Ik nietquote:
TR gemacht vanwege deze opmerking die zowel vol laster als onwaarheden bezitquote:
Afgevinktquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR gemacht vanwege deze opmerking die zowel vol laster als onwaarheden bezit
Je kan ze ook nooit eventjes alleen laten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:29 schreef maily het volgende:
Kom op kinders, dit is een gezellig topic ja?
Oke, gelukkig ben jij nu in da housequote:Op zaterdag 3 september 2022 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ze ook nooit eventjes alleen laten.
Ik zal wel weer even de bezem er door heen halen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
Oke, gelukkig ben jij nu in da house
Ook afgevinktquote:
Wat had jij dan vanavond moeten doen als je niet op FOK! had kunnen posten?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger kreeg je nog een waarschuwing of een ban als je sfeer verziekend bezig bent in een sc. Jammer dat het nu niet meer zo is.
Kijken of ie een hoge boom kon vinden in de buurt?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat had jij dan vanavond moeten doen als je niet op FOK! had kunnen posten?
Ik kan hier een eerlijk antwoord op geven, maar dat is niet zo netjes voor je moederquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Film kijken, spelletje spelen, modelbouw, treinbaanplan maken, huishoudelijke dingen, mijn reet af vegen na het schijten, ik heb ook nog ergens lego, dus ik vermaak mij wel. Als ik niets meer weet te verzinnen kan ik altijd nog lachen om de banreden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
Lekker SBE.quote:
Soms mis ik het vrijgezellige levenquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Film kijken, spelletje spelen, modelbouw, treinbaanplan maken, huishoudelijke dingen, mijn reet af vegen na het schijten, ik heb ook nog ergens lego, dus ik vermaak mij wel. Als ik niets meer weet te verzinnen kan ik altijd nog lachen om de banreden.
Herinneringen zijn ook leuk om op te terenquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms mis ik het vrijgezellige leven
Ik zou niet zonder Soul kunnen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms mis ik het vrijgezellige leven
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder Soul kunnen.
Ik ben denk ik redelijk cynisch, maar dat hoor je zo vaak, dat iemand zegt dat ze niet zonder iemand of jouzelf zouden kunnen, totdat om wat voor reden dan ook die relatie toch uitgaat, en na een tijdje ontmoet jij of zij iemand anders en zeggen ze precies hetzelfde over die nieuwe persoonquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook cynisch.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik redelijk cynisch, maar dat hoor je zo vaak, dat iemand zegt dat ze niet zonder iemand of jouzelf zouden kunnen, totdat om wat voor reden dan ook die relatie toch uitgaat, en na een tijdje ontmoet jij of zij iemand anders en zeggen ze precies hetzelfde over die nieuwe persoon
Lol, ja hè?quote:
Ik welquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar niemand kan zonder een badeendje.quote:
Dat is correct en tevens waarquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Herinneringen zijn ook leuk om op te teren
Hier is een #me2 niet echt gepast lijkt mequote:Op zaterdag 3 september 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is voor jou een #me3.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens waar
[..]
Hier is een #me2 niet echt gepast lijkt me
Jij hebt geen genoegen meer aan de Eendelijke secretaresses?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is voor jou een #me3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |