Saaiiiiiiquote:Op zondag 4 september 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ook wel eens gehad hoorKende ook iemand die at elke week hetzelfde
Dan moet t wel iets zijn dat ik lustquote:Op zondag 4 september 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je naar mij toe komt dan bedenk ik het wel.
Nee, op maandag vaak wel aardappels, vlees en groentequote:Op zondag 4 september 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saaiiiiii![]()
Zou ik echt niet kunnen
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er iemand voor Janketon over de finish komt,quote:Op zondag 4 september 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Genoten
Hoeveel hekel hebben ze bij Ferrari aan Sainz?
Max![]()
![]()
Hami
Helemaal happy met de pitstop en toen niet meer![]()
Aaahquote:Op zondag 4 september 2022 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er iemand voor Janketon over de finish komt,![]()
Ben niet zo van het Hollandsquote:Op zondag 4 september 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, op maandag vaak wel aardappels, vlees en groente
voer met een kapitein waarvan de kok een menu van 7 dagen moest makenquote:Op zondag 4 september 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saaiiiiii![]()
Zou ik echt niet kunnen
Jij bent meer van de Limburgse Belgenquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voer met een kapitein waarvan de kok een menu van 7 dagen moest maken
en een ander die alleen maar karbo's bestelde
quote:Op zondag 4 september 2022 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Limburgse Belgen
Alsof ik niet kan koken.quote:Op zondag 4 september 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet t wel iets zijn dat ik lust
En dan geen belasting betalen in Monacoquote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 4 september 2022 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan geen belasting betalen in Monaco
hm ik eet denk 1x per week rund, 1x kip, 1x varken, 2x vis en de rest Vega of brooddag.quote:Op zondag 4 september 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik eet ook bijna geen varkensvlees
Een schnitzel af en toe
Of een speklapje van de bbq
Als je zegt dat het eend moet zijn dan krijg je een dreun.quote:Op zondag 4 september 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat niet om je kookkunsten maar wat erin de pan zit
Liever een lekker kippetjequote:Op zondag 4 september 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat het eend moet zijn dan krijg je een dreun.
ik probeer za/zo boodschappen te doen voor weekend + maandag, rest van de week is echt per dag bekijken..quote:Op zondag 4 september 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maandag doe ik boodschappen, en haal dan t liefst voor drie dagen in huis..
peking eendquote:Op zondag 4 september 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat het eend moet zijn dan krijg je een dreun.
trouwens: jij ook hierquote:Op zondag 4 september 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer za/zo boodschappen te doen voor weekend + maandag, rest van de week is echt per dag bekijken..
kom ook laat thuis (20:00+) dus vaak geen zin in koken en dan makkelijke maaltijden
Prima.quote:
En als je in weekend dan zorgt dat je extra maakt.. zodat je dat dan kan opwarmen als je thuis komt?quote:Op zondag 4 september 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer za/zo boodschappen te doen voor weekend + maandag, rest van de week is echt per dag bekijken..
kom ook laat thuis (20:00+) dus vaak geen zin in koken en dan makkelijke maaltijden
geprobeerd, maar dan worden weekmaaltijden meer van hetzelfde (dan eet ik 3 dagen pasta ofzo) of ik ben gewoon er wel klaar meequote:Op zondag 4 september 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als je in weekend dan zorgt dat je extra maakt.. zodat dan kan opwarmen als thuis komt?
Een daarom support jij geen monargast die al zijn hele leven geen belasting heeft betaald zeker zekerquote:
Dan eet je niet.quote:Op zondag 4 september 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar heb geen zin om twee dagen hetzelfde te eten..
dit doe ik vaak.. dan gaat t de vriezer in..quote:Op zondag 4 september 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als je in weekend dan zorgt dat je extra maakt.. zodat je dat dan kan opwarmen als je thuis komt?
Mwa dat is ook niks aan neequote:Op zondag 4 september 2022 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
geprobeerd, maar dan worden weekmaaltijden meer van hetzelfde (dan eet ik 3 dagen pasta ofzo) of ik ben gewoon er wel klaar mee
koken is voor mij ook een noodzakelijk kwaad, vind het niet leuk ofzo..
Dan eet je wel wat. Gewoon een boterham. Of twee.quote:Op zondag 4 september 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar moet toch eten,anders val ik om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |