Maanlampje.quote:
Skeetie poepiequote:
Hoi stoeipoesje van mij.quote:
Nee gast. Maar jammer dat je niet reageerde op Croupouque. Thats all folksquote:
Wie, wat waar?quote:Op zondag 4 september 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gast. Maar jammer dat je niet reageerde op Croupouque. Thats all folks
quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Croupouque was de meester in dat topic ik weet niet of de plaatjes het nog doen, maar ik heb echt hardop gelachen. Dat was trouwens een geniale user.
Hoe moet ik het weten waar je het over hebt? Plaatjes zullen er wel niet meer zijn.quote:
Sorry jij kwam met dat topic. Maar laat maarquote:Op zondag 4 september 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten waar je het over hebt? Plaatjes zullen er wel niet meer zijn.
Dat weet jij beter dan ikquote:Op zondag 4 september 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, wat zou ze lekker vinden?
Wat nou? Ik was vanmiddag bezig in het naai topiq.quote:Op zondag 4 september 2022 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry jij kwam met dat topic. Maar laat maar
Over Victor Reinierquote:Op zondag 4 september 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat nou? Ik was vanmiddag bezig in het naai topiq.
On the wings of A Nightingale.quote:Op zondag 4 september 2022 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik
Iets met wings
Die kan je niet etenquote:Op zondag 4 september 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
On the wings of A Nightingale.
Maar het is wel een mooi liedje.quote:
Zekerquote:Op zondag 4 september 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het is wel een mooi liedje.
Heb hem ff opgezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |