heb je gewoon een topweekend.quote:
Of hardquote:Op zondag 4 september 2022 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk dat Max nog een keer pit, voor medium.
Ze kijken nu hoe de hard werkt voor Perezquote:Op zondag 4 september 2022 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk dat Max nog een keer pit, voor medium.
Zou moeten kunnenquote:Op zondag 4 september 2022 15:57 schreef Fosive het volgende:
Vraag me af of Max HAM en RUS nog inhaalt als hij nu op hard zou gaan
Je doet maar beter je bestquote:Op zondag 4 september 2022 15:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben heel duurzaam bezig
@:sked als dit geen positieve note is dan weet ik het ook niet meer
Dat was bij Sainzquote:Op zondag 4 september 2022 15:58 schreef 1shot1kill het volgende:
Ze hebben het nog over plan C die ze 8 ronden geven zouden opgeven.
Alles is mogelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 15:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hamilton kan hier zomaar eens gaan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |