Ik nietquote:
TR gemacht vanwege deze opmerking die zowel vol laster als onwaarheden bezitquote:
Afgevinktquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR gemacht vanwege deze opmerking die zowel vol laster als onwaarheden bezit
Je kan ze ook nooit eventjes alleen laten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:29 schreef maily het volgende:
Kom op kinders, dit is een gezellig topic ja?
Oke, gelukkig ben jij nu in da housequote:Op zaterdag 3 september 2022 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ze ook nooit eventjes alleen laten.
Ik zal wel weer even de bezem er door heen halen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
Oke, gelukkig ben jij nu in da house
Ook afgevinktquote:
Wat had jij dan vanavond moeten doen als je niet op FOK! had kunnen posten?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger kreeg je nog een waarschuwing of een ban als je sfeer verziekend bezig bent in een sc. Jammer dat het nu niet meer zo is.
Kijken of ie een hoge boom kon vinden in de buurt?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat had jij dan vanavond moeten doen als je niet op FOK! had kunnen posten?
Ik kan hier een eerlijk antwoord op geven, maar dat is niet zo netjes voor je moederquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Film kijken, spelletje spelen, modelbouw, treinbaanplan maken, huishoudelijke dingen, mijn reet af vegen na het schijten, ik heb ook nog ergens lego, dus ik vermaak mij wel. Als ik niets meer weet te verzinnen kan ik altijd nog lachen om de banreden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
Lekker SBE.quote:
Soms mis ik het vrijgezellige levenquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Film kijken, spelletje spelen, modelbouw, treinbaanplan maken, huishoudelijke dingen, mijn reet af vegen na het schijten, ik heb ook nog ergens lego, dus ik vermaak mij wel. Als ik niets meer weet te verzinnen kan ik altijd nog lachen om de banreden.
Herinneringen zijn ook leuk om op te terenquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms mis ik het vrijgezellige leven
Ik zou niet zonder Soul kunnen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms mis ik het vrijgezellige leven
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder Soul kunnen.
Ik ben denk ik redelijk cynisch, maar dat hoor je zo vaak, dat iemand zegt dat ze niet zonder iemand of jouzelf zouden kunnen, totdat om wat voor reden dan ook die relatie toch uitgaat, en na een tijdje ontmoet jij of zij iemand anders en zeggen ze precies hetzelfde over die nieuwe persoonquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook cynisch.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik redelijk cynisch, maar dat hoor je zo vaak, dat iemand zegt dat ze niet zonder iemand of jouzelf zouden kunnen, totdat om wat voor reden dan ook die relatie toch uitgaat, en na een tijdje ontmoet jij of zij iemand anders en zeggen ze precies hetzelfde over die nieuwe persoon
Lol, ja hè?quote:
Ik welquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar niemand kan zonder een badeendje.quote:
Dat is correct en tevens waarquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Herinneringen zijn ook leuk om op te teren
Hier is een #me2 niet echt gepast lijkt mequote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is voor jou een #me3.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens waar
[..]
Hier is een #me2 niet echt gepast lijkt me
Jij hebt geen genoegen meer aan de Eendelijke secretaresses?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor jou een #me3.
Volgend week naar hans anders of anders even hans bellenquote:
Of ff een glaasje water drinken ipv bierquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgend week naar hans anders of anders even hans bellen
Ik heb sinds kort wel een leesbrilletje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgend week naar hans anders of anders even hans bellen
Goffer, heeft mijn plamuurlul zijn hersens geplamuurd?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet niet gekker worden
Aparte uitdrukkingquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer, heeft mijn plamuurlul zijn hersens geplamuurd?
Ik ken ook nog een liedje.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar niemand kan zonder een badeendje.
Doe mij een Coconut Kissquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik geef een rondje.
[ afbeelding ]
Doe mij een maily Kiss.quote:
Amerikaanse infrastructuur is pas niet inclusief. Heel erg auto gericht. Zonder auto ben je daar nergens tenzij je NYC woont met uitgebreide metroquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet niet gekker worden
Nog de bolle tegengekomen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
had gister sake pairing.. vandaag maar voor mocktail optie gegaan
Blijkbaar is het makkelijker voor negers e.d. om te leren autorijden dan om te leren fietsenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Amerikaanse infrastructuur is pas niet inclusief. Heel erg auto gericht. Zonder auto ben je daar nergens tenzij je NYC woont met uitgebreide metro
nee wel geknikkerd met iwaniusquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog de bolle tegengekomen?
Lekker met zijn "knikkers" en "sigaar" spelenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee wel geknikkerd met iwanius
acclimatiseren leren van de senseiquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker met zijn "knikkers" en "sigaar" spelen
en de Miep waar hij sugardaddy van is uitwonenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
acclimatiseren leren van de sensei
Goede zaak van ons opsporingsteamquote:
Dat soort berichten bvind ik altijd wel gaaf.quote:Op zondag 4 september 2022 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede zaak van ons opsporingsteam
Wat kom je in Utrecht doen danquote:Op zondag 4 september 2022 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
nog een paar dingetjes doen en eind van de middag weer naar het beloofde land
Utrecht ligt helemaal niet in Limburg of Italiëquote:
Hou je wel rekening met de windrichting.quote:Op zondag 4 september 2022 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
even een bolus draaien en dan met gierende banden naarZeeland
Zijn ook leuke dingen idd.quote:Op zondag 4 september 2022 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat soort berichten bvind ik altijd wel gaaf.
Neequote:Op zondag 4 september 2022 13:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met de windrichting.
Abandoned Places is wel een leuke fb groep om te volgen.quote:
Ben lid geworden..quote:Op zondag 4 september 2022 13:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Abandoned Places is wel een leuke fb groep om te volgen.
Ga ik straks ook even volgen als ik thuis ben.quote:Op zondag 4 september 2022 13:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Abandoned Places is wel een leuke fb groep om te volgen.
quote:
Ze kunnen nog gepakt worden door Mercedes vandaagquote:
Zal jou eens pakkenquote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen nog gepakt worden door Mercedes vandaag
Vanavond eentjequote:
mja die sleutel en die pit waren niet heel handigquote:Op zondag 4 september 2022 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kunnen nog gepakt worden door Mercedes vandaag
Kom maar naar het tuinhuisjequote:
Dat was niet handig neequote:Op zondag 4 september 2022 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja die sleutel en die pit waren niet heel handig
Nu?quote:
Alsof we dat niet in het tuinhuisje hebben liggen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu?
Dat gaat lastig. Ben onderweg naar de crackdealer
Er liggen geen dominaria United prerelease kits in het tuinhuisjequote:Op zondag 4 september 2022 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof we dat niet in het tuinhuisje hebben liggen.
Echt he. Ik zeg het net in ONZ. Wat een mazzel heeft hij weer.quote:Op zondag 4 september 2022 16:07 schreef Haags het volgende:
@:dotteke , ons toppertje Verstappen krijgt het weer eens cadeau hoor.
Hamilton is duidelijk de opperGod vandaag.quote:Op zondag 4 september 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he. Ik zeg het net in ONZ. Wat een mazzel heeft hij weer.
Dat is hij altijdquote:Op zondag 4 september 2022 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Hamilton is duidelijk de opperGod vandaag.
Weer een auto stil op de baan.quote:Op zondag 4 september 2022 16:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij pakt Max nog wel, vlak voor het einde.
z'n boordradio reactie was wel tekenendquote:Op zondag 4 september 2022 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vraag me wel af wie de call heeft gemaakt om Jankerton buiten te laten.
quote:Op zondag 4 september 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
Gefeliciteerd Max, gewonnen door sportief te racen.
Toppertje
Het was pure Maxficfing inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
Gefeliciteerd Max, gewonnen door matchfixing.
Toppertje
Lewis blijft voor altijd de bestequote:Op zondag 4 september 2022 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was pure Maxficfing inderdaad.
Het lag totaal niet aan strategie of lewis vandaag
quote:Op zondag 4 september 2022 16:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Lewis blijft voor altijd de beste huilie huilie
Die van Lucky Lettersquote:Op zondag 4 september 2022 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
wie is die gozer in z'n red bull shirtje helemaal op links eigenlijk?
Victor Reinier?quote:
Soms mis ik die pareltjes van topics wel.quote:
Croupouque was de meester in dat topic ik weet niet of de plaatjes het nog doen, maar ik heb echt hardop gelachen. Dat was trouwens een geniale user.quote:Op zondag 4 september 2022 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms mis ik die pareltjes van topics wel.
Toppertjequote:Op zondag 4 september 2022 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het waren wel een paar productieve dagen iig
bonnenboekje is weer aardig vol
Voor een hele week? Amai ....quote:Op zondag 4 september 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar weer bedenken wat ik de komende week weer moet eten..
ik denk meestal erover per dagquote:Op zondag 4 september 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Maandag doe ik boodschappen, en haal dan t liefst voor drie dagen in huis..quote:
Maar heb geen zin om twee dagen hetzelfde te eten..quote:
Morgen en dinsdag nogquote:Op zondag 4 september 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Het scheelt ook dat niet er geen hitte meer aan komt..
Oh ook wel eens gehad hoorquote:Op zondag 4 september 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
Dat lukt me niet
Dan bedenk ik de volgende dag dat ik er helemaal geen zin in heb
Als je naar mij toe komt dan bedenk ik het wel.quote:Op zondag 4 september 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Saaiiiiiiquote:Op zondag 4 september 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ook wel eens gehad hoorKende ook iemand die at elke week hetzelfde
Dan moet t wel iets zijn dat ik lustquote:Op zondag 4 september 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je naar mij toe komt dan bedenk ik het wel.
Nee, op maandag vaak wel aardappels, vlees en groentequote:Op zondag 4 september 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saaiiiiii![]()
Zou ik echt niet kunnen
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er iemand voor Janketon over de finish komt,quote:Op zondag 4 september 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Genoten
Hoeveel hekel hebben ze bij Ferrari aan Sainz?
Max![]()
![]()
Hami
Helemaal happy met de pitstop en toen niet meer![]()
Aaahquote:Op zondag 4 september 2022 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er iemand voor Janketon over de finish komt,![]()
Ben niet zo van het Hollandsquote:Op zondag 4 september 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, op maandag vaak wel aardappels, vlees en groente
voer met een kapitein waarvan de kok een menu van 7 dagen moest makenquote:Op zondag 4 september 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saaiiiiii![]()
Zou ik echt niet kunnen
Jij bent meer van de Limburgse Belgenquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voer met een kapitein waarvan de kok een menu van 7 dagen moest maken
en een ander die alleen maar karbo's bestelde
quote:Op zondag 4 september 2022 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Limburgse Belgen
Alsof ik niet kan koken.quote:Op zondag 4 september 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet t wel iets zijn dat ik lust
En dan geen belasting betalen in Monacoquote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 4 september 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan geen belasting betalen in Monaco
hm ik eet denk 1x per week rund, 1x kip, 1x varken, 2x vis en de rest Vega of brooddag.quote:Op zondag 4 september 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik eet ook bijna geen varkensvlees
Een schnitzel af en toe
Of een speklapje van de bbq
Gaat niet om je kookkunsten maar wat erin de pan zitquote:
Als je zegt dat het eend moet zijn dan krijg je een dreun.quote:Op zondag 4 september 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat niet om je kookkunsten maar wat erin de pan zit
Liever een lekker kippetjequote:Op zondag 4 september 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat het eend moet zijn dan krijg je een dreun.
ik probeer za/zo boodschappen te doen voor weekend + maandag, rest van de week is echt per dag bekijken..quote:Op zondag 4 september 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maandag doe ik boodschappen, en haal dan t liefst voor drie dagen in huis..
peking eendquote:Op zondag 4 september 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat het eend moet zijn dan krijg je een dreun.
trouwens: jij ook hierquote:Op zondag 4 september 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer za/zo boodschappen te doen voor weekend + maandag, rest van de week is echt per dag bekijken..
kom ook laat thuis (20:00+) dus vaak geen zin in koken en dan makkelijke maaltijden
Prima.quote:
En als je in weekend dan zorgt dat je extra maakt.. zodat je dat dan kan opwarmen als je thuis komt?quote:Op zondag 4 september 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer za/zo boodschappen te doen voor weekend + maandag, rest van de week is echt per dag bekijken..
kom ook laat thuis (20:00+) dus vaak geen zin in koken en dan makkelijke maaltijden
geprobeerd, maar dan worden weekmaaltijden meer van hetzelfde (dan eet ik 3 dagen pasta ofzo) of ik ben gewoon er wel klaar meequote:Op zondag 4 september 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als je in weekend dan zorgt dat je extra maakt.. zodat dan kan opwarmen als thuis komt?
Een daarom support jij geen monargast die al zijn hele leven geen belasting heeft betaald zeker zekerquote:
Dan eet je niet.quote:Op zondag 4 september 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar heb geen zin om twee dagen hetzelfde te eten..
dit doe ik vaak.. dan gaat t de vriezer in..quote:Op zondag 4 september 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als je in weekend dan zorgt dat je extra maakt.. zodat je dat dan kan opwarmen als je thuis komt?
Mwa dat is ook niks aan neequote:Op zondag 4 september 2022 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
geprobeerd, maar dan worden weekmaaltijden meer van hetzelfde (dan eet ik 3 dagen pasta ofzo) of ik ben gewoon er wel klaar mee
koken is voor mij ook een noodzakelijk kwaad, vind het niet leuk ofzo..
Dan eet je wel wat. Gewoon een boterham. Of twee.quote:Op zondag 4 september 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar moet toch eten,anders val ik om
Pasta saus heb ik sowieso in de vriezer.. en vergeet gelukkig niet om het op tijd uit de vriezer te halenquote:Op zondag 4 september 2022 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit doe ik vaak.. dan gaat t de vriezer in..
Maar net zo vaak vergeet ik het dan te ontdooien of vergeet ik dat ik nog in de vriezer heb
Kreng, zeg gewoon dat ze bij mij moet komen eten.quote:Op zondag 4 september 2022 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dan eet je wel wat. Gewoon een boterham. Of twee.
ja zulke basics heb ik in vacuum zakken ingevroren.quote:Op zondag 4 september 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pasta saus heb ik sowieso in de vriezer.. en vergeet gelukkig niet om het op tijd uit de vriezer te halen
Lijstje maken wat je in de vriezer hebt zitten
Eet ik overdag al en ben niet echt een brood eterquote:Op zondag 4 september 2022 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dan eet je wel wat. Gewoon een boterham. Of twee.
Ah dat is wel handigquote:Op zondag 4 september 2022 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zulke basics heb ik in vacuum zakken ingevroren.
als ik die zakken in een pan met heet water gooi is t tegelijkertijd ontdooid en warm met de pasta
Ga maar gauw naar @Superbadeendje jijquote:Op zondag 4 september 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eet ik overdag al en ben niet echt een brood eter![]()
Kijk, dat is nou een goed advies.quote:Op zondag 4 september 2022 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ga maar gauw naar @:Superbadeendje jij
En wat ga jij haar voorschotelen?quote:Op zondag 4 september 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een goed advies.
Geen idee, wat zou ze lekker vinden?quote:
brute kloppende bloeddoorlopen onbeschermde vleeslolliequote:Op zondag 4 september 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, wat zou ze lekker vinden?
Ja maar daar houd ik weer niet van, ik wil wel samen kunnen eten.quote:Op zondag 4 september 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brute kloppende bloeddoorlopen onbeschermde vleeslollie
voor jou een mossel zonder baardquote:Op zondag 4 september 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar daar houd ik weer niet van, ik wil wel samen kunnen eten.
Wat weet jij daar nou van? Misschien val ik wel op mannen die op de grote vaart zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor jou een mossel zonder baard
*slikt gauw een vork inquote:Op zondag 4 september 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Misschien val ik wel op mannen die op de grote vaart zijn.
Met een papje?quote:
Maar hoe dan? eerst het handvat naar binnen of het uiteinde? Vragen.quote:Op zondag 4 september 2022 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee gewoon droog, zoals mannen van de grote vaart doen.
op zo'n manier dat het puntige eind eerst geraakt wordt door de purperen helm van de strijder die het aandurft via de achterdeur binnen te komenquote:Op zondag 4 september 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hoe dan? eerst het handvat naar binnen of het uiteinde? Vragen.
Maanlampje.quote:
Skeetie poepiequote:
Hoi stoeipoesje van mij.quote:
Nee gast. Maar jammer dat je niet reageerde op Croupouque. Thats all folksquote:
Wie, wat waar?quote:Op zondag 4 september 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gast. Maar jammer dat je niet reageerde op Croupouque. Thats all folks
quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Croupouque was de meester in dat topic ik weet niet of de plaatjes het nog doen, maar ik heb echt hardop gelachen. Dat was trouwens een geniale user.
Hoe moet ik het weten waar je het over hebt? Plaatjes zullen er wel niet meer zijn.quote:
Sorry jij kwam met dat topic. Maar laat maarquote:Op zondag 4 september 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten waar je het over hebt? Plaatjes zullen er wel niet meer zijn.
Dat weet jij beter dan ikquote:Op zondag 4 september 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, wat zou ze lekker vinden?
Wat nou? Ik was vanmiddag bezig in het naai topiq.quote:Op zondag 4 september 2022 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry jij kwam met dat topic. Maar laat maar
Over Victor Reinierquote:Op zondag 4 september 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat nou? Ik was vanmiddag bezig in het naai topiq.
On the wings of A Nightingale.quote:Op zondag 4 september 2022 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik
Iets met wings
Die kan je niet etenquote:Op zondag 4 september 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
On the wings of A Nightingale.
Maar het is wel een mooi liedje.quote:
Zekerquote:Op zondag 4 september 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het is wel een mooi liedje.
Heb hem ff opgezetquote:
Peter Heerschop mis ik op de radio wel op vrijdag wel met zijn lieve Marianne.quote:
vrijdag nog 1x en dan is t klaar na 20 jaarquote:Op maandag 5 september 2022 06:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Peter Heerschop mis ik op de radio wel op vrijdag wel met zijn lieve Marianne.
greysmilfquote:
Ben druk mop, mag lekker aan de boekhoudingquote:Op maandag 5 september 2022 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
zie ik je zo weer in de speeltuin @:greysbones?
ripquote:Op maandag 5 september 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben druk mop, mag lekker aan de boekhouding
Deels welquote:
oh ik betaal 65 per maandquote:Op maandag 5 september 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deels wel
Deels zelf
Bespaart muchos dineros
bedrijfsboekhouding?quote:Op maandag 5 september 2022 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik betaal 65 per maanden alles wordt voor me geregeld
lekker hequote:Op maandag 5 september 2022 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
En dat volledige bedrag kan ik ook nog aftrekken van de belasting
ja tochquote:Op maandag 5 september 2022 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]geen idee hoe dat allemaal werkt, maar hij verdient z'n eigen fee. dikke prima.
eerlijk is eerlijk, het valt mij allemaal mee wat ik af moet dragen nu een en ander aan het 'settelen' is.quote:Op maandag 5 september 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch
je mag toch ook nog ergens voordeel uit halen
je betaald je al helemaal blauw aan belastingen ed
mij nietquote:Op maandag 5 september 2022 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, het valt mij allemaal mee wat ik af moet dragen nu een en ander aan het 'settelen' is.
MrsL.quote:
quote:
hier ookquote:Op maandag 5 september 2022 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag iedereen. Het begint goed, met een alarm...
Hier best goed te horen.
uiteraardquote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tering bestaat daar ook al een twitter van
je kan je beter afvragen waar er geen van bestaat..quote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tering bestaat daar ook al een twitter van
Een soort van regel 34, maar dan SFW.quote:Op maandag 5 september 2022 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan je beter afvragen waar er geen van bestaat..
In Grun pas op dinsdag?quote:
ze lopen wat achter daarquote:
Ik heb gehoord dat je ze zelfs in het wild kan tegenkomenquote:
Normaal hier ook, maar misschien omdat hier Oekraïnes in gemeentehuis zittenquote:
zo dan, groot gemeentehuisquote:Op maandag 5 september 2022 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal hier ook, maar misschien omdat hier Oekraïnes in gemeentehuis zitten
Weist dat neit?quote:
Valt wel mee, maar zitten wel een aantal mensen daarquote:
Kan ze ook niks aan doen.quote:
desolaat niemandslandquote:Op maandag 5 september 2022 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoho.Niks mis met Groningen hoor.
Moah. Je bedoelt dat het een mooie landelijke omgeving is. Veel weiland en ruimte. En de huizenprijzen zijn niet zo hoog. Telefoon hebben we ook al flink wat jaren en tegenwoordig zijn we ook aangesloten op het Internet.quote:
Mij ga je er niet vindenquote:Op maandag 5 september 2022 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah. Je bedoelt dat het een mooie landelijke omgeving is. Veel weiland en ruimte. En de huizenprijzen zijn niet zo hoog. Telefoon hebben we ook al flink wat jaren en tegenwoordig zijn we ook aangesloten op het Internet.
Probeer eerst dan eens Zwolle ofzo.quote:
Ik ben vaak zat in Eemshaven geweest.quote:Op maandag 5 september 2022 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probeer eerst dan eens Zwolle ofzo.
En de volgende keer ga je verder omhoog, naar Groningen stad. Echt prima hoor.
Veel verder kom je niet nee.quote:Op maandag 5 september 2022 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben vaak zat in Eemshaven geweest.
Bordje eind van de wereld en dan 250km verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |