MrsL.quote:
quote:
hier ookquote:Op maandag 5 september 2022 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag iedereen. Het begint goed, met een alarm...
Hier best goed te horen.
uiteraardquote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tering bestaat daar ook al een twitter van
je kan je beter afvragen waar er geen van bestaat..quote:Op maandag 5 september 2022 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tering bestaat daar ook al een twitter van
Een soort van regel 34, maar dan SFW.quote:Op maandag 5 september 2022 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan je beter afvragen waar er geen van bestaat..
In Grun pas op dinsdag?quote:
ze lopen wat achter daarquote:
Ik heb gehoord dat je ze zelfs in het wild kan tegenkomenquote:
Normaal hier ook, maar misschien omdat hier Oekraïnes in gemeentehuis zittenquote:
zo dan, groot gemeentehuisquote:Op maandag 5 september 2022 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Normaal hier ook, maar misschien omdat hier Oekraïnes in gemeentehuis zitten
Weist dat neit?quote:
Kan ze ook niks aan doen.quote:
desolaat niemandslandquote:Op maandag 5 september 2022 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoho.Niks mis met Groningen hoor.
Moah. Je bedoelt dat het een mooie landelijke omgeving is. Veel weiland en ruimte. En de huizenprijzen zijn niet zo hoog. Telefoon hebben we ook al flink wat jaren en tegenwoordig zijn we ook aangesloten op het Internet.quote:
Mij ga je er niet vindenquote:Op maandag 5 september 2022 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah. Je bedoelt dat het een mooie landelijke omgeving is. Veel weiland en ruimte. En de huizenprijzen zijn niet zo hoog. Telefoon hebben we ook al flink wat jaren en tegenwoordig zijn we ook aangesloten op het Internet.
Probeer eerst dan eens Zwolle ofzo.quote:
Ik ben vaak zat in Eemshaven geweest.quote:Op maandag 5 september 2022 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probeer eerst dan eens Zwolle ofzo.
En de volgende keer ga je verder omhoog, naar Groningen stad. Echt prima hoor.
Veel verder kom je niet nee.quote:Op maandag 5 september 2022 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben vaak zat in Eemshaven geweest.
Bordje eind van de wereld en dan 250km verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |